Donner keskeisistä ministereistä: “Kun näen nämä kolme miestä, minua oksettaa”
"Joskus mietin, onko hallituksemme rangaistus jostain mitä olemme tehneet."
http://mvlehti.net/2017/01/07/donner-keskeisista-ministereista-kun-naen-nama-kolme-miesta-minua-oksettaa/
http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/jorn-donner-suomii-kovin-sanoin-karkipoliitikkoja-kun-naen-nama-kolme-miesta-minua-oksettaa/6252344
Donner sanoo:
“Kun näen nämä kolme miestä, voin pahoin ja minua oksettaa. He olivat nimeltään Sipilä, Stubb ja Soini, mutta sitten Stubb sai potkut omalta puolueeltaan, ja tätä kirjoitettaessa kakkosen nimi on Orpo. Lyhenteenä SOS. Pelastukoon ken voi.”.
“Ei voi parhaalla tahdollaankaan väittää, että ne kolme ukkoa, yksi pitkä, yksi laiha ja yksi leveä, jotka muodostavat hallituksemme ytimen, olisivat sivistyneitä.”
“Toisaalta heitä ei voi sanoa sivistymättömiksikään. Heillä on akateemiset oppiarvot, yksi heistä on luonut menestyksekkään yrityksen jonka hän sittemmin myi.”
“Heidän kielitaitonsa on rajallinen, he jopa selviävät yksinkertaisista lausunnoista maan toisella kielellä.”
“Joskus mietin, onko hallituksemme rangaistus jostain mitä olemme tehneet. Ja pitäähän se paikkansa. Olemme äänestäneet väärin. Rangaistus on tämä.”
Donner: Kun näen nämä kolme miestä, minua oksettaa
5
92
Vastaukset
- cgjgvbkhgkllh
On. Se on rangaistus. Mutta ei vastuuttomasta äänestämisestä vaan siitä ettei poliitikoilta vaadita kuin "poliittinen vastuu" . Kansalaisilta kyllä vaaditaan tulosvastuuta ja pitää kantaa selässään apinoita mutta poliitikko nostelee housujaan...
- HarryGallaghan
Kas kun ei Jörkka halunnut poistaa varmistinta..
Miksi aina sivistymätön moukka päästetään arvostelemaan muiden sivistystä - ja pitihän tässäkin päästä naukumaan maassa käytetyn vähemmistökielen puolesta. Hohhoijakkaa ja sama saameksi.
- hehehehehehehehhe
Kylläpa nyt hurria vatuttaa kun ei loispuolue rkp päässyt hallitukseen, kuten lähes aina. Persut jopa uskaltaneet kyseenalaistaa hurrien etuoikeudet.
- kkdkdkd
Suvaitsevaisuutta taas.Tuossa iässä saattaa oksettaa muutenkin aika herkästi, huono ruokakin vaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898246
- 926395
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443294
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573002- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760