Onnekkaasti alkoi jollain vuosi 2017 Tuusulassa. Onnea uudelle Lottomiljonäärille mutta osaatteko kertoa kuka hän on sehän ei voi olla mikään suuri salaisuus,,, ainakaan kovin pitkään?
Kuka voitti Lotosta 9 miljoonaa?
9
296
Vastaukset
- PakolaisetTärkeimpiä
Toivottavasti ymmärtää näinä vaikeina aikoina lahjoittaa suuren summan Suomessa olevien pakolaisten auttamiseen.
- suomiapu
Miksi pakolaisille?
Suomalaiset on unohdettu nykyään. Jos lahjoittaa, niin lahjoittakoon suomalaisille.
Muista; PAKOLAINEN syö pöydästäsi. - nolotloput
Heh, kateelliselle liimattiin poistolappu otsaan. :D
- ferrarin_paikka
Sydämelliset onnittelut Tuusulan miljonäärille ja näillä lottonumeroilla irtosi voitto, Kannattasi varmaan aina tuplata rivi..
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701082200050560_uu.shtml - Minäseolin
Se olin minä, minä se olin
- xdcfvgb
Eipä ole miljoonista hyötyä jos jo keväällä saa syövän, ja elinaikaa 4 kuukautta. Voittaja luopuisi mielellään 9 miljoonasta jos paranisi, mutta se ei ole mahdollista jos ei voida hoidoilla auttaa. Ei kannata lotota.
- mullesullemulle
Joo, mäkin tarttisin vähän fyffee siitä isosta kakusta. Mitä niitä musuille kukaan antais, nehän saa autokouluja myöten kaiken ilmaiseks veronmaksajilta !
- mullekinsaalahjottaa
Menikö se Riihikallion omakotitaloalueelle ?
- Itsekäs
Miks tota pottia pitäisi muille jakaa. Jos jakaa kaikille suomalaisille koko potin saa jokainen alle kaksi euroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837