...että Salasana ja Hahmon nimi, niin tilaan koleja/annan kamaa. Priaatteessa niinku ostan kamaa.
Voi laittaa tänne sen nimen ja saliksen, tai sähköpostiosoitteeseen. kerron sit.
tällanen diili olis
9
623
Vastaukset
- okei.
moi nojee! oot taas täällä JEE! muistaks mut? viimeks kun annoin sen ukon sulle???? mun nikki oli vähän eri, en vaan muista mikä.. sillon ko sain sult
ainakin jotn holo tyttöjä tms. nyt en voi antaa ukkon nimee, ei oo tarvetta myydä ;( - Juusto
Varmaan kukaan tollaselle pissalasselle salasanojaan luovuttaa...
- okei.
mä en ainakaan oo mikään pässi ja luovtuin!!!!!
ihan asiallisesti se homma hoitu. ite oot pissaLIISA!1 se on vielä pahempi juttu,,
- koodman
nimimerkki on koodman ja salasana kultakaivos
- hei!!
mä tarkotin _ihan_ oikeesti. eikä toi åidä paikaansa varmastikaan. että sun salis olis kultakaivos, ehei ;P luulette peeloks?? ihan sama mulle, mä puhun asiaa. ja toi okei voi todistaa !! kunhan piipahtaa täällä.
- Peelo se on!
SE ON PEEEEEEEEEEEEEEELO!
- ei ees oo
ei oo peelo. mä oon monta kertaa ihan asiallisesti vaihtanut kyseisen henkilön kanssa salasanoja yms.
ei ees oo kirjoitti:
ei oo peelo. mä oon monta kertaa ihan asiallisesti vaihtanut kyseisen henkilön kanssa salasanoja yms.
Kumpikaan teistä ei kuitenkaan osaa kirjottaa.
- en sano
nii toi okei. on sama tyyppi kun toi nojee koska kuka nyt antais tollaselle teini pissis HOROLLE saliksen puhumattakaan musta mun nimimerkki on cosmo85 ja salis terttuka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011021
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57979Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144788- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel102553Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89547- 78541
- 53527
- 39518