Ei hanki kakaroita, niin ei tarvitse kakaroiden aikuisena pähkäillä olemassaoloaan.
mