useita kertoja

viiskymppinenN

Oon viiskymppinen nainen ja toisinaan tulee sellasia päiviä että tyydytän itseäni useampaan kertaan. Villit kuvitelmat pyörivät päässäni ja sormet pyörivät ja hyörivät litimärässä vitussani. Muilla naisilla tällaisia itsetyydytyksen täyteisiä päiviä.? Minulla varmaan jo 7 tai 8 kerta tänään alkamassa kun tää kirjottaminenkin saa pillun sykkiin ja valuun kiimalimaa.

7

287

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläkans

Hei vaan,mä olen jo yli kuuskymppinen ja kyllä välillä muutamat huiput päivässä nautiskelen.olen lopultakin oppinut käyttämään dildoa.Se on vaivatonta ja mukavaa.

• Terttu.Mika

Vaimo on seksuaalisesti virittynyt ja sen hyvä koska panemme päivittäin vähintään kerran ja kimppaa harrastamme noin 1-2 kertaa viikossa tällä hetkellä 1N 2-3M että kyllä se pitää vaimollakin kiirettä huoltaa miesten tarpeita

• Kaveriporukka

Mekin olemme 50v ja naimme vaimon kanssa vähintään kerran päivässä ja harrastamme kimppapanoja ja parinvaihtoa sekä meidän suosikki on 1N 2-4M tai
      2-3N 4-7M

• moi kirjoita minulle olis kiva jutella sinun kanssasi

• Buff68

Joo kyllä välillä tuntuu ettei kerta päivässä riitä

• Olispa minulla tuonlainen nainen...;)

• mini-muna

Mulle riittäisi sekin, että nainen masturboisi ja saisi vaan katsella...ehkä uutakin :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1635
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1477
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1405
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      148
      1104
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      984
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe