Onko kenelläkään tietoa missä tällainen maailman tappi sijaitsee ja minkä näköinen se on?
Vaikka maailman tappiin saakka.
11
151
Vastaukset
- a.no
Aunuksessa! Ei ole enää meidän saavutettavissa - jäi iivanalle sovassa!
- Viivipiste
Siin se nöpöttää maailman navan alapuolella tiätsä.
Portugalilaiset merenkulkijat löysivät reiän maailman laidalta retkillään. Seuraavalla retkellä, eräs jumalaapelkäävä korkkitammenkasvattaja portugalista valmisti korkkikorkin,jättimäisen ja urheat merenkulkijat kävivät viemässä tapin tähän reikään. Sen jälkeen reikä ja siinäoleva tappi on kadonut historian hämäriin. Ja sitä on etsitty siitä lähtien myöskin maailman "tappiin" asti.Ois aika ehkä vaihtaa uusi korkkikorkki. Mut jotenkin tuntuu et hyvin on pitäny. Näin oon siis kuullut ja lukenut.
- p-kuski.eläk
Oon kerran saanu tapittaa. Turuus. Sillon laivatkin oli puuta.
- Suominousuun
Joskus sanottiin."Tappi irti ja laiva liikkeelle."
."- Viivipiste
Näyttävät "hyvin" toteuttavan tätä taktiikkaa.
Urbaanisanakirjan mukaan se on "Oletettu maailmanlopun ajankohta tai maailman loppupiste." Ei maantieteellinen sijainti, vaan tilanne.
Toki voihan sitä heittää repun selkään ja lähteä suunnistamaan kohti uusia seikkailuja, eli kahtelemaan mualimoo. Kotiin palattua on monta kokemusta rikkaampi, mutta tuskin se maailman tappi kuitenkaan sieltä on löytynyt. :)
https://www.urbaanisanakirja.com/word/maailman-tappi/- oikaramba
Onkohan Kalle Tappinen niitä reppumiehiä?
- Munapää84v
Se tapii on Ampsterdamin padossa. Ei tuuvesi sisään.
- etqy
Onko tapiiri sukua tapille ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201671
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881427Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1641314NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube5041281Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231218- 421171
Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p2991139Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611102- 661099
- 1081027