Sillä rahalla voisi ostaa kunnon ruokaa , tai vaikka konjamiinia ja nauttia kokoilta!
Vastaukset 7
- sikarikasjakomea
Juurikin ammuin taivaalle 1000 euroskan edestä raketteja. Tuo summa ei hetkauta minun taloutta millään tavalla. Olen rikas perijä.
- sinävainhaaveilet
Silti vois ostaa osakkeita sillä ja tulla rikkaaksi!
- sikarikasjakomea
Minulla on osakkeita usean miljoonan arvosta. Minun ei tarvitse haaveilla.
- kroisospennonen.-
eiköhän useimmilla ole varaa tuohon kaikkeen.
- viestipöljälle
Mitäpä asia sinulle kuuluu, kuka mitenkin rahansa käyttää. Rakettien ampujat tuskin paukuttavat viimeisiä eurojaan taivaalle.
- pöljiämuutenkin
Niiden hapituksesta päätelen, niin moni teki!
- samapöljäjoukko
Kohta niillä alkaa joululahjojen luottokorttilaskut paukkua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459