Raamantun kanteen pitäisi laittaa samantyyliset varoitustekstit kuin mitä tupakkiaskeissa on:
"Tämä kirja aiheuttaa riippuvuutta ja hallusinaatioita"
"Tämän lukeminen vääristää todellisuuskuvaa"
"Tähän kirjaan uskomalla vaarannat oman ja läheistesi mielenterveyden"
"Sodat johtuvat tähän kirjaan uskovista"
...
Kanteen pakollisena kuvamateriaalina uskovaisten silpomia eriuskoisia ja uskisten raiskaamia pikkulapsia, maassa räkä poskella makaavia kaatumaseuralaisia jne.
Raamatun kanteen varoitusteksti
18
159
Vastaukset
- tili.pi.pappi
Eihän ne maata kiertävät teepannut Jaana-Lytö-Luterilaisen mielestä harhaa ole, muut eivät vaan usko näkevänsä niitä ,kuin hän.
- LuvattuMaa
Ehkä paremminkin jotain samantapaista kuin aseenkantolupa niin lupa olla jumaluskovainen. Viranomainen myöntää luvan uskovaisuuteen jos on esittää paperit että mielenterveys ja elämänhallinta on kunnossa. Ja lupa myönnetään vain täysi-ikäisille ihmisille.
- AtteApuri
Eihän noita ehtoja uloteta koskemaan ateismin harjoittamista?
AtteApuri kirjoitti:
Mitä tarkoitat ateismin harjoituksella? Ateismia ei harjoiteta yhtään enempää kuin esimerkiksi "golfin pelaamattomuutta"
- LuvattuMaa
AtteApuri kirjoitti:
Eihän aseettomatkaan mitään aseenkantolupaa tarvitse
- jutteleva.pusikko
Kanteen ehdottomasti teksti:
Raamattu - kamelikuskien kootut pakinat
(Tämä kirja saattaa tappaa nauruun) - ihantosi
Mikä sinulla on aiheuttanut niksahduksen ja vääristänyt todellisuuskuvan?
- ihantosi
Wanha vaiko Uusi Testamentti sekakäytettynä - hihhuli voisit vastata Luterilainen, kunhan lopetat pallies nuuskimisen
- Ny.Pörähti
Juu, ehdottomasti. Kirkkojen oviin pitää laittaa teksti, että saattaa altistaa Jumalaan uskomiselle!
Taisi mennä syy- ja seuraus väärinpäin :)
Se että käy kirkossa harvemmin vaikuttaa muuten kuin jo valmiiksi uskovan mieleen.- Taikauskonnoton
Ei se kyllä mua mitenkään ole altistanut.
Käyn usein vanhoissa kirkoissa (uudet rumilukset ei kiinnosta) ihan vain katselemassa ja kuuntelemassa sitä soundia.
Lisäksi olen usein tehnyt töitä kirkoissa.
Tietysti olen tutustunut myös monen muun uskonnon temppeleihin.
Edelleen olen kuitenkin täysin taikauskonnoton. - Taikauskonnoton
Taikauskonnoton kirjoitti:
Ei se kyllä mua mitenkään ole altistanut.
Käyn usein vanhoissa kirkoissa (uudet rumilukset ei kiinnosta) ihan vain katselemassa ja kuuntelemassa sitä soundia.
Lisäksi olen usein tehnyt töitä kirkoissa.
Tietysti olen tutustunut myös monen muun uskonnon temppeleihin.
Edelleen olen kuitenkin täysin taikauskonnoton.Ja tietysti olen lukenut Raamatunkin. Voin sanoa, että viimeistään sen luettuani, olin varma ettei kristinuskossa ole järjen hiventäkään.
Raamatun kanteen tulisi laittaa tekstit:
"Tämä kirja vapauttaa kaikista huumeista ja riippuvuuksista"
"Tämä kirja on totuus"
"Tämä kirja parantaa fyysisesti ja henkisesti sairaat"
"Tämä kirja tuo todellisen rauhan"
"Tämä kirja johdattaa sinut Jumalan yhteyteen, syntien anteeksisaamiseen ja iankaikkiseen elämään"
"Tämä kirja on ainoa arvovaltainen totuuden ja moraalin määrittäjä"
"Tämä kirja antaa sinulle ilon, vapauden ja sisällön elämääsi"- LuvattuMaa
Aloittaja oli ainakin sinun osalta oikeassa.
- Mark.kukkuu.kukkuu
Miksi jeesuspellet valehtelevat aina vaan?
- Taikauskonnoton
Ainakaan tuollaista soopaa ei saisi laittaa mainokseen, sillä mainoksissa ei saa valehdella.
- Taikauskonnoton
Lisäksi näkyvä K18 merkintä.
- hgfrdertyui0på
Vaivaan penistä, hoohoohhh siiittimeni on pallivahahah
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174876
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2102622Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella301687- 251572
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291475Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491128
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81104Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962