Nuorena seksin opettelua

Maalla_oppii

Olin usein yläaste ikäisenä mummilla ja papalla kesälomalla. Maalla oli touhuttavaa. Saman ikäinen serkku tyttöni oli myös siellä kesälomailemassa. Nukuimme serkun kanssa aitassa jossa oli parivuode. No yhtenä kesänä sitten huomasin että serkulla oli rinnat kasvaneet ja muutenkin naisellisuus alkoi näkyä. Muutaman kerran nukkumaan mennessä sain seisokkia piilotella. Yhtenä yönä heräsin siihen että laukean housuihini. Mutta housuissa olikin myös serkun käsi. Hän oli päättänyt tutustua kaluuni. Alku säikähdyksen ja saunalla pesun jälkeen sitten serkun kanssa sovittiin että jos toinen kokeilee niin toinen kanssa. Siitä eteenpäin se olikin joka ilta seksin opiskelua. Reilu viikko meni pelkällä käsihoidolla. Mutta sitten alkoi kiinnostaa jo muutkin. Muutama ilta treenailtiin suuseksiä ja sitten päätettiin että hoidetaan neitsyys asiat pois kummaltakin. Alku sähellyksien jälkeen se alkoi kummasti sujua. Hankaluus oli vaan päästä salaa kortsuja ostamaan. Paneskelimme pari kolme kertaa illassa. Kesä loppui ja haikeana kumpikin kotiinsa ja joka iltainen seksi oli loppu. Näimme nopeasti jouluna ja minulla seisoi heti. Mutta silloin ei ollut mahdollisuutta päästä hommiin. No seuraava kesä ja taas maalle. Niin serkku kanssa. Eka yö nussittiin melkein kokonaan. Kumpikin oli varustautunut oli kasapäin kortsuja, lehtiä mistä katseltiin asentoja ym. Ja serkku oli ottanut liukkaria mukaan koska halusi kokeilla myös pyllyyn. Oli ihana opetella kaikki hänen kanssaan. Nykyään kumpikin meistä on naimisissa. Mutta muutamia kertoja vuodessa vietämme panoyön.
Tuomitseeko kaikki kun on serkun kanssa pannut? Vai löytyykö samaa tehneitä? On jotenkin vaikea uskoa että olen ainoa. Etenkin teininä seksi kiinnostaa niin paljon. Sukulaiset on yleensä niitä mitä ekana alasti näkee. Kaverini vakoili aina tätiään kun tämä oli saunassa. Toinen kaveri joutui käymään ovi lukossa suihkussa kun siskoa kiinnosti liikaa kurkkia.

3

2526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin jo noin viisitpoista kun tuli porukkaa isän synttäreille, jouduin siskon kanssa nukkumaan ulkorakennukseen olkipatjalle hakkasin patjaa että ei pistele, sisko joka on reilu vuoden vanhempi nauroi anna olla pannaan peitto alle pärjätään yhdellä.
      Katsoin kun sisko riisuuntu, näin ensi kertaa melkein alasti, näin pyöreät rinnat ja nännit alkoi heti kiihottamaan laskin housut sisko katsoi ei puhunut mitään oltiin peiton alla sisko sanoi sulla kylmät jalat lämmitetään ja kietoi jalkoja oltiin vastakkain sisko työnsi itsensä kiinni nauroi nyt on lämmin, kalu kasvoi sisko ei löysännyt otetta, tuli niin lähelle että rinnat koski minuun alkoi jo haluttamaan katsoin siskoa joka hymyili.
      Eikö tunnu hyvältä painoin vähän huokasi sulla on iso sanoin kiristää otin pois housuista sisko laski omat housut kun työnnin haaroihin huokasi me melkein naidaan , sanoin kosketaan vaan sisko kuiskas koske ja katsoin rintoja hyväilin vähän sisko huokaili, parempaa kuin yksin ja painoi päätä maista imin nännejä.
      Sisko kiemurteli aivan ihanaa tuntuu että tulen kohta, laitoin sormia alas kun koskin, kuiskas sievästi liikutin sormea ensi kerran pillussa, sisko levitti jalkoja siitä just siitä halasi äkkiä ja huudahteli värisi koko vartalo. Sisko oli vieressä kuiskas saanko minä nyt ja kosketteli kalua lämmin käsi tuntui hyvältä, sisko katsoi ja meni peiton alle sanoi ei nää mitään, kosketteli ja otti sitten kiinni nosti peittoa jännittävää ja meni takaisin, sitten tunsin huulet ympärillä arasti ja vähän enemmän tunsin että on syvällä alkoi tuntua että en voi pidättää laskin rajusti kuului yyym ja sisko oli jonkin aikaa ja nousi kainaloon kuiskas nyt olen saanut ensi kerran ei ollut hyvää.
      Nukuttiin ja yöllä herättiin miehet puhui pihalla ja kuultiin kun kusivat nurkilla.
      Heimo kuulu sanovan setälle Merja on jo ihan naitava nainen on sillä pylly jo semmoinen hyväilin pyllyä Merja nauroi, kuiskas onko naitavan näköinen, siirsin peittoa Merja kuiskas älä suutelin vatsaa se kipristeli kivasti katsoin karvoja silitin Merja vapisi laskeuduin ja maistoin tuoksu sai maistamaan lisää en tiennyt muuta kuin nuolin Merja vapisi ja tärisi sitten tarrasi päästä jännityi kunnolla ja löysäsi nousin ylös Merja sanoi kokeillaan vain vähän .
      Merja ohjasi työnnin vähän yritin ottaa pois merja painoi pyllystä olin jo puolivälissä kuiskas liiku nytkytin vähän aikaa Merja työnti pois kuiskas joskus pannaan kunnolla. Noustiin ylös käveltiin hiljaa sisälle.
      Setä nukkui Hiljan kanssa Hilja kuiski ole nyt ollaan kylässä, setä otti peiton pois valtava kalu Merja puristi kädestä ja katsoi Hilja levitti haarat kuiski oletko haaveillut Merjasta kun noin seisoo no tule nyt Hiljan pakarat heilui jalat oli leviällä kuiski miten noin paksuna olet sinä ihana Setä murisi hiljaa Hilja parahteli kun sai spermaa sisään kuiskas vielä olipa annos hae paperia. Hiivittiin pois istuttiin ulkona kun setä tuli kuselle,
      Merjan kanssa katseltiin monta päivää mistä löytää kumeja onneksi pääsin naapurin kyydissä kaupunkiin juoksin monta katua kauemmas naapurista ja ostin kaksi pakettia. Kun näytin Merjalle, kuiskas polttelee nyt heti.
      Kun vanhemmat llähti sedän luo tuli tilaisuus, heti kun lähtivät iltapäivällä oltiin jo alasti kun nuolin Merjaa kiiruhti tule jo laitoin kumia sievästi Merjan kanssa kun sain ensi kerran laittaa sisälle kunnolla Sisko melkein itki kun teki niin hyvää sanoin olet ihana sisko ollaan sievästi ja nautitaan pitkään jaksoin kun sisko oli imenyt edellisenä päivänä kahdesti. Kuiskin siskolle kuvittele kun setä pääsee isolla panemaan sisko levittijalkoja ja ulisi antaisin panna kunnolla sillä on iso ja kyhmyinen sisko ulsi ja kuiski pane sinä anna minulle laukesin ja tuntui että en lopeta. Makoiltiin äidin sängyssä ja haaveiltiin, kysyin miltä tuntus panna takaa Sisko kuiskas se tehdään, tuntui että olen mies kun panin kiljuvaa siskoa takaapäin.
      aamulla sisko sanoi nyt tiedän miltä tuntuu kun sanovat on saanut olen turra mutta haluan lisää.
      Siitä alkoi meidän salaisuus joka kesti vuosia molemmat kasvettiin aika paljon ja osattiin, vaikka oli kavereita molemmilla välillä oltiin kuin takijaiset siskokin sanoi pojat on aika ulkona oikeasta rakastelusta vaikka on jännittävää.

• Anonyymi

Olin noin 15 kun olin mummolassa taas kesäisin, mummo ja pappa lämmitti kesällä saunan aika usein, molemmat ovat jo kuolleet mummo ei tykännyt kovasta löylystä ja mrnin yleensä vähä sen jälkeen saunaan kun olivat menneet, halusin jäädä papan kanssa kahden. Papalla oli pitkä pehmyt kalu jonka päässä roikkui iso pallo. Pappa kehui kuinka olen kasvanut. Olin kiinnostunut jo paljon seksistä ja miehistä, olin lukenut että miehet tykkää rinnoista. Istuin papan vieressä selkä suorana että rinnat näkyy, En piilotellut pillua vaan menin lauteillekkin ihan papan edestä ja istuin jalat koukussa papaan päin. Papan kalu kasvoi ja oli jotenkin vinossa. Patisti minua pesemään pesin niin että hieroin rintoja ja pillua pesin kunnolla.
      Sisällä mummolla oli jo iltapala ja kaakaot valmiina. Kuulin kun sanoi papalle ethän ottanut sitten liikaa löylyä tytölle.
      Kiinnostui papan kalusta ajatttelin ja hieroin niin että housut kastui. Mummo lähti aamupäivällä linja autossa kauppaan. Pappa makoilu väjissä aludshousuissa sängyllä, menin viereen pappa kutitteli sanoi pikkusena tykkäsit ja tykkäsin nytkin, nousin papan päälle sanoin litistytkö pappakutitteli makasin jalat harallaan että tunsin kalun kalu hieroi pikkuhousuja tunsin sen paksuuden ja hieroin kipristellessä sitä, nousin istumaan kalun päälle pappakutitteli kainalosta kädet kutitteli rintoja tai oikeastaan hieroi pappa kaappasi syli otteenseen rinnat oli naamaa vasten yritti puraista sai nänniä suuhun yritin nousta ja nousinkin kalu makasi vatsaa vasten istuib sen päälle itsellä oli väljät housut sain kalun huulien väliin liikui niin paljon kun pystyin lopussa pappa sanoi en jaksa nousin pois kävin vessassa hyväilemässä työnsin jotain paksua vartta pilluun sain hyvän orgasmin.
      Olin mummolla kaverina, oli kuuma kesäpäivä pidin vain paitaa ja shortsia päällä, kun pappa halasi hieroi samalla rintoja.
      Eräänä kertana sanoin en tule saunaan, menin kuuntelemaan, mummo sanoi miten sulla noin seisoo, Katriko se jo saa sinut tuommoiseksi et sitten koske siihen, älä nyt voi hyvänen aika pane sitten kurkistin oven raosta papan kalu oli valtava mietin miten saan nähdä sen mummon pillu litisi kuiski haluaisitko naida Katria ajattel työntyisit sen pikku pilluun pappa nai voimalla mummo huusi pappa laski sisään mummo ulisi tahdot sinä. Kun pesivät mummo nauroi tuo juttu taisi kiihottaa.
      Sisällä makoilin sängyllä, mummo sanoi nyt kaakaolle ja pappa laittaa lämmintä päälle.
      Meni muutama päivä, mummu lähti taas. Juoksin papan luo sanoi tule viereen menin viereen pappa sanoi olet jo iso tyttö tiedätkö miehet kiihottuu nuoresta naisesta sanoin enkö saa olla vieressä pappa silitteli saat sinä mutta et kerro jos tunnet jotain halasin en kerro.
      Pappa vähän kutitteli nousin päälle menin kaulan kohdalle pappa nosteli pyllystä ja vahingossa suun päälle sanoi tukehdutatko sinä nousin uudelleen tunsin pillussa papan huulet heilutin sivulle housut siirtyi nyt oli huulet pilllua vasten sanoin nyt et pääse pappa paremminkin painoi pyllystä kuin pois tunsin kielen sisällä keinutin pillua pappa nuoli enää ei pitänyt kiinni minä nytkytin pillua ja laukesin, Nousin viereen sanoin sattuiko pappa sanoi ei ja puuhki lakanaan sanoi nuin ei saa tehdä. Lupasin en tee.
