Olen mies yli 50 -vuotta. Jäin työttämäksi 2012. Olen tehyt töitä sitä ennen koko ikäni ja mielelläni. Nyt tyotä ei löydy. Tällä hetkellä saan pienintä tuloa (512 €/kk) ja asumistukea 320 €/kk). Minun vuokra on 489 €/kk ja sähkö- ja nettikulut on n. 50 €/kk ja vanhasta omakotitalosta on velkaa, jota maksan 250 €/kk.
Mulle ei jää euroakaan elämiseen... pitää kerjätä ja yrittää saada jostain jotain... Olen kuitenkin SUOMALAINEN !!!
PITÄKÄÄ IHANAT JUHLAT SUOMI 100 vuotta... kun köyhät hiipuu täältä pois ...
SUOMI 100 vuotta.
5
255
Vastaukset
- Janatuinen1957
Ei voi olla totta täällä Suomessa. Olis kirveellä töitä...
- toesenlaenen
Suomi 100.
Se on yleisesti 100 vuotiaassa Suomessa eli hyvä esimerkki, siitä mitä herrat ja muut narrit ovat päättäneet ja päättävät siitä mitä tapahtui ja tapahtuu Suomessa.
Ei se voi olla noin, minä en ainakaan tehnyt koskaan niin, en ainakaan uskaltanu, vaikka olisinkin halunnut. Siksi rupesinkin poliitikoksi, päättäjäksi isän rahoilla, sain koulusta hyvät paperi, minulla on hyvä muisti vaikka en tajunnutkaan sitä mitä muistin, mutta sitähän ei tenteissä kysytty.
Jos joku on elänyt hyvän elämän, mutta täysin erilaisen kuin Suomi kuvassa annetaa, niin sitä ei julkaista. Koska se ei sovi "kuvaan".
Niin tuo alkuperäiseen viestiin tämä ehkä on kaukaa haettu "lanka" mutta kertoo siitä mitä Suomi on.. TEATTERIA! Lue tarinaa lisää. https://tarinat.jimdo.com/ - OsaatkoJotain
Eikös niitä töitä ole ammattilaisella Turussa ja Uudessa kaupungissa pilvin pimein. Mitä osaat tehdä? Ruotsissa on myös töitä ja siellä ei katsota ikää.
- kukkuu447
Ei nämä juhlat ole tarkoitettukkaan kansalle, köyhille ja muulle roskaväelle. Eliitti juhlii ja jakaa toisilleen mitaleita ja jos armosta joku muru pöydältä kansalaisille tippuu. Kyllä taas silloin muistetaan sotiemme veteraanit, muuten niistä ei juurikaan ole niin väliä, ja net jotka ovat tätä maata rakentaneet. Ei, ei tässä maassa ole enää mitään juhlimisen arvoista.
- Tööttöötprööt
Joopati juupati, jos lhtis välillä kaahailemaan. Töissä menee kaikki aika. Kuka jaksaa tehdä kokp ajan töotä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2004746Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2093462Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1212952Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562932Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442860Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132317Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522308Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien742213Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552035En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132005