Kun tätä palstaa näköjään lukee asioista päättäviä ja osa jopa kirjoittaa, niin on ehkä mahdollista saada jonkinlainen kehityskeskustelu aikaseks.
Kauhajoellakin muutama 28 - 58 vuotias todennäköisesti kuuluu tai on päässyt niiden 2000 henkilön joukkoon, joille maksetaan perustuloa 2 vuotta. Senhän saaminen ei lakkaa vaikka pääsis palkkatöihin.
Täällähän on joku kehitysprojekti, mitähän sille kuuluu ja onko se vielä olemassa. Kauhajoesta pitäs saada velaton ja kaikille halukkaille töitä, mutta miten?
Miten saadaan Kauhajoki nousuun?
45
2120
Vastaukset
- 72568095
Äänestäkää vain niitä yrittäjiä sinne valtuustoon, niin mikään ei varmasti muutu. Taitaakin jo olla niin että joka puolueessa ei ookkaa muuta ku yrittäjiä.
- opåpö
Eihän valtuustolla ole kuin pienet mahdollisuudet vaikuttaa kaupungin kehitykseen. Kehitys riippuu kuntalaisista. Pitääs löytyä ideoitsijoita ja riskinottajia. Valitettavasti niitä puuttuu. Koululaitos kouluttaa työntekijöitä maakunta -alue- valtakunnan keskukseen.
Kaupunki on luonut hyvät edellytykset yrityksille. Kuntalaisilla on hyvät palvelut. Harrastus järjestöt toimii hyvin.
Pääsyy on kaiken keskittyminen. Esim valtion hallinnon virastot ovat kaikki loppuneet ja menneet maakuntakeskukseen.
Ihmiset menevät työn ja toisen aviopuolison perässä.- estäväilmapiiri
Pitääs löytyä ideoitsijoita ja riskinottajia. Valitettavasti niitä puuttuu....sanoo edellinen.... siinä se ongelma onkin. Mutta olisi syytä miettiä miksi kaikki luova ideointi estetään tällä palstalla ivallisella ulvonnalla, hullu ota lääkeesi, jne , tuossa toisessa keskustelu linjassa ´´saako tälääisestä ji kauhajoella puhua ´´ käsitellään juuri tätä kauhajoen tappavaa keskustelu ilmpapiiria. Kuten huomaatte, olen paukutellut aika kovilla ...ja he vaativat että minut pitäisi heti pidättää ja tainnuttaa mielisairaalaan ,,, mutta asun afrikassa eika heillä taalla ole samoja valtuuksia kuin kauhajoella
- lähettäkää_lomakkeet
estäväilmapiiri kirjoitti:
Pitääs löytyä ideoitsijoita ja riskinottajia. Valitettavasti niitä puuttuu....sanoo edellinen.... siinä se ongelma onkin. Mutta olisi syytä miettiä miksi kaikki luova ideointi estetään tällä palstalla ivallisella ulvonnalla, hullu ota lääkeesi, jne , tuossa toisessa keskustelu linjassa ´´saako tälääisestä ji kauhajoella puhua ´´ käsitellään juuri tätä kauhajoen tappavaa keskustelu ilmpapiiria. Kuten huomaatte, olen paukutellut aika kovilla ...ja he vaativat että minut pitäisi heti pidättää ja tainnuttaa mielisairaalaan ,,, mutta asun afrikassa eika heillä taalla ole samoja valtuuksia kuin kauhajoella
Lähettäkää hänelle kaikki tarvittavat lomakkeet
- Seinäjoelle
Seinäjoki go go
- 35tyhjääliiketilaa
Ruumista on turha elvyttää Koomajoki on kuollu.
- wqåp
Missä suhteessa?
