Yritin päivittää kannettavan win 2000 pro:lle.Asennuksen aikana tulee kuitenkin herja
lp6nds35.sys vioittunut.Ja asennus keskeytyy.Mitähän pitäisi tehdä että asennus onnistuisi.Minne kyseinen ajuri pitäisi asentaa vai mikä nyt eteen?
Win 2000 asennusongelma
7
760
Vastaukset
- IronGuard
Windowsin asennuksessa pitäsi kun tuo virhe tulee eteen (varmaankin kopioidessa tiedostoja?) olla esc näppäimen valinta jolla tiedoston voi ohittaa.
Toinen vaihtoehto on että teet uuden asennuksen.
Tuo ajurin on SCSI ajuri (LP6/7/8/9000/850/950 Fibre Channel SCSI Driver) joten ellei sulla koneessa ol scsi väylää niin se on tarpeeton.- utelias
Herja tulee kun tiedostot on kopioitu ja kone uudelleen käynnistetty. Ei oo mitään esc-valintaa herjasta pois. Kone on IBM TP 600.
Eikä masiinassa taida olla käyttöä tolle ajurille. Eli onko vaihtoehtona kone tyhjäksi ja uusi asennus? Vanha käyttis on 98 se. - IronGuard
utelias kirjoitti:
Herja tulee kun tiedostot on kopioitu ja kone uudelleen käynnistetty. Ei oo mitään esc-valintaa herjasta pois. Kone on IBM TP 600.
Eikä masiinassa taida olla käyttöä tolle ajurille. Eli onko vaihtoehtona kone tyhjäksi ja uusi asennus? Vanha käyttis on 98 se.En oikeen muutakaan keksi tuohon.
- TSwiGH
asennuksessa tulee toi niin varmaan siinä seedeessä on sitte vikaa... =)
- Nina-Soturi
Minulla on neljä Pc:tä ja on Win 2000 myös.Esimerkiksi QDI:n emo lämpenee liikaa ja kun kakstonnisen asennus kestaa tällaisella 800Mz koneella aika kauan.Loppuvaiheessa se sylkii päälle ja jää jumiin.Lämpö-ongelma.Asusin emolla menee kirkkaasti"putkeen" eikä lämpene.Asus emot on hyviä,ei ongelmaa.Formatoi levysi ja asenna uudestaan.Ongelmia saattaa olla muitakin.En tiedä laitteisto kokoon panoasi.Jos ongelmia niin olenhan minä täällä.Mulle nää on haasteita.
[email protected]- ???
Olen yrittänyt päivittää IBM TP 600:sen käyttistä tolla 2tonnisella.Prossu on 300 mhz ja muistia vain 96 mt.Nykyinen käyttis on 98 se.Tämä on vaan sellanen projektimasiina, mutta kiva siihen olis saada vähän tuoreempi käyttis.
Ai olet sitä mieltä että formatointi auttaisi ja sitten 2000 koneeseen? Täytyy ehkä kokeilla. - muistissa
??? kirjoitti:
Olen yrittänyt päivittää IBM TP 600:sen käyttistä tolla 2tonnisella.Prossu on 300 mhz ja muistia vain 96 mt.Nykyinen käyttis on 98 se.Tämä on vaan sellanen projektimasiina, mutta kiva siihen olis saada vähän tuoreempi käyttis.
Ai olet sitä mieltä että formatointi auttaisi ja sitten 2000 koneeseen? Täytyy ehkä kokeilla.Minimum Requirements
Computer/Processor 133 MHz or higher Pentium-compatible CPU.
Memory At least 128 megabytes (MB) of RAM. 256 MB of RAM recommended. 8 gigabytes (GB) maximum.
Hard Disk 2 GB with 1 GB free space. Additional free hard disk space is required if you are installing over a network.
CPU Support Windows 2000 Advanced Server supports up to eight CPUs on one machine.
Drive CD-ROM or DVD drive.
Display VGA or higher resolution monitor.
Keyboard Required.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354209Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141566Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481526Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2041343Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321052Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ851046- 261028
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain461020Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254998- 62974