Minä kato oon Sipilän Jussi, insinöööri Kempeleestä, miljonääri, itseppäinen mullikka ja vaikka olen lesta, mie en tiijä mittään, mie en tiijä mittään ( lainaus Reijo Tanilta).
Poikkeen Vanhasesta siinä, että olen 150 cm ja Vanhanen puolta pisempi eli Matti on yli kolme metriä. Lindenillä ei käsitykseni ole munia jalkojen välissä, ei ainakaan vakituisesti ja siksi me poikkeamme toisistaan. Muutenhan me olemme kepuloisia ja meillä on synnynnäistä kieroutta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701022200048472_uu.shtml
Tämä selitys riittäköön oikeusasiamiehelle, Suomen tyhmälle kansalle, eduskunnalle, Punkalaitumen Kunnolle ja Mersun maahantuojalle.
Kun katsotte kuvaani, niin siinä näette rehellisen miehen !
Miehen jonka lähtökohtana on köyhän kansan puolustaminen eli rahamiesten.
Vaalikarjan osuus on äänestäminen.
Minä oon erimies kun Vanhanen tai Linden
6
150
Vastaukset
- IhmeJaHumma
Toivottavasti kaveri saa pienen näpäytyksen
kepu pettää aina ja en usko, että tää Sipilä on poikkeus
Suomen historian omituisin politikko, joka voisi palata kotiseudulleen, johtamaan liikeyritystään ja kähmehtiä Ouussa
Suomen omituisimmassa kaupngissa ja lähiympäristössä - kuhan-kysyn
Minkähän takia tää kaveri ei palaa Kempeleeseen, vaikka kansa on sen osittanut ?
- Siunattu.hulluus
Koska on ahne paska ja vakutuskuorissa on vielä tilaa hämärille rahoille.
- Jussinmentäväreikä
SuokuokkaJussia ei tänne Pohjanperukoille takas tarvita,pitäkäähän vain hyvänä sitä siellä Etelässä sivistyttämässä teitä tomppeleita.Mekin viisastuimma kun äänestimmä sen sinne teidän riesaksenne.
Sipilä perustelee kantaansa sillä, ettei hän voinut olla esteellinen, koska ei omien sanojensa mukaan tiennyt Kateran ja Terrafamen sopimuksista eikä hänen olisi tullutkaan niistä tietää. Lisäksi Sipilä väittää, ettei hänen päätöksillään ole vaikutusta yhtiöiden sopimuksiin ja niistä saatavaan hyötyyn.
Väitteet on varsin kestämättömiä. Koko esteellisyysnormistolta menee pohja, jos asianomainen pääsee vastuusta omiin väitteisiinsä vedoten. Minä en tiennyt, joten minulla ei ole vastuuta. Sukulaisia voisi suosia mielinmäärin, jos vastuusta pääsemiseksi riittää oma vakuutus siitä, että minä en tiennyt.
Sipilän päätöksellä on luonnollisesti vaikutusta yritysten sopimuksiin. Jos lisärahoitus ei olisi myönnetty, Terrafamen tilanne olisi muuttunut ja se olisi joutunut harkitsemaan uudelleen sopimuksiaan. Ei konkurssia lähestyvä yritys voi pitää kaikkia sopimuksiaan ja suosia joitakin velkojiaan.- Anonyymi00005
Voi tätä vatulointia! Vakuutuskuoretkin ovat aivan jo uhohtuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723362Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 841401
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64859Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61697Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51676