Lipponen tiesi jo 2011.

Qwybgffj544288opotvxxzh

Lipponen sanoi jo 2011 jytkyn jälkeen. Oli junttivaalit. Hän oli täysin oikeassa. Syvien metsien ja peltojen maalaisjuntit ovat todistaneet tyhmyytensä, niin eduskunnassa, kuin sen ulkopuolella. Viimeksi Tynkkynen ja Hakkarainen ja uutta tulee koko ajan, se on varma.

3

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VAI TIESI LIPPONEN !!!
      Tätä jätkää saamme kiittää tästä halvatun katastrofista, EU-jäsenyydestä.
      Kiitti vaan hitosti. Eipä sekään ylimielisyyden perikuva kysynyt suomen kansalta mitä me haluamme.
      Olisi saanut sekin nilviäinen olla puuttumatta suomen ja suomalaisten itsenäisyyteen. Nyt on kaikki lähes pilalla.. On nuo kummia arvosteluja , Junttivaalit, siinä sitä näkee, millaisena poliitikot pitävät suomen kansaa, Juntti on SDPn edustajan näkemys suomalaisista. Suomalaiset ovat juntteja a'la SDP.
      Kaikkea sitä kuulee. Äänestäkää taas uudelleen näitä ylimielisiä älypäitä päättämään asioistanne suomalaiset, äänestäkää ihmeessä ja tulette pettymään ties monenneko kerran.

T.
      Ei persu .

ÄÄNESTÄKÄÄ ELÄINTEN PUOLUETTA SEURAAVAN KERRAN; TULEE PAREMPAA JÄLKEA SUOMEN POLITIIKKAAN. MIKÄ UPEAMPAA KUN ONNELLISET ELÄIMET YMPÄRILLÄMME

• Jgfryjgdgyrx432jgfxol

Olipa siinä korkeatasoinen persun vuodatus. Tätä juuri Lipponen tarkoitti.

• Poingpoing

SDP on rakentanut tätä maata jo yli 100v, jo ennen itsenäisyyttä. PS:n edeltäjän SMP:n Veikko Vennnamo kannettiin ulos eduskuntasalista tuolineen päivineen 70-luvulla. Persut ei rakenna mitään. Pelkkää populismia ja talikonvarresta huudeltuja typeryyksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8475
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4138
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3146
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2073
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe