Kirjailijanalkuja Helsingistä/pk-seudulta?

jkoira89

Moi!

Löytyykö täältä ketään helsinkiläisiä tai pk-seutulaisia kirjoittajia, jotka haluaisivat tavata ihan livenä ja vaihtaa ajatuksia kirjoittamisesta, teksteistä tai ihan mistä vain?

Täällä 27-vuotias helsinkiläinen mies kaipailee kirjoittavaa ystävää, jonka kanssa vaihtaa ajatuksia ja mahdollisesti myös vastavuoroista kannustusta/kritiikkiä.

Laita viestiä, jos kiinnostuit: [email protected]

5

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nanoilijoita

En asu Helsingissä, muuten kyllä kiinnostaisi.
      Tsekkaa jos nanowrimon kautta löytäisit seuraa, siellä on paikkakuntakohtaisia ketjuja foorumilla.

• kirjoituskone

Millainen tuo Sellon kirjoittajapiiri on? Asun itse inhimillisen matkan päässä ja jo syksyllä mietin, että siellä voisi pyörähtää, mutta aikatauluongelmien vuoksi en sitten käynyt siellä. Nyt voisi kokeilla.

Taso kiinnostaa erityisesi. Ymmärsin, että piiri on avoin kaikenlaisille kirjoittajille. Itse kirjoitan vakavammin, joten siltä pohjalta kyselisin :)

• kirjoituskone kirjoitti:

Millainen tuo Sellon kirjoittajapiiri on? Asun itse inhimillisen matkan päässä ja jo syksyllä mietin, että siellä voisi pyörähtää, mutta aikatauluongelmien vuoksi en sitten käynyt siellä. Nyt voisi kokeilla.

Taso kiinnostaa erityisesi. Ymmärsin, että piiri on avoin kaikenlaisille kirjoittajille. Itse kirjoitan vakavammin, joten siltä pohjalta kyselisin :)

Väkeä tulee ja menee itse kunkin jaksamisen ja ehtimisen mukaan, mutta meillä on muutama jolla on jo julkaisusopimus, toisilla tulee vielä vasta hylsyjä. Pikaisesti laskien ehkä puolet aktiiveista kirjoittaa julkaisun perässä, puolet huvikseen. Kaikilla on aika omat asiat mihin teksteissä tarttuu, mutta palautettahan voi myös pyytää vain jostakin tietystä asiasta. Isoja rakenteellisia vinkkejä tulee vähemmän ja ne kannattaa yleensäkin jättää vähemmälle, koska tekstejä tulee luettua pätkittäin. Yleensä joku kyllä aina huomauttaa siitä yksityiskohdasta tai lauseesta, jota on itse pitänyt "riittävän hyvänä", eli ainakin omalta kohdaltani palaute on osunut sinne, minne kuuluukin.

Meillä on välillä ollut aika hiljaista, eli jos pienintäkään kiinnostusta riittää, niin kannattaa tulla kokeilemaan. Valtaosa palautteestahan on myös Drivessä, eli vaikkei pääsisi paikalle, palautetta voi silti saada ja antaa :)

• kirjoituskone

Voisin tulla kurkistamaan joku kerta. Itselläni myös kustannussopimus jo on, eikä välttämättä ole mitään jaettavaa tekstiä, kun keskeneräinenkin on menossa julkaistavaksi. Muutamia pienempiä ideoita on, jos niitä lähteisi kehittelemään :) Enemmän ehkä tällä hetkellä kuitenkin kaipaisin samanhenkistä väkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tärkeä kysymys!

Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      628
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe