Patrick Tiainen - Väärä profetia

Ingenjör_81

Uskon sana liikkeen apostoli Patrick Tiainen antoi profetian vuodelle 2016 reilu vuosi sitten uudenvuoden tilaisuudessa ja ajan mentyä umpeen voidaan profetia nyt koetella Jumalan Sanalla, sillä kaikki profetia on aina koeteltava.

"Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan." - 1. Johannes 4:1

Videolla käyn läpi myös muutamia äärikarismaattisuuteen liittyviä ilmiöitä ja opetusta Pyhästä Hengestä, jotka tulevat esille apostolin antamasta profetiasta ja ovat ristiriidassa Raamatun kanssa.

https://www.youtube.com/watch?v=oVpCnODSa1s

Siunauksin, MM.

46

1207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HoseeHalapenjo

Ei Tiaisen profetioita kannata koetella, paitsi ehkä demonstraation vuoksi jollekulle, joka ei ole asiasta varma. Kenenkään profetioita ei kannata koetella, koska Jumala ei puhu tänä päivänä kirjoitetun Sanansa ulkopuolella. Kuten Luther sanoi: joka tahtoo kuulla Jumalan puhuvan, lukekoon Sanaa. Ja siihen voi lisätä huumorin vuoksi: Ja joka tahtoo kuulla korvillaan, lukekoon ääneen.

• calvinistiNARri

• Mitä? Juhani Starczewski juttelee Jumalalle viikoittain kuin parhaalle kaverilleen ja Jumala samoin hänelle. Et kai väitä että Jussi on valhettelija?

• 1234567---

Väärät profeetat tunnistetaan siitäkin, kun he opettavat että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille.

• näin.semenee

Väärä profeetta Mauno Mattila on tehnyt aloituksen, jossa hän on paljastanut toisen väärän profeetan Patrick Tiaisen. Siinä väärät profeetat mätkivät toisiaan.

• Kauniimpaa

Kaikki ns profetiat tulee koetella ja nykyään kaikenalaisia virityksiä on ilmassa ja pahinta on kun jotkut juoksee laumana profetioiden perässä ...
      Nei ,mitkä ei ole yhtä Sanan kanssa tulee heti hylätä.Heittää kuin jätteet menemään roskikseen.

• Kirjakääröt

Luuk.16:16. Biblia (1776). Laki ja prophetat ovat Johannekseen asti, ja siitä ajasta ilmoitetaan Jumalan valtakunta, ja jokainen siihen itsensä väellä tunkee.

• 1234567---

Elämme täydellistä laittomuuden aikaa. Kun laittomuus tulee valtaan kylmenee useimpien rakkaus.

• vakavatsanat
        1234567--- kirjoitti:

Elämme täydellistä laittomuuden aikaa. Kun laittomuus tulee valtaan kylmenee useimpien rakkaus.

Näinhän Jeesus sanookin: Menkää pois minun edestäni te laittomuuden tekijät minä en ole koskaan tuntenut teitä.

• rakkauspuuttuu

Mauno Mattila rukoilee eksyneen puolesta.
      Mauno Mattila osoittaa rakkautta.
      Patrick Tiainen ei rukoile.
      Patrick Tiaisella ei ole rakkautta.

• rakkaudetonmattila

Valhetta.Mattilaa ei kiinnosta muuta kuin oma itse ja suuri ylpeys.Ei minkäälaista rakkautta näy hänessä.

• viha.sydämessäsi
        rakkaudetonmattila kirjoitti:

Valhetta.Mattilaa ei kiinnosta muuta kuin oma itse ja suuri ylpeys.Ei minkäälaista rakkautta näy hänessä.

Mattilassa on koko universumin verran enemmän rakkauta, kuin sinussa.
        Hänellä on Jeesus sydämessään ja se näkyy hänestä.

• voihyvätihmiset
        viha.sydämessäsi kirjoitti:

Mattilassa on koko universumin verran enemmän rakkauta, kuin sinussa.
        Hänellä on Jeesus sydämessään ja se näkyy hänestä.

Tuossa jo näkee narsistin,"koko universumin".Ei todella näy rakkaus hänessä,sinussa.Mitä hänestä näkyy,saasta.

• terveoppi
      • Kuuntele

Suosittelen myös niitä ihmisiä kuuntelemaan, jotka ovat Patrickin pauloissa. Ja sen jälkeen raamatulla perustelemaan jos on erimieltä.

• kukajaksaa

Paavola,hupiukko taas mesoaa,huh,huh.

