Olen aina ihmetellyt, mistä niitä tulee.
Ateisteja tulee satukirjalukioista
13
125
Vastaukset
- muuten.saa.koppia
Satukirjalukioissa luetaan Darwnin-oppia.
- Oudoksuva
"Darwnin-oppi" taitaa olla osa Teologiaa :)
Joskin siitä tulee tietääkseni pappeja eikä ateisteja. - muodoksuva
No sitten on se Raamattu, Palli Hien nuuskijoiden johtava satueepos, usko Teepannun lennosta Taivvasta, Jumalasta Roimaasta.
- Oudoksuva
Oli helppo tällä kertaa, kun pystyi kirjoittamaan molemmat viestit peräjälkeen.
Oudoksuva kirjoitti:
Oli helppo tällä kertaa, kun pystyi kirjoittamaan molemmat viestit peräjälkeen.
Koska joku muu päätti ensimmäisen kerran kirjoittaa nimimerkilläni (viesti johon vastasin), päätin sitten rekisteröityä :)
- 0udoksuva
Oudoksuva kirjoitti:
Koska joku muu päätti ensimmäisen kerran kirjoittaa nimimerkilläni (viesti johon vastasin), päätin sitten rekisteröityä :)
Haista vittu typerä ateistine nkkkivaras, mene naimaan mankeliasi homo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- niin.tosiaan
Oudoksuva kirjoitti:
Aika outoa tosiaan, senhän ei pitänyt olla mahdollista. Että muutkin varastelisivat nikkejä kuin sinä.
- niin.tosiaan
Luterilainen varastaa ja syyttää teoistaan PAREMPIA KRISTITTYJÄ
- Sephalus
niin.tosiaan kirjoitti:
Aika outoa tosiaan, senhän ei pitänyt olla mahdollista. Että muutkin varastelisivat nikkejä kuin sinä.
Ei se olekaan. Tyyppi veti taas tapansa mukaan draamaansa mustamaalatakseen uskovia. Sitä vartenhan se juuri on 'töissä' tällä palstalla.
- muuten.saa.koppia
Lukiot on Saatananpalvojien satuopistoja joissa ei opeteta uskontoa ja joissa opetetaan turhaa fiffiota ,kuten maantieto tai fysikka.
Lapsikin tietää ettei näitä tarvitse ollakseen sivistynyt ja materiaa tavoitteleva ihminen (vain paskahousu ateisti rahanahneuksineen ) älkää ivatko Jaanaa!!!! - 1111122
Et ole mitään ihmetellyt. Olet vaan idiootti.
- beethooven
Tyhmää ei kannata juurikaan asein puolustaa yleensä?
- uskonpohjatontyhmyys
On jotenkin niin tyypillistä, että apukoulunkin reputtanut uskispölvästi halveksii lukiossa saatavaa yleissivistystä. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista...
Sivistymättömyys ja täydellinen yleissivistyksen puute ei ole sellainen asia, jolla kannattaisi julkisesti ylpeillä. Mutta tietenkin sellainen pohjaton tyhmyys auttaa uskonnon lapsellisten typeryyksien sokeaa omaksumista, kun minkäänlainen tieto ei päässä pakota, eikä ole alkeellisintakaan kykyä tarkastella asioita loogisesti ja kriittisesti.
Äärimmäisen säälittävää, todella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962