Oon viiskymppinen nainen ja toisinaan tulee sellasia päiviä että tyydytän itseäni useampaan kertaan. Villit kuvitelmat pyörivät päässäni ja sormet pyörivät ja hyörivät litimärässä vitussani. Muilla naisilla tällaisia itsetyydytyksen täyteisiä päiviä.? Minulla varmaan jo 7 tai 8 kerta tänään alkamassa kun tää kirjottaminenkin saa pillun sykkiin ja valuun kiimalimaa.
useita kertoja
7
287
Vastaukset
- kylläkans
Hei vaan,mä olen jo yli kuuskymppinen ja kyllä välillä muutamat huiput päivässä nautiskelen.olen lopultakin oppinut käyttämään dildoa.Se on vaivatonta ja mukavaa.
- Terttu.Mika
Vaimo on seksuaalisesti virittynyt ja sen hyvä koska panemme päivittäin vähintään kerran ja kimppaa harrastamme noin 1-2 kertaa viikossa tällä hetkellä 1N 2-3M että kyllä se pitää vaimollakin kiirettä huoltaa miesten tarpeita
- Kaveriporukka
Mekin olemme 50v ja naimme vaimon kanssa vähintään kerran päivässä ja harrastamme kimppapanoja ja parinvaihtoa sekä meidän suosikki on 1N 2-4M tai
2-3N 4-7M moi kirjoita minulle olis kiva jutella sinun kanssasi
- Buff68
Joo kyllä välillä tuntuu ettei kerta päivässä riitä
Olispa minulla tuonlainen nainen...;)
- mini-muna
Mulle riittäisi sekin, että nainen masturboisi ja saisi vaan katsella...ehkä uutakin :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174796
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291635- 241477
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291405Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1481104
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme8984Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962