Kaikille kommunismin vastustajille

ImmaRich

Ootteko te oikeesti noin vitun tyhmiä että ette tajuu että kommunismi on paras aate. Minä olen ylpeä kommunismin kannattaja ja tiedän että kommunismi on ainoa oikea aate jota pitää seurata. Tiedän sen koska 2 vuotias pikkusiskoni kertoi sen minulle.

15

353

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moskvitsmies

      Joo... Muuten hyvä järjestelmä, mutta sen uskonnon hävitys ei ole mulle ok... Kun olen uskovainen!

      Voin silti sanoa olevani enemmän siellä "vasemmalla", kuin oikealla...

      Pitää kuitenkin mainita sulle eräs kiva juttu... Ajelen kesäisin minun "atteen" autolla Moskvits Elitellä...

      Siinä on semmonen ongelma, vauhdin vähyyden kanssa, kun muut tulee perään roikkumaan, ikäänkuin se lisäisi vauhtiani...

      Hankin sitten punalipun ja laitoin sen takalasille, niin takaatuliat saavat nähdä "punaista"! :)

      Eivätpähän jaksa kovin kauaa katsoa Neuvostoliiton lippua, vaan lähtevät äkkiä ohi! Perässä roikkumista ei enää paljon tapahdu!

      Toivottavasti "Jesse" ei pahastu!

      • uskoeioletiedonväärti

        Meissä on jotain samaa...
        Mutta älä ole uskovainen. Ole tietäväinen.


    • aarnetaisto

      Kyllä vassarit paremmin asiat osaa hoitaa kuin kepu ja kokoomus. Vai onko kansa muuta mieltä? Ainakin hirveä valitus joka päivä näillä palstoilla hallituksen hommista, mutta kai se on sitten niin että ennemmin kurjuudessa ja orjuudessa kuin tasa-arvoisemmassa yhteiskunnassa! Kunhan ei tarvitse vaan olla vassari.

      • vassarius.kuoli.jo

        vassarit ovat jo kuolleet, mutta eivät ymmärrä sitä. Vassari olisi ehkä toiminut, mutta ei sitä vassari osaa hoitaa sitäkään. Näin koko ajattelu on jo kylmissä mullissa.
        Jospa aletaan vaan miettimään enemmän parempaa tulevaisuutta.


    • aarnetaisto

      Noiden riistäjäsikojen johdollako? Buaahhaaahaaaa!!!!!!!!
      Voi vittu miten joku voi ollakkaan noin tyhmä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • kommunisti1958

      Tulkaa Kokoomukset ja Kepulit meidän kommunistien joukkoihin, täällä voi olla avoimesti ja yhtään kainostelematta kateellinen niille joilla on enemmän kuin meillä!

    • munisti

      Lapsi selvästikin tullut isäänsä/äitiinsä!

      • voi_voi_voi

        Sääliksi käy viatonta lasta.


    • Presut_petti

      Nyt on kommunismin aika, ne jotka väittävät toisin ovat Sipilän, Bernerin, Stubb ym. kannalla. Kunnalisvaaleista pystyy tekemään eduskunta vaalit, sillä, että Suomalaisista 5 % äänestää kommunisteja. Tämä saisi eduskunnassa hätätila hallituksen aikaiseksi. Joten taktikoikaa kun äänestätte.

      • ktp_äänestäjä

        Kommunismin pelko jota kapitalistit joutuisivat kokemaan luo meille kaikille paremman Suomen elää, eli toisinsanoen äänestäkäämme kommunisteja!


    • Kommariehdokas

      Olen SKP:n valtuustoehdokas, eikä minulla ole kyllä muuta tarkoitusta kuin saada halukkaat kunnon palkkatöihin ja yrittää estää verovaroin kustannettava sairaanhoito ja sosiaalipalvelut päätymästä ulkomaisille sijoitusyhtiöille. (katsastusasemat, sähköverkot, Sonera, Digita jne.. Hyviä esimerkkejä miten käy, kun yksityistetään vain ideoogisista syistä. ) Mitä tulee Neuvostoliittoon, niin se maa ei ollut kommunismia nähnytkään. Aateliston sijaan tuli puolue ja pääsihteeri vastasi tsaaria. Lähimpänä kommunismia ollaan Norjassa ja Islannissa, mutta kyllä niisäkin maissa on vielä pitkä matka. Kapitalismi kukistuu ilman kommareitakin, koska se ei voi toimia ilman pääomalle saatavaa tuottoa, mikä näkyy jo maailmanlaajuisena talouden heikkoutena. Siksi kapitalistit haluavat saada voitot ryöväämällä yhteisesti tehdyn omaisuuden, koska mistään muualta ei voittoa enää voi saada.

    • agraarikommarit

      Ainut aito kommunistinen puolue Suomessa on maalaisliitto/keskusta se varjelee kommunististä järjestelmää Suomen maataloudessa jossa riskit on sosialisoitu veronmaksajille,tuotti tulosta tai ei niin sama raha tulee aina,vastikkeettomat tukiaiset on tehnyt suomalaisista agraarikommareista tehottomia ja laiskoja,mutta mikä ihme se on kun rahaa tulee aina kuitenkin vailla vastikkeellisuutta!!! Suosikaa kuluttajat mahdollisimman paljon ulkomaisia elintarvikkeita siten saadaan suomalaisia maatiloja lopettamaan ja kommunismi pois Suomesta!!!!

    • BudSpencer

      Kommunismi ei toimi, koska ihminen on ITSEKÄS eikä jaa kaikkea tasan muiden kanssa vaan omii itselleen. Neuvostoliitossakin valtaapitävät olivat rikkaita, muut köyhiä ja riistettyjä.

    • Kommukonismi

      Pitäisi varmaan kokeilla sitä kommunismia joskus. En muista ainakaan nähneeni sellaista vielä maailmassa.

      Mutta entäs sitten jos olen jossain asiassa parempi kuin joku toinen? Tai vaikka pidempi? Keskivertoa parempana ja pidempänä kitaristina minulta todennäköisesti leikattaisiin tasa-arvon nimissä sekä kädet, että pää.

      No jaa. Tämä maa on siinä jamassa että jos päästä aloittavat, niin antaa mennä vaan.

    • LarsVonHitler

      Kommunismi, anarkismi, vasemmistolaisuus, stalinismi, sosiaalidemokratia, marxilais-leninismi... kaikki ovat samaa roskaa. Ihmisten kuvittelema surkeuden ja huonommuuden tunne ruokkii tämän aatteen käyttövoimaa. Sille joka haluaa ansaita ja tehdä enemmän töitä niin sille kyllä maksetaankin. Näille sosiaalietuuksia mankuville valittajille ei kuulu antaa mitään vaan palkka pitää ansaita. Tässä maassa on yhä enemmän porukkaa joka ajattelee että jossain on joku riistävä luokka joka kyykyttää heikompia vaikkei edes osata solmia omia kengännauhoja tai käyttää internettiä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4889
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1347
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1238
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe