kaksi kolmesta viestistä poistetaan. vain hyysäri-suvakki-jutut saavat jäädä. eli kehutaan homoja ja maahantunkeutujia.
Suoli24 on aloittanut sanavapauden rajoittamisen
2
111
Vastaukset
- Tori.fiONpaska
Tori.fi vielä pahempi. Siellä ei saa myydä taittoveitsiä, mutta silti myyntiilmoituksia joissa on taittovetsiä myynnissä on yli 20kpl. Heidän mukaan yrittävät pitää torin "perheystävällisenä". Perheystävällisellä torilla on myynnissä taittoveitsien (mutta ei minun) lisäksi aseita, seksileluja, laittomia radiolaitteita ja lapsille SUUNNITELTUJA asejäljitelmiä...............................SIINÄ VASTA KAUPPAPAIKKA JOKA POLKEE/RIKKOO USEITA OIKEUKSIA/LAKEJA. Tosin tori.fi ei ole vastuussa siellä myydyistä tuotteista vaan myyjä asiasta on ennakkotapaus Apple vs. Amazon.
- redgreen
http://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000002863069.html
tämäkin linkki kokenut saman kohtalon useasti. Mitähän pahaa tässä on ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165