Eilen tuli hieno dokkari kelliksen sairaalasta. Löytyy vielä areenasta nimellä Hulluus kylässä
Kelliksen sairaala
5
230
Vastaukset
- Tillikankeisari
Joo oli ihan hullun hyvä dokupentti..
- fbhyjmuy
Oliko aku hirvi potilaana, oikeesti?
- kellistelijä
Anna Packalen oli aikalaisiaan paljon edellä. Mieleltään järkkyneet sai aiemmin käsittämättömän huonoa kohtelua eikä sairaita ymmärretty ollenkaan.
- nesaimutkuntoon
Hieno paikka, olin hoidossa kun kusin työpaikan kahvinkeittimeen, ja pikkusia kakkanokareita laitoin johtajan eväsleipiin. Ei ne tajua kunnon huumoriaa.
Mut joo, tulin siellä kuntoon ja sain työpaikan takaisin. Tosin sain myöhemmin kenkää kun yritin nussia pomon vaimoa keskellä tehdassalia.- Kapula.kädessä
"Tosin sain myöhemmin kenkää kun yritin nussia pomon vaimoa keskellä tehdassalia."
Johtajan olisi pitänyt olla ylpeä, kun hänellä on haluttu vaimo. Miksi se vaimo muuten tuli keskelle tehdastasta. Oliko hän siellä töissä vai oliko puutteessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51618
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 75576
- 56564