Kokemuksia etoi.fi kaupasta

ostajaa

Onko luotettava paikka? ja toimivatko tuotteet? Miten nopeasti tuotteet tulevat?

14

1075

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinenostaja

      Olen ostanut, tuotteet ovat tulleet luvatussa ajassa ja hyvin ovat toimineet. Suosittelen.

    • Suosittelija

      Olen tilannut niitä muutaman euron mustitikkuja useammankin kerran. Aina on tulleet ehjinä ja sen luvatun 3 päivän sisällä.

      eli voin kyllä suositella :)

    • jere335

      Ostin peruutuskameran asennuksen jälkeen näytössä eri värisiä raitoja ei kuvaa. Viesti aspaan ja sähköpostiin viesti että uusi kamera postitettu ja seurantakoodi mukana. Katotaan onko kusetusta vai ei

    • jere335

      Uusi kamera tuli ja toimii niinkuin pitääkin ja sain pitää vanhan

    • Muistilortti

      Itsekin jotain pikku tavaraa olen ostanut kyseisestä puljusta. Nopeasti tuotteet perille mutta pieni valikoima

    • Supernikke

      Ihan näppärää tavaraa jotkut Marshallin kuulokkeet ostin tuoly

    • Roni97

      Gear s3 panssarilasin ostin. Ihan hyvää palvelua aspssa

    • Appleeber

      Iphone 5s näytön vaihto alta 60e. Postilla ees taas mut joutu venaan osii ku ei ollu varastos.

    • arska43

      Useita arduinoja ostanut kyseiseltä firmalta. Kerran ollut rikkinäinen tuote, viesti asiakaspalveluun ja parin päivän päästä uus tuote venas postissa. Ihan ok

    • jännitekoetin

      Suppea valikoima, mutta tuotteet tulee nopsasti postissa.

    • prusai3

      Kahden 3d tulostimen tuolta tilanneena voin sanoa, että homma pelittää. Asiakaspalvelu auttoi spostin välityksellä kokoamisessa, jossa oli kyllä aikamoinen homma. Kaikeinlisäksi lähettivät ilmaiseksi pienemmän suutinpään tulostimeeni kun sitä pyysin.

    • laaser

      Toimivaa ja mukavaa asiakaspalveua jopa jouluna. Tuoteet ovat tulleet tosiaan parissa päivässä ja hinta/laatusuhde hyvä.

    • alesetä

      Tuli tilauksen yhteyssä tollanen 5% alennus. Pistetään tietty jakoon. ALE5ETOI
      Jos vaikka tulisi jollekkin käyttöön

    • android

      On luotettava! Tilasin muutamalla eurolla kamaa ja tuli nopeasti ehjänä postista. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe