Nordea leppävaara kavallus

PanamanRANTA

Vahva epäilys että sama kolmikymppinen miesvirkailija oli MYÖS NORDEA PANKIN konttorissa Espoon Leppävaarassa! Sama on laitettu myös Länsi-uudenmaan Poliisille, kun saatiin enemmän todistetta. Ei suinkaan Nordea Pankilta, joka ei mitään vastuuta. leppävaaran Nordeasta päällikkö kielsi antamasta mitään paperilla mitä vuos sitten selvitetty, yhtäkkiä virkailija sukupuolikin oli selvillä. Ja se olikin nainen se virkailija joka oli palvellut ettei yhdistettäs Danske Bank kavaltajaan! Nordea Pankki vaan taitaa nauttia jotain erityis suojelua, kun ei tapahtunut mitään kunnollista tutkintaa Nordean osalta. Eihän se jätkä vienyt Danskesta "kuin" 850.000e. NORDEA PANKKI tietää varsin hyvin että sama virkailija veti liiviinsä tuhansia euroja käteistä, jotka suoritin pankin tiskillä. Kyseessä olivat lainanmaksurahat. Lainat irtisanottiin. hakivat ulosottokelpoisen tuomion, jossa ON MUKANA NÄMÄ KAVALLETUT RAHAT KASVAMASSA KORKOA. Nordeassa asiakas kärsii aina ja maksimaalisesti! Suostuin vapaaehtoiseen asunnon myyntiin, niin Nordean oma välittäjä Huoneistokeskuksesta aloitti 4 päivän kuluttua lainojen irtisanomisesta asunnon pakkomyynnin huom ilman oikeuden päätöstä alko selän takana uo:n pakkomyynti ja nöyryytys ja kaappien kaivelu ja irvailu. Kuuluu täydellinen nolaus Nordean lainapakettiin :) Hyvää Uutta vuotta -30 astetta ja kuusen alus kutsuu. Ottakaahan Panama pankista lainaa jos on tyhmä pää.

Ei noista Länsi-uudenmaan Poliiseista ole kuin nuolemaan Nordean persettä. Vai ei ole asiakkaille komisarion mielestä tullut vahinkoa??! Sehän meni juuri niin kuin odottikin. Mitään ei tule tapahtumaan Länsi-Uudenmaan Poliisilla, kun Pankki ei ITSE ota vastuuta. Silloin vielä vähemmän! Olisin kyllä tunnistanut sen virkailijan, jos olisi pyydetty. Länsi-uudenmaan tapaan kysytään roistoilta itseltään, että oletko tehnyt rikosta. Aha et ole. Ei rikosta.

Joo ja aiemmin Klarna Nordea haki raivelista 5600 euroa maksetun 1300e mitä tuote makso. Ne haki Puolustusvoimien Sotilas lakimies rauhanturvaaja tuomarina hakemas mitä halus. Ilman että esittävät mitään todistetta velan olemassa olosta. VAATI 700 euroa vielä lisää maksetun lisäksi ja eivät 10 kuukaudessa pystyneet toteen näyttämään. Pelkkiä TEHTYJÄ PASKA PAPEREITA NIPPU. Oli uudelleen tehty mm. laskut...eri näköiset, päivämäärät heitteli, luotonantaja eri... Väittivät siis laskukopioiksi niitä. KOPIOT TUPPAA OLEMAAN SAMANLAISIA.... laskelmia ei ollut esittää. Siinä oli Klarna Ab niin itse olin ostanut maksetut tuotteet KREDITORILLA. Ennen kaikkea itse esitin kuitit maksuista. Ei mitään merkitystä... ei tietenkään kun likaset jutut takana, Aikamoista sähellystä oli kyllä Merilammen amatööreillä. Oma avustaja paljastu rahan ahneeksi paskaksi ja hävitti niiden pyynnöstä paperitkin. Yhessä silmän räpäyksessä tuhosi puolustuksen ja päästi laskelmitta läpi ja fyrkat vaan taskuun. Parasta oli kun tuli sähköpostiini jotain tän tuomarina esiintyvän jätkän välistä lipertelyä kun odotit jotain papereita piti lähettää. Ei voi muuta sanoa kun älkää luottako oikeudenkäyntiluvan saaneisiin avustajiin. Ne häviää aina tahallaan ja hakee rahat verovaroista.

No tuomari vaan vaihtu hups ja tuli tilalle solttu poika. Joka tapauksessa Klarna Ab ei ole Ruotsalainen, vaan se on supiSuomalainen KANSAN KUSETUS. Maksun saajana näkyy Nordea Pankki Suomi Oyj. Ne on pelkkiä bulvaaneita ne Ruotsalaiset ja osoite on Tukholmassa, että sitä ei pystytä valvomaan. Siihen ei todellakaan koske kukaan. Ei auta kuluttajan suojat ei AVI... Ei toimivaltaa :) Niin kun se ihan Suomalainen isojen poikien kusetus.

Muut, jotka joudutte Klarnan kanssa ongelmiin, niin ottakaahan Sauli Niinistöön yhteyttä, kun on Suomen Puolustusvoimien ylipäällikkö, niin voitte yllättyä ;O) Puolustusvoimien jätkät laitetaan vaan piiloon. Niin-in sinne menee Panaman rantaan rahat luottopankin kautta.

MITEN ON KANSALAISET: PITÄÄKÖ ANTAA PELOLLE VALTA JA MAKSAA VAIKKA EI OLISI VELKAAKAAN?

Länsi-uudenmaan Poliisit vaan heitti ö-mappiin, kun näkivät solttu pojan naaman. Ja se asenne "itehän olet velkasi ottanut"

Aika jännä kun itse ainoastaan itse esittänyt kuitit maksuista ja ne omine tuomareineen kantanu paska paperia eteen.

Huom edellisen postauksen ne on varmaan poistattanu ;O) vähin ääniin, niin kuin yrittävät Panamankin lakasta likasen maton alle ;)

3

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kipinkapin-

Et itse sitä tietenkään ymmärrä, mutta sinä et ole terve. Kärsit vakavasta mielenterveyden häiriöstä. Hae hyvä ihminen apua ennen kuin on myöhäistä.

• hoit_su

joo, ei tuosta saanut mitään selvää, valitettavasti näitä kirjoittajia aina välillä putkahtelee.

• Veronkiertäjienpankki

Kukaan järkevä ihminen jolla ei ole Panama-sijoituksia ei ole Nordean kanssa missään tekemisissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6809
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      1209
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1013
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      881
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      47
      814
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      59
      804
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      774
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      761
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      716
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      713
    Aihe