36 vuotta ja ikinä ei kondomin kanssa

190cm

Tässä on kertynyt elämää 36 vuotta, ja kondomin kanssa en ole nainut kertaakaan. Olo tuntuu aika tyhmältä, koska kumppaneita on kuitenkin ollut useita, ja vain yksi näistä kumppaneista käytti tietääkseni ehkäisyä.

Ensimmäisen avokin kanssa naimme aina ilman kortsua ja hän ei käyttänyt ikin pillereitä. Luotimme "varmoihin" päiviin, jolloin tulin hänen sisäänsä ja ulosvetoon silloin kun ei ollut varmat päivät. Hyvin se onnistui 3 vuotta.

Semisatunnaiset panot sitten kans jotenkin aina päätyi seksiin ilman kondomia. Monesti jopa etukäteen varasin kondomeita taskuun, ja ajattelin että pakko käyttää. Sitten kun kiimassa aloimme suudella ja suutelin hänen kehoaan ja siirryin takaisin huulille ja työnnyin hänen sisäänsä... jep... kondomi ei sitten päätynytkään veitikan päälle. Taas tuli tyydyttyä ulosvetoon tai jälkiehkäisyyn. Jälkiehkäisyynkin käsittääkseni päätyi vain yksi kun tulin hänen sisäänsä. Oli kyllä vähän vihainen. Toiset eivät käsittääkseni ole edes jälkiehkäisyä käyttäneet, mutta en ole varma tietysti ihan kaikista, koska ei kaikkien kanssa suunnitelmista tullut paljon puhuttua. Ei näitä naisia nyt ihan määräänsä enempää ole ollut todellakaan, mutta kuitenkin sen verran että mukaan mahtuu pieniä muutaman päivän suhteita ja sitten puhtaita yhden yön kiimapanoja, ja jotain vielä tuoltakin väliltä.

Vaimon kanssain aina ilman kortsua, ja muuta ehkäisyä. Tulen vain aina hänen sisäänsä. Tosin vähän on vältelty oivallisinta hetkeä saada vauva. Pari vuotta sitä meni ja nyt onkin sitten vauva tulossa. Tosin vasta sen jälkeen kun aloimme tähtäämään siihen oikeaan hetkeen, ja vauva oli ihan haluttua.

Eli sanoisin, että nämä vanhan kansan ehkäisymenetelmät ovat varsin tehokkaita. Ainakin kun niitä olen käyttänyt, niin vauvaa ei ole tullut ja heti kun tähdättiin vaimon kanssa oikeille päiville niin 3 kk:n jälkeen oli pullat uunissa. Toki onhan tämä vähän riskaabeliä, mutta kyllä nämä ihan hyvin näin keskimäärin toimii.

Sukupuolitauteihin tuo ei toimi, ja nekin on olleet tietysti yksi riski, kun olen näitä ihania tyttelöisiä nainut. Onneksi kuitenkaan en ole ihan niihin eniten ajokilometrejä nähneisiin naisiin runsaudensarveani upottanut.

4

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otapa-selvää

      Kyllä sulla todennäköisesti joku tauti on, jota oireettomana kannat. Yksi kaunis päivä se ilmaantuu oirehtimalla sinulla tai vaimollasi.

    • rwtye5utrkhijkl

      No eräänlaista venäläistä rulettiahan tuo on.... voit olla vaikka tuhannen kans ilman kumia, jos niillä tuhannella ei satu olemaan mitään, mutta toisaalta voit saada taudin jos toisenki jo siltä ensimmäiseltä.... kas kun useimmat ei tiedä mitä tauteja kantaa, jos ja kun ei ole käyneet testeissä, vaan kuvittelevat omaavansa jonku ihmeellisen "tautisuojan", kuten aloittajakin nähtävästi kuvittelee...

    • Noniiiiin

      Raskaudet on sentään helppo hoitaa, sinunta huolehtisin enemmän taudeista.

    • hulluaa

      Toivottavasti hoidat myös vaimoasi, kun hän sekoilusi jälkeen saa kohdunkaulansyövän. Aivan vastuutonta käytöstä leikkiä ihmisten terveydellä ja elämällä. Kohta voit olla yh, kun vaimosi kuolee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe