Miten paljon ?. Olen niin tyhmä etten tiedä miten panoindeksi lasketaan. Painoindeksin osalta homma on hanskassa. Voisko joku auttaa.
Tyhmyydestä sakotetaan................?
3
<50
Vastaukset
- Niskavuoren.Heta_
Siinä on vähän sama systeemi, kuin oppia "kantapään kautta". Mitä sieltä kantapään kautta pitäisi tulla? Ei mulla ainakaan pääse tulemaan mitään. Ne pahukset ovat niin kuivat ja kovettuneet, ettei niitä rumiluksia kehtaa edes näyttää. Villasukkaa päällekkäin ja piiloon vaan.
Kaikki kansalaiset pitäisi asettaa älykkyystesteihin ja säätää tyhmyysmaksuja tyhmyysasteen perusteella.
On kuitenkin otettava huomioon, että yksittäiset alueet kokevat maksujen vaikutukset hyvin erilailla. Mahdollisessa tyhmyysmaksujen valmisteluvaiheessa on kiinnitettävä erityistä huomiota niihin alueisiin, jotka eivät hyödy tyhmyysmaksuista, jolloin niiden asema kilpailussa asukkaista ja työpaikoista heikkenee merkittävästi suhteessa muihin.- talousguru
Loistava ehdotus "tyhmyysvero" ! Valtio saisi satoja miljoonia lisätuloja. Lisäksi voitaisiin harkita rikemaksuja niille, jotka piereskelevät autoissa. Eli kaikkiin kulkuneuvoihin ns. mustat laatikot. Taas tulisi Petterin kassaan muutama sata miljoonaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496380
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284417- 982885
- 412267
- 332072
- 552026
- 1091850
- 221749
- 271552
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311491