Poistukoon.

Niinvaanseon

Olli pois Voice of Finlandista.
Teki oman bändin kitaristeille tosi paskasti.
Kertoo Olli jätkästä mikä on.

11

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussusss

Joo minunkin puolesta, vaikka ei varsinaisesti tuon tempauksen takia, vaan ihan muuten. Paska temppuhan tuo edellä mainittu on, vaikka ainahan kertomuksessa on kaksi puolta ja ainakin minä olen kuullut vain erotettujen version.

• Loutewas

Yksi tyttö valitsi Ollin ja Michaelin välillä Michael, kun Olli ei osaa englantia

• seonminimulkkuis

Olli ei taida olla enään kenenkään suosikki. Ei yksikään laulaja valitse ollia valmentajakseen.

• Miks.noitten

kenkää saaneiden kannattas olla pahoillaan fuduista. Nyt voivat soitella jonku joka osaa oikeesti laulaa kanssa.

• Juhis5200

Juuri niin,eikä tiedä laulamisesta yhtään mitään.

• OlliPois

Voice of Finlandissa tuomaroi 2 henkilöä jotka eivät ole kummoisia laulajia itsekään eli Michael ja Olli. Michaelilla laulutaidon puutteet korvaa positiivisuus ja loputon adhd.

• itsekäs.rahastaja

Michael OSAA laulaa. Olli on nolla, Narsisti ja minä minä minä mies.

• Jermine

No Michael ehkä osaa laulaa,vähän,mut noi muut ei mitään.Tyhmä koko ohjelma...oon kuullut että todella hyvän äänen omaavat eivät päässeet ohjelmaan,siis, ääni ei ratkaisekaan vaikka niin väittävät.

• pumputtaja

Olli on ykkönen. Hyvä Olli, anna palaa!

• hyväolli

Olen iloinen Ollin puolesta kun eilen kerrankin hänet valittiin valmentajaksi vaikka muutkin kääntyivät: Ramona ja tuo kolmatta linjaa laulut mies.
        Tuomarit eivät ole ns samalla viivalla kun Olli on jostain syytä jäänyt alavastaajaksi ihan alusta asti. Itse tykkään Ollista ja yön musiikista. Kokemusta Ollilta ainakin löytyy kun tehnyt musiikkia noinkin pitkään ja huom pysynyt pinnalla eikä vaipunut unholaan. Niin ja ainakin listoilla yö kappaleet pärjäävät varsin hyvin.

Eilistä laulajista varsinkin Ramona jäi mieleen, todella hyvä ääni ja niin rauhallisen oloinen, katsoin you tubesta hänen laulujaan, varsinainen tunnelmoija, vautsi. Toivottavasti pääsee pitkälle.

• Täysinpettynyt

Itse olen kyllä aika samoilla linjoilla, että Olli ei ole kummoinen laulaja ja muutenkin ihmisenä aika tyly. En usko, että muut kuin uskolliset ja vanhat yön fanit jaksavat tätä hemmoa enää seurata. Toisaalta totuushan on se, että kukaan muu nykyisistä tuomareista kuin Anna Puu eivät osaa laulaa. Menestys näillä muilla perustuu lähinnä karismaan ja melodisiin kappaleisiin, mutta taidokkaan lauluäänen kanssa näillä ei ole mitään tekemistä. Ja miten helvetissä tällaiset henkilöt voivat arvostella oikein muitakaan laulajia, kun eivät itsekään osaa muuta kuin möristä tai karjua. Michael on myös täysi pettymys, väittää olevansa kompromisseja tekemätön ihminen, mutta kuitenkin myynyt sielunsa täysin ohjelmaformaatille. The voice of Finland on täysin kaupallista, ja Michael jossain radiolähetyksessä kehtasi vielä sen kieltää. Ei voi olla muuta kuin pelle. Hölmökin näkee, että ohjelma on kaupallista paskaa. Ja sekin kun mike on jäänyt ohjelmaan asumaan, niin miksi? Olisikohan takana kaupallisia ja menestyksellisiä takaa-ajatuksia? En ainakaan usko, että syynä olisi yksinomaan se, että "ohjelmaa on nii nastaa tehdä". Miken ilmeestä päätellen ei samaa innostusta ohjelman tekoon enää ole ja vanha rock asenne hiipunut. Mielestäni koko ohjelmafromaatti pitäisi uudistaa, samoin valmentajat. liian monta vuotta peräkkäin kestänyt ohjelma ja vielä Paasonen juontajaksi alkaa maistua uudelta Idolsilta. Surullista mutta kenestäkään laulajasta paitsi Jesse Kaikurannasta ja jonkin verran Aallosta ei olla jälkeenpäin kuultu. Ja tuskin tullaan muistakaan kuulemaan. Ohjelma on valmentajien oman egon rakentamista ja pönkitystä. Sillä ei ole mitään tekemistä aidon ja rehellisen laulukilpailun kanssa. Surullista mutta totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      403
      12749
    2. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      274
      5603
    3. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      241
      4148
    4. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      304
      3303
    5. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      23
      2135
    6. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      20
      1930
    7. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      100
      1764
    8. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      82
      1356
    9. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      173
      1047
    10. Martina Aitolehti

Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      273
      975
    Aihe