- taoälätao
Ruumista on turha elvyttää Koomajoki on kuollu.
sanoo kauhajokiset
vastasin hänelle näin sanoen
Olet väärässä, oikeilla rohdoilla satavuotias suomi mummu tanssii vielä rokken rollia ...Kun ihmiset eivät ymmärrä eika salli mitään uusia ajatuksia, vaan leimataan mielisairaaksi , ties miksi ..Me myllisläiset emme ole avokkeja emme suvakkeja emmekä natseja. Arveletteko ettei noiden kolmen valtavirran mukaan suomessa muita ole, ja jos on , ne pitää tappaa tai sulkea mielisairaalaan ? Niinkö mettäpöyrööt ? Täällä kauhajoellakin oli perinteisesti tuollainen ikl tappaja tyyli mutta 70 luvun alussa se parani, kun lähes koko lukion sakki poltti pilveä. Voi olla osuutta asiassa, jos ihmettelette miksi nämä äijät lentelee pilvessä. Mä oon jo 64 enkä oo köyhän miehen nirvanaa tarvinnu vuosikymmeneen , koska mä oon nirvana ITTE
minä olen TIE ja tien mestari
ja
mikä on TIE eli TAO,
mikä on puo
se selviää täältä www.unianova.eu/journey.htm
- kauhajokinousuun
sallimalla luova ajattelu ja taiteilijan vapaus, sotkematta siihen ikl henkistä fasismia ja tekaistua psykiatriaa stalinin malliin, sillä saadaan kauhajoki ja keuruu nousuun enkelimäiseen kaharella siivellä yhtä aikaa räpytellen,, simmuja auki havaattemahan mitä tuli jouluyönä 2016 kello kalauttaneeksi
Julistan kauhajokisille julkisen äänestyksen !
jakeltaisenvaarankans
9.1.2017 12:25
Kukaan ei sano sanaakaan, sama tilanne kuin suomi 24 palstalla keuruu ...mutta kauhajoella kun hyvin ihmiset hannu koivumaen eli wilikin tuntevat , eikö oo mitää sanottavaa ? Jos minä itse yritän sanoa jotakin lisää itsestäni, tai vastata julkisesti esitettyihin mielisairas tölväilyihin tai tappouhkauksiin,
aiheesta kuka on hannu koivumaki, mina itse en saa sanoa sanaakaan.
no hyvä on, pelataan sitten tätä leikkiä näillä säännöillä, minä en yritä kirjoittaa keuruun enkä kauhajoen palstalle MITÄÄN. Saatte molemmat sulkea minut pois itseäni koskevasta keskustelusta ( niin naurettavaa kuin se onkin ), mutta jättäkää nyt TÄMÄ jäähyväisviestini maanantai 9.1. tähän esille. Tag inte bort den här , senverran sananvapautta sallikaa keuruulta ja kauhajoelta karkoitetulle toisinajattelijalle , jonka saatte kyllä TÄMÄN JÄLKEEN suss siunata ja för bannata netti hiljaisuuren suohon , että sikäli hei hei
mutta olisi ylläpiron hyvä nyt antaa tämän olla ja levitä , kuin pullataikina..nääskatos olis erittäin hyvä että kauhajokiset seinäjokiset ja keuruulaiset ajattelijat sananiekat taitelijat naytelma seurat inspiroituisivat sanalliseen ilotulitamiseen tässä vabaus sodassa eli väittelemään kunnallis demokratiasta ministeri anu vehviläisen ja itse PIRUN seppo mylliksen sekä asianajajiensa DANTEn eli ikaalisten Myllis-seuran kanssa..Seppo on muakin pahempi irvileuka, mutta silti Ensio Miettinen Porvoossa on vee tyylin lähes maailman mutta ainakin suomen mestari
Julistan keuruulaisille ja kauhajokisille ennen internet taivaasta alas karkoittamista julkisen äänestyksen !
