Olen omituinen nainen. Viime aikoina olen fantasioinut raiskauksesta, että minua raiskataan kun nukun kotona, asunnon ovet jäävät auki jne... ei siis mitään "verilentää" väkivaltaa, mutta et olisin sidottu ja käytetty niin, kuin toinen haluaa... tuskin ketään miestä tälläiset suunnitellut raiskaukset kiinnosta... mistä nää ees päähän tulee...
Raiskausfantasia
26
2820
Vastaukset
- Odjnmi
Melko omituinen fantasia. Jos minulla nainen sanoisi kahden kesken rauhallisesti että raiskaa joskus minut kuin olen kiimassa niin minä raiskaisin. Otappa yhteyttä. Jätä s-posti minulle.
- vain-tuttujen-kesken
En puhuisi raiskauksesta tuossa tapauksessa, vaan väkisin ottamisesta. Raiskaus liittyy paljon pahempaan tapahtumaan, eikä siinä ole kyse halusta tulla raiskatuksi. Jos kumppani tai joku tuttu tietää taipumuksistasi, niin varmasti sellainen löytyy, joka toteuttaa toiveesi melko hyvin. Väkisin ottamiseen voi liittää hyvin pitkitetyn nautinnon, jossa ottaja kiusaa ja pitkittää pakolla otettavan nautintoa.
Toki raiskaus nimikkeenä on jo jollekkin fantasioijalle nautinto, mutta haluaa aina kuitenkin pitää omat rajansa tapahtumassa, joita oikeassa raiskauksessa ei ole koskaan. - FeikkajattUlosTäältä
Taidat olla FEIKKI!!!!!!!!!! Täälläkin on paljon miehiä jotka esintyy naisena!!!!!!!!!!!!
- FeikkiRaiskaus
Minun vaimolla on myös samat ajatukset ja olemme "raiskanneet" hänet kimpassa
tulimme avonaisesta ovesta meillä oli Hupun ja peitimme vaimoni silmät meitä oli 5 miestä ja kaksi piti kiinni käsistä ja kaksi levitti jalkoja ja pani mm häntä keittiön pöydälle nojattuna naimme häntä pari tuntia eikä vaimo tieeđä vieläkään kaikkia miehiä eikä tunnistanut panotyylistä eikä munan tunnusta koska emme jutelleet minä ainoastaan puhuin eikä hän päässyt tunnustelemaan miehiä häntä vaivaa epätietoisuus kun ei tiedä kuka häntä pani - ElliotK
"Raiskaus"leikkejä makuhuoneessaa kutsutaan Con Noncon:iksi. Elikkä consentual non-consentual. Ei niin harvinainen fetissi! (:
- Suostuvaiseksi
Kun perse on ensin mureutettu, voikin sitten laittaa juntan toimimaan.
http://elitepain.com/movie.php?id=908&hd=on
Tuosta se alkaa ja nainen suostuu ihan mihin vaan. - Sannahoitaja
Kyllä sitä tuollaistakin voi leikkiä. Oikea raiskaus on rikos, mutta leikkiä voi niin, että asiasta on jotenkin sovittu ja mukana on luotettu henkilö - mies tai nainen. Joskus nuorempana leikittiin sellaista työpaikan porukan kanssa. Myös miehiä "raiskattiin" ja se oli minusta aika hauskaa - niin kuin kaikkien katselijoiden mielestä. Osa tytöistä tyytyi vain imemään, mutta minä halusin ratsastaa.
Oma vuoroni tulla "raiskatuksi" tuli kerran meidän työporukan jouluteatterinäytännön jälkeisillä jatkoilla minulle täytenä yllätyksenä, sillä olimme kaikki juhlavaatteissa. Ystävättäreni valvoivat ettei tilanne kuitenkaan mennyt överiksi. Äkkiä vaan käteni sitaistiin selän taakse ja laitettiin side silmille ja kaadettiin lattialle. Rinnat kiskottiin esiin mekon kaula-aukosta ja sukkahousut revittiin jaloista ja pillullani leikittiin ennen kuin minua pantiin todella monta kertaa. Vieläkään en tiedä moniko minua pani, sillä kukaan ystävättäreni ei suostunut kertonmaan. Kondomia kyllä käytettiin, mutta spermat sain reisille ja vatsalle eikä juhlamekkoni edes tahriintunut.
Viiden vuoden aikana siinä työpaikassa tämä toistui pari muutakin kertaa minun kohdallani.
Voisi hyvin nyt vanhempanakin osallistua...- Kaarlo52
Kuulostaa todella kiihottavalta!!! Monenko miehen arvelet panneen sinua? Entä se miesten "raiskaus"??? Minkä ikäinen olit silloin ja entä nyt?
- Sannahoitaja
Niitä miehiä oli viisi ja luulisin että kaikki panivat - jotkut ehkä kaksi-kolmekin kertaa. Kolme kertaa pantiin myös rintojen väliin ja joku niistä purkautuikin sinne.
Niin se miesten raiskaus oli aika hauska juttu. Side silmillä ja kädet selän taakse sidottuina toimiston kahvihuoneen lattialla täysissä pukeissa. Sitten housut pois ja porukalla runkkaamaan ja imemään kaveria lähelle laukeamista. Muutamat istuivat hetkeksi päälle niin että kalu upposi vähän sisään. Minä halusin vähän enemmän ja ratsastin niin kauan että kaverilta lensi. Muut miehet runkkasivat sivummalla - ja saattoivat saada vähän apuakin siihen... Olin siinä puolivälissä kolmeakymmentä ja sinkku. Ei tämä ihan jokaviikkoinen tapa ollut - ainoastaan joittenkin juhlien kosteilla jatkoilla. Tapa hiipui kun yksi toisensa jälkeen löysi pysyvän elämänkumppanin. - Kaarlo52
Miten siinä kävi kun joku laukaisi tisseillesii ja oli mekko päällä? Eikö siitä tullut paha sotku? Rintaliivit ainakin???
- Sannahoitaja
Kaarlo52 kirjoitti:
Miten siinä kävi kun joku laukaisi tisseillesii ja oli mekko päällä? Eikö siitä tullut paha sotku? Rintaliivit ainakin???
No ystävättäret vähän "säälivät" vaatteitani. Joku pyyhki isommat spermat pois niin että vain vähän jäi rintsikoitten pitseihin "kotiin viemistä".
Olen itsekkin päässyt moiseen leikkiin mukaan. Sovittiin etukäteen milloin rupeaa tapahtumaan ja missä. Leikkiin kuului että myös minun kuului panna hanttiin kovasti. Minua ei kylläkään sidottu mutta silmät peitettiin ja käsistä pidettiin kiinni.
- Anonyymi
Sannahoitaja kirjoitti:
Niitä miehiä oli viisi ja luulisin että kaikki panivat - jotkut ehkä kaksi-kolmekin kertaa. Kolme kertaa pantiin myös rintojen väliin ja joku niistä purkautuikin sinne.
Niin se miesten raiskaus oli aika hauska juttu. Side silmillä ja kädet selän taakse sidottuina toimiston kahvihuoneen lattialla täysissä pukeissa. Sitten housut pois ja porukalla runkkaamaan ja imemään kaveria lähelle laukeamista. Muutamat istuivat hetkeksi päälle niin että kalu upposi vähän sisään. Minä halusin vähän enemmän ja ratsastin niin kauan että kaverilta lensi. Muut miehet runkkasivat sivummalla - ja saattoivat saada vähän apuakin siihen... Olin siinä puolivälissä kolmeakymmentä ja sinkku. Ei tämä ihan jokaviikkoinen tapa ollut - ainoastaan joittenkin juhlien kosteilla jatkoilla. Tapa hiipui kun yksi toisensa jälkeen löysi pysyvän elämänkumppanin.Semmonen satutuokio 70v Pertsalta.
- Fantasian-kulku
Voisi edetä juuri noin.
http<://<dbnaked<.<com</tube</content</general</sites</hardfuckgirls</4248_Outdoor_fucking_with_cute_teen/
Kunhan poistetaan linkistä <-merkit - Pusikossa
Nuorempana sattui kesälauantai tansseissa kerran... olin juhlatuulella aikalailla.
Minä menin yhden armeijapoitsun kanssa silloisen Työväentalon takana olevaan metsään nusssimaan. Paneskelimme aikamme mättäällä.
Varvin jälkeen sinne pöllähti kolme muuta lisää. He kävivät minun kimppuun välittömästi. Yritin estellä aluksi, mutta kaksi heistä piti käsiäni sivuilla, kun kolmas oli polvillaan haaroissani, rullasi kortsun paikalleen ja tunkeutui sisääni. Sivusilmällä huomasin, miten se ensimmäinen veteli tupakkaa tyytyväisenä, makoillen kankaalla.
Luovutin ja annoin suosiolla tulla. Sinä yönä tulikin patukkaa kunnolla. Osa otti toisen kierroksen ja jyysti pidempään ennen kuin laukesivat. Olivat intti-kavereita keskenään ja viikonloppulomalla.
Onneksi kortsut säilyi ehjänä kaikilla. Alapää oli kyllä hieman hellänä seuraavan päivän. - aikuinennainen_
Aika yleinen tuollainen fantasia on. Eihän siinä ole kyse oikeasta raiskauksesta, koska tarkoitus on, että nainenkin nauttii. Itse jo lapsena kuvittelin sellaisia juttuja, että minut sidotaan ja joku sorkkii alapäätäni. Silloin en edes tiennyt oikeasta yhdynnästä.
Nyt aikuisena tuntuu kovasti kiihottavalta ajatus, että joku mies (tai useampikin) tulee yöllä sänkyyni, pitelee aloillaan tai sitoo kiinni ja peittää silmät, suutelee väkisin, kourii ja hyväilee joka puolelta, käyttää minuun kieltään, sormiaan, dildoja ja lopuksi vielä panee eri asennoissa.
Miehen pitäisi todellisuudessa olla itseäni miellyttävä ja luotettava, sillä oikeasti en pidä kovista otteista tai nauti kivusta. Siksi tämä onkin vain raiskausfantasia. Yleensä tykkään olla itse aktiivinen sängyssä. Joskus olisi kiva kokea jotain ihan erilaista, mutta silti niin, että minunkin nautintoni huomioidaan. - tosi_outo_nimimerkki
Jep, eipä tuossa mitään kovin epätavallista vaikuttaisi olevan. Miehenä olen todennut että kun parisuhteessa tullaan siihen pisteeseen missä avoimesti voidaan mieltymyksistä keskustella tulevat väkisinottofantasiat hyvin usein naisilta ensimmäisenä mieleen. Otantani ei ole kovin suuri mutta kohdallani puhutaan kyllä yli 50%.
Ehkä olen jotenkin alitajuisesti mieltynyt naistyyppiin jota tällainen kiinnostaa, epäilen tosin, koska olen joutunut psyykaamaan itseäni melkoisesti saadakseni itseni sopivaan mielialaan kyseisiä leikkejä varten.
Mutta eihän tuossa mitään pahaa ole niin kauan kuin molemmat tykkäävät leikkiä. - Allapäin
Mulla on ollut koko ikäni raiskausfantasioita,ihan 11-vuotiaasta asti,jolloin istuin tienpenkalla lyhyt pitsimekko päällä ja pikkuhousut haara sivussa että pimppi näkyi tiellä ohimeneville autoille.Kuvittelin miten joku pappa kiihottuu ja tulee ja vie. Kerran pysähtyi auto,3-4 nuorta vierasta tyyppiä pyys mukaan,uimaan olisivat muka vieneet,mut yks sano että toihan on ihan pikkulikka,antaa olla,sit lähtivät.Vuosien varrella oon kuvitellu että mitä kaikkea mulle olis voinu tapahtua,miten mut ois vieny milloin kukakin.Kerran 16v kolme kaveria metsästi mua pakulla,juoksin karkuun pitkin teitä,lopulta yks tuli yksin ja lupas kyydin,menin ja hän vei mut syrjäiseen paikkaan,raahas peräkonttiin ja otti väkisin,tuntui hyvältä vaikka kovasti rimpuilin.
- Anonyymi
Raiskausfantasiassasi varmaan esiintyy hyvän näköinen, kroppainen ja hyvältä tuoksuva tumma komistus tyyliin Jason Momoa? Joka ronskeilla otteilla veisi sua kuin litran mittaa? Jossain uimarannan lähellä olevassa bambumajassa? Tavallaan kiltisti tulisit mukana nauttien? Tuskin kumminkaan fantasioit tulevas raiskatuksi kuten yleensä: hielle haiseva arabiaa sönkkäävä susiruma väärähampainen ientulehduksesta kärsivä visvamuna ottaa sut väkisin -2 asteen kylmyydessä Korsolaisessa porttikongissa humalassa yöllä kello 3:46? kiskoo sua tukasta ja antaa vähän nyrkkiä samalla kun painaa menemään? Pakottaa imemään pahalle haisevaa karvaista juustoista mulkkua?
