Missä ne luvatut

Eipävaannäy

Ravi pitkävetokohteet ja hevosvakiot nyt sitten on. Eipä vaan näy ja ke ja la piti olla.

6

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ebebe

      Nyt tuli hevosvakio pelattavaksi. Pitkävetokohtaita edelleen vaan pihtaillaan.Varmaan pelätään virhellisiä ylikertoimia.

      • Tappiokundi

        Veikkauksen on aivan turha pelätä mitään sellaista, että virheelliset ylikertoimet löydettäisiin.
        Tappiokundin kaltaiset vedonlyöjät, eivät niitä korkeita ylikertoimia koskaan tule löytämään.
        Veikkausken pitäveto oltaisiin jouduttu jo vuosia sitten lopettamaan, jos näin olisi, koska veikkaus olisi mennyt konkurssiin jatkuvien voittojen maksun myötä.


      • Ginelli oli selvä ylikerroin ja .Aisha Simoni hieman liikaa. Nykyään ylikerotoimet löytyy juuri näsitä talvi ja kesälajeistä (hiito ja yleisurh)ja raveista. Jalkapallo kertoimet ja jääkiekot on yleensä aina oikein. veikkaus on toki siitä veemainen, että lyö nämä kohteet aika herkästi kiinni ja sitten laskee kerrointa.


      • kys.mys

        Oli ja oli, kuules jälkipeluri oletko Teppo vai taavetti vai joku uusi jälkilappu sooloilija niitä ei täällä kaivata.


    • Hevosase-Tepi

      Ihme, että Veikka edes harkitsi hevosten tuontia pitkävetoon, koska siinä on kiinteät kertoimet, eli Veikka luultavasti häviää hevostietäjille. En jaksa uskoa, että Veikka jatkuvasti kovin montaa hevoskohdetta avaa pitkävetoon, mutta Vakiossahan se ei häviä, koska palautusprosentti on aina sama, joten enpä ihmettelisi, vaikka tulevaisuudessa joka päivä voisi pelata Kaviovakiota.

    • egege

      No nynne tuli. eikun pelaamaan,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe