Oon viiskymppinen nainen ja toisinaan tulee sellasia päiviä että tyydytän itseäni useampaan kertaan. Villit kuvitelmat pyörivät päässäni ja sormet pyörivät ja hyörivät litimärässä vitussani. Muilla naisilla tällaisia itsetyydytyksen täyteisiä päiviä.? Minulla varmaan jo 7 tai 8 kerta tänään alkamassa kun tää kirjottaminenkin saa pillun sykkiin ja valuun kiimalimaa.
useita kertoja
7
308
Vastaukset
- kylläkans
Hei vaan,mä olen jo yli kuuskymppinen ja kyllä välillä muutamat huiput päivässä nautiskelen.olen lopultakin oppinut käyttämään dildoa.Se on vaivatonta ja mukavaa.
- Terttu.Mika
Vaimo on seksuaalisesti virittynyt ja sen hyvä koska panemme päivittäin vähintään kerran ja kimppaa harrastamme noin 1-2 kertaa viikossa tällä hetkellä 1N 2-3M että kyllä se pitää vaimollakin kiirettä huoltaa miesten tarpeita
- Kaveriporukka
Mekin olemme 50v ja naimme vaimon kanssa vähintään kerran päivässä ja harrastamme kimppapanoja ja parinvaihtoa sekä meidän suosikki on 1N 2-4M tai
2-3N 4-7M moi kirjoita minulle olis kiva jutella sinun kanssasi
- Buff68
Joo kyllä välillä tuntuu ettei kerta päivässä riitä
Olispa minulla tuonlainen nainen...;)
- mini-muna
Mulle riittäisi sekin, että nainen masturboisi ja saisi vaan katsella...ehkä uutakin :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583723Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873118Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin692326Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141530Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651309- 871169
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291029Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1991Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55965- 47952