Mamu viestit??

Ihmettelijääää

Herran jestas!!missäs mamu viestit viipyy?Ei päivää ilman..

23

451

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias_vaa

Tuli tänään 17:52, lähettäjä: Ihmettelijääää
      ...
      "Ei päivää ilman.. "
      --keneltäs tänään sait...?

• Ala_viivaman

Kas eka homo ilmaantui..osuiko arkaan suoleen???

• mohammed_mean_agony
    • kulttuurijuttu
      • säpinää-seksielämään

Siksikö ne odinit menee oikein tyrkylle?

• Just_joo

Puupäitä ei kauan tarvitse yllyttää.

• Tohtorille

Olet mieleltäsi sairas, hakeudu hoitoon ajoissa.

• Tohtorillen

Sinäkin olet erittäin sairas mieleltäsi. Hoitoon hakeutuminenkin taitaa jo olla myöhäistä.

• maksa_jaksaa
      • Paljon mielekkäämpää on toimia kuin Migri ja poliisi. " Pohjanmaan poliisi poisti maasta liki 500
        Pohjanmaalta on poistettu viime vuonna 493 kielteisen turvapaikkapäätöksen saanutta henkilöä.
        Liki 500 ihmisen poistamiseen maasta ei ainakaan poliisien mukaan ole sisältynyt kovinkaan paljon dramatiikkaa.
        – Tämä on meidän työtämme, johon olemme saaneet koulutuksen. Tärkeää on, että maasta poistaminen sujuu asiakkaankin kannalta mahdollisimman sujuvasti ja rauhallisesti, ulkomaalaisyksikön rikoskomisario Tiina Sillanpää kertoo.
        Pohjanmaalta poistetuista ylivoimaisesti eniten väkeä on Afganistanista ja Irakista."

Lue Ilkasta koko juttu.

• ILKKA-MATU-SANOMAT

Kun lukee koko jutun Ilkasta, niin paljastuukin yllättäen se asia, että
        Lähes 500 poistetun joukossa ainoastaan neljännes on ollut sellaisia, joita poliisi on fyysisesti saattanut ulos maasta, yleensä kotimaahansa.
        Puolet on perunut hakemuksensa itse ja poistunut maasta.

ELI Pohjanmaan poliisi on "poistanut" maasta n. 123 kädellistä.
        247 on perunut hakemuksensa ja poistunut itse jonnekin?
        123 on todennäköisesti poistunut Helsinkiin.

Vähän tarkuutta noihin uutisiin.

Päivä Matu-juttuhan oli sitten bussikuskista ja kännykän palauttamisesta.
        Nämä on näitä aivopesujuttuja. Mutta oli jutussa kerran jotain positiivistakin.
        Matu oli omaksunut sen, minkä lailliset oikeat maahanmuuttajat tietävät.

Linja-autonkuljettaja Shorsh Qalatilla Iranin kurdi.
        Nyt Qalati asustelee Purolassa vaimonsa ja 8-vuotiaan tyttärensä kanssa.
        Miehen mukaan vieraaseen yhteiskuntaan on helppo sopeutua, jos vain itse niin haluaa.

– Jos haluat saada töitä, sinun pitää itse olla aktiivinen.
        Minulla on monia tuttuja, jotka ovat asuneet 20 vuotta Suomessa, eikä heillä ole mitään työtä.
        He sanovat, ettei töitä saa mistään, mutta minä sanon, että töitä saa, jos haluaa, Qalati toteaa.

Jos Matut luopuisivat omasta kulttuuristaan ja haluaisivat kotoutua kuten Qalati, niin voisi olla jotain toivoa. Toivottavasti Qalati ei joudu nyt vaikeuksiin sen takia, että sanoo totuuden ja saa syyttelyä siitä, että hän on liian suomalaistyylinen?

Sillä Matut yleensä vain loisivat ja vetoavat kulttuuriinsa. Kun ei ole halua kotoutua, niin silloin voidaan syyttää yhteiskuntaa kotoutumisen epäonnistumisesta.

• emävalhe

Uskoiko joku tuon uutisen? Poliisi MÄÄRÄSI 500 poistumaan maasta mutta käytännössä katosivat maan alle ja hankkivat elantonsa laittomin keinoin. Heitä kun ei pystytä poistamaan vaikka poliisi miten väittäisi poistaneensa koska heidän kotimaidensa kanssa ei ole palautussopimuksia.

• Kukapelkäämustaamiestää

Onko sinulla paljonkin vainoharhoja.

• Eikaitaasyksittäistapaus

Pienimunainen kamelikuski rikasti 10-vuotiaan.

Rikoskomisario Hannu Kallioniemi Sisä-Suomen poliisista kertoo, että 10-vuotias tyttö tutustui 23-vuotiaaseen turvapaikanhakijaan netissä.

Lapselle ei poliisin mukaan tullut "isompia fyysisiä vammoja",
      mutta henkisiin vammoihin Kallioniemi ei voi ottaa kantaa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701052200049858_uu.shtml

Jotenkin tulee mieleen, että mieltymys pikkutyttöihin johtuu fyysisen vajavaisuuden aiheuttamasta alemmuuskompleksissa.
      Tämä kamelikuskin aikaisempi SPR-heila oli todennut, että niinkuin olisi pikkusormella kutitellut.

• sossuntaikaseinä

Pakolaiskeskukset terrorismin pesäpaikkoja.
      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701092200050878_ul.shtml

Seinäjoellakin on 3 tälläistä pesää ja niissä 250 nuorta miestä lähinnä Irakista.

"Yhteensä käytin kymmentä erilaista identiteettiä ja olin 35 vastaanottokeskuksessa.

Ul-Haqin mukaan hän ei paljastunut edes sormenjälkien perusteella."

Kukaan ei tiedä keitä he ovat ja saattavat nostaa rahaa kymmenellä eri nimellä.

• Islamisaatio
    • aarbili
    • miehitysuhkaa

Mamu-jengi hakkasi täysin arvaamatta ja yllättäen verille suomalaisen rautatieasemalla:
      http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005123496.html

"Poliisi epäilee pahoinpitelystä vuonna 1995 ja 1997 syntyneitä miehiä. Poliisi tutkii myös miesten maassa olon edellytyksiä."

• Pariskunnan_mielipide

Suurin osahan näistä on aina monistettua roskapostia, kone ilmeisesti aina välillä lakkoilee.

• hyihyiiiiiiiiiiii

Ei noista paskaloisista jaksa aina kirjoottaa

• argumentoija

Maahanmuuttaja antaa hyvän neuvon toisille maahanmuuttajille ja myös kantasuomalaisille työttömille, joita kirjoittajien joukossa on nähtävästi useita.
      "Jos haluat saada töitä, sinun pitää itse olla aktiivinen"
      Hänen mielestään töitä saa jos haluaa ja haluaminen tarkoittaa aktiivisuutta.

Kielteisen maahanmuuttopäätöksen saaneet ovat jonkun mielestä kadonneet maan alle. Aika vaikeata ja kovaa työtä teettävää kun maassa on puolesta metristä metriin paksu routakerros.

• passauksen-kehtolapset

Suomessa ei ole rasismia ja pakolaisongelmaa meillä on siirtolaisten tuoma oma ongelma joita kutsutaan rasismiksi. Olei mamu poika koulussa ja poika kysyi äidiltään kun tunnilla oli sana rasismi, että mitä on rasismi? Äiti kertoi, että kela maksaa meidän asunnot , ruoat, vaatteet ja kaiken kotona ja antaa rahaa eikä meidän tartte tehdä töitä, sekä antaa auton, puhelimet ja aivan kaikki. Poika kuunteli ja kysyi, että eikö Suomalaiset suutu kun me saamme kaikki ilmaiseksi? Äiti vastasi, että suuttuvat hurjasti meille ja tätä me kutsummekin sitten rasismiksi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      146
      2444
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1681
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      904
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      855
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      57
      802
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      735
    Aihe