Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Anonyymi-ap

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. Vttu, ihan käsittämätöntä aikuisilta ihmisiltä.

128

1518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jutellaan niin asiat selviää.

• Anonyymi

No aivan varmasti jutellaan kun joskus näkisi muutakin kuin vilauksen silmäkulmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aivan varmasti jutellaan kun joskus näkisi muutakin kuin vilauksen silmäkulmassa.

Ai, en ole huomannut. Miksi et sano mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, en ole huomannut. Miksi et sano mitään?

No voin mä siihen konepellille tai kauhaan heittäytyä ihan john wickkinä jos se on tarpeen 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin

No näin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset ota yhteyttä häneen itse ja pyydä tapaamista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tämä asia hoituu irl f2f jos on hoituakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tämä asia hoituu irl f2f jos on hoituakseen.

Asian hoituminen irl f2f vois edistyä jos ottaisit yhteyttä ja kysyisit näkeen. Mahtaako hän edes tietää, että kaipaat häntä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asian hoituminen irl f2f vois edistyä jos ottaisit yhteyttä ja kysyisit näkeen. Mahtaako hän edes tietää, että kaipaat häntä?

Ei välttämättä tiedä, mutta koska joku suurempi voima meitä toistemme teille puskee koko ajan, kyllä tämä tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voin mä siihen konepellille tai kauhaan heittäytyä ihan john wickkinä jos se on tarpeen 😂

Kauhaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välttämättä tiedä, mutta koska joku suurempi voima meitä toistemme teille puskee koko ajan, kyllä tämä tästä.

I don't think "we met by accident".
        We met because "God wanted us to meet"
        (Oh my gosh)
        I have now my weak moments.........I'm losing hope and I need you.........💙🧡💛💚nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisiko auttavan vihjeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauhaan?

Joo, lapion kauhaan kun kerran hiekkalaatikolla möyrytään...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisiko auttavan vihjeen?

Vihje on siinä että ei tule vihjettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, lapion kauhaan kun kerran hiekkalaatikolla möyrytään...

En pyytele vihjettä.

Sivusts

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oletko itse vähän turhan hidas?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oletko itse vähän turhan hidas?

No mitä luulet ätmi onko se sun elämääsi millä tavalla vaikuttava seikka nämä hitaudet ja nopeudet. Hyvinhän tunnut pskovan surullisen elämäsi ihan itekin. P. S Laita lisää tyttöilykuvia kansan iloksi 🤢

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä luulet ätmi onko se sun elämääsi millä tavalla vaikuttava seikka nämä hitaudet ja nopeudet. Hyvinhän tunnut pskovan surullisen elämäsi ihan itekin. P. S Laita lisää tyttöilykuvia kansan iloksi 🤢

Vttu mikä kateellinen karvalakki taas urputtamassa. Ihan syystä menee operaattorit vaihtoon. Seuraile sitte jatkossa niitä, jotka ei, vielä, oo sua estänyt.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

koska varattu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vttu mikä kateellinen karvalakki taas urputtamassa. Ihan syystä menee operaattorit vaihtoon. Seuraile sitte jatkossa niitä, jotka ei, vielä, oo sua estänyt.

Kiinnostaa kuin kilo guben pskaa 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaa kuin kilo guben pskaa 😂

On näkynyt kiinnostavan. Vai mistä toi urkintaintos muuten johtuis.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On näkynyt kiinnostavan. Vai mistä toi urkintaintos muuten johtuis.

Rauhoitu gubbe ja ota kuppi kuumaa

• Anonyymi

Aletaan puskemaan läpi. Onhan tämä aika uskomatonta, jos molemmat on tykännyt toisistaan.

• Anonyymi

Niin en tiedä

• Anonyymi

Niin onko tykänny? Vai onko jonkun trollin leikkimistä? Kun seuraa tuota epäselvää selittelyä niin aika selvää pitäisi olla. Ja tietenkään ei puhuta kenestä on kyse.

Täällähän ne kaikki sairaat narsistit ja psykopaatit pyörii omaa peliä pelaamassa ja on aina niitä jotka ottaa tosisaan että ihan oikeasti just se mun ihailun kohde on täällä mulle viestittelemässä.

Kannattaa ohittaa ei siinä sen kummempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin onko tykänny? Vai onko jonkun trollin leikkimistä? Kun seuraa tuota epäselvää selittelyä niin aika selvää pitäisi olla. Ja tietenkään ei puhuta kenestä on kyse.

Täällähän ne kaikki sairaat narsistit ja psykopaatit pyörii omaa peliä pelaamassa ja on aina niitä jotka ottaa tosisaan että ihan oikeasti just se mun ihailun kohde on täällä mulle viestittelemässä.

Ja sitten on teitä, jotka haluavat cockblokata kaikkien muiden aloitukset ja kommentit heitellen juurikin näitä narsistisia kikkareitaan summanmutikassa. Älä aliarvioi muiden älykkyyttä, saati sitä että tätä kukaan lukisi kuin piru raamattua, paitsi nimenomaan te ruuturunqqarit joilla ei käytännössä ole muuta vuorovaikutuskanavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten on teitä, jotka haluavat cockblokata kaikkien muiden aloitukset ja kommentit heitellen juurikin näitä narsistisia kikkareitaan summanmutikassa. Älä aliarvioi muiden älykkyyttä, saati sitä että tätä kukaan lukisi kuin piru raamattua, paitsi nimenomaan te ruuturunqqarit joilla ei käytännössä ole muuta vuorovaikutuskanavaa.

Mitä sä ruuturunqqari sitte palstalla teet, jos sulla itellä on noita kanaviakin kontaktoida ihan riesaksi asti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna olla. Älä kuvittele ite itsestäsi liikoja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä ruuturunqqari sitte palstalla teet, jos sulla itellä on noita kanaviakin kontaktoida ihan riesaksi asti?

Mitäs helkkaria se sulle kuuluu. Käyttäydy äläkä vttuile ihmisille omaa pahaa oloasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna olla. Älä kuvittele ite itsestäsi liikoja!

Minä en kuvittele itsestäni liikoja, kyllä se on joku muu joka niin tekee! Luulee että komealla ulkonäöllä saa tehdä mitä vain?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs helkkaria se sulle kuuluu. Käyttäydy äläkä vttuile ihmisille omaa pahaa oloasi.

Sähän teet sitä ihan samaa. Niin että opettele ihan itte vaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sähän teet sitä ihan samaa. Niin että opettele ihan itte vaan.

En muuten tee. Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kuvittele itsestäni liikoja, kyllä se on joku muu joka niin tekee! Luulee että komealla ulkonäöllä saa tehdä mitä vain?

on varaa.

• Anonyymi

Joskus mä katselen teinejä ja mietin, et pitäiskö heille kertoa, että ei sitä yhtään viisaammaksi tule iän karttuessa. Ei ainakaan kaikki. En kuitenkaan halua masentaa heitä.

• Anonyymi

Teinithän on suoria ja simppeleitä touhuissaan. Toista se täällä keski-iän kynnyksellä on.

• Anonyymi

😂.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂.

🤔Kyllä sitä teininä piiritti omaansa kauan, kunnes iski siihen hampaansa. Ei se kyllä näin toivotonta ollut...
        -nainen

• Anonyymi
        UUSI

Luulot pois heiltä heti, ei tule pettymyksiä. Sivusta seuraan tätä sillisalaattialoitusta kommentteineen kaikkee tilliä on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂.

Sut ois voinu joku masentaa vähän aikasemmin, ei tullu nimittäin priimaa. Sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Voi yhyy..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

🤔Kyllä sitä teininä piiritti omaansa kauan, kunnes iski siihen hampaansa. Ei se kyllä näin toivotonta ollut...
        -nainen

No kakin marjat ku nehän vaihtu lennosta ne ihastuksen kohteet esim takin mukaan sillon teininä, naisena esiintyvä mies

• Anonyymi

Eipä ne täällä taida asiat selvitä
      … been there, done that.

• Anonyymi

Eikä täällä tarvitsekaan, ei hitossa. Kunhan truuttaan eetteriin nämä fiilikset!

• Anonyymi

huhuh me varmaan naureskeltais kaikelle ihan vtun sairaalle yhessä

• Anonyymi
        UUSI

😂😂❤️❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂❤️❤️

Ai. Teil on sama eläinanatomianlehtori.

• Anonyymi

Henkinen karmasi tulee olemaan suuri en anna koskaan anteeksi sinulle

• Anonyymi

Aivan se ja sama karmoistasi, gubbe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan se ja sama karmoistasi, gubbe.

En ole sun gubbesi lut@ka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sun gubbesi lut@ka

Kiukkuinen gubbe

• Anonyymi

Sehän kopsahtaakin sinuun itseesi, se karma. Mikään asia ei ole semmoinen, mistä ei voisi jutella ja sopia ja antaa anteeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiukkuinen gubbe

Hän on joidenki mielestä nääs silloinki veminiinen ja varsinkin silloin, koska pöyristely

• Anonyymi
        UUSI

etkö?Voi ei!Pitäisiköhän ruveta itkemään?😜🙈🖕🧔‍♂️

• Anonyymi

Kuinka pitkään olette jo kärvistellyt ?

• Anonyymi

Eipä sillä nyt väliä. Sanon vain että ikävä on, ja asia selvinnee jos ollaan samoilla sivuilla. Ihan irl, ei somessa eikä varsinkaan täällä jossa tämä yksi puupää itkee päivät läpeensä naisia esittäen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sillä nyt väliä. Sanon vain että ikävä on, ja asia selvinnee jos ollaan samoilla sivuilla. Ihan irl, ei somessa eikä varsinkaan täällä jossa tämä yksi puupää itkee päivät läpeensä naisia esittäen.

Toivottavasti teidät saatetaan yhteen että pääsette keskustelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näen mielessäni gubbeleiden taluttavan parin toisensa luo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näen mielessäni gubbeleiden taluttavan parin toisensa luo.

Gubbe taluttaa vain ittensä lankkua pitkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro kuka tää puupää on?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

tuskin,varattu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

tuskin,varattu

• Anonyymi

Minä odotan vain rahani. En halua sinua enkä ketään muutakaan näistä piireistä.

• Anonyymi

Samoin minäkin ajattelen!

• Anonyymi

Ai rahastako tässä koko showssa on kyse🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai rahastako tässä koko showssa on kyse🤔

Ja kerrohan mikä olisi sen show nimi con artisti? Sivusta guben ”kuulijalle”🥱 mistä ne rahat tulisi minne ne menisi. Onks teil muuten finanssit kunnossa?

• Anonyymi
        UUSI

rahaa et saa ikinä.mee duuniin!

• Anonyymi

Tartteeko tänne tulla aina arvostelemaan ja aina saatanan pahalla tuulella. Pysykää poissa jos ei mitään annettavaa ku haukut, nimittelyt jne

• Anonyymi

Oikeeta puhetta.

• Anonyymi

Kirjoittelette täysin ristiin tai sitten tarkoituksella, välikirjoituksia joku toinen nainenkin harrastaa taidan tietää kuka.

• Anonyymi
        UUSI

Sun jutut kuulostaa aika sillee niinq siceilt

• Anonyymi

Etähalit. Pitäis puhua kaksisteen.

• Anonyymi

Mä en ole luovuttaja tyyppiä. En ole muuta ajatellutkaan kuin sinua. Ja ehkä sinäkin minua. Älä tee johtopäätöksiä kuuntelematta mua. Niin kauan kuin olet tolla linjalla aiheutat tuskaa itelles ja myös mulle. Haluaisin kokeilla miten meillä synkkais, miten sopisimme yhteen. Olet aivan eri tyylinen kuin mun aikaisemmat miesystävät. Meidän energiatasot vaan sopis hyvin yhteen yms. Ja et sinäkään ole säästynyt myrkyllisiltä ihmissuhteita. Tunnen toisinaan että meidän välillä on joku outo henkinen side, ihan kuin olisit ihan lähellä minua vaikka olet siellä satojen kilometrien päässä. Anna meille mahdollisuus! Olen lopulta helppo ihminen ja tyydyn vähään. Pallo on nyt sulla. Lupaathan pitää hyvää huolta itsestäsi ja toivon että saat mielenrauhan tässä meidän jutussa. Olet rukouksissani!:)🧡💛💚💙

• Anonyymi

Oletko tavannut kaivattusi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhen ainoan kerran mut se riitti näköjään. Joku siinä miehessä kiinnostaa. En pääse yli en millään. Tosin palstalla olo pitää sitä tunnetta yllä. Mitä lie joukko hysteriaa tämä koko homma täällä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä mister emoji ole ketään ns tavannut tai tapaillut, sinä olet yhtä outo mies kun viehätyt tästä tyylistä😬

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä mister emoji ole ketään ns tavannut tai tapaillut, sinä olet yhtä outo mies kun viehätyt tästä tyylistä😬

Olet aivan erilainen mitä aikaisemmat miesystävät. Aivan niin. Tällaista kuvaa naisista naista esittävän äijän kautta🙄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhen ainoan kerran mut se riitti näköjään. Joku siinä miehessä kiinnostaa. En pääse yli en millään. Tosin palstalla olo pitää sitä tunnetta yllä. Mitä lie joukko hysteriaa tämä koko homma täällä

No jopa sinä riikinkukko sitten suuren vaikutuksen ehdit tehdä naisiin marketeissa. Sinua miestä tarkoitan edelleen heh

• Anonyymi
        UUSI

Ei oon varattu,eiks se mee siihen pipoon???

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oon varattu,eiks se mee siihen pipoon???

Onko tuota pakko nyt kylvää. Kuka on diagnosoinut bipon ja kellä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olette säälittäviä ja naurettavia ite. Ja vielä pelkureita. Enkelit heittävät heidät tuliseen pätsiin ja siellä itketään.ja kiristellä hampaita. Mutta Jumalan omat loistavat silloin Isänsä valtakunnassa niinkuin aurinko. Jolla on korvat, se kuulkoon

• Anonyymi

Kyl sun pitää olla selibaatissa ja olla puhumatta muille ainakin kuukausia . Sitten istutte niitylle nyppimään päivänkakkaran terälehtiä ja jatkatte omiin suuntiinne . Maailman pyörässä sama fiilis , yhdellä kiekalla näkyy maisemat mutta josko ne olisivat muuttuneet seuraavalla.
      Kun ei edetä vuoristorataan, löydät toisen ihmisen ja kuulet vuosien päästä huonoja huulia sinun tekemisistä.
      Tällä tyylillä suomalaisten miesten kanssa mennään. Jotain maailman luokan ihmettä odottelevat ja toivovat että josko joku toinen hoitaisi nämä kiusalliset tilanteet ja suhteet tai tekisi juuri tästä loppu elämän sirkushuvin.

• Anonyymi

Siis kuka tollai ajattelee?

• Anonyymi

Sun juttuja olis kyl kiva kuunnella: )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun juttuja olis kyl kiva kuunnella: )

Selfcontrol -sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuka tollai ajattelee?

Kunhan mietiskelin suhdemarkkinoita.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä varmaan kuitenkin kannattaa vapautua jännityksistä. Luulis että tiedät sen tuolla iällä jo, hymiömies/gubbe

• Anonyymi

🎱 sanooko jotain?

• Anonyymi

Ikäero

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikäero

Ei osu, ei oo noin paljo.

• Anonyymi
        UUSI

Keilailu? Vai oliko toi biljardipallo?

• Anonyymi
        UUSI

Ei liity mitenkään

• Anonyymi
        UUSI

Sanoo

• Anonyymi
        UUSI

Anna joku lisä vihje vielä. Niin tiedän että, että olet se, jota hitto olen yrittänyt jahdata jo pitkään. : )🧡💙💚💛

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anna joku lisä vihje vielä. Niin tiedän että, että olet se, jota hitto olen yrittänyt jahdata jo pitkään. : )🧡💙💚💛

täällähän minä!Mitä sulle kuuluu?kiitos oikein hyvää,mennään pois,mennään pois..Ei onnistu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

täällähän minä!Mitä sulle kuuluu?kiitos oikein hyvää,mennään pois,mennään pois..Ei onnistu.

