naisitko vammaista

wwwzzze

Olen vammaisen naisen omaishoitaja, keväällä tyttö on hyvin levoton haluais seksiä olisiko miestä joka pystyis rakastelee vammaista

31

1932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwwzzze

      Oli hyvä kun yksi mies uskaltautui ei ole valinnan varaa jota olisin toivonut , ei näillä kehitys vammasilla huonoo seksiä ole tiedän kokemuksella sanoa kun jotain puutuu niille on suotu muuta hyvää .

      • Prominent

        Vammaisista vain murto-osa on kehareita.
        Eikä seksi vammaisen kanssa ole sen kummoisempaa kuin muidenkaan.
        Itse olen parisuhteessa vammaisen kanssa, jo yli 30v...


    • akunen

      Kyllä antaisin vammaiselle kypsälle naiselle jos hänen kanssa sovitaan asioista järkevästi ja tekisin työn vielä niin ja vain hänen ehdoillaan täällä pk-seudulla.

    • Kyllä! Auttaisin mielelläni myös vammaista naista.
      Asiallisesti, aikuismaisesti, tarpeet ne on kaikilla ihmisillä.

    • Naistenmies83

      En kyllä naisi. Ei minulla mitään vammaisia vastaan ole, mutta minä en kyrpääni ihan jokaiselle jakele. Se on varattu valituille. Onko mahdoton ajatus, että jollain vammaisella miehellä olisi vastaavia haluja? Vai eikö tytölle kelpaa kuin a-luokan makkara?

      • Naistenmies83

        No tuo a-luokan-makkarajuttu nyt kuulosti vähän huonolta. Ikävä kyllä en voi korjata kommenttiani :) Alkup. ajatus oli, että ei kelpaa kuin ei-vammainen, ja tämähän siis olisi tytön ongelma. Nyt vähän kuulosti siltä kuin väittäisin, että a-luokan makkaraa saa vain ei-vammaiselta, ja se ei ollut tarkoitukseni.

        Myös varauksella voisin itsekin vammaista naida, jos ulkonäkö ja persoonallisuus olisi hyvä. En ole vain vielä toistaiseksi tavannut moista. Se ei toki tarkoita, etteikö moista olisi.


    • treman73

      useamman kerran vammaista nainut, ja kiihottaa itseäni paljonkin. Jos vielä tarvetta auttajalle niin pistä viestiä

      • wwwzzze

        kyllä tarvetta on vielä pari miestä käynyt panivat kerran ja ei sen jälkeen ole ollut tavoiteltavissa treman73 mistä sinut tavoittaa


      • halukaskyllä

        Mistäpäin olet wwwzzze?


      • Kuutamokastaja
        wwwzzze kirjoitti:

        kyllä tarvetta on vielä pari miestä käynyt panivat kerran ja ei sen jälkeen ole ollut tavoiteltavissa treman73 mistä sinut tavoittaa

        Vieläkö tarvetta :)? Autamielellöni olen parikymppinen mies ?kommentoi tähän jos tarvetta niin daat sähköpostini


    • SeksiS17
    • Bigteddybear
    • Valmiinasotaan

      Eiköhän se onnistuisi. Kunhan vain tulisi ensin sovittua tietyt pelisäännöt.

      • wwwzzzeee

        millaisia pelisääntöjä tarkoitat


      • vahvastikiinnostunut

        sehän riippuu tytön iästä paikkakunnasta ja tosiaan jonkinasteiset "pelisäännöt" on oltava


    • kaverinpuolestakyselen

      Millä tavoin vammaista?

    • liikutavam

      Kyllä minä olen rakastellut liikuntarajoiteisin kanssa todella usein...

    • eki64
    • aatuavulias

      Kyllä minäkin auttasin mielelläni ....muissa asioissakin

    • Missäpäin asutte,vois auttaakin.

      • wwwzzzeee

        oli paljon halukkaita miehiä auttamaan mikä oli hyvä asia tyttö saa tarpeeksi , ja on onnellinen näyttää miehetkin olevan tyytyväisiä kun lähtee kotiin on hymyherkässä ja juttu lentää ovat yllättyneitä miten hyvää seksiä saavat kymmen kunta nuorta ja vanhempaa miestä on käynyt auttamassa hyvä niin


      • Mikaeli65

        Vieläkö olisi tarvetta auttavaiselle miehelle?


      • wwwzzzeee

        kiitos vastauksesta . luulen että jos olet terve ja kestävä olisit vaihtelua tytölle , mitä useampi sen parempi mistäpäin olet ja mitenkä sinuun saa yhteyden


      • ainakankikovana
        wwwzzzeee kirjoitti:

        kiitos vastauksesta . luulen että jos olet terve ja kestävä olisit vaihtelua tytölle , mitä useampi sen parempi mistäpäin olet ja mitenkä sinuun saa yhteyden

        Missäpäin ois miehelle tarvetta? xxx()gmail.com


      • ainakankikovana
        ainakankikovana kirjoitti:

        Missäpäin ois miehelle tarvetta? xxx()gmail.com

        siis xxxsamppa()gmail.com


      • Mikaeli65
        wwwzzzeee kirjoitti:

        kiitos vastauksesta . luulen että jos olet terve ja kestävä olisit vaihtelua tytölle , mitä useampi sen parempi mistäpäin olet ja mitenkä sinuun saa yhteyden

        Olen Helsingistä. Jos vielä on tarvetta tytöllä, niin minut saa kiinni [email protected]


    • Tarpeellinen

      Kyllä naisin koska tarpeita on kaikilla ja kyllä hekin on ansainneet tyydytyksen kaikkiin tarpeisiinsa. Olen itse hieman yli kuusi kymppinen ja olen valmis auttamaan kuka vain on hyvänä pidon tarpeessa. Ilmoita ensin tässä, niin lähetän yhteystietoni jos olet kiinnostunut.

      • aaassstttt

        Hei olen 60v mies onnistuin pääsemään tätä tyttöä auttamaan . Annoin myös seksiä kahteen kertaan oli hyvät kyytit vaikka vammanen oliki ,tyttö ei salannut himoaan vaan nautti täysin sieluin se yllätti kun oli niin himokas , menen uudestaan kun liikun sielläpäin jäi uusi kokemus mieleen oli sillä ihanan tuntuinen seksi paikka huh.


    • vieläkö ois avun tarvetta? missäpäin voisin tulla autteleen . jos kiinnostaa niin viestii [email protected]

    • jaska199

      ja mikä etten!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe