väsynyt jumalattomiin

kuinloot

Miten jaksatte kristityt ihmiset tätä, esim työelämässä. En toki ole pyhimys itsekään vaikka he ovat esikuviani. Mutta olen niin väsynyt jumalattomien kieroiluun juoruiluun ja valittamiseen tyhjästä. Miten " nousta sen yläpuolelle"? Kun en halua pahasti tuomiten sanoa ja vihjettä ja esimerkkiä ei tajuta. Lisäksi koko kiihtyvä maailman jumalaton meno
ahdistaa ja väsyttää. Mistä saatte voimaa? Miten jaksaa?

4

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkakoonjokutoinen

      Minä ajattelen niin että jokainen tekee parhaansa joka hetki. Jos ystävä vaikuttaa katkeralta silloin hänen on paha olla, koetan asennoitua niin että eihän minun tarvitse mennä siihen mukaan.
      Esikuvakseni en oikein ketään tunnista, on toki hyviä tapauksia mutta jokaisella on heikkoutensa, ne heikkoudet on sitä varten että ymmärtäisin antaa anteeksi.

    • Vierailia

      Ei auta kuin rukoilla voimaa tilanteisiin ja viisautta miten toimia järkevästi ettei itse samaistu samaan vanhaan luontoon mistä on pelastunut.
      Väsyneenä varsinkin sitä lipsuu helposti ja huomaamatta tekemään ja sanomaan kaikenlaista, mikä sitten kaduttaa.
      Jumalan sanasta saa hyvää potkua jokaiselle päivälle rukouksen kera:)
      Uskovien yhteys myös tärkeää ja virvoittavaa.
      Jumalan voimaa sulle jokaiseen päivään:)

    • Kertokaapa.....
      Mitä on se jumalaton meno joka Suomessa vallitsee.
      On ihmisiä jotka ovat uskonnottomia ja eivät usko jumaliin eikä saatanoihin - sekö on jumalatonta menoa?

    • Oudoksuva

      Avaajalle: En ole kristitty, mutta ongelma ei tunnu liittyvän erityisesti uskontoon.

      Mikäli työtoverisi eivät toimi tavalla josta pidät ei valitettavasti ole kovinkaan montaa vaihtoehtoa (koska et voi pakottaa muita hyväksymään omia arvojasi ja käyttäytymistapojasi) paitsi:
      A) Voit etsiä uuden työpaikan
      B) Voit yrittää puhua työtovereiden kanssa, saattaa olla että he eivät ymmärtäneet että jokin asia haittaa
      C) Voit yrittää näyttää esimerkkiä siitä miten asiat pitäisi hoitaa ja tehdä. Eli sen sijasta että annat pahalle ololle vallan, käyttäydyt kuten tahtoisit että muut käyttäytyvät sinua kohtaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe