1. Puoluerekisteri
- Kansalaispuolue puoluerekisterissä. Ipu ei puoluerekisterissä.
2. Puheenjohtaja
- Kansalaispuolueen puheenjohtaja ministeri monelta vuosikymmeneltä, nykyinen eruoparlamentaarikko, kirjailija ja ääniharava. Ipun puheenjohtaja tukimaanviljelijä joka ei ole edes kunnanvaltuustossa.
3. Kannatus
- Kansalaispuolueen puheenjohtajaa kannattaa pääministeriksi 8 % suomalaisista. Ipun kannatus 0 %.
4. Jäsenistö
- Kansalaispuolueessa runsaasti arvostettuja asiantuntijajäseniä. Ipussa jäseninä vanhuksia ja yksi ilkeä satakuntalainen
5. Vaihtoehto
- Kansalaispuolueella uskottava vaihtoehto nykymenolle. Ipulla ei uskottavaa vaihtoehtoa tarjolla
6. Tulevaisuus
- Kansalaispuolueella lupaava tulevaisuus edessä. Ipulla ei menestymisen mahdollisuuksia.
Vertailussa Kansalaispuolue ja Ipu
7
248
Vastaukset 7
- Rehellisyysmies
Hyvä ja tasapuolinen analyysi.
- Raittiusmies
Väyrynen ei kelpuuta ketä tahansa edes jäseneksi kun taas IPUn puheenjohtajistoon pääsee pitkäaikaistyöttömänä oleva luottokelvoton moninkertainen rattijuoppo.
- IPU_on_tulevaisuus
7. Väyrynen on Kansalaispuolueen yksinvaltias
8. "Asiantuntijajäsenet" saavat tuntea itsensä tärkeiksi, vaikka eivät olekaan
9. Väyrynen alkaa olla historiaa, kun ihmiset ovat lakanneet luottamasta ainaiseen takinkääntäjään.
10. Ipussa saamani tiedon mukaan nykyisin hyvin tiheä seula jäseneksi otossa. - katsotaanloppuun
Syytä huomioida että kaikki voivat olla väärässä kaikesta. Juuri näin on asiat Suomessa .
- Aitakarin.tukija
Kansalaispuoluetta ei enää johda Väyrynen vaan Sami Kilpeläinen.
Väyrynen on kv. suurpääoman edustaja George Soroksen kaveri.
IPU tulee saamaan hyvän puheenjohtajan ja puolue on rehellisesti suomalaisen kansalaisen asialla. - Jokkantiivis
Aika monta ex Ipulaista näyttää olevan Kansalaispuolueessa. Jos nyt kaikki ei ole ollut Ipun parhaimmistoa, niin osa ainakin.
- terveisiä-
Mene nyt vaan Savonlinnaan juhlimaan Putinin kanssa . Minä menen heinätöihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411