Mikä on ihmiskunnan tarkoitus?

5566767

Voidaanko sitä sanoa selkeästi?

99

588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n.e.l.iö

Voidaan. Emme tosin oman viisautemme varassa, vaan Raamatun. Siellä sanotaan: "Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat, että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä; sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme, niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa'." (Ap.T.17:26-28)

Eli ihmisten tarkoitus on etsiä Jumalaa. Silloin kun häntä etsii kokosydämisesti, hänet kyllä löytää. Tämä kaikki näkyvä on vain ajallista. Ja täällä ollessamme me valitsemme iankaikkisen kohtalomme, joko Jumalan yhteydessä taivaassa tai ikuisessa erossa hänestä helvetin tulessa. Tämä on totuus.

Kaiken lisäksi on äärimmäisen röyhkeää elää ilman Jumalaa, koska hän on luonut kaiken, jopa meidätkin. Voisiko siis olla suurempaa rikosta, kuin hänen armonsa hylkääminen? Jeesuksesta sanotaan: "Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa". (Kol.1:16-17)

Kannattaa siis uskoa Jeesukeen, koska hän on tie. Ei siis tarvitse harhailla erämaassa etsien suuntaa, koska tie taivaseen on ilmoitettu.

• kysymystä

En harhaile erämaassa, vaan kuljeskelen metsässä tietoisuudessa (eli en ajatuksia kelaillen), ja koen vahvasti, että olen ollut täällä ennenkin eli aina. En välttämättä samassa metsässä, mutta aistin sen, että oikeasti ei ole aikaa, ei ole ollut lapsuutta ei mitään ajanjaksoja. Kaikki vaan on, yhtä ja samaa olevaista. Koska voin melkein tuntea sen, että aiemmat sukupolvet ja myös minä olen täällä aina ollut, niin myös Jeesus on maan päällä kävellyt. Olen omasta mielestäni löytänyt saman mitä raamatussakin sanotaan. Oletko samaa mieltä?

• Nimimerkille_n.e.l.iö

Paavali hyvin esitti elämän tarkoituksen, mutta lopusta sen verran eri mieltä, että ei kukaan ihminen voi elää ilman Jumalaa lainkaan vaikka itse niin luulisi, sillä ei ihminen elä yksin leivästä vaan jokaisesta sanasta joka Jumalan suusta lähtee, ja siksi myös tietämättömyyttään (Paavali) ihmiset eivät kunnioita ja kiitä Luojaa Jeesuksen nimessä. Raamatussa on tämä hyvä totuus, kuten esitit hyvin.

• Nimimerkille_kysymystä
        kysymystä kirjoitti:

En harhaile erämaassa, vaan kuljeskelen metsässä tietoisuudessa (eli en ajatuksia kelaillen), ja koen vahvasti, että olen ollut täällä ennenkin eli aina. En välttämättä samassa metsässä, mutta aistin sen, että oikeasti ei ole aikaa, ei ole ollut lapsuutta ei mitään ajanjaksoja. Kaikki vaan on, yhtä ja samaa olevaista. Koska voin melkein tuntea sen, että aiemmat sukupolvet ja myös minä olen täällä aina ollut, niin myös Jeesus on maan päällä kävellyt. Olen omasta mielestäni löytänyt saman mitä raamatussakin sanotaan. Oletko samaa mieltä?

hyvin erikoista on elämäsi, en osaa sanoa mistä johtuu ja onko Jumalasta vai valheellista, mutta jos jompaa kumpaa tulee esittää, niin kallistun jälkimmäiseen, mutta voin olla väärässä myös, mutta perustelen kantaani Raamatun ilmoituksella ja tulkinnoilla siitä ja myös elämänkokemukseeni perustuen niistä asioista, mitä Raamatussa esitetty, mutta eivät lainkaan yksinkertaisia vaan jopa sellaisia osin, mistä ei Raamatussa esitetty selvää tietoa ainakaan suoraan.

Sanoisin, että lue Raamattua ja ano Jumalalta Jeesuksen nimessä elävän veden ja Pyhän Hengen vaikutusta, ja näiden lisäksi myös voit anoa Jeesukseen uskovia rukoilemaan puolestasi, myös minä tahdon rukoilla nyt puolestasi.

• korjataan_tätä
        Nimimerkille_n.e.l.iö kirjoitti:

Paavali hyvin esitti elämän tarkoituksen, mutta lopusta sen verran eri mieltä, että ei kukaan ihminen voi elää ilman Jumalaa lainkaan vaikka itse niin luulisi, sillä ei ihminen elä yksin leivästä vaan jokaisesta sanasta joka Jumalan suusta lähtee, ja siksi myös tietämättömyyttään (Paavali) ihmiset eivät kunnioita ja kiitä Luojaa Jeesuksen nimessä. Raamatussa on tämä hyvä totuus, kuten esitit hyvin.

... ja siksi myös tietämättömyyttään (Saulus, ei siis uudestisyntynyt Paavali) ihmiset eivät kunnioita ja kiitä Luojaa Jeesuksen nimessä. ...

• kysymystä
        Nimimerkille_kysymystä kirjoitti:

hyvin erikoista on elämäsi, en osaa sanoa mistä johtuu ja onko Jumalasta vai valheellista, mutta jos jompaa kumpaa tulee esittää, niin kallistun jälkimmäiseen, mutta voin olla väärässä myös, mutta perustelen kantaani Raamatun ilmoituksella ja tulkinnoilla siitä ja myös elämänkokemukseeni perustuen niistä asioista, mitä Raamatussa esitetty, mutta eivät lainkaan yksinkertaisia vaan jopa sellaisia osin, mistä ei Raamatussa esitetty selvää tietoa ainakaan suoraan.

Sanoisin, että lue Raamattua ja ano Jumalalta Jeesuksen nimessä elävän veden ja Pyhän Hengen vaikutusta, ja näiden lisäksi myös voit anoa Jeesukseen uskovia rukoilemaan puolestasi, myös minä tahdon rukoilla nyt puolestasi.

Ei sinun tarvitse rukoilla puolestani. Olen tulkinnut raamattua juuri kuten pitää. Et ehkä itse kestä totuutta niin selkeästi kuin minä sen koen ja sen esitin. Olen saavuttanut rauhan, eli olen jo siellä missä pitääkin, en missään tuonpuoleisessa, jossa te luulette saavanne rauhan.

• JumalanKuvat

Ihmiskunnan tarkoitus, olisiko seuraa Jumalalle?

• Aikansa_kaikella
        kysymystä kirjoitti:

Ei sinun tarvitse rukoilla puolestani. Olen tulkinnut raamattua juuri kuten pitää. Et ehkä itse kestä totuutta niin selkeästi kuin minä sen koen ja sen esitin. Olen saavuttanut rauhan, eli olen jo siellä missä pitääkin, en missään tuonpuoleisessa, jossa te luulette saavanne rauhan.

Jeesus on Ahdas Portti ja Kaita Tie.

• Olet_oikeassa
        JumalanKuvat kirjoitti:

Ihmiskunnan tarkoitus, olisiko seuraa Jumalalle?

Jeesus Poikana ja Isän Jumalan enkelit ja Pyhä Henki, rakkaus keskeistä.

• kysymystä
        Aikansa_kaikella kirjoitti:

Jeesus on Ahdas Portti ja Kaita Tie.

Monen mankelin läpi on menty, eli ei tarvitse olla huolissaan, että liian helppoa on elämä ollut. Mitään kilvoitteluohjeita en tarvitse, koska olen saanut tarpeekseni maailman houkutuksista. Toista on varmaan teillä, jotka kamppailette jatkuvasti maailman houkutusten ja uskon välillä.

• n.e.l.iö
        kysymystä kirjoitti:

Monen mankelin läpi on menty, eli ei tarvitse olla huolissaan, että liian helppoa on elämä ollut. Mitään kilvoitteluohjeita en tarvitse, koska olen saanut tarpeekseni maailman houkutuksista. Toista on varmaan teillä, jotka kamppailette jatkuvasti maailman houkutusten ja uskon välillä.

Kärsimys sinänsä ei auta. Lutherkin taisi kontata lasinsiruja täynnä olevia Rooman kirkon portaita, etsiessään rauhaa. Mutta lopulta hän ymmärsi, että ihminen pelastuu yksin armosta uskon kautta, eikä tekojen kautta. Se on lepoa.

• kysymystä
        n.e.l.iö kirjoitti:

Kärsimys sinänsä ei auta. Lutherkin taisi kontata lasinsiruja täynnä olevia Rooman kirkon portaita, etsiessään rauhaa. Mutta lopulta hän ymmärsi, että ihminen pelastuu yksin armosta uskon kautta, eikä tekojen kautta. Se on lepoa.

Jos olen rauhassa ja levossa sen tiedon kanssa, että olen tallannut tällä telluksella aina ja tulen edelleen tallaamaan niin kauan kun maailmankaikkeus on olemassa, niin mitä minulta vielä vaaditaan? Itse ette pysty samaan, vaan olette luoneet monimutkaisen ja valheellisen teorian itseänne rauhoitellaksenne. Minä olen siis jo pelastunut, nimittäin itseltäni. Ihminen on itse itsensä pahin vihollinen.

• Ulappareiska

Lapset ja taivaassa tavataan.

• Myös_lapseton

voi palvella Jumalaa, ja Jeesuksen tuhatvuotinen valtakunta, mihin ihmisiä kutsutaan tulee alas laskeutumaan taivaasta ja siihen meidät kootaan.

Tietysti lapset ovat Jumalan siunausta ja paljon tätä nähdään ihmisten keskuudessa ja tietysti taivaassa on Jeesuksen valtakunta tänään ja Isän Jumalan enkelit myös monilukuisina ja myös Saatana samoin pahuuden henkivaltojen kanssa, sillä vielä ei häntä ole alas heitetty sieltä, mutta tapahtuu lähivuosina, ja mahdollisesti noin 2020.

• tiedoistakiitolline
        Myös_lapseton kirjoitti:

voi palvella Jumalaa, ja Jeesuksen tuhatvuotinen valtakunta, mihin ihmisiä kutsutaan tulee alas laskeutumaan taivaasta ja siihen meidät kootaan.

Tietysti lapset ovat Jumalan siunausta ja paljon tätä nähdään ihmisten keskuudessa ja tietysti taivaassa on Jeesuksen valtakunta tänään ja Isän Jumalan enkelit myös monilukuisina ja myös Saatana samoin pahuuden henkivaltojen kanssa, sillä vielä ei häntä ole alas heitetty sieltä, mutta tapahtuu lähivuosina, ja mahdollisesti noin 2020.

Miten Jumalaa voisit edes palvella ja mitä palvelemista hän tarvitsee?
        Jotkut kuvittelevat että jopa palvonnasta palkitaan vaikka Raamattu ei sellaisesta anna mitään ohjetta.
        Onko kirkot ja lahkot päässeet keksimään palvontakeplotteluun hyviä konstailuja?

• Sama tarkoitus kuin muurahaisyhteisöllä. Tai vaikka lintuparvella jne. Yksi keino maksimoida yksilön henkiinjääminen. Kunnes yksilö heittää lusikan nurkkaan.

Tai sitten ihmiskunta on buffet-pöytä Saatanalle?

Valitse siitä.

• Jokainen_ymmärtää

ihmisen todellisen eron Jumalan tuomioissa eläimiin nähden, ja ihmiskunta on Jumalan mahdollisuus saada pelastaa ihmisiä Saatanan vallasta, ja huomaa ero tässä esittämääsi.

• tyyppiiiiooooon

siis eloonjäämis taistelua?

• Vain_Jeesus

Vain Isä Jumala Jeesuksessa ja Pyhässä Hengessä pelastaa voi ihmisen. Nöyrät anoo pelastusta ja tyhmät pilkkaa evankeliumia.

• Jokainen_ymmärtää kirjoitti:

ihmisen todellisen eron Jumalan tuomioissa eläimiin nähden, ja ihmiskunta on Jumalan mahdollisuus saada pelastaa ihmisiä Saatanan vallasta, ja huomaa ero tässä esittämääsi.

Jokainen ymmärtää, että "Jumalan tuomio" on ihmisen keksintöä. Tai ei jokainen, mutta suurin osa.

• tyyppiiiiooooon kirjoitti:

siis eloonjäämis taistelua?

Tämä voi olla vähän vaikeahko kysymys, mutta miksi esimerkiksi hamusit vauvana äitisi rintaa? Tai huusit nälkääsi? Tuskin sinä minkään Jumalan sanan perään itkit.

• Pidätkö_siis
        marathustra kirjoitti:

Jokainen ymmärtää, että "Jumalan tuomio" on ihmisen keksintöä. Tai ei jokainen, mutta suurin osa.

muurahaisia ja lintuja ihmistä viisaampina kun eivät usko Jumalan tuomioihin? Oletko natsi? Natsit eivät juutalaisia pitäneet ihmisinä vaan tuhoeläiminä. Luuletko että natsit korottivat juutalaisia esittäessään ihmisiä eläiminä?

• Ei_vaikea_kysymys
        marathustra kirjoitti:

Tämä voi olla vähän vaikeahko kysymys, mutta miksi esimerkiksi hamusit vauvana äitisi rintaa? Tai huusit nälkääsi? Tuskin sinä minkään Jumalan sanan perään itkit.

Vastakysymys: miksi ihmisillä on maailmassa ahdistusta kun eläimillä ei sitä ole?

• Ei_vaikea_kysymys kirjoitti:

Vastakysymys: miksi ihmisillä on maailmassa ahdistusta kun eläimillä ei sitä ole?

Ehkä ihmisiä ahdistaa sinun kaltaiset ihmiset, jotka eivät osaa vastata kysymykseen?

• Viimeinen_eläin

lajissaan sukupuuton partaalla kuolee ihan yhtä tyynesti kuin ne muutkin ennen sitä ja ihminen voi kaikki ne surmata myös ilman mitään vaikeutta ja samoin toiset ihmiset eivät tätä hyväksy, mutta eläin itse tai toiset eläimet eivät tästä mitään välitä. Miten sinä näet nämä asiat tässä maailmassa? Saako ihmisiä myös surmata?

• Itsestään_selvyyksiin
        marathustra kirjoitti:

Ehkä ihmisiä ahdistaa sinun kaltaiset ihmiset, jotka eivät osaa vastata kysymykseen?

kysymyksiin vastaamattomuus tuottaa ahdistusta vain neuroottisille narsisseille ja psykopaateille.

• Viimeinen_eläin kirjoitti:

lajissaan sukupuuton partaalla kuolee ihan yhtä tyynesti kuin ne muutkin ennen sitä ja ihminen voi kaikki ne surmata myös ilman mitään vaikeutta ja samoin toiset ihmiset eivät tätä hyväksy, mutta eläin itse tai toiset eläimet eivät tästä mitään välitä. Miten sinä näet nämä asiat tässä maailmassa? Saako ihmisiä myös surmata?

Eikö sinun mielestäsi eläin stressaannu uhkaavassa tilanteessa? Taidat keksiä omiasi ideologiasi takia.

• Stressiä_nykyajassa

tuottaa ainoastaan pahojen ihmisten menestyminen ja ihmiskunnan tuhoutuminen.

• Kun_pedon_merkki

koittaa ihmiskunnassa, niin ehkä ymmärrät mitä tarkoitan!

• Raamatussa_myös

totuus hävityksen kauhistuksesta ja tämän ajan ihmiset sitä edistää vallallaan.

• Pidätkö_siis kirjoitti:

muurahaisia ja lintuja ihmistä viisaampina kun eivät usko Jumalan tuomioihin? Oletko natsi? Natsit eivät juutalaisia pitäneet ihmisinä vaan tuhoeläiminä. Luuletko että natsit korottivat juutalaisia esittäessään ihmisiä eläiminä?

Kirjoitin, että "Jumalan tuomio" on ihmisen keksintöä. Ja se, että sinä uskot "Jumalan tuomion" olevan jonkin jumalan keksintöä ei anna kovin mairitteleva kuvaa sinusta. Mihin muihin mahdollisiin huijauksiin uskot?

• Lisäksi_vielä

pahat syyttää pyhiä myös pahuudesta maan päällä, ja Jeesus tästä syystä ristiinnaulittiin, samoin apostolinsa surmattiin, ja tämä on totuus maailmasta missä pahalla on valta ja valheet ja viha menestyy ihmisten keskuudessa, toki niiden pahojen parempiaan kohtaan.

• Stressiä_nykyajassa kirjoitti:

tuottaa ainoastaan pahojen ihmisten menestyminen ja ihmiskunnan tuhoutuminen.

Pysyit tällä kertaa parin kommentin ajan aiheessa.

• Jumalan_todellisuus

nähdään Israelissa ja juutalaisissa, ja maanpakolaisuus ikäänkuin tuomiota, ja takaisinkokoaminen sitä Jumalan lupauksien täyttymistä, ja juuri tästä Jumalan kansan olemuksesta johtuen natsit vihasivat juutalaisia ja pyrkivät heidät kaikki murhaamaan Euroopasta ja samoin samaa vihaa nykyään siellä Lähi-idässä Israelin luvatussa maassa ja sen ympärillä.

Pitätkö näitä asioita vain ihmisten pahuutena vai ollenkaan pahuutena?

• Uskotko_todella
        marathustra kirjoitti:

Kirjoitin, että "Jumalan tuomio" on ihmisen keksintöä. Ja se, että sinä uskot "Jumalan tuomion" olevan jonkin jumalan keksintöä ei anna kovin mairitteleva kuvaa sinusta. Mihin muihin mahdollisiin huijauksiin uskot?

Johanneksen keksineen "pedon merkki" käsitteen noin kaksi vuosituhatta sitten, että ihmiset ottavat sen kaupankäynnin ainoaksi maksuvälineeksi otsaan tai oikeaan käteen ja siinä merkissä on pedon (Babylonian kuningas) nimi tai sen nimen luku 666 ymmärryksellä laskien, ja nykyään nähdään että juuri tällaiseen suuntaan menee koko ihmisen maksuliikenne täydellisesti, ja jopa 666 on kaupoissa olevissa viivakoodeissa oikeasti olemassa?

Jos uskot että lehmät lentää, niin se on oma asiasi, mutta tiedä, että tulevat lähitulevaisuudessa tapahtumaan Ilmestyskirjassa esitetyt, ja myös täydellinen auringonpimennys ja muut kertovat varmuudella älyllisestä Luojasta, sillä ei itsestään tällaisia voi syntyä, kuten ei myöskään tietoa ihmisen ja eläinten ja kasvien dna:ssa, eikä elämää yleensäkkään maan päällä.

Ihminen voi olla tyhmä vaikka näkee todistukset ja samoin ihminen voi olla viisas ja tutkia pitävätkö Jeesuksen lupaukset paikkaansa, ja jos tuntuu omalla kohdalla etteivät pidä, niin sen jälkeen ymmärrän minäkin lisää Jumalan aikatauluista.

• kaikistatiedoistakiitoll
        Jokainen_ymmärtää kirjoitti:

Mistähän tuollaisen keksit kun Raamattu ei mokomaa esittele.
        Oletko saanut jostain salaista pikkupiiritietoa mokomasta?

• Uskotko_todella kirjoitti:

Johanneksen keksineen "pedon merkki" käsitteen noin kaksi vuosituhatta sitten, että ihmiset ottavat sen kaupankäynnin ainoaksi maksuvälineeksi otsaan tai oikeaan käteen ja siinä merkissä on pedon (Babylonian kuningas) nimi tai sen nimen luku 666 ymmärryksellä laskien, ja nykyään nähdään että juuri tällaiseen suuntaan menee koko ihmisen maksuliikenne täydellisesti, ja jopa 666 on kaupoissa olevissa viivakoodeissa oikeasti olemassa?

Jos uskot että lehmät lentää, niin se on oma asiasi, mutta tiedä, että tulevat lähitulevaisuudessa tapahtumaan Ilmestyskirjassa esitetyt, ja myös täydellinen auringonpimennys ja muut kertovat varmuudella älyllisestä Luojasta, sillä ei itsestään tällaisia voi syntyä, kuten ei myöskään tietoa ihmisen ja eläinten ja kasvien dna:ssa, eikä elämää yleensäkkään maan päällä.

Ihminen voi olla tyhmä vaikka näkee todistukset ja samoin ihminen voi olla viisas ja tutkia pitävätkö Jeesuksen lupaukset paikkaansa, ja jos tuntuu omalla kohdalla etteivät pidä, niin sen jälkeen ymmärrän minäkin lisää Jumalan aikatauluista.

Kauan ennen Johannesta ja hänen jälkeensä on ollut jonoksi asti maailmanlopun ennustajia ja heidän peesaajiaan, jotka "tulkitsevat" merkkejä ja ovat täysin varmoja siitä, että ennustus toteutuu heidän elinaikanaan. Siihen vaan jonon jatkoksi. Olet ilmeisesti jo sen rajan ylittänyt, että mikään rationaalinen selitys saisi sinut miettimään ajatuksiasi. Olet kohottanut itsesi rationaalisuuden yläpuolelle.

• Älä_edes_kuvittele
        marathustra kirjoitti:

Kauan ennen Johannesta ja hänen jälkeensä on ollut jonoksi asti maailmanlopun ennustajia ja heidän peesaajiaan, jotka "tulkitsevat" merkkejä ja ovat täysin varmoja siitä, että ennustus toteutuu heidän elinaikanaan. Siihen vaan jonon jatkoksi. Olet ilmeisesti jo sen rajan ylittänyt, että mikään rationaalinen selitys saisi sinut miettimään ajatuksiasi. Olet kohottanut itsesi rationaalisuuden yläpuolelle.

"Olet ilmeisesti jo sen rajan ylittänyt". Toki olen jo vähän elänyt ja kokenut myös jotain, mutta tiedän hyvin, ettei edes ensimäistä sinettiä vielä ole Jeesus avannut, ja toki olen lukenut niistä mitä tapahtuu, mutta ymmärrän hyvin, etten tiedä mitään siitä miten minun kohdalla tai muuta vastaavaa. Varma olen siitä ettei enää kymmeniä vuosia Herran päivää, mutta voi olla vielä ehkä kymmenenkin, mutta samoin vähemmänkin voi riittää, sillä nähdään selvästi tämä kaikki, mitä tapahtuu vaikkei nähdäkkään omakohtaisesti sitä omalle kohdalle.

En ole kohonnut tai kohottanut itseäni mihinkään vaan saan rukoilla Jeesuksen opetuksen mukaan "Isä Meidän" ja Paavalin opetuksen mukaan taisteluvarustusta, ja jälleen sinä vain syytät minua valheinesi ja toki siihen jo olen tottunut ja myös kärsimään ruumiillistakin vaivaa kaltaistesi taholta ja sinä syytät ja esität ja tahdot vain pelkästään pahaa minulle ja minä hyvää sinulle, siinä meidän ero Suomessa 2017.

• Ihan_todellisesti

yhä paremmin opimme tuntemaan jihadistit ja natsit uutisten ja myös oman kokemuksemme kautta, ja tämä on vakavaa palautetta, mutta eihän pahat usko mitään.

• täyttä_puppua

valheen isän lapset esittää aina Jeesuksesta ja seuraajistaan, kun pystyvät, sillä se on Saatanan olemus tässä maailmassa.

• hedelmistään

puut tunnetaan sekä hyvässä että pahassa, ja myös tärkeä ymmärtää että pahat tulevat lähitulevaisuudessa valheen kaikella voimalla ja tuovat myös pedon merkin.

• kerro_toki_lisää
        marathustra kirjoitti:

itsestäsi niin voin ymmärtää teitä paremmin.

• EI_AINAKAAN

Darwinin "lajien synty". Jokainen edes vähän viisautta Jumalalta saanut tietää vastauksen aloituksen kysymykseen.

• "Jokainen edes vähän viisautta Jumalalta saanut tietää vastauksen aloituksen kysymykseen."
        Saisitko kirjoitettua tuon salaisuuden näkyville vai onko sinun vaikea pukea sitä sanoiksi?

• Vastauksena_hyvä
        marathustra kirjoitti:

"Jokainen edes vähän viisautta Jumalalta saanut tietää vastauksen aloituksen kysymykseen."
        Saisitko kirjoitettua tuon salaisuuden näkyville vai onko sinun vaikea pukea sitä sanoiksi?

se ensimmäinen missä lainattiin Paavalia.

• Paavali_jos_kuka

ymmärsi myös elämänsä kautta mitä tarkoittaa viisauden alku juutalaisuudessa "Herran pelko on viisauden alku", sillä vastusti Jeesusta ja seuraajiaan ja sai kääntymyksen Jumalalta ja teki parannuksen ja alkoi palvella ainoaa elävää Jumalaa ja todistaa Jeesuksesta Jeesuksen apostolina.

• Vastauksena_hyvä kirjoitti:

se ensimmäinen missä lainattiin Paavalia.

Mutta mitä jos vastaisit omin sanoin?

• Ihmis_elämän_tarkoitus

päästä Jeesuksen valtakuntaan.

• Jeesuksen_valtakunta

on Jumalan valtakunta.

• Jeesuksen_valtakunta

on lähitulevaisuudessa alkava tuhatvuotinen valtakunta Uudessa Jerusalemissa maan päällä, sillä laskeutuu alas taivaasta Herran päivänä Jeesuksen palatessa tuo kultakaupunki maan päällä.