• HedelmätönPuu
        kukajaksaa kirjoitti:

Paavola,hupiukko taas mesoaa,huh,huh.

No johan oli taas rakentava ja hyvin perusteltu kommentti.

• Sairasta..Kiva kun muutkin huomaavat.Nauraa partoihinsa kun saa kusetettua ihmisiä.....

• Jesaja.3

Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.

Herra käy tuomiolle kansansa vanhinten ja sen päämiesten kanssa: Te olette raiskanneet viinitarhan; teidän taloissanne on kurjilta ryöstettyä tavaraa.

• Jeremia_23

Voi paimenia, jotka hukuttavat ja hajottavat minun laitumeni lampaat, sanoo Herra.
      Sentähden näin sanoo Herra, Israelin Jumala, paimenista, jotka kaitsevat minun kansaani: Te olette hajottaneet minun lampaani ja karkoittaneet ne pois ettekä ole pitäneet niistä huolta. Katso, minä pidän huolen teidän pahain tekojenne rankaisemisesta, sanoo Herra.

Ja minä kokoan lampaitteni tähteet kaikista maista, joihin olen ne karkoittanut, ja tuon ne takaisin laitumelleen, ja ne ovat hedelmälliset ja lisääntyvät. Ja minä herätän heille paimenia, ja ne kaitsevat heitä; eivät he enää pelkää eivätkä säiky, eikä heistä yhtäkään puutu, sanoo Herra.
      --
      Profeettoja vastaan. Minun sydämeni on murtunut rinnassani, kaikki luuni raukeavat. Minä olen kuin juopunut mies, kuin sankari, jonka viini on voittanut, Herran edessä ja hänen pyhien sanojensa edessä.

Sillä maa on täynnä avionrikkojia, maa murehtii kirouksen tähden, erämaan laitumet kuivuvat; he rientävät pahuuteen, ja heidän väkevyytensä on väärä meno. Sillä he ovat jumalattomia, niin profeetta kuin pappikin; omasta huoneestanikin minä olen tavannut heidän pahuutensa, sanoo Herra.

Sentähden heidän tiensä on oleva heille kuin liukas polku pimeässä, he suistuvat sillä ja kaatuvat; sillä minä tuotan heille onnettomuuden heidän rangaistusvuotenansa, sanoo Herra. Samarian profeetoissa minä näin pahennuksen: he ennustivat Baalin nimessä ja eksyttivät minun kansani Israelin.

Mutta Jerusalemin profeetoissa minä olen nähnyt kauhistuksia: aviorikosta ja valheessa vaeltamista; he vahvistavat pahantekijäin käsiä, niin ettei kukaan käänny pois pahuudestansa. He ovat minun edessäni kaikki kuin Sodoma, ja kaupungin asukkaat kuin Gomorra.

Sentähden, näin sanoo Herra Sebaot profeetoista: Katso, minä syötän heille koiruohoa ja juotan heille myrkkyvettä; sillä Jerusalemin profeetoista on jumalattomuus levinnyt koko maahan.

Näin sanoo Herra Sebaot: Älkää kuulko profeettain sanoja, noiden, jotka teille ennustavat täyttäen teidät tyhjillä toiveilla: oman sydämensä näkyjä he puhuvat, mutta eivät sitä, mikä tulee Herran suusta. He hokevat minun halveksijoilleni: 'Herra on sen sanonut: Teillä on oleva rauha!' Ja kaikille, jotka vaeltavat sydämensä paatumuksessa, he sanovat: 'Ei teitä kohtaa onnettomuus'.
      --
      Katso, Herran myrsky, kiivastus, puhkeaa, pyörremyrsky vyöryy kohti jumalattomien päätä. Eikä Herran viha asetu, ennenkuin hän on toteuttanut ja täyttänyt sydämensä aivoitukset. Aikojen lopulla te tulette sen hyvin ymmärtämään.

Minä en ole lähettänyt noita profeettoja, mutta silti he juoksevat. Minä en ole puhunut heille, mutta kuitenkin he ennustavat. Jos he olisivat seisoneet minun neuvottelussani, niin he julistaisivat minun sanani kansalleni ja kääntäisivät heidät pois heidän pahalta tieltään ja pahoista teoistansa.
      --
      Minä olen kuullut, mitä sanovat nuo profeetat, jotka ennustavat minun nimessäni valhetta sanoen: 'Minä olen nähnyt unta, olen nähnyt unta'. Kuinka kauan? Mitä on mielessä noilla profeetoilla, jotka ennustavat valhetta, ennustavat oman sydämensä petosta? Aikovatko he unillaan, joita he kertovat toinen toisellensa, saattaa minun kansani unhottamaan minun nimeni, niinkuin heidän isänsä ovat unhottaneet minun nimeni Baalin tähden?

Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti. Mitä tekevät oljet jyvien seassa? sanoo Herra. Eikö minun sanani ole niinkuin tuli, sanoo Herra, ja niinkuin vasara, joka kallion murtaa?

Katso, sentähden minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka varastavat minun sanani toinen toiseltansa. Katso, minä käyn niiden profeettain kimppuun, sanoo Herra, jotka ottavat sanansa omalta kieleltään, mutta sanovat: 'Se on Herran sana'.

Katso, minä käyn niiden kimppuun, jotka ennustavat valheunia, sanoo Herra, ja kertovat niitä ja eksyttävät minun kansaani valheillansa ja kerskumisellansa, vaikka minä en ole heitä lähettänyt enkä käskenyt ja vaikka heistä ei ole mitään hyötyä tälle kansalle, sanoo Herra.
      --
      Näin sano profeetalle: 'Mitä on Herra sinulle vastannut? Mitä on Herra puhunut?' Mutta jos te sanotte: 'Herran kuorma', silloin Herra sanoo näin: Koska te sanotte tämän sanan: 'Herran kuorma', vaikka minä olen lähettänyt teidän tykönne sanomaan: Älkää sanoko: 'Herran kuorma', sentähden katso: minä kokonaan unhotan teidät ja heitän pois kasvojeni edestä teidät ja tämän kaupungin, jonka minä annoin teille ja teidän isillenne.

Ja minä panen teidän päällenne iankaikkisen häpeän ja iankaikkisen pilkan, joka ei ole unhottuva.

• näin.semenee
      • eipäs.herjata

Ei ole mitään todisteita. Pelkkää panettelua sinulta edelleen. Jos on aihetta ollutkin Mauno Mattila on Jumalan armosta tehnyt parannuksen kaikesta mistä häntä syytät.
        Tee sinäkin parannus ja ala laittamaan YouTubeen hyviä opetusvideoita.
        Jos siihen kykenet, niin saamme sitten joukolla arvoida, oletko opetuksessasi linjassa Raamatun totuuden kanssa.

• Aioli_

Mattila ei ole profeetta, eikä ole koskaan itseään sellaiseksi kutsunutkaan.

• M..O.T
        eipäs.herjata kirjoitti:

Ei ole mitään todisteita. Pelkkää panettelua sinulta edelleen. Jos on aihetta ollutkin Mauno Mattila on Jumalan armosta tehnyt parannuksen kaikesta mistä häntä syytät.
        Tee sinäkin parannus ja ala laittamaan YouTubeen hyviä opetusvideoita.
        Jos siihen kykenet, niin saamme sitten joukolla arvoida, oletko opetuksessasi linjassa Raamatun totuuden kanssa.

Lukekoon yleisö todisteet ja tehkööt johtopäätökset. Turha sun on inttää Mattilan puolesta mitään, koska todisteet Mauno Mattilaa vastaan ovat kiistämättömät. PISTE

• tgtttgt
        M..O.T kirjoitti:

Lukekoon yleisö todisteet ja tehkööt johtopäätökset. Turha sun on inttää Mattilan puolesta mitään, koska todisteet Mauno Mattilaa vastaan ovat kiistämättömät. PISTE

Mauno Mattilasta on todisteet, että hän on tehnyt parannuksen. Sen pitäisi riittää. Jos se ei riitä niin silloin sinäkään et koskaan pääse taivaaseen.

• eipäs.herjata
        M..O.T kirjoitti:

Se on vain sinun mielipiteesi.PISTE

• ttggtttg
        eipäs.herjata kirjoitti:

Se on vain sinun mielipiteesi.PISTE

Sinä olet röyhkeä. Sinä asetat itsesi tuomarin ja syyttäjän virkaan mutta tuomari sinä et voi olla ja syyttäjän viran sinä voit saada vain Saatanalta.

• ttggtttg
        ttggtttg kirjoitti:

Sinä olet röyhkeä. Sinä asetat itsesi tuomarin ja syyttäjän virkaan mutta tuomari sinä et voi olla ja syyttäjän viran sinä voit saada vain Saatanalta.

