Kuinka aiot viettää sen?
Tänään on Uuden Vuoden Päivä
24
230
Vastaukset
- simmutkiinnion
Minä olen nukkumassa, unten mailla.
- yhgfgtre
rapulassa maaten
- liikettäkinttuihin
Ulkoilemaan ajattelin lähteä ennen pimeän tuloa.
Ulkoilin ja kävin lidlissä. Pulloja ja tölkkejä vein.
- kjkjiukji
onks litti tänä auki?
- mörköselähtipiiriin
Morjens mörkö! Onneks en nähny sua siellä. Illalla en taida enää liikkua...noi silmät...
- Mb_123
Tommosia mörköjä on sängyn alla jos ei siivoa. Itse voi askarrella ja liimata niille silmät.
mörköselähtipiiriin kirjoitti:
Morjens mörkö! Onneks en nähny sua siellä. Illalla en taida enää liikkua...noi silmät...
Okei. Monet kyllä ilostuvat tapaamisesta.
Mb_123 kirjoitti:
Tommosia mörköjä on sängyn alla jos ei siivoa. Itse voi askarrella ja liimata niille silmät.
Sain silmäni syntymässä.
- jossilläsilmälläkattoo
uunounelmaerakko kirjoitti:
Sain silmäni syntymässä.
Noo oot sie aika söpö!
- hippiäinenn
Välipäivä treeneistä. Päivä on mennyt kotona siivotessa huushollia ja rästitöitä tehden. Jos ehdin illalla kävelylenkki ja valmistaudun arkiseen aherrukseen :)
- vero.mies
pyörittelen hiirtä ja näpelöin palleja niinkuin muutkin normaalit ihmiset
- juhlatunnelma
luuttuan koiranpennun lätäköitä ja kännissä örveltävän ukon sotkuja.
- haluutkokuulla
Laulan!
- happihyppelyä
Olin 2h lenkillä ja nyt kirjoitan suoleen siitä mitä tein ja lueskelen mitä muut on kirjoitelleet,elikä ihan rennosti otetaan,ei paineita eikä murheita.
- kehutaas
Kotimaiset filmit on katteltu, vaikka on rahhoo tilillä!
- rauhanmiehet
Tv:tä on katottu koko päivä. Ja vielä illallakin aiotaan katella.
- rauhallinensunnuntai
Tuli nukuttua melko myöhään. Kävin kaupassa pikaisesti ja tein perheelle niin simppeliä ruokaa kuin nakkikastike perunoilla. Perhe tykkäsi kaiken joulun syöpöttelyn jälkeen.....
- nytnousee2017
Ihan normaali sunnuntai oli. En oikeasti edes huomannut, että nyt olis joku juhlapäivä, jota pitäis viettää jotenkin erikoislaatuisesti. Käväsin lenkillä, istuin tietokoneella ja söin juustossa paistettua jauhelihamakaroonia. Kannattaa muuten käyttää niitä lenkkipolkujen varrella olevia leuanvetotankoja ja muita härveleitä. Ovat ilmainen ja oikein tehokas kuntosalinkorvike.
Eilen tein tavoitelistan vuodella 2017 ja päätavoite on työpaikan hankkiminen ja huomenna aloitan täydellä tarmolla tämän projektin. Pitänee varmaan ensin googlettaa, että miten semmoisen työpaikan voisi saada ja sitten laatia suunnitelma, jota noudatan siihen asti, että saan sen työn. Ehkä menen jopa johonkin työkkärin lyhyeen työpaikanhankkimis-koulutukseen.
Aion jättää makaronilaatikon ruokavaliooni työllistymisen jälkeenkin, vaikka en olisikaan enää niin köyhä. Tai kyllä mulla menee jonkin aikaa, että saan maksettua kaikki velat ja lainat sekä hankittua ajokortin ja auton, joten ei se varmaan näy pitkään aikaan edes mitenkään elämänlaadun kohentumisena.
Minkälaisia köyhyyden vastaisia tavoitteita te laaditte tälle vuodelle? Itselläni on nyt vahva tunne, että 2017 on se vuosi, kun kaikki kääntyy paremmaksi ja saan asiani vihdoinkin kuntoon. Oikein innostavaa olla tällä hetkellä täysin pohjalla oleva yksinäinen, syrjäytynyt ja täydellisen köyhä, koska sitä paremmalta täältä nouseminen sitten lopulta tuntuu.- ex-syrjäytynyt
Töihin pääsee HETI jos kelpuuttaa minkä tahansa työn, esim puhelinmyyjä tai siivooja.
Tosin näissä ammateissa ei palkka päätä huimaa, mutta on helpompi kivuta sieltä TYÖLLISENÄ ja hakea niitä "parempia" töitä. Jos on työtön köyhä syrjäytynyt ei ikuna saa mitään hyvää työpaikkaa heti, vaan aloitahan sieltä alhaalta ja kipua pikku hiljaa ylöspäin. Näin minä tein ja nyt toimin myyntialan esimiehenä! Onnea työnhakuun. - ennemintyötön
ex-syrjäytynyt kirjoitti:
Töihin pääsee HETI jos kelpuuttaa minkä tahansa työn, esim puhelinmyyjä tai siivooja.
Tosin näissä ammateissa ei palkka päätä huimaa, mutta on helpompi kivuta sieltä TYÖLLISENÄ ja hakea niitä "parempia" töitä. Jos on työtön köyhä syrjäytynyt ei ikuna saa mitään hyvää työpaikkaa heti, vaan aloitahan sieltä alhaalta ja kipua pikku hiljaa ylöspäin. Näin minä tein ja nyt toimin myyntialan esimiehenä! Onnea työnhakuun.Kuka nyt paskaduuneja ottaa? Vähän pitää arvostaa itseään eikä duunailla mitä tahansa.
- ex-syrjäytynyt
ennemintyötön kirjoitti:
Kuka nyt paskaduuneja ottaa? Vähän pitää arvostaa itseään eikä duunailla mitä tahansa.
Nöyryyttä pitää olla myös mukana työnhaussa -varsinkin jos pitkään on ollut työttömänä. Koskaan ei pidä aliarv ioida mitään duuneja eikä varsinkaan niitä "paskaduuneja". Hyvä vaihtoehto työllistymiseen on myös oppisopimuskoulutus, saat koulutusajalta palkkaa!
- tttukeatuleetänäänjippii
ex-syrjäytynyt kirjoitti:
Nöyryyttä pitää olla myös mukana työnhaussa -varsinkin jos pitkään on ollut työttömänä. Koskaan ei pidä aliarv ioida mitään duuneja eikä varsinkaan niitä "paskaduuneja". Hyvä vaihtoehto työllistymiseen on myös oppisopimuskoulutus, saat koulutusajalta palkkaa!
Kuka ottaa paskaduuneja vastaan, ei kukaan joka arvostaa itseään.
Minä vaadin työstäni palkaan jolla elää, en tee töitä siksi että työnantaja rikastuu ja että itse siitä maksan että on töitä.
Työnantaja on se joka maksaa työnteosta, ei se tekijä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898166
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344761- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 472705
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562642