Suhtautuminen Hannu Koivumäen kirjoituksiin
voidaksenne alkuperäiseen viestiin, lukekaa julkaisemani web lehden NEUES EUROPA päivittäin tulevia julkaisuja. Sunnuntain 8.1.2017 numerosta voi suomea osaavat aloittaa tutkimuksen. Paras kommentti palkitaan hyvillä viroilla ja isolla rahasummalla, toinen ja kolmas ja viires kymmenes vittuilun ja saunomisen olympialaisten voittajista vähän pienemmällä
http://www.unianova.eu/ilkkakanervannauruuntappoyrityksetsunnuntainaVIIIjanuary.htm, - seppomylliss
--------------------------------------
keuruu ja sen vanavedessä myös kauhajoki nousevat maailmankartalle kuin kaksi ilotulitus rakettia, jos valitsette Hannu Koivumäen
eli Hietikon
jos pyllistätte ittellenne puotanna ja valitsette ( mylliksen ) kaupunginjohtajaksenna
haen keuruun kaupunginjohtajan virkaa
marokon kauhu kakkosversio
20.12.2016 16:54
nimeni on seppo alunperin korpi -filppula
, syntynyt kauhajoella 1.11.1955
valmistunut Limingan taidekoulusta ja
ja kauhajoen emäntä koulusta loistavin arvosanoin, mainoshoitaja MAT koulu
työskennellyt hyvällä menestyksellä kauhajokisten kylä hulluna 50 vuotta
siinä samalla etätyönä filippulan kylästä
useiden suomalaisten vientiyhtiöiden vientimainonnan suunnittelijana mm nokialle. Eräs asiakkaamme porvoolainen www.ensto.com pyysi minua palvelukseensa johtajatason palkalla ja olin siellä 6 vuotta. Ensto kansainvälistyi kovaa vauhtia ja ulkopuoliset konsultit sekä omistaja ensio miettinen kehuivat että tällä sepolla on aika paljon sen kanssa tekemista
jouduin lahtemaan ulkomaille valtapoliittisista syista kun firman omistaja oli myös homo ja tykkäsi minusta vähän liikaa. Hän myös opetti minulle olohuomneessaan lähes joka toinen iltapaiva tietamaan kaiken minka han tietaa liikkeen johdosta taiteista kirjallisuudesta ja psykologiasta
jos minut valitaan keuruun kaupunginjohtajaksi, johdan sitä kuin yritysta unohtamatta sitä että kunnalla on velvollisuus huolehtia kaikista vähäisimmistäkin jäsenistaan. Tyopaikkoja keuruulle jarjestan suuria maaria, miten se selviää kun luette kotisivuni. Myos tuo perusteeton sosiaalirahan kuppaus on loputtava
jos joku kannattaa minua
ilmaiskaa se fb palstalla Ikaalisten Myllis -seura
Julistan kauhajokisille julkisen äänestyksen !
jakeltaisenvaarankans
9.1.2017 12:25
Kukaan ei sano sanaakaan, sama tilanne kuin suomi 24 palstalla keuruu ...mutta kauhajoella kun hyvin ihmiset mylliksen eli korpi sepen tuntevat , eikö oo mitää sanottavaa ? Jos minä itse yritän sanoa jotakin lisää itsestäni, tai vastata julkisesti esitettyihin mielisairas tölväilyihin tai tappouhkauksiin,
aiheesta kuka on hannu koivumaki, mina itse en saa sanoa sanaakaan. Vaikka se ihan varmasti on minun keksimäni sivupersoona. Hannun sisar Terttu Virolainen Kauhajoella voi toristaa jotta hannu kuoli 10 vuotta sitten kun se oli ylikonstaapeli markus korhosen polokupyörän kyyris ja markus helluntailainen poliisi jumalauta kaliapäissään ajoi hyypän tien syvään kuraojaan
no hyvä on, pelataan sitten tätä leikkiä näillä säännöillä, minä en yritä kirjoittaa keuruun enkä kauhajoen palstalle MITÄÄN. Saatte molemmat sulkea minut pois itseäni koskevasta keskustelusta ( niin naurettavaa kuin se onkin ), mutta jättäkää nyt TÄMÄ jäähyväisviestini maanantai 9.1. tähän esille. Tag inte bort den här , senverran sananvapautta sallikaa keuruulta ja kauhajoelta karkoitetulle toisinajattelijalle , jonka saatte kyllä TÄMÄN JÄLKEEN suss siunata ja för bannata netti hiljaisuuren suohon , että sikäli hei hei
mutta olisi ylläpiron hyvä nyt antaa tämän olla ja levitä , kuin pullataikina..nääskatos olis erittäin hyvä että kauhajokiset seinäjokiset ja keuruulaiset ajattelijat sananiekat taitelijat naytelma seurat inspiroituisivat sanalliseen ilotulittamiseen tässä vabaus sodassa eli väittelemään kunnallis demokratiasta ministeri anu vehviläisen ja itse PIRUN Riita Vanhasen sekä asianajajiensa kanssa..
Vanhanen on muakin pahempi irvileuka, mutta silti Ensio Miettinen Porvoossa on vee tyylin lähes maailman mutta ainakin suomen mestari
Julistan keuruulaisille ja kauhajokisille ennen internet taivaasta alas karkoittamista julkisen äänestyksen !
Suhtautuminen Hannu Koivumäen eli seppo mylliksen kirjoituksiin
voidaksenne alkuperäiseen viestiin, lukekaa julkaisemani web lehden NEUES EUROPA päivittäin tulevia julkaisuja. Sunnuntain 8.1.2017 numerosta voi suomea osaavat aloittaa tutkimuksen. Paras kommentti palkitaan hyvillä viroilla ja isolla rahasummalla, toinen ja kolmas ja viires kymmenes vittuilun ja saunomisen olympialaisten voittajista vähän pienemmällä
http://www.unianova.eu/ilkkakanervannauruuntappoyrityksetsunnuntainaVIIIjanuary.htm
lukekaa myllisläisten pää ja puo äänenkannattajaa
NEUES EUROPA
www.unianova.eu/keltainenvallankumous.htm - Mielipidelukija
Että tämmösen keskustelun sain aikaseksi. Oletin aloitukseen liittyvää kirjoittelua, mutta ensimmäisten vastausten se muuttui....!
- senpituinens
niin, kun jollakulla oli toisenlaisia käsityksiä kauhajoen nousun mahdollisuuksista ja sitä estävistä PÄÄN sisäisistä tukkeutumista, ennakkoluuloista, yhteistyö kyvyttömyydesta , mäntti -juntti mentaliteetista --- mutta nämä on niitä asioita--joista ei saa oikeilla nimillä puhua kauhajoella
- Liittykää_myllisläisiin
Liittykää myllisläisiin tuohon henkisen rauhan tyyssijaan ja välttäkää kepulaiset väkivaltaisuudet
http://www.pohjalainen.fi/tilaajalle/maakunta/kurikan-valtuustossa-hämärä-välikohtaus-löikö-valtuutettu-toista-mahaan-kesken-kokouksen-1.2197402
.
- bisnestäilmantukiiaasia
Koomajoki nousuun millä ,no tietenkin tukiaasilla sitä nämä kekkeuli keput harrastaa kun ne ei muuten pärjää.
- hannuhietik
hannu koivumäki, eli santikko, eli se ainoa omalla nimellään esiintyvä sanoo näin.....se tukiaas bisnes ei oo ollenkaa eres vapaan markkinatalouren periaatteeren mukaasta. Se on samaa touhua kun aiemmin suljetuis kommunisti mais tehtiin..Julkisia verovaroja annetaan epärehellisille yrittäjille , jotka muutaman taitavan piruetin jälkeen tyhjää potin ja häipyy. Eikä niitä eres voi tästä syyttää kun yritetähän elää nykyyses maailmas eilispäivän evähillä ja konsteilla. Suomen epäluovuus ja näköalattomuus johtaa täystuhoon ...sen takia minä ja korpi filppula olemme ottaneet asiaksemme pitää yllä tätä meteliä , perustaa mylliskirkkoja ja hietikon toristajia .....ja siinä samalla on tullut todistettua miten ahdas , torjuva mielipide ilmasto suomessa on. kireät ämmät vahtii mitä miehet puhuu ja nyt tämäkin viesti kohta häipyy, eikos niin sherif mac cloud ?
