Poistukoon.

Niinvaanseon

Olli pois Voice of Finlandista.
Teki oman bändin kitaristeille tosi paskasti.
Kertoo Olli jätkästä mikä on.

11

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussusss

      Joo minunkin puolesta, vaikka ei varsinaisesti tuon tempauksen takia, vaan ihan muuten. Paska temppuhan tuo edellä mainittu on, vaikka ainahan kertomuksessa on kaksi puolta ja ainakin minä olen kuullut vain erotettujen version.

    • Loutewas

      Yksi tyttö valitsi Ollin ja Michaelin välillä Michael, kun Olli ei osaa englantia

    • seonminimulkkuis

      Olli ei taida olla enään kenenkään suosikki. Ei yksikään laulaja valitse ollia valmentajakseen.

    • Miks.noitten

      kenkää saaneiden kannattas olla pahoillaan fuduista. Nyt voivat soitella jonku joka osaa oikeesti laulaa kanssa.

      • Juhis5200

        Juuri niin,eikä tiedä laulamisesta yhtään mitään.


    • OlliPois

      Voice of Finlandissa tuomaroi 2 henkilöä jotka eivät ole kummoisia laulajia itsekään eli Michael ja Olli. Michaelilla laulutaidon puutteet korvaa positiivisuus ja loputon adhd.

      • itsekäs.rahastaja

        Michael OSAA laulaa. Olli on nolla, Narsisti ja minä minä minä mies.


      • Jermine

        No Michael ehkä osaa laulaa,vähän,mut noi muut ei mitään.Tyhmä koko ohjelma...oon kuullut että todella hyvän äänen omaavat eivät päässeet ohjelmaan,siis, ääni ei ratkaisekaan vaikka niin väittävät.


    • pumputtaja

      Olli on ykkönen. Hyvä Olli, anna palaa!

      • hyväolli

        Olen iloinen Ollin puolesta kun eilen kerrankin hänet valittiin valmentajaksi vaikka muutkin kääntyivät: Ramona ja tuo kolmatta linjaa laulut mies.
        Tuomarit eivät ole ns samalla viivalla kun Olli on jostain syytä jäänyt alavastaajaksi ihan alusta asti. Itse tykkään Ollista ja yön musiikista. Kokemusta Ollilta ainakin löytyy kun tehnyt musiikkia noinkin pitkään ja huom pysynyt pinnalla eikä vaipunut unholaan. Niin ja ainakin listoilla yö kappaleet pärjäävät varsin hyvin.

        Eilistä laulajista varsinkin Ramona jäi mieleen, todella hyvä ääni ja niin rauhallisen oloinen, katsoin you tubesta hänen laulujaan, varsinainen tunnelmoija, vautsi. Toivottavasti pääsee pitkälle.


    • Täysinpettynyt

      Itse olen kyllä aika samoilla linjoilla, että Olli ei ole kummoinen laulaja ja muutenkin ihmisenä aika tyly. En usko, että muut kuin uskolliset ja vanhat yön fanit jaksavat tätä hemmoa enää seurata. Toisaalta totuushan on se, että kukaan muu nykyisistä tuomareista kuin Anna Puu eivät osaa laulaa. Menestys näillä muilla perustuu lähinnä karismaan ja melodisiin kappaleisiin, mutta taidokkaan lauluäänen kanssa näillä ei ole mitään tekemistä. Ja miten helvetissä tällaiset henkilöt voivat arvostella oikein muitakaan laulajia, kun eivät itsekään osaa muuta kuin möristä tai karjua. Michael on myös täysi pettymys, väittää olevansa kompromisseja tekemätön ihminen, mutta kuitenkin myynyt sielunsa täysin ohjelmaformaatille. The voice of Finland on täysin kaupallista, ja Michael jossain radiolähetyksessä kehtasi vielä sen kieltää. Ei voi olla muuta kuin pelle. Hölmökin näkee, että ohjelma on kaupallista paskaa. Ja sekin kun mike on jäänyt ohjelmaan asumaan, niin miksi? Olisikohan takana kaupallisia ja menestyksellisiä takaa-ajatuksia? En ainakaan usko, että syynä olisi yksinomaan se, että "ohjelmaa on nii nastaa tehdä". Miken ilmeestä päätellen ei samaa innostusta ohjelman tekoon enää ole ja vanha rock asenne hiipunut. Mielestäni koko ohjelmafromaatti pitäisi uudistaa, samoin valmentajat. liian monta vuotta peräkkäin kestänyt ohjelma ja vielä Paasonen juontajaksi alkaa maistua uudelta Idolsilta. Surullista mutta kenestäkään laulajasta paitsi Jesse Kaikurannasta ja jonkin verran Aallosta ei olla jälkeenpäin kuultu. Ja tuskin tullaan muistakaan kuulemaan. Ohjelma on valmentajien oman egon rakentamista ja pönkitystä. Sillä ei ole mitään tekemistä aidon ja rehellisen laulukilpailun kanssa. Surullista mutta totta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe