naisitko vammaista

wwwzzze

Olen vammaisen naisen omaishoitaja, keväällä tyttö on hyvin levoton haluais seksiä olisiko miestä joka pystyis rakastelee vammaista

31

2207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwwzzze

      Oli hyvä kun yksi mies uskaltautui ei ole valinnan varaa jota olisin toivonut , ei näillä kehitys vammasilla huonoo seksiä ole tiedän kokemuksella sanoa kun jotain puutuu niille on suotu muuta hyvää .

      • Prominent

        Vammaisista vain murto-osa on kehareita.
        Eikä seksi vammaisen kanssa ole sen kummoisempaa kuin muidenkaan.
        Itse olen parisuhteessa vammaisen kanssa, jo yli 30v...


    • akunen

      Kyllä antaisin vammaiselle kypsälle naiselle jos hänen kanssa sovitaan asioista järkevästi ja tekisin työn vielä niin ja vain hänen ehdoillaan täällä pk-seudulla.

    • Kyllä! Auttaisin mielelläni myös vammaista naista.
      Asiallisesti, aikuismaisesti, tarpeet ne on kaikilla ihmisillä.

    • Naistenmies83

      En kyllä naisi. Ei minulla mitään vammaisia vastaan ole, mutta minä en kyrpääni ihan jokaiselle jakele. Se on varattu valituille. Onko mahdoton ajatus, että jollain vammaisella miehellä olisi vastaavia haluja? Vai eikö tytölle kelpaa kuin a-luokan makkara?

      • Naistenmies83

        No tuo a-luokan-makkarajuttu nyt kuulosti vähän huonolta. Ikävä kyllä en voi korjata kommenttiani :) Alkup. ajatus oli, että ei kelpaa kuin ei-vammainen, ja tämähän siis olisi tytön ongelma. Nyt vähän kuulosti siltä kuin väittäisin, että a-luokan makkaraa saa vain ei-vammaiselta, ja se ei ollut tarkoitukseni.

        Myös varauksella voisin itsekin vammaista naida, jos ulkonäkö ja persoonallisuus olisi hyvä. En ole vain vielä toistaiseksi tavannut moista. Se ei toki tarkoita, etteikö moista olisi.


    • treman73

      useamman kerran vammaista nainut, ja kiihottaa itseäni paljonkin. Jos vielä tarvetta auttajalle niin pistä viestiä

      • wwwzzze

        kyllä tarvetta on vielä pari miestä käynyt panivat kerran ja ei sen jälkeen ole ollut tavoiteltavissa treman73 mistä sinut tavoittaa


      • halukaskyllä

        Mistäpäin olet wwwzzze?


      • Kuutamokastaja
        wwwzzze kirjoitti:

        kyllä tarvetta on vielä pari miestä käynyt panivat kerran ja ei sen jälkeen ole ollut tavoiteltavissa treman73 mistä sinut tavoittaa

        Vieläkö tarvetta :)? Autamielellöni olen parikymppinen mies ?kommentoi tähän jos tarvetta niin daat sähköpostini


    • SeksiS17
    • Bigteddybear
    • Valmiinasotaan

      Eiköhän se onnistuisi. Kunhan vain tulisi ensin sovittua tietyt pelisäännöt.

      • wwwzzzeee

        millaisia pelisääntöjä tarkoitat


      • vahvastikiinnostunut

        sehän riippuu tytön iästä paikkakunnasta ja tosiaan jonkinasteiset "pelisäännöt" on oltava


    • kaverinpuolestakyselen

      Millä tavoin vammaista?

    • liikutavam

      Kyllä minä olen rakastellut liikuntarajoiteisin kanssa todella usein...

    • aatuavulias

      Kyllä minäkin auttasin mielelläni ....muissa asioissakin

    • Missäpäin asutte,vois auttaakin.

      • wwwzzzeee

        oli paljon halukkaita miehiä auttamaan mikä oli hyvä asia tyttö saa tarpeeksi , ja on onnellinen näyttää miehetkin olevan tyytyväisiä kun lähtee kotiin on hymyherkässä ja juttu lentää ovat yllättyneitä miten hyvää seksiä saavat kymmen kunta nuorta ja vanhempaa miestä on käynyt auttamassa hyvä niin


      • Mikaeli65

        Vieläkö olisi tarvetta auttavaiselle miehelle?


      • wwwzzzeee

        kiitos vastauksesta . luulen että jos olet terve ja kestävä olisit vaihtelua tytölle , mitä useampi sen parempi mistäpäin olet ja mitenkä sinuun saa yhteyden


      • ainakankikovana
        wwwzzzeee kirjoitti:

        kiitos vastauksesta . luulen että jos olet terve ja kestävä olisit vaihtelua tytölle , mitä useampi sen parempi mistäpäin olet ja mitenkä sinuun saa yhteyden

        Missäpäin ois miehelle tarvetta? xxx()gmail.com


      • ainakankikovana
        ainakankikovana kirjoitti:

        Missäpäin ois miehelle tarvetta? xxx()gmail.com

        siis xxxsamppa()gmail.com


      • Mikaeli65
        wwwzzzeee kirjoitti:

        kiitos vastauksesta . luulen että jos olet terve ja kestävä olisit vaihtelua tytölle , mitä useampi sen parempi mistäpäin olet ja mitenkä sinuun saa yhteyden

        Olen Helsingistä. Jos vielä on tarvetta tytöllä, niin minut saa kiinni [email protected]


    • Tarpeellinen

      Kyllä naisin koska tarpeita on kaikilla ja kyllä hekin on ansainneet tyydytyksen kaikkiin tarpeisiinsa. Olen itse hieman yli kuusi kymppinen ja olen valmis auttamaan kuka vain on hyvänä pidon tarpeessa. Ilmoita ensin tässä, niin lähetän yhteystietoni jos olet kiinnostunut.

      • aaassstttt

        Hei olen 60v mies onnistuin pääsemään tätä tyttöä auttamaan . Annoin myös seksiä kahteen kertaan oli hyvät kyytit vaikka vammanen oliki ,tyttö ei salannut himoaan vaan nautti täysin sieluin se yllätti kun oli niin himokas , menen uudestaan kun liikun sielläpäin jäi uusi kokemus mieleen oli sillä ihanan tuntuinen seksi paikka huh.


    • vieläkö ois avun tarvetta? missäpäin voisin tulla autteleen . jos kiinnostaa niin viestii [email protected]

    • jaska199

      ja mikä etten!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe