Onnekkaasti alkoi jollain vuosi 2017 Tuusulassa. Onnea uudelle Lottomiljonäärille mutta osaatteko kertoa kuka hän on sehän ei voi olla mikään suuri salaisuus,,, ainakaan kovin pitkään?
Kuka voitti Lotosta 9 miljoonaa?
9
302
Vastaukset
- PakolaisetTärkeimpiä
Toivottavasti ymmärtää näinä vaikeina aikoina lahjoittaa suuren summan Suomessa olevien pakolaisten auttamiseen.
- suomiapu
Miksi pakolaisille?
Suomalaiset on unohdettu nykyään. Jos lahjoittaa, niin lahjoittakoon suomalaisille.
Muista; PAKOLAINEN syö pöydästäsi. - nolotloput
Heh, kateelliselle liimattiin poistolappu otsaan. :D
- ferrarin_paikka
Sydämelliset onnittelut Tuusulan miljonäärille ja näillä lottonumeroilla irtosi voitto, Kannattasi varmaan aina tuplata rivi..
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701082200050560_uu.shtml - Minäseolin
Se olin minä, minä se olin
- xdcfvgb
Eipä ole miljoonista hyötyä jos jo keväällä saa syövän, ja elinaikaa 4 kuukautta. Voittaja luopuisi mielellään 9 miljoonasta jos paranisi, mutta se ei ole mahdollista jos ei voida hoidoilla auttaa. Ei kannata lotota.
- mullesullemulle
Joo, mäkin tarttisin vähän fyffee siitä isosta kakusta. Mitä niitä musuille kukaan antais, nehän saa autokouluja myöten kaiken ilmaiseks veronmaksajilta !
- mullekinsaalahjottaa
Menikö se Riihikallion omakotitaloalueelle ?
- Itsekäs
Miks tota pottia pitäisi muille jakaa. Jos jakaa kaikille suomalaisille koko potin saa jokainen alle kaksi euroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079