Ensimmäisestä skenaariosta saat todella miellyttäviä muistoja, toisesta skenaariosta traumat ja ikuisen epäluottamuksen kaikkia miehiä kohtaan. - Anonyymi
Subini haaveili osin vastaavasta eli anaalinsa nukkuvana otetuksi tulemisesta ja antoi siihen ihan luvankin, eikä mennyt pitkäänkään kun yllätin eräänä yönä subini toteuttamalla fantasiansa. Muutamien tuntien iltaleikkien jälkeen subini oli perusteellisen väsyneeksi nussittu ja aletti nukkumaan, jätin liukkaripurkin yöpöydälle, havahduin pari tuntia nukuttuani ja tsekkasin subin olevan sikeässä unessa paljas takapuoli itseäni kohti. Liukkaria kunnolla kulliin, kevyttä hyväilyä jotta seisokki kovenee ja liukkari lämpenee. Käsi pakaralle ja levitin peppuvakoa asettaen terskan anukselleen. Pieni paine ja liikkumatta, tarkkailin havahtuuko mutta rauhallinen hengitystahti ei muuttunut yhtään. Hiukan lisää painetta ja terska alkoi avata tietään kohti melko rentoa anaaliaan. Taas hidastusta ja hetken päästä hiukan paineen hellitystä jotta kulli liikkuu ulospäin ja liukkarin levitys syvrmmälle varmistuu, ettei subini herää liian aikaiseen. Taas lisää painetta ja huumaava tunne terskan painuessa hitaasti mutta varmasti sulkijan ohi. Kullin ollessa varren puoliväliä myöten subini anaalissa, jämähdin taas paikalleni tarkkaillen subini unitilaa, ei muutosta joten aloitin hitaasti nussia edelleen rentoa peppuaan. Tässä kohtaa subini havahtui, tunsin miten sulkija kuroutui tiukemmaksi, otin tiukan otteen lantioltaan ja odotin reaktiotaan. Subini huokaisi syvään ja alkoikin liikkua itse ja sehän johti hyvin kiihkeään anaalipanoon, jossa subini laukesi ennen minua ja itse laukesin siihen sykkeeseensä sulkijan puristellessa kullini vartta rytmikkäästi. Oli kyllä hyvin tyytyväinen subi siinä kohtaa kun olin täyttänyt suolensa spermallani.
- Anonyymi
Koittaispa joku päivä kun vanhempi eläkeläisukko raiskaisi mut. Tapaisin hänet puistossa ja hän veisi mut asuntoonsa. Ryhtyisi hommiin ja panisi mua kunnolla. Pyytäisi kääntymään vatsalleni ja alkaisi hieromaan mun peppua ja tökkimään ja vetelemään sormillaan mun peräaukkoa niin että tuntuu. Raiskaisi mut kunnolla. Jotenkin tuntuu että mun kuuluisi kokea tuo osana mun elämää . Joskus mä yritän hakeutua vanhemman miehen lähelle jos häntä alkaisi kiinnostaa kun mä olen nuorempi nainen. Mutta en ole oikein onnistunut siinä. Tai jos mies tulee vastaan jollain tiellä , siis vanhempi, niin laitan välillä käteni farkkuhaaraani ja vähän puristelen sitä. Katson samalla muualle. En vaan tiedä miksi mua kiinnostaa ja kiihottaa vanhat miehet niin paljon. Heissä täytyy olla jotain jännittävää ja jotain muuta mitä nuoremmilla ei ole.
- AnonyymiUUSI
keikkamiehesi (at) gmailpistecom hoitaa kyllä tämänkin.
- AnonyymiUUSI
Etsisin mielelläni kanssasi 60+ miehen panemaan sinua väkisin, olisin mukana touhuissa, pitelisin sinua kiinni tuon miehen jälkeen itsekin ottaisin sinut. Kiinnostaisiko tällainen? Jos asut pääkaupunkiseudulla, niin 43v mies olisi kiinnostunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etsisin mielelläni kanssasi 60 miehen panemaan sinua väkisin, olisin mukana touhuissa, pitelisin sinua kiinni tuon miehen jälkeen itsekin ottaisin sinut. Kiinnostaisiko tällainen? Jos asut pääkaupunkiseudulla, niin 43v mies olisi kiinnostunut.
Olen helsinkiläinen. Mutta ehkä mieluummin yhden miehen kanssa ja voisin häkeltyä useamman kanssa kun olen vähän arka vaan. Kyllä mua ajatus kiinnostaa silti. Olisihan se kiva tulla raiskatuksi useamman kerran päivässä. Voisi paikat olla vähän höllät teidän miesten käsittelyn jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen helsinkiläinen. Mutta ehkä mieluummin yhden miehen kanssa ja voisin häkeltyä useamman kanssa kun olen vähän arka vaan. Kyllä mua ajatus kiinnostaa silti. Olisihan se kiva tulla raiskatuksi useamman kerran päivässä. Voisi paikat olla vähän höllät teidän miesten käsittelyn jälkeen.
Juteltaisko lisää aiheesta privana, hki vieressä asun myös.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etsisin mielelläni kanssasi 60 miehen panemaan sinua väkisin, olisin mukana touhuissa, pitelisin sinua kiinni tuon miehen jälkeen itsekin ottaisin sinut. Kiinnostaisiko tällainen? Jos asut pääkaupunkiseudulla, niin 43v mies olisi kiinnostunut.
Mua kiinnostais myös
Kik: nainen19vuotias
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1294313Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja393268Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12433KÄVELYTREFFIT ?
Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo2081485Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v211207Mies pelkää mahdollista raskautta
Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j2111109Kiikkustuoli
Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa1581069- 681044
Hevosmies kylän kunnioitettu herra
Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka22948En elä täällä vaan oikeassa elämässä
Jos ihmissuhde kaatuu siihen, mitä täällä palstalla kuvitellaan ja väännetään, silloin ongelma ei ole minussa vaan luott127812