Kauhajoki nousisi, jos kaupungin työntekijät rupeaisivat myymään huumeita kansalle. Tuotot tulisivat kaupungin kassaan. Kouluissa voisi järjestää erityisiä huumepäiviä, joissa lapset ja nuoret yritettäisiin kunnallistalouden hyväksi saada huumekoukkuun.
- 3985437
Joo näin on. Jos jotain uutta ideaa yrittää Kauhajoella niin heti leimataan narkkariksi, homoksi, varkaaksi, mielisairaaksi ym. Ym.
- kylä-näi-o
"Mitä säkin ny muka"
"Sä näytät ihan homolta"
- Saneerauskonsulltti
Kauhajoki saadaan nousuun kun kunnantaloon henkilökunnasta irtisanotaan puolet ja vuodeen jälkeen vielä puolet ,kyllä tulee säästöjä.
- paras_konsultti---
Paras konsultti on insultti joka laukoo loukkauksia jatkuvalla syötöllä
- 40-luvulla
ja 50-luvun alussa syntyneet vanhukset pitäs pakottaa työelämästä eläkkeelle nuorten tulevaisuutta tuhoamasta. Seurakunnan ja kaupungin verotulot kasvais kun eläkkeistä tulis niitten kassaaan verotuloja ja nuorten syrjäytymiskustannukset vähenis, elikkä olis tosi suuri merkitys yhteiskunnallemme. Vanhukset pääsis harrastamaan ja tekemään vaikka vapaaehtoistyötä jos sitä himoavat.
- NäinMänöö
Turha koomajokisten hakata päätä seinään , liitytään Kurikkaan. Kaupungin virastot ym. toiminnot voidaan lopettaa koomajoen taajamasta > palvelut haetaan Kurikka Citystä
- Työelämässä
olevat eläkeikäiset kouluttamaan nuorista vaikka jollain oppisopimuksella itselleen seuraajia. Ja jos on kaupungilla elinkeinoasiamies niin vois joskus pitää työttömille ja muille kiinnostuneille tilaisuuden erilaisista työllistymismahdollisuuksista ja vaikka yrityksen perustamisesta.
- TimelitimppaYway
Nämä kauhajoki sivut kyllä niin pimeitä, mahtaako näin sairaita ihmisiä ollakaan? Etteikö vain olisi jollakin automaattinen täyttö ,Robotti kysymyksistä huolimatta!
- tarkistakaa_vintti--
Jos on vintillä vanahoja ilikkoja se ei oo terveen ihmisen merkki
- Pitääs
lakata kaupungin maksamasta suojatyöläisille palkkaa, mikä onnistus hyvin kun Kello-Kallen avulla tutkittas todellinen henkilötarve. Verovaroista maksetaan nytkin yli ja vähän alle 70-vuotiaille täyttä palkkaa hyvän eläkkeen lisäksi. Rahanahneet eläkeläiset vasta sitten töihin kun päteviä nuoria on työttömänä. Yrittämiseen pitäs saada nykyistä enemmän tietoa ja opastusta.
- Ilmeisesti
tarkoitus oli kirjoittaa, että vasta sitten rahanahneet eläkeläiset töihin kun nuoria ei ole työttömänä?
Vierailijoita, vaikka kuinka paljon...heehehehehehe...vierailee...siis, vierailijoita....minä menen nukkumaan
- Dobeekka
Kylä tie on hiljainen ja hiljenee jatkossakin eli Topeekka
- kopeekka
Ei sitä nousua enää tule tapahtumaan. kauhajoki on niin sivussa pääradasta ja tietkin ovat kammottavassa kunnossa. suuruuden aika oli silloin, kun Strömberg oli voimissaan.