Mitä enemmän alan tuoda muutakin tähän liittyvää, sen pidemmäksi muodostuu vastaukset, ja Ilmestyskirjassa kerrottu tästä ja sitä edeltävistä myös.

• n.e.l.iö
        Jeesuksen_valtakunta kirjoitti:

on lähitulevaisuudessa alkava tuhatvuotinen valtakunta Uudessa Jerusalemissa maan päällä, sillä laskeutuu alas taivaasta Herran päivänä Jeesuksen palatessa tuo kultakaupunki maan päällä.

Mitä enemmän alan tuoda muutakin tähän liittyvää, sen pidemmäksi muodostuu vastaukset, ja Ilmestyskirjassa kerrottu tästä ja sitä edeltävistä myös.

Korjauksena, että tuhatvuotinen rauhanvaltakunta on ensin. Sitten tulee viimeinen tuomio, jonka jälkeen tulee uusi taivas ja uusi maa. Silloin ei ole enää mitään entistä. Kun taivaallinen Jerusalem laskeutuu maanpäälle, kestää se ikuisesti, eikä tuhatta vuotta. Kiitos Jumalle.

• mitässiihesanosit
        marathustra kirjoitti:

"Jokainen edes vähän viisautta Jumalalta saanut tietää vastauksen aloituksen kysymykseen."

Darwinin kirjastapa ei löydy tiedettä.

• Vastausta_n.e.l.iö
        n.e.l.iö kirjoitti:

Korjauksena, että tuhatvuotinen rauhanvaltakunta on ensin. Sitten tulee viimeinen tuomio, jonka jälkeen tulee uusi taivas ja uusi maa. Silloin ei ole enää mitään entistä. Kun taivaallinen Jerusalem laskeutuu maanpäälle, kestää se ikuisesti, eikä tuhatta vuotta. Kiitos Jumalle.

Jumalan tuomiot koittavat maan päälle Herran päivän läheisyydessä ja myös ennen tuhatvuotisen valtakauden ja Uuden Jerusalemin alaslaskeutumista taivaasta maan päälle, ja viimeinen tuomio on tuhatvuotisen valtakauden lopussa. Ilmestyskirjassa kerrottu Jumalan tuomioista niitä ihmisiä kohtaan, jotka ottavat pedon merkin, ja tietysti tämä tapahtuu ennen Jeesuksen tulemista.

Ensin Jeesus avaa ensimmäisen sinetin ja tästä alkaa iankaikkinen evankeliumin julistus ja kaksi säkkipukuista Jerusalemiin ja yhteensä 144 000 Jeesuksen apostolia Israelin yhdestätoista sukukunnasta. Tämä kestää 3,5 vuotta.

Tämän ensimmäisen 3,5 vuoden jakson jälkeen, surmataan 144 000 apostolia ja kahdesta säkkipukuisesta Jerusalemissa tarkemmin kerrottu myös, ja tästä syystä Saatana voitetaan taivaassa ja alas heitetään maan päälle ja sanotaan taivaassa "voi maata". Tästä alkaa Saatanan ja Babylonian kuninkaan, joka miekanhaavasta parantunut, ja jonka nimestä "Sadam" saadaan laskettua 666 (s=60, a=1, d=4, m=600), ja hänestä tehty kuvapatsas asetaan Jerusalemiin pyhälle paikalle Saatanan vaikutuksesta ja viha Israelia ja juutalaisia ja Jeesusta ja Herraan uskovia alkaa maan päällä, ja pedon merkki tuodaan siten, ettei voi ostaan eikä myydä kukaan, joka ei sitä merkkiä ota otsaansa tai oikeaan käteen, ja siinä merkissä on pedon nimi tai luku 666. Jumala antaa Saatanan ja häntä seuraavien pahuuden valtojen ja ihmisten voittaa pyhät maan päällä, mutta kuten Jeesus ristinsä kantoi ja kärsimysmaljan joi, näin myös Jeesuksen pyhät voittavat maailman kun ovat uskolliset jopa kuolemaansa asti tai sitten voi Jumala myös heidät varjella, kuten nähdään Israelin juutalaisille tapahtuvan, kun ovat Jumalan turvassa sen pahuuden ajan. Myös pahuuden aika kestää sen 3,5 vuotta.

Näiden kahden 3,5 vuoden jälkeen Jeesus palaa ja tuhoaa pahat ja ylösnousevat pyhät ensin kuolleista ja Ilmestyskirjassa selvästi kerrottu ensimmäisestä ylösousemuksesta ja mitä se merkitsee ja ketkä nousevat, enkä sitä tähän lainaa. Harmagedonissa Jeesus tuhoaa pahan suuren sotajoukon, joka on YK:n mandaatin saanut, sillä pakanakansat ovat valmiit jakamaan Israelin luvatun maan ja Jerusalemin, ja myös antaneet Israelin juutalaiset alttiiksi pahuuden valtojen tuhoon, ja näin myös natsit Saksassa pyrkivät tekemään vaikka kristillisestä maanosasta kysymys, sillä Jeesus koettelee kaiken maan päällä, ja vain jyvät pääsevät valtakuntaansa ja akanat ovat kuin oljet tuulessa.

• mitässiihesanosit kirjoitti:

Darwinin kirjastapa ei löydy tiedettä.

Älä Darwinia lue, lue Vartiotornia tai dianetiikkaa. Löydät varmaan myös pornosivustoilta sinua kiinnostavaa materiaalia. Siinä kyllä taitaa vaan toisaalta tulla tuo datasiirtokatto pian vastaan.

• Ole_sinä

syyttämättä valheillasi lähimmäisiäsi.

• Varmaan_sinulle
        marathustra kirjoitti:

Älä Darwinia lue, lue Vartiotornia tai dianetiikkaa. Löydät varmaan myös pornosivustoilta sinua kiinnostavaa materiaalia. Siinä kyllä taitaa vaan toisaalta tulla tuo datasiirtokatto pian vastaan.

ei tule datasiirtokatto vastaan ja olet aseinesi ja linnoituksinesi turvassa, omasta mielestäsi.

• Raamatussa_totuus

jumalattomat elävät maan päällä vaivoista vapaana.

• Antakaa_pahat

edes Jeesuksen pyhien elää rauhassa maan päällä, mutta voi olla liikaa pyydetty.

• Tosiasiaa_historiasta

natsit ja jihadistit tekivät yhteistyötä kavalasti juutalaisia eli Jeesuksen kansaa vastaan. Näin voi käydä myös lähitulevaisuudessa ja valheen kaikella voimalla.

