Varoitan kaikkia tuijottamasta vain halpoihin hintoihin mitä pop vakuutus tarjoaa. Ilman tarkastusta, omalta kohdaltani päätettiin että vakuutus ei korvaa vahinkoa kiinteistössämme. Pyydettiin kuva ja sen perusteella päätettiin että ei korvata. Vakuutuksen omavastuu nostettiin ilman ilmoitusta tai hyväksyntää minulta joka vakuutuksen maksan. Todella surkeaa asiakaspalvelua. Ympäripyöreitä vastauksia jotka eivät vastaa esittämääni kysymykseen. Ottakaa vakuutuksenne yhtiöstä joka ei kyseenalaista vahinkojanne vaan on tarvittaessa valmis korvaamaan.
Popvakuutus
6
289
Vastaukset
- 239048
Pop ei ole halvin ainakaan autovakuutuksissa. Ihmiset tuijottavat bonuksia mutta eivät sisältöä ja mitä sillä rahalla oikeasti saa.
- pohjanmaansaituri
Autovakuutus pop-vakuutuksessa pitääks nyt irtisanoa vakuutus muutamaksi
päiväksi jotta saa 83 % bonarin vai onko lähtöhinta nyt korkeampi - riotriotriotriot
Onko sellaista vakuutuslaitosta, jonka perustoimenkuvaan ei kuulu kyseenalaistaminen? Tuskinpa on. Vakuutustoiminta on niin syvällä bisneksessä ja tavoitellaan suuria tuottoja, että kaikenlainen korvaaminen minimoidaan mitä ihmeellisimmillä verukkeilla. Esim. jos haet korvauksia työtapaturman perusteella, niin vakuutusyhtiölle pelaavat lääkärit varmistaa tavalla tai toisella, että kyseessä on "vanha vamma". Ei korvata. Vaikka niska on murtunut ja kädet toimii vajaasti, niin vakuutusyhtiön tuomio on "työkykyinen". Ei korvata. Näitä on esillä jatkuvasti, kuinka vakuutusyhtiöt maksimoi tuloksiaan kyseenalaistamalla ja kieltämällä korvaushakemukset. Ja kun kansalainen haastaa vakuutusyhtiön oikeuteen, niin miten käy? Täällä tarvitaan todellinen vallankumous ja järjen ja moraalin palautus, kun tällainen toiminta ei koske pelkästään vakuutusalaa.
- Kallista_vai_halpaa
Itse laskin tänään hintoja ja If oli halvempi kuin Pop? Käsitykseni mukaan Ifin vakuutukset kalliita. Joku virhe?
- Autonostomielessä
Pop on nostanut hintoja todella paljon.
Samoin on tehnyt myös Lähitapiola. - empätiedä
Pop vak nyt saat 15 % alen liik.ja kaskovak 22.1.2017 asti bonari 83% ei näistä saa
kohta mitään selvää, mutta suuria alennuksia antaa eli kassoihin on saatava maksutuloja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559