Hilijaasta luisuahan tuo ollu jo 90-luvun aluusta lähtien. Alihankkijooksi Uurenkaupungin autotehtaalle?
- Pelekkä
kunnallisvaalien ehdokaslista on sellainen, kun mukana on kaikenlaisia viherpiipareita, että ei hyvältä näytä. Kokemusta, näyttöjä ja asiantuntemusta valtuustoon.
- Kepulikonstia
Jaa että kaikki vanhat kepulaiset pitäis valita uudelleen.omg
- Lukemalla
Kepulikonstia kirjoitti:
Jaa että kaikki vanhat kepulaiset pitäis valita uudelleen.omg
viherpiipareiden lupaukset niin pitäis hälytyskellojen soida, ei mitään järkevää, vaan ylimalkaisia haavelupauksia hyvästä yhteiskunnasta.
Työtä tekemällä hommat hoituu.
- pfapojafdsjop
Huippukoripallo ainakin pitää jo lopettaa. Eikö se oo jo nähty. Ei mitään järkiä.
- Maaailmalla
ja Suomenkin isoissa keskuksissa koripallo on kansaan menevä urheilulaji. On hieno asia, että Kauhajokea tehdään huippukoripallon avulla tunnetuksi. Salin seinillä näkee suuren määrän lajia tukevis yrityksiä, jotka ymmärtävän lajin vailutukset omaan toimintaansa. Tulee euroja paikkakunnalle ja samalla kaupungin kassaan. Tulee rahaa, joilla voidaan ehkä joskus toteuttaa vihreidenkin haaveilulupauksia.
syökää paskaa koko kauhajoki
- AlamäkiKovenee
Tänne tarvittaisiin lisää yrittäjiä. Katsokaa Topeekaa. Todella masentavaa ajella keskustan läpi ja katsella sen tilannetta! Lyön vetoa, että JYSK lähtee heti entisen Karikosken tiloista, kun niiden vuokrasopimus loppuu. Mitenköhän Kirjakauppakin mahtaa jaksella? Entä Rakennusmarket, Petriina, Ojalan Pakari ja Vakio-Sähkö? Nuo viisi alkavat olla viimeiset "tervaskannot" Topeekalla. Muissa kiinteistöissä yrittäjiä tulee ja menee, mutta kohta on suurin osa kokoajan tyhjillään.
- Peräkärrykuorma
Älkää nyt. Onhan kaarisilta uutta ja valtava Osuuspankki . Kaikki muut kohta Filppulankyläs .
Surullista on joo . - Sivustaseurannut
Kyllähän Kauhajoella hyvin ainakin yhdellä yrityksellä menee! Näyttää rahaa olevan niin ettei paskalle taivu! Ja työllistääkin hyvin ihmisiä. Enkä puhu nyt Atriasta. Kyllä siellä kateelliset pohojalaaset äimistelöö kun rahhoo on ja velaton kalusto ynnä muuta!!! Toisilla on rahapussissa setelinippu ja toisille ei edes viikon vanhaa vitosta =D =D
- SpoonriveristäPäivää
Käyn liikeasioissa Kauhajoella kerran kuukaudessa. Nyt viime käynnillä bisnestuttavani kertoi, että nyt Kauhajoki lähtee nousuun. Perusteet: Kaupunginjohtaja alkaa pitää blogia ja vanhaan kunnantaloon on tulossa hissi.
- Täysin
saman aloituksen on tehnyt Myllis 30.1. Ei vaan ole kukaan jatkanut.
- Hehhohhoo
Koomajoki on aina nousussa silloin kun vanhan kunnantalon uusi hissi on menossa ylöspäin , valitettavasti alas tullaan hyvin nopeasti
Koomajoella paska housuussa
vitun turha paikka koko koomajoki
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869