• Pahan_indikaattorit

valheiden kuten evoluution menestyminen, sodat kansakuntien keskuudessa ja maailmasodista kerrottu, haureuden ja homouden ja lesbouden menestyminen kuin Sodomassa missä jumalattomat jopa Jeesuksen Isän ja Jumalan enkeleihin tahtoivat yhtyä, ahneuden lisääntyminen maailmassa missä köyhyyttä ja äärimmäistä epätasa-arvoa ja samaan aikaan ahneet kilpailee siitä, kuka pystyy eniten itselleen saamaan yhteiskunnan sallimin ja myös laittomin keinoin ja paratiisisaarilla ihan käsittämättömän paljon talletuksia ja pedon merkin vastaanottamisen valmisteleminen ja niiden syyttäminen, jotka tätä totuutta tahtovat esilläpitää, sillä maailma on pahan vallassa ja Saatanalla on paljon kannatusta maan päällä ja valheita ja vääriä todistuksia riittää.

• Tosiasiassa_listaa

voisi jatkaa pitkälle ydinaseet, saastuminen, ihmiskauppa, huumeet, asekauppa, ja yleensä kaiken pahan alku ja juuri on rahan halu koko maailmassa, myös politiikassa ja bisneksessä ja uskonnollisuudessa myös.

• Raamatussa_totuus

pedon merkistä eli taloudesta eli ostamisesta ja myymisestä, mutta vain Saatanan keinovalikoimassa, sillä Isä Jumala Pojassa Jeesuksessa ja Pyhässä Hengessä tuo ihan erilaista eli iloa ja rauhaa ja vanhurskautta ja uskoa ja toivoa ja rakkautta ja pyhistystä totuudessa Raamatun kautta. On näissä kahdessa sitten suuri juopa välissä ja toki hyvä ymmärtää myös uskonnollisten fariseuksien naurut Jeesukselle, kun opetti rikkaudesta ja kamelista, joka kulkee neulansilmän läpi, ja nykyajassa myös eksytykset todellista ja tärkeä ymmärtää ettei Jeesus ole muuttunut yhtään, sillä on sama aina ja aikakaudesta aikakauteen. Ole viisas ja odota Jeesusta öljy astiassasi, sillä yö koittaa pian, ja silloin natsit ja islamistit aloittaa sotansa Jeesusta vastaan.

• Tietysti_tärkeää

ihmisenä jättää tuomiot Jumalalle ja koskee ihan kaikkia ihmisiä varmuudella, vaikkei kaikki tätä uskokkaan varmuudella, sillä murhataan monia siksi etteivät ota pedon merkkiä vaan ristinsä kantavat Jeesuksessa lähitulevaisuudessa ja ne, jotka heitä surmaa luulevat palvelevansa Jumalaa, mutta on Saatana, amen, varmuudella.

• Kannattaa_lukea

Jobista Raamatussa, mitä kaikkea menetti ja kuinka toimi ja Jumala mielistyi. Jeesuksessa jokaiselle ihmiselle, niin köyhälle kuin rikkaalle, lupauksen hyvästä, ja mitä edellyttää elämässään, riippuu siitä, mitä on epäjumalana elämässään ja mitä kaikkea parannusta hyvä hänen tehdä, ja varmuudella jokainen ihminen on syntinen Jumalan edessä, sillä kiitos ja kunnioitus Jeesuksessa ja Pyhässä Hengessä tässä maailmassa tuottaa sen ristin kantamisen ja kärsimysmaljan juomisen. Hyvin selvästi tämä kerrottu Raamatussa mutta vasta ajallaan tapahtuvat asiat maan päällä, ja kun tässä 2017 vuodessa voimme palvella Isää Jumalaa Pojassa Jeesuksessa ja Pyhässä Hengessä, niin suuri kiitos siitä Luojalle varmuudella. Lähitulevaisuudessa asiat myös muuttuvat varmuudella, ja itse kunkin kohdalla siinä vaiheessa, minkä Isä antaa, kuten Poika myös ollut rukoilemassa Getsemanessa.

• köjlkjljlkjkl
        Kannattaa_lukea kirjoitti:

Jobista Raamatussa, mitä kaikkea menetti ja kuinka toimi ja Jumala mielistyi. Jeesuksessa jokaiselle ihmiselle, niin köyhälle kuin rikkaalle, lupauksen hyvästä, ja mitä edellyttää elämässään, riippuu siitä, mitä on epäjumalana elämässään ja mitä kaikkea parannusta hyvä hänen tehdä, ja varmuudella jokainen ihminen on syntinen Jumalan edessä, sillä kiitos ja kunnioitus Jeesuksessa ja Pyhässä Hengessä tässä maailmassa tuottaa sen ristin kantamisen ja kärsimysmaljan juomisen. Hyvin selvästi tämä kerrottu Raamatussa mutta vasta ajallaan tapahtuvat asiat maan päällä, ja kun tässä 2017 vuodessa voimme palvella Isää Jumalaa Pojassa Jeesuksessa ja Pyhässä Hengessä, niin suuri kiitos siitä Luojalle varmuudella. Lähitulevaisuudessa asiat myös muuttuvat varmuudella, ja itse kunkin kohdalla siinä vaiheessa, minkä Isä antaa, kuten Poika myös ollut rukoilemassa Getsemanessa.

Job menetti kaiken, kun Saatana haastoi Jumalan vedonlyöntiin. Jumala salli Saatanan tappaa Jobin lapset, palvelijat ja karjan ihan vaan todistaakseen Saatanalle olevansa Jobin suhteen oikeassa.
        Kaamea kertomus kaameasta Jumalasta.

• väärin_täysin_todistus
        köjlkjljlkjkl kirjoitti:

Job menetti kaiken, kun Saatana haastoi Jumalan vedonlyöntiin. Jumala salli Saatanan tappaa Jobin lapset, palvelijat ja karjan ihan vaan todistaakseen Saatanalle olevansa Jobin suhteen oikeassa.

Jumala rakasti Jobia ja uskoi palvelijaansa ja antoi Saatanan häneen käydä käsiksi.

Jumalan todistus hyvä Jobista mutta ei Jobin ystävistä, jotka saivat armon Jobin rukousten kautta, mutta hyökänneen rosvojoukon kävi huonosti ja samoin Saatana viimeistään silloin, kun lähitulevaisuudessa Herran päivä koittaa, hyvin huonosti, samoin seuraajiensa. Olkaa viisaat, älkää olko tyhmiä.

