Harhaopettjat joutuvat åysähtymään kohta!

9874

1.Ensinnäkin siksi että semmoista lahjaa ei ole olemassakaan. Ihmisiä pitää jos niin elää kirkkaudessa varoittaa ihmistä henkilökohtaisesti.
2.Varoitus on tarkoitettu uskoville ei siittiöille koska ne eivät ole edes syntynyneet!
3. En nähdä hätää näiden ns. sanottujen harhaopettajien ja ekyttäjien sanomissa ja videoissa.Heki ovat Jumala kuvia. Ei ole Paavalin mieltä vaikka lainaillaan hänen sanojaan että: itkien tämän sanon jotkut vaeltavat ristin vihollisina.Ei kehoteta paastoon eikä näy yhtään nöyryyttä vain pöyhkeä naama jolla ainoalla on totuus. Oikeaoppineisuuden armolahja(luulee niin)
4. Jos ihminen menee läpi jo 6 eri seurakuntaa ja on niistä kaikista vaputunut,on aika katsoa peiliin sydämen peiliin mikä on vikana!
5.Olemmme kalastajia emmekä harhaoppien metsästäjiä. Meillä pitää olla verkot eikä heinäseipäät jolla lyömme toista Jumala tietää onko ihminen sydämestään uskova.
6. Heidän pitää kysyä kuinka moni tulee uskoon tällä evankeliumilla kun kuulee että piruja on kaikkialla. Vain Jeesuksen veri pesee pois synnit.
7. Uskon päämäärä on sielujen pelastus. Tämä on heiltä kadonnut.
8.Heidän täytyy kysyä mitä ajattelevat maailman ihmiset jotka tulevat etsimään apua synnin siteisiin ja kuulevat nämä listat harhaopeista tai niihin uskotuista. Silloin pitää esittää lista kaikista harhoista tai perustaa online linja 24/7 johon voi soittaa kaiken tietävälle onko tämä puhuja nyt Jumalasta vai saatanasta vai sielullista
9.He itse ovat vastuussa kaikista niistä ihmisistä jotka etsivät valkeutta kristusta ja niistä uskovista jotka eivät enää jaksa kuunnella ja katsella tätä järkyttävää kristillistä pyhien perhettä joka kaiken aikaa lyö vain toista.
10. Koetelkaa kaikki. PITÄKÄÄ SE MIKÄ HYVÄ ON!
kaikissa ihmisissä
jos nämä ihmiset nyt eivät tee todellista neuvottelua Jumalan Hengen kanssa mikä on motiivi tähän buumiin Jumala joutuu kurittamaan niin kuin kapinoivaa lasta.
Hiekkalaatikolla lapset kiusaavat ja sanovat itseään aina paremmiksi kuin toiset. siltä tämäkin buumi minusta vaikuttaa!

7

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 90974
      • dfsssgsg

        Jumala toimii.


      • ddsdd

        amen, amen.


      • Jumalan_henkäys

        7.1.2017 18:49

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        KOHTA TAPAHTUU . . . JAKO ---> KAHTEEN OSAAN . . .

        . . .

        NE JOTKA - JUMALA - ON KUTSUNUT TÄLLE PALSTALLE . . .

        . . . JÄÄVÄT JA HEILLÄ JOKAISELLA ON . . . UUDESTISYNTYNEEN . . .

        . . . Pyhän Hengen KUTSU . . . JOTEN ---> HE KYLLÄ JÄÄVÄT . . . !

        . . .

        En ole omalta osaltani kiinnostunut niistä henkilöistä tai valitsemassa niitä henkilöitä, joita Jumala poistaa tältä palstalta, sillä en voi mitenkään vaikuttaa Herran valintoihin, enkä siihen tapaan tai keinoon millä Jumala puhdistaa palstaa.

        Olen kiinnostunut vain niistä HENKILÖISTÄ . . . jotka palstalle jäävät . . . :)
        .............................................................................. . . . ...................................... . . .

        ◾Jumalan Lapset . . .

        1. Juudas, Jeesuksen Kristuksen palvelija ja Jaakobin veli, KUTSUTUILLE, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesukselle Kristukselle varjellut.
        2. Lisääntyköön teille laupeus ja rauha ja rakkaus.
        3. Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu.

        . . . . . . . .

        Rakkaat Jumalan Lapset !

        Juudaksen kirje 1: 20-25 ---> Rukoilkaa ja pysykää vahvoina - TE - Rakkaat LAPSENI

        Mutta te, rakkaani, rakentakaa itseänne pyhimmän uskonne perustukselle, rukoilkaa Pyhässä Hengessä ja pysyttäkää niin itsenne Jumalan rakkaudessa, odottaessanne meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen laupeutta iankaikkiseksi elämäksi.

        Ja armahtakaa toisia, niitä, jotka epäilevät, pelastakaa heidät, tulesta temmaten; toisia taas armahtakaa pelolla, inhoten lihan tahraamaa ihokastakin.

        Mutta hänelle, joka voi varjella teidät lankeamasta ja asettaa teidät nuhteettomina, riemuitsevina, kirkkautensa eteen, hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti!
        Amen.

        . . . . . . . .

        JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !

        En itse ole vastuussa siitä, mitä Herra täällä TEKEE kun Hän suorittaa puhdistuksensa . . .
        . . . joten minulle on turha, kenenkään suuttua ja kantaa kaunaa . . . ;)

        Jumala on antanut minulle lupauksen . . . nöyrin palvelijani - ei sinun tarvitse kaiken saastan keskellä - Herran tahtoa - toteuttaa . . . PYYHKÄISEN PÖLYT POIS !

        . . . . . . . .

        Juudaksen kirje 1

        ◾Jumalattomat - ja - Ulkokullatut . . .

        4. Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen.

        8. Yhtäkaikki nämä uneksijat samoin saastuttavat lihan; he halveksivat herrautta, herjaavat kirkkauden henkiolentoja.

        ◾Jumalattomat . . .

        10. Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne; mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä.
        11. Voi heitä, sillä he kulkevat Kainin tietä ja heittäytyvät palkan tähden Bileamin eksytykseen ja hukkuvat niskoitteluunsa niinkuin Koora!
        12. He likapilkkuina teidän rakkausaterioillanne julkeasti kemuilevat ja itseään kestitsevät. He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita, hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä,
        13. rajuja meren aaltoja, jotka vaahtoavat omia häpeitään, harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu.

        ◾Ulkokullatut . . .

        16. He ovat napisijoita, kohtalonsa nurkujia ja vaeltavat himojensa mukaan; heidän suunsa puhuu pöyhkeitä, ja he mielistelevät ihmisiä oman etunsa tähden.
        17. Mutta te, rakkaani, muistakaa nämä sanat, mitkä meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen apostolit ovat edeltäpäin puhuneet,
        18. sanoen teille: "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan".
        19. Nämä juuri saavat aikaan hajaannusta, he ovat sielullisia, henkeä heillä ei ole.

        22. Ja armahtakaa toisia, niitä, jotka epäilevät, pelastakaa heidät, tulesta temmaten;

        ◾Jumalattomat . . .

        23. toisia taas armahtakaa pelolla, inhoten lihan tahraamaa ihokastakin.

        ---------------------------------------------------------------------------------------------
        Toivottavasti, ilmaisin ASIAN riittävän selvästi, mutta tarkennan . . . tarvittaessa !
        ---------------------------------------------------------------------------------------------

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Siunausta ja Herran rauhaa !

        ja . . . KÄRSIVÄLLISYYTTÄ . . . ;)


      • Jumalan_henkäys

        22.8.2016 0:37

        Rakkaat USKON siskot ja veljet !

        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        TÄLLÄ - PROFETIAT PALSTALLA - JÄRJESTETÄÄN . . .

        . . . JUMALAN . . .

        . . . APOSTOLIEN JA EVANKELISTOJEN . . . KOULUTUS . . . !
        . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

        .

        SEURAAVA VIESTI - POISTETUSTA KESKUSTELUSTA . . . !
        .............................................................................................. . . .

        Jeesus_valitsi_tekstin

        15.2.2016 17:14

        Jumala on ilmoittanut - HEINÄKUU 2015 - seuraavasti . . .

        KESKUSTELIN HERRAN KANSSA . . .

        KYSYIN: Jumalani, Herrani . . . Miten HALUAT järjestää TUON KOULUTUKSEN ?

        PERUSTAMMEKO SULJETUN KESKUSTELUPALSTAN, JONNE PÄÄSEVÄT
        SALASANALLA, vain pelkästään KOULUTETTAVAT ?

        . . .

        Jumala SANOI . . .

        MINÄ OLEN . . . Kaikkivaltias Jumala . . .

        . . . TOIMINTANI EI OLE KOSKAAN OLLUT SALAISTA . . .

        . . . KOULUTUS JÄRJESTETÄÄN JULKISELLA KESKUSTELUPALSTALLA . . . !

        ------------------------------------------------------------------------

        Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN. Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . en minä määrää yhtään mitään missään . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !

        ------------------------------------------------------------------------

        JUMALA MÄÄRÄÄ - MISSÄ - MITÄ - MITEN - ja - MILLOIN . . . TAPAHTUU !

        JOTEN myöskään RAAMATTU . . . EI MÄÄRÄÄ . . . ;)

        Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN . . . !

        SAAT KYLLÄ TIETÄÄ HETI KUN . . . JUMALA SANOO MITEN EDETÄÄN.

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." - Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
        Siunausta ja Herran rauhaa !


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      169
      2578
    2. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      224
      2259
    3. Seiska: Suhdekohussa rypenyt Anssi Heikkilä paljastaa - Pernilla Böckermanin kanssa tällaiset välit

      Anssi Heikkilä ja Pernilla Böckerman tanssivat yhdessä TTK:ssa ja heidän ympärillään spekuloitiin suhteesta. Nyt Heikkil
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1839
    4. Ilouutinen: Sohvaperunat Soile ja Jorma taas TV:ssä - Sohvikset jo 18 kautta - Onnea!

      Onnea Sohvikset 18 kautta! Ja ihana Soile (ja Jorma!) taas mukana! Lue lisää ja katso Soilen hauska kuva tästä: https:
      Sohvaperunat
      12
      1270
    5. Elokapinan kielto aloite kerää nimikirjoituksia kovaa vauhtia !

      Nyt klo 14 mennessä nimiä on jo liki 17000 allekirjoitusta. Nyt niitä nimiä vaan lisää meille riittää no
      Maailman menoa
      355
      1192
    6. Elokapinan lakkautusaloite 50 000 nimeä

      Ja lisää tulee, kohta on Ylenkin uutisoitavaa aloitteesta. https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143
      Maailman menoa
      313
      1086
    7. Piupali Paupali

      Kun en mä tunne teitä... Hyvät huomenet ja mukavat päivät ja hyvät viikonloput, arvoisat naiset ja herrat. 😊🎩🎪🤹🏼‍♂️
      Ikävä
      165
      1045
    8. Hei, mies, kirjoita jotain minusta

      Plus jokin tunnistemerkki/kirjain nimessäni. En todellakaan ymmärrä, pidätkö minusta vai toisesta naisesta. Et ole koska
      Ikävä
      52
      1043
    9. Mitä muuttaisit kaivattusi

      Ulkonäössä tai persoonassa
      Ikävä
      77
      1007
    10. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      173
      932
    Aihe