Onnekkaasti alkoi jollain vuosi 2017 Tuusulassa. Onnea uudelle Lottomiljonäärille mutta osaatteko kertoa kuka hän on sehän ei voi olla mikään suuri salaisuus,,, ainakaan kovin pitkään?
Vastaukset 9
- PakolaisetTärkeimpiä
Toivottavasti ymmärtää näinä vaikeina aikoina lahjoittaa suuren summan Suomessa olevien pakolaisten auttamiseen.
- suomiapu
Miksi pakolaisille?
Suomalaiset on unohdettu nykyään. Jos lahjoittaa, niin lahjoittakoon suomalaisille.
Muista; PAKOLAINEN syö pöydästäsi. - nolotloput
Heh, kateelliselle liimattiin poistolappu otsaan. :D
- ferrarin_paikka
Sydämelliset onnittelut Tuusulan miljonäärille ja näillä lottonumeroilla irtosi voitto, Kannattasi varmaan aina tuplata rivi..
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701082200050560_uu.shtml - Minäseolin
Se olin minä, minä se olin
- xdcfvgb
Eipä ole miljoonista hyötyä jos jo keväällä saa syövän, ja elinaikaa 4 kuukautta. Voittaja luopuisi mielellään 9 miljoonasta jos paranisi, mutta se ei ole mahdollista jos ei voida hoidoilla auttaa. Ei kannata lotota.
- mullesullemulle
Joo, mäkin tarttisin vähän fyffee siitä isosta kakusta. Mitä niitä musuille kukaan antais, nehän saa autokouluja myöten kaiken ilmaiseks veronmaksajilta !
- mullekinsaalahjottaa
Menikö se Riihikallion omakotitaloalueelle ?
- Itsekäs
Miks tota pottia pitäisi muille jakaa. Jos jakaa kaikille suomalaisille koko potin saa jokainen alle kaksi euroa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 73600
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522