• Täällä_selvästi

natsi- ja jihad-henkeä, joka luulee että juutalaisvainot Jumalasta.

• Älkää_iloitko

juutalaisten vainoista, ja samoin älkää iloitko Jeesuksen seuraajien vainoista, sillä ette tiedä mitä teette, kuten myös Jeesus tätä rukoili häntä vastaan hyökänneiden puolesta. Älkää olko tyhmiä, vaikka omistaisitte koko maailman.

• Tosiasia_maailmassa

Saatana maksaa palkkaa Jeesuksen seuraajien syyttäjille tänäänkin, mutta Jeesuksen seuraajat tekevät rakkaudesta tätä kuten minä.

• Tosiasia_tietysti
        köjlkjljlkjkl kirjoitti:

vastasyntynyt koiranpenikkakin ymmärtäisi enemmän hyvästä Jumalasta kuin nimimerkki "köjkjljkjkl". Valitettavaa mutta totta, ja toki sinäkin vastasyntyneenä olet ymmärtänyt enemmän Jumalaa kuin nykyisessä tilanteessasi syystä tai toisesta. Mieti sitä, miksi tahdot syyttää Jumalaa, mitä pahaa hän on sinulle tehnyt, tai minusta, olenko jotain pahaa tehnyt sinulle. Minä olen kokenut pahaa itseäni kohtaan vaikka en ole tehnyt mitään pahaa niitä kohtaan, jotka minua ovat pahasta kohdelleet.

• Jos_joku_taho
        Tosiasia_tietysti kirjoitti:

vastasyntynyt koiranpenikkakin ymmärtäisi enemmän hyvästä Jumalasta kuin nimimerkki "köjkjljkjkl". Valitettavaa mutta totta, ja toki sinäkin vastasyntyneenä olet ymmärtänyt enemmän Jumalaa kuin nykyisessä tilanteessasi syystä tai toisesta. Mieti sitä, miksi tahdot syyttää Jumalaa, mitä pahaa hän on sinulle tehnyt, tai minusta, olenko jotain pahaa tehnyt sinulle. Minä olen kokenut pahaa itseäni kohtaan vaikka en ole tehnyt mitään pahaa niitä kohtaan, jotka minua ovat pahasta kohdelleet.

tahtoo minua syyttää, niin esittäköön syytöksensä, miten olen häntä väärin kohdellut! Jeesuksen nimessä tätä pyydän ihan vakavasti, ja esitänkö jälleen omat syytökseni niitä kohtaan, jotka ovat minua väärin kohdelleet, sitä en vielä osaa sanoa.

• Asiaa_ei_ole_viety

tuomarin eteen, ja viimeistään Jeesus Tuomarin päättää minun ja minua vastaan nousseiden välillä, amen.

• Voimme_ymmärtää

myös Jeesusta koskevien asioiden olevan keskeneräisiä, sillä parannuksen olen minä tehnyt ja myös monet, mutta ei välttämättä kaikki, vaan voivat jatkaa syytöksiään ihan loppuun asti eli viimeiseen tuomioon asti.

• Jos_joku_pelkää

ihmisten tuomioistuinta, niin eikö pelkää Jumalan tuomionistuinta ja Jeesus on Tuomari varmuudella, eikä ihmiseen katsota epätasa-arvoisesti, kuten tässä maailmassa vaan ihan totuudellisesti Pyhässä Hengessä varmuudella. Viisaat ovat Jumalalle otollisia ja tyhmät ovat kuin akanat tuulessa varmuudella. Jos kenellä ihmisellä on jotakin toista ihmistä kohtaan, niin esittäköön syytöksensä, kuten olen tehnyt, ja toinen ihminen voi olla sen jälkeen kuin Kain, joka Aabelin murhaa tai väärin syyttää tai sitten tekee parannuksen.

• Älkää_kuvitelko

että Jeesuksen tuomioistuimella natseilla olisi murhaamiinsa juutalaisiin nähden se Lutherin tai muunkaan ihmisen puolustus tai että siitä olisi mitään hyötyä murhaajille.

• Tietysti_tiedän

ihmisten mielettömyyden, kuten Pilatus sanoi Jeesukselle tai vastaavaa.

• Jokainen_ymmärtää

miksi on koulukiusaajia ja jopa opettajat voivat siihen syyllistyä, eivätkä koskaan pysty sitä myöntämään, eivät myöskään poliisit, kun asia koskee heitä ihan konkreettisesti, ja tosi valitettavasti.

• Totuus_on_Raamatussa

maailma on pahan vallassa.

• Paskat_maailmasta

näin Paavali opettaa ja kehottaa olemaan seuraajansa, ja Jeesus samoin kutsuu rakastamaan koulukiusaajia vaikka opettijia ja poliiseja, jotka käyttävät väärin valta-asemaansa ja Pilatusta ja kaikkia valheen rakastajia ja murhaajia ja vihaajia petollisuudessaan kuten islamistit tai mafia ja muut jotka käyttävät asemaansa väärin tässä maailmassa, sillä ovat Pahasta Saatanasta ja eivät ole Jeesuksesta, joka ristinsä kantoi ja esimerkin antoi Jumalan ihmisille, ihan kaikille, miten hyvä elää juutalaisena maailmassa, missä vainotaan Jumalan pyhiä ja profeetat esikuvina ja apostolit samoin, ja hautansa Israelissa luvatussa maassa ja Vatikaanissa Roomassa.

• Tietysti_fariseukset

ovat sitten ihan oma lukunsa ihmiskunnassa, ja Jeesus myös heistä opettanut

• Paavalin_esimerkki

onkin erityisen mielenkiintoinen Jeesuksen valtakunnan asiassa.

• Epäilijä

Ihmiskunnan tarkoitus on ihmiskunta.

• Ymmärsitköyskän

Helppo kysymys.

Ei tarvitse edes kovin paljoa ajatella kun tajuaa vastauksen. Evot eivät vain osaa sitäkään vähää.

Siis mietihän tätä: Olet yksni kaikkeudessa ja viihdyt ihan hyvin yksinäsikin kuten monet meistä, mutta kuten jokaiselle meistä joskus käy niin olisi kiva että olisi kavereita, vai mitä?

Ja jos sinulla olisi kyky tehdä itsellesi älykkäitä juttukavereita niin jättäisitkö tekemättä? No, et varmasti.