      Papalla oli peitto päällä menin sen alle sanoin onko kylmä tiesin että peittää kaluaan koskin siihen kysyin tämänkö nainen saa aikaa sanoi tämän koskin uudestaan ja sanoin en kerro kellekkään saanko koskea sanoi jos et kerro menin peiton alle pidin kaksin käsin kiinni se oli kuin hevosella kosettelin oli suonikas ja kova nousin peiton alta sattuuko pappasanoi jos näin teet tuntuu hyvältä ja kääntyi runkkasin ohjeen mukaan tuntui aina vaan jännittävämmältä ja katsoin päätä ihan vieressä pappayritti pysäyttää käsiä liikutin vaan kohta alkoi tulla valkeaa ensin ruiskahti sitten valui paksuna. Pappa käski paperia ja pyyhki,. Vannotti et saa kertoa kellekkään. Se kerta jäi siihen. Lähdin kotiin seuraavana päivänä.
      Melko äkkiä ymmärrin pappa nautti nuoresta.
      Olin jo ollut poikien kannsa silleen tuli monesti mieleen papan iso kalu ja silloin annoin naida kunnolla. Talvella menin mummolaan mummo oli sairaalassa, käytiin katsomassa ja pappa osti viinapulloja sanoi ei mummo ole torumassa.
      Olin sauna portailla pappa tuli vähän ottaneena lämmitetäänkö sauna, kannoin veden sain lämmikettä istuttiin saunassa ja katsottiin tulen palamista.Pappa kysyi onko ollut poilia sanoin on ollut , onko ne puristelleet sanoi on ja muutakin nousin sanoin käyn pissalla pappa sanoi tuohom ulos ja lunta päälle ei mummo suutu.
      Oltiin saunassa jonkin aikaa pappa kysyi? Mitä se muuki oli ?näytin kalua.
      Olin vieressä papan kalu nousi, koskin eine näin isoja olleet ja pesin löyly vedellä pappa sanoi saanko pestä pesi hellästi ja pesin papan.
      Saunan päälle laittoi kaakaota nauroi mummokin laitto näin.
      Kun pappa meni nukkumaan kysyin saanko tulla viereen sanoi ollaan kiltisti.
      Riisuin pikku housuille, huomasin peiton nousevan menin peiton alle, pappa sanoi en saisi.

• Anonyymi

Nousin päälle ja annoin imeä nännejä, jännitti kovasti laskeuduin kalu koski haaroihin laskin housut ja menin kiinni siihen nousin ja ohjasin vähän sisään painoin sievästi ja johan tuntui pappa kysyi sattuuko sanoin ei ja käytän pillerejä oli ensimmäinen kerta kun tuntui että haluan kunnolla annoin lantion liikkua ja yllättäen kalua meni pitkästi tunsin joa sentin kivuttomasti liikuin hiljaa pappa katsoi koko ajan sanoi olet sinä tyttö tiukka, sain orgasmin ja laskeudun alas pappa silitteli päätä nousin ja jalkoin tunsin nyt jännittää kalua ja laukesi sykki pitkään en tuntenut ruiskauksia. Menin viereen ja nukahdettiin.
        Se oli ensimmäinen kerta tuli muitakin. Nyt isompana muistelen niitä kertoja nyt blämmöllä sain antaa papalle jotain nuoruus muistoja uudelleen.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      212
      4692
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      126
      1154
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1140
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe