Kaikkihan tietävät miksi loppiaista vietetään. Eli siksi kun kolme vierasta, ei niin viisasta miestä idästä käsin poikkesi Peetlehemiin astuttamaan ja tankkaamaan karvaisia kulkuneuvojaan, kaneleita. Herotes oli pistänyt tarjouksen kanelin astuksesta: Kolme kahden hinnalla, eli vain 30 hopeateradrakmaa per laaki.
Ensin eivät meinanneet löytää komeljanttari Heroteksen kanelisiittolaa, mutta taivaalla loistava tähti oli onneksi juuri siittolan yläpuolella. Nokun paikka oli löytynyt ja kanelit luovutettu yliastuttaja Sepaluksen huostaan, huomasivat he lapsen ja pariskunnan seimessä kaneleitten karsinassa. He sanoivat lapsesta: "kumman näköinen". Johon mies, Josef, vastasi "No niin minustakin". Ja naikkonen, Maria, purskahti hillittömään nauruun, tuli hulluksi ja vietiin köysissä. Antoniuksen torniin Jersalaimiin
Loppiainen
3
133
Vastaukset
- Ramueeltonen
Jos ei loppiaista vietetä, jt voi mennä duuniin normipalkalla. Työnantajalle varmaan sopii
- Jellonallesilavaa
Nyt on koopee tehnyt varmaan toivioretken tallinnaan , jossa herännyt satamassa vailla lompuukia , ja senpuoleen ilman
mummon kutomia villahousujakin , kun muistaa noin väärin ;
ne kolme viisastelevaa miestähän olivat Kasper , jesper ja Joonatan , Kun kaartemumman serihvi pysäytti heidät hiippailemasta höö-kaupan rikotun ikkunan luota kaljakorit kätösissään ,keskellä yötä , he ilmoittivat ostaneensa Leijonalle silavaa , " kun se on niin terveellistä ; "
Totta kai serihvi uskoi kolmea viisastelevaa miestä ," ; Se on ihan johdonmukaista , .." ja he hiippailivat taas Kaartemumman yöhön , - jumalalapseksi
Kaikkihan varmaan tietävät jo, että kyseinen tarina on lainattu muista uskonnoista, esim. Mitran palvojien joukoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558