Tämä viesti meni nyt ilmeisesti väärälle kirjoittajalle. Tarkoitus oli kommentoida M.O.T :n kirjoitusta.

• mitämiehiä
        ttggtttg kirjoitti:

Eiköhän täällä ole tuomareina ja syyttäjinä Norolampi ja Mattila.Ihme oikeudet on heille annettu.

• Eituomareita
        mitämiehiä kirjoitti:

Eiköhän täällä ole tuomareina ja syyttäjinä Norolampi ja Mattila.Ihme oikeudet on heille annettu.

He eivät ole tuomareita vaan raamatullisesti arvioivat ja se on jokaisen tehtävä, siihen raamattu kehottaa.

• taas.myrkyn.lykkäsit
        mitämiehiä kirjoitti:

Ja taas sinä perkeleen sikiö. Lopeta Jeesuksen nimessä.

• sielläonmyrkyt
        taas.myrkyn.lykkäsit kirjoitti:

Ja taas sinä perkeleen sikiö. Lopeta Jeesuksen nimessä.

Juuri tätä tarkoitan,ovat todella syyttäjinä,tuomareina riehumassa,Jumalan miehet!!!!Mikä kielen käyttö noin hengellisesti kasvaneella!!!!

• näin.se.menee
        tgtttgt kirjoitti:

Mauno Mattilasta on todisteet, että hän on tehnyt parannuksen. Sen pitäisi riittää. Jos se ei riitä niin silloin sinäkään et koskaan pääse taivaaseen.

Mauno Mattila teki feikkiparannuksen. Lopetti jotain, mutta sama levy monissa muissa asioissa pyörii jälleen. Uutta eksytystä on tullut tilalle. Mauno Mattila vastustaa todellisuudessa Jeesusta:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14424647/mauno-mattila-vastustaa-jeesusta

• 5777
        näin.se.menee kirjoitti:

Mauno Mattila teki feikkiparannuksen. Lopetti jotain, mutta sama levy monissa muissa asioissa pyörii jälleen. Uutta eksytystä on tullut tilalle. Mauno Mattila vastustaa todellisuudessa Jeesusta:

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14424647/mauno-mattila-vastustaa-jeesusta

Tiedätkö minkä rangaistuksen väärästä todistuksesta saa?

Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi. 2. Moos. 20:16

• taas.myrkyn.lykkäsit
        sielläonmyrkyt kirjoitti:

Juuri tätä tarkoitan,ovat todella syyttäjinä,tuomareina riehumassa,Jumalan miehet!!!!Mikä kielen käyttö noin hengellisesti kasvaneella!!!!

Itse olet perkeleen syyttäjä
        Mattilalla ja Norolammella ei ole mitään tekemistä minun kommenttieni kanssa.
        Minua voit syyttää ja haukkua sydämesi kyllyydestä niin paljon kuin haluat, mutta jätä Mattila ja Norolampi jo rauhaan.

• näinse.menee

Minua voit syyttää ja haukkua sydämesi kyllyydestä niin paljon kuin haluat, mutta jätä Mattila ja Norolampi jo rauhaan.

Norolampea ei ole edes mainittu. Mattilan synnit ovat tulleet julki. Tehköön yleisö johtopäätökset. Ne jotka seuraavat Mattilaa saavat ansionsa mukaan.

• taas.myrkyn.lykkäsit
        näinse.menee kirjoitti:

Norolampea ei ole edes mainittu. Mattilan synnit ovat tulleet julki. Tehköön yleisö johtopäätökset. Ne jotka seuraavat Mattilaa saavat ansionsa mukaan.

Ei vai?
        "Eiköhän täällä ole tuomareina ja syyttäjinä Norolampi ja Mattila.Ihme oikeudet on heille annettu."
        Kommentoi "mitä miehiä" alias "uskonhenki".

• outoaporukkaa

Mikä mättää?

• kukavoiauttaa

Ei vai?
        "Eiköhän täällä ole tuomareina ja syyttäjinä Norolampi ja Mattila.Ihme oikeudet on heille annettu."
        Kommentoi "mitä miehiä" alias "uskonhenki".

Kommentoi pakkoajatusten ja neuroosin vaivaama ihmisraunio.Samaa mantraa jauhaa.

• apuva.aapuuva
        kukavoiauttaa kirjoitti:

Kommentoi pakkoajatusten ja neuroosin vaivaama ihmisraunio.Samaa mantraa jauhaa.

Olis suotavaa, että pääsis joskus valo pilkahtamaan sunkin vintilläs.

• ihkuaelämää
        apuva.aapuuva kirjoitti:

Olis suotavaa, että pääsis joskus valo pilkahtamaan sunkin vintilläs.

Sitähän on vaikka muille jakaa.Tänään just työkaveri halasi ja sanoi kuinka hän on minusta onnellinen.

• en.uskaltaisi

Minulle profetoitiin kerran helluntailaisten nuorten kesäleirillä rukouskokouksessa leirin nuorisotyöntekijän toimesta voimallisesti asia, joka oikeassa elämässä meni ihan täysin eri lailla, tosin tiesin heti kättelyssä muutenkin, että profetia oli omasta päästä keksitty. Itse en uskaltaisi noita omasta päästä heitellä tunnelman nostattamiseksi tai jostain muusta syystä, sen verran on tuota Jumalan kunnioitusta. Siitä heräisi jo vähän sellainen ikävä pelko, että mitähän, jos joutuisi joskus tilille puheistaan.

• JumalanSana

Yksi Hengen Hedelmistä on itsehillintä. Raamattu käskee myös olemaan raitis. Nyt on ilmiöitä, joissa halutaan mennä Jeesuksen edelle. Jeesus ei enää riitä. Ollaan laajalti monessa paikassa ja porukassa ja yksilötasolla juopuneita väärästä hengestä.

Monet eksyttävät opettajat haluavat, että muutkin haluavat sitä, mitä heillä on. Hehän ovat "erityislaatuisessa asemassa", ja heillä on jotain mitä "muilla ei ole". Ja nyt kaikki voivat kokea juuri sen mitä hekin... Muistan kun olin itse niin ylpeä kun luulin olevani Jeesuksen kanssa tekemisissä, ja se olikin saatana pukeutuneena Jeesukseksi.

Patrick Tiainen on ollut ainakin aiemmin juopunut väärästä hengestä. Toki en tiedä josko hän on juuri viime aikoina ymmärtänyt sen, ja alkanutkin opettamaan Pyhässä Hengessä. Mutta todistetusti Jeesus on näyttänyt, että hän on ainakin aiemmin opettanut väärässä hengessä.

Saatanan henkivallat saavat janoamaan lisää valheen voimaa. Jos ei ole rakkautta totuuteen, helposti eksyy Jumalan Sanasta. Saatana tarjoaa myös monesti 90% totuutta ja 10% eksytystä. Eli jos joku saarnaa jossain Jumalan Sanaa vastaan, pitää ymmärtää se, ja lähteä pois vääristä opeista, ei uskoa sitä valhehenkeä, joka haluaa ihmisen uskovan enemmän sitä kuin Jumalan Sanaa. Saatana siis imitoi Jeesusta!

Kyllä ihmeistä ja merkeistä Raamattu puhuu. Mutta muistakaa, kaikki eivät esim. aina fyysisesti parane. Paavalikin jätti ystävänsä sairastamaan. Kaikilla ei ole kaikkia armolahjoja. Jumala jakaa niitä kuten HÄN tahtoo, ei kuten ihminen tahtoo. Ja ihmisen tulee antaa Jeesuksen vallita itseään, ei mennä oman lihansa perässä, kuulostaisi se kuinka "uskovan toiminnalta" tahansa.

Nyt monet uskovat juoksevat ihmeiden ja merkkien perässä ja näitä "ihmeitä ja merkkejä" tekevien perässä ja janoavat niitä enemmän kuin Jeesusta...oikeasti näin on monessa tapauksessa. Monen liikkeen tapahtumista näkyy, että moni paikalla olija menettää täysin itsehillintänsä, on hengellisesti juopuneessa tilassa, ja he itse pitävät sitä Jumalan Pyhän Hengen manifestaationa.

Raamattuhan varoittaa, että saatana tulee kaikella valheen voimalla ja väärillä ihmeillä ja merkeillä. Miksei tätä uskota? Jos ajattelee, että ei voi eksyä, on jo eksynyt. Pahin eksytys on "hienovaraisesti" eli salakavalasti väärä evankeliumi, jossa uskotaan enemmän valheen voimaa kuin Jumalan Sanaa.

• paluutotuuteen

Käsittääkseni valheellinen evankeliumi kieltää Jeesuksen Kristuksen eli mitä Hän teki. Raamattu kertoo sovitustyön tapahtuneen Golgatan ristillä kun Hänen sovintoverensä vuosi ja syntimme sovitettiin ainiaaksi ja Jeesus Kristus voitti saatanan nimenomaan Golgatalla .Tämän Golgatalla käydyn ristintyön taistelun saatana yrittää kieltää ja ei hyväksy totaalista ja lopullista häviötään ja tunnusta todiasiaa vaan yrittää eksyttää ihmisiä kaikenlaisiin valheoppeihin ja lisää tai poisottaa mitä Raamattu kertoo tapahtuneen.Näin saatana luo epäraamatullisen väärän jeesuksen, jota ei saa lähteä seuraamaan, sillä Jeesus Kristus varoittaa , että Hänen nimeään tullaan käyttämään väärin. Valhe evankeliumi ei julista nimenomaan tätä Raamatullista totuutta, että tavallinen ihminen Maria, neitsyt oli Jeesuksen Kristuksen synnyttäjä, Jeesus Kristus Pyhästä Hengestä siinnyt, lihaan tullut Jeesus Kristus oli Golgatan ristillä.Tämä Jeesus Kristus, Jumalan Poika on Raamatun OIKEA , jota meidän tulee seurata.Hänen vierelleen ei tarvita mitään ihmisiä, ei paaveja, Mariaa, pyhimyksiä, valheelisia kertomuksia Hänestä, Raamatun totuutta muuntelevia totuuksia sovituksesta ym. Uskon perusta on Jeesus Kristus, kulmakivi ja apostolit ja profeetat.

Ei ole mitään uusapostolista aikaa.On vain ne apostolit ja heidän opetuksensa mitä JO Raamatussa lukee.Mitään apostolista UUTTA TIETOA EI enää tule, joten näitä tämänajan omia opetuksiaan ja näkyjään saarnaavia apostoleja ei tule seurata.Kaikki mitä tarvitsemme on JO Raamatussa. Uusi , ylimääräinen ilmoitus on eksyttävää.On tärkeää tuntea mitä Raamatussa lukee, siksi sitä tulee lukea paljon ja Pyhä Henki opettaa ja avaa sanaa Jeesuksen Kristuksen sanojen mukaan.

Efesolaisille 2 KR 33/38
        19. Niin ette siis enää ole vieraita ettekä muukalaisia, vaan te olette pyhien kansalaisia ja Jumalan perhettä,
        20. apostolien ja profeettain perustukselle rakennettuja, kulmakivenä itse Kristus Jeesus,
        21. jossa koko rakennus liittyy yhteen ja kasvaa pyhäksi temppeliksi Herrassa;
        22. ja hänessä tekin yhdessä muitten kanssa rakennutte Jumalan asumukseksi Hengessä.

Tämä aika tarvitsee paluun Jeesuksen Kristuksen Raamatulliseen evankeliumiin ja tarvitaan synneistä puhdistus Golgatalla vuotaneessa Jeesuksen Kristuksen sovintoveressä, jonka veren kautta puhdistumme.Raamatun Jeesus Kristus mm. kuoli Golgatalla, antoi ITSE henkensä Isän käsiin, kävi tuonelassa, nousi kuolleista, meni Isän oikealle puolelle valtaistuimelle ja istuu siellä tälläkin hetkellä.

• Diggaan suuresti siitä, että Mauno Mattila niin selvästi opettaa äärikarismaattisuutta vastaan, mutta miksi hän itse videoidensa lopuksi rukoillessaan puhuu kielillä? Jeesus opetti että meidän ei tule rukoilla oudolla mongerruksella, mitä kukaan ei voi ymmärtää: "Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan." Mt. 6:7

• Näkiä

Puhutko sinä kielillä?
        On monellaisia kieliä,puhua toisen maankieliä joita ei osaa, Rukoilla Salaisuuksia joita Jumalan Henki Sinussa vaikuttaa ja Profeetalliset kielet. Ennenkuin rukoilen kenenkään puolesta, rukoilen kielillä ensi ja tunnen että olen valmis rukoilemaan ymmärettävällä kielellä. Mauno Mattila voi saada Jumalalta viestin jollekkin.
        Kyllä Raamattua voi käyttää typerästi tukenaan omia ajatuksia, mutta luetaan vähän edeltäpäin niin saa kuvan asiasta.
        Mt.6:
        5.Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
        6.Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
        7.Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.

Ja on ihmisiä joka haluaa kuulla omaa ääntänsä, kiertää ja kaartaa mannut, niin edelleen,niin edelleen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1602
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      868
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      832
    4. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      829
    5. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      53
      812
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      773
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      749
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      705
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      700
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      680
    Aihe