• Inhimillinen

Jo 60-luvulla teekkarit sen tiesivät: Ihmisen tarkoitus on kaivaa hiili esiin!
      Jumala oli epäonnistunut jossain vaiheessa järjestellessään maailman asioita, ja siinä rytäkässä hiili joutui maan alle, mistä sitä ei normaalisti olisi saanut käyttöön.
      Ja niin aika oli tullut ihmiselle.

• korpimökinnukkeli

Ihmisen päämääränä on pysyä yhtä viattomana kuin syntyessään oli.

• n.e.l.iö

Siihen ei vain kukaan pysty. Siksi Jeesuksen pitikin tulla ihmiseksi ja sovittaa syntimme.

• huhtikuun-oinas

Elää ja kehittyä ja aikanaan "luoda" uusi maailmankaikkeus tämän tuhoutuvan tilalle.
      Olipa helppo kysymys:)

• tööött

Israel valtiona on ihan samanmoinen kuin muutkin sotia käyvät valtiot
      - Jeesusta henkilönä ja persoonana sen aikaiset ja nykyisinkin useat sanovat oman aikansa terroristiksi - terrorismia maallisen vallan ohella aikoinaan Herodeskin edusti
      - maailma on niin monenkirjava - jota jumalan sanotaan rakastavan
      - eikö ihmisten järjellisinä ja ymmärrystä omaavana ensisijainen tehtävä olisi varjella ja suojella muuta luomakuntaa tuhonnalta ja yrittää säilyttää vielä tulevillekin sukupolvillekin - tämä asia tuli mieleen kun uutisointi kertoi tuhansista merenelävistä,
      jotka kuolleina ajautuneet jonnekn Kanadan rannikolle.
      On tietty hyvä asia että evankeliumia luetaan köyhille
      - ja joskus sitä rikkaammatkin kuuntelee
      - jos muilta kiireiltään ennättävät.
      Taivastoivon ja iankaikkisen elämän silti toivoisin säilyvän kaikilla
      - myös kun luin kirjaa punainen luostari - lasten koraanikoulu
      - pikkulapsetkaan eivät pelkää kuolemaa vaan sanovat
      - jos kuolen, pääsen taivaaseen, saan kultakruunun kun pääsen kaikkivaltiaan
      rakastavan Jumala Allahin luokse.
      Verenvuodatus ja ihmiskunnan kärsimys sotien vuoksi
      - sekin jollain tavoin koskee meitä muitakin tavalla tai toisella kaikkialla maailmassa.

• Hyvä_ymmärtää

Saatanan palvelijat kyllä mielellään Jeesusta ruoskii ja pilkkaa omissa linnoituksissaan, mutta tekevätkö parannusta, kun pakoon lähtevät Jeesuksen hautakiven siirtyessä haudaltaan ja sinne rientää naisia Jeesuksen ruumiin hautaamista jatkamaan ja samoin Herran apostolit sinne menee myöhemmin.

• Näin_myös_lähitulevassa

raukat ovat kuin havisevat lehdet syksyllä jos ja kun ovat Jeesusta ja seuraajiaan syyttäneet valheellisesti ja muutoinkin edistäneet Saatanan laittomuuden salaisuutta Suomessa vuonna 2017 ja myös koko maailmassa sen jälkeen myös, ja pahimmat ajat alkavat vasta neljännen sinetin avaamisen jälkeen, ja tärkeää jälleen jokaisen ihmisen nämä ymmärtää, eikä yhtään poikkeusta ihmisten keskuudessa varmuudella.

• Ymmärrän_hyvin

jälleen sen, kuinka vaikea on tämän maailman eksyneiden ihmisten ymmärtää näitä asioita, sillä eivät tunne Jeesusta välttämättä edes vähäisessä määrin, ja tietysti aina kaikki ihmisten keskuudessa vajavaista, kuten hyvin tiedän tämän, ja tahdon palvella Isää Jumalaa ja Poikaa Jeesusta Pyhässä Hengessä.

• Lukekaa_Jobia

Tuntekaa Jeesus uuden liiton pyhistä kirjoituksista ja Pyhässä Hengessä anokaa profetaalista Henkeä ja myös monia armolahjoja, sillä ilman sitä ette voi ymmärtää näitä asioita vaan vain väärin todistaa ja olla kuin roomalaiset sotilaat Jeesusta ristiinnaulitsemassa tai Jobin ystävät tai tämän maailman ahneet viisaat omasta mielestään. Hyvä on se, että ihminen ottaa selvää asioista, kun alkaa esittämään syytöksiä tai kantojaan asioista, joista Raamatussa. Parannuksen tekeminen ihan välttämätön edellytys Jeesuksen tuntemiseen ja vedestä ja Hengestä syntyminen, ja senkin jälkeen kaikki asiat tulee vielä koetella Raamatun ja Pyhän Hengen voitelun kautta, ja jos et tätä ymmärrä, niin tee parannus.

• huhtikuun-oinas

Nuo tyhjät lätinänne ja Raamattuun vetoamisenne eivät peitä sitä tosiseikkaa, että ette kykene vastaamaan aloittajan kysymykseen. Varmaan omaksikin yllätykseksenne, uskontonne ei vastaa siihen ja niinpä tekin olette kyvyttömiä vastaamaan. Lätisette vaan joutavia johtaaksenne ajatuksen pois itse kysymyksestä.

• Raamatussa_totuus

ihmiset eivät usko Moosesta ei Jeesusta, eikä ketään vaikka kuolleista joku nousisi, sillä Saatanan pimeyden valta sitoo ihmistä ilman parannusta, ja ihmisen itse tulee parannus tehdä.

• Näemmä uusi vuosi mutta samat sekopäät.

• utti kirjoitti:

Näemmä uusi vuosi mutta samat sekopäät.

Juu, ilmeisesti tempausta ei tapahtunut vuonna 2016.

• marathustra kirjoitti:

Juu, ilmeisesti tempausta ei tapahtunut vuonna 2016.

Pitäisi toimittaa joku kaiuttimella varustettu raketti maata peittävän kuvun ikkunasta sisään ja laittaa se huutamaan jumalpsykopaatille että tempaisee vihdoin hullunsa pois muita häiritsemästä.

• Universumin mittakaavassa ihmiskunnalla lyhyen ajan elinkelpoisena olevan planeetan tilapäisenä asukkina ihmisellä ja ihmiskunnalla on tuskin mitään merkitystä eikä varsinkaan tarkoitusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4378
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      149
      3155
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2468
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      49
      2394
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2035
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1612
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      154
      1451
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1243
    Aihe