Siis mitä toi taas tarkoittaa? Älä loukkaa mun tunteita älä hitto vie edes yritä. Voitko sanoa mikä nyt muka ei onnistu?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

turhaan aivan turhaan...minä varattua yritän iskeä..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

turhaan aivan turhaan...minä varattua yritän iskeä..

Mä ainakin vapaa kuin taivaan lintu! 💛💙💚🧡

• Anonyymi
        UUSI

Huoneisto nro?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huoneisto nro?

Se on 13. on aina ollu mun onnennumero

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se on 13. on aina ollu mun onnennumero

Pellimestari.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huoneisto nro?

5 saavuthan siis..

• Anonyymi
      UUSI

Ihan vapaa valintaista

• Anonyymi
      UUSI

Haluan et Jorma tekee asialle jotain 🤯

• Anonyymi
        UUSI

Kuulostaa houkuttelevalta mut vain, jos hän:)

• Anonyymi
        UUSI

tai yksi täyshullu M...

• Anonyymi
        UUSI

Sulla on gubbe sitten viime lukeman lisää alter egoja ilmaantunut. Onpa jättekiva

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa houkuttelevalta mut vain, jos hän:)

Tuskin kaipaat minua "häntä". Taidan olla väärä, kun minusta haluat vain etäisyyttä..
        Taitaa olla muut mielessä. Voisin kuvitella sulla riittävän niitäkin. En sano pahalla. Mä en ole tyrkky.
        T. S

• Anonyymi
        UUSI

Pitääkö tulla oikein näytille vai mitäs ajattelit 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö tulla oikein näytille vai mitäs ajattelit 🤔

Tule kylään.

• Anonyymi
        UUSI

Jorma?tuskin,eiköhän asialle tee joku muu jotain?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jorma?tuskin,eiköhän asialle tee joku muu jotain?

Mitähän sä tällä tarkoitat?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tule kylään.

Kutsu minut kylään niin ehkä tulen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kutsu minut kylään niin ehkä tulen.

Tuskin ehdit tänne asti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin ehdit tänne asti.

Hankala sanoa, ehkä kevät tuulet ovat myötä ja loikin luoksesi kevyesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hankala sanoa, ehkä kevät tuulet ovat myötä ja loikin luoksesi kevyesti.

Epäilen. Naurat vaan jos pyydän.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä mitä haluat enää

• Anonyymi
        UUSI

Se tuskin täällä selviäkään koska transsusetä pskoo lietettään joka paikkaan ketä milloinkin esittäen

• Anonyymi
        UUSI

En tiedä itsekään.

• Anonyymi
      UUSI

Mä pääsin yli helposti kiitos sinun nyt puhaltaa uudet tuulet minulla

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki kusipäät painukaa helvettiin. Saatana jo vetää magneetin lailla teitä puoleensa. Avosylin Saatana jo odottaa teitä. Ja helvetissä ei muuten ole exit kylttiä. Siellä sitten yhdessä kidutte ikuisesti. Tervemenoa tulimereen hah hah hah🔥🔥🔥

• Anonyymi
        UUSI

Tilaa uus perukki papparainen ja uppoo Vantaanjokeen

• Anonyymi
      UUSI

Mistä arvelet mielitiettysi lukevan tätä palstaa. Mikset ota häneen yhteyttä uudestaan ? Selvästi kuitenkin olette olleet yhteydessä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei niin selvästi kuin voisi kuvitella.

• Anonyymi
      UUSI

onse..

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä me taidettiin päästä yli suhteelisen sujuvasti niin
      Mies kuin minäkin
      Kiitos hänelle vielä kerran❤️
      Naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Mä luulin, et tää on kaivatulta, oli muutama muukin lukenut ja vastannut, niin olin väärässä taas. Hmph!🙂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä luulin, et tää on kaivatulta, oli muutama muukin lukenut ja vastannut, niin olin väärässä taas. Hmph!🙂

Ei tainnut olla multa. On pää ihan sekasin. Mut luulin kyl et oltiin päästy yli . Nyt on on oikeesti mentävä.

Öitä ❤️

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1518
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1421
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1233
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1169
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1004
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      981
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      976
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      921
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      840
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      828
    Aihe