Mitenkäs lätät koittaa selittää tähtitaivaan kiertoja etelässä ja pohjoisessa?
Pohjoisessa kierretään omaa kohtaa taivasta, ja etelässä toista ja eri suuntaan; silti osin samoja tähtikuvioita nähdään.
Miten tämä on mahdollista tasaisella?
Lättäkartan ja vain "keskellä olevan" kiertopisteen perusteella taivaan kierto etelässä pitäisi kestää useamman päivän ennenkuin sama kuvio voi olla nähtävissä. Näin ei kuitenkaan käy, kuviot kiertää taivaalla yön aikana, mutta sama kuvio mikä oli tietyssä kohtaa edellisenä iltana on silmämääräisesti samassa paikassa päivää myöhemmin.
Matkustakaa ja havainnoikaa itse jos ette usko.
Tähtitaivaan kierto
13
210
Vastaukset
- Elektromagneettisia
Tässä asia on selitetty hyvin seikkaperäisesti.
Tähtitaivas toimii lättämaallamme aivan niin kuin sen kuuluukin:
https://www.youtube.com/watch?v=ahNfU7zYlmY- MenitKuoppaan
Koska vetoat Youtubeen...
Ja sitten voisit mennä takaisin youtubeen katsomaan timelapse videoita joita on otettu pohjoisessa, etelässä ja päiväntasajalla.
Varsinkin ne päiväntasajalla otetut on mielenkiintoisia.
Osa videoista on jopa 360 asteen näkymiä.
Katsottuasi nuo videot voisit vaikka koittaa selittää uudestaan. Toki suosittelen että et usko auktoriteetteja vaan matkustat itse.
Olen matkustanut 24 maassa ja osassa niista maista olen asunut pidemman aikaa. Matkustaminen jonnekin paikkaan ja siella pysyminen ovatkin kaksi eri asiaa. Kun on paikka, niin on myos aika. Time Space Continuum, Ajan ja Paikan Jatkumo onkin sitten jotakin, mika menee salatieteiden puolelle. Itse uskon matkustaneeni lokakuussa 2010 79,000 kilometrin paahan Antarctican tuolle puolen Ajan ja Paikan Jatkumossa, vaikka luulin matkustaneeni Suomesta Bulgariaan.
Tahtitaivas ulottuu Maalautasella kauas Antarctican tuolle puolen. Kun luulen matkustavani jonnekin, niin on otettava huomioon, etta matkustamisessa ei matkusteta ainoastaan Paikassa, vaan myos Ajassa. Niiden Jatkumossa, Time Space Continuumissa, voidaan matkustaa huomaamatta kymmenien tuhansien kilometrien paahan, vaikka luullaan matkustetun vain muutama sata tai vain muutama tuhat kilometria. Tahtitaivas on mukana tassa niin sanoakseni Jatkumosalauksessa, josta ei mikaan tiede ole viela tietoinen, eika ns. maallikkokaan. Ulottuvuudet toimivat tahtitaivaan kautta.
Maailma on kylla Maalautanen eika maapallo, mutta se, etta luullaan tiedettavan jo kaikki Maalautasestakin, ei ole totta, koska ulottuvuusmatkustaminen Maalautasella ei ole yleisessa tiedossa, eika minullakaan vasta kuin askettain.- selitys
Tähtitaivasta ei ole olemassa se on pelkkä hologrammi.
- kaalisoppapää
Tässähän näitä hologrammeja. Onhan tämä linkattu tänne ennenkin mutta ei tunnu menevän pallopäiden kaaliin:
https://www.youtube.com/watch?v=hdNFo5eWf9g - selitys
tuota videota ei ole olemassa, se on pelkkä hologrammi
- lknlnlknln
Ja eipähän koko linkki edes liity puheena olevaan asiaan. Huoh
- LinkkiäJakoon
https://www.youtube.com/watch?v=azJaOQAGTJo
Hologrammilla on helppo selittää kaikki asiat joita ei joko ymmärrä tai jotka pelottaa liikaa ettei niitä voi todeksi myöntää.
Lättäkeskustelijat taitaa olla huonosti ohjelmoituja hologrammeja itse koska sanat on aina samat. - ökäpkk
Onhan meillä näitä keinoja läjäpäin: ikäviä asioita voidaan sanoa väärennöksiksi (esim kaikki valokuvat aina 50-luvulta asti, ihan sama, kuka ottanut ja missä tarkoituksessa: väärennös) ja sitten jos oikein koville menee, niin aina voi sanoa; En usko, valhetta! Katsos kun me lättärit ei luovuteta, kun eihän nää meidän jutut alunperinkään mihinkään totuuteen pyri vaan kumpuaa uskonnolliselta pohjalta (tai sitten me vaan trollataan)
- entäs_sittenn
Kun kaikki muut taivaankappaleet ovat pyöreitä, miksi maa olisi erimuotoinen?
- Luovutannyt
Ei me tohon alkuperäiseen väitteeseen mitään voida sanoa, tottahan se on ja kaataa kerralla kaikki meidän hienot selitykset.
Eipäs: sanon, etten vaan usko tohon. Jopas helpotti ja voin taas jatkaa Youtube-videoiden linkitystä ja lällättää vatsaan järkisyille.- hähähähähähääää
Haista sinä höhlä vittu.
- ijnijnin
Huomaattehan pallopäät: kun lättäriltä loppuu asia, hän alkaa haistattelemaan,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165193
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182706- 311951
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351907Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301738Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81274Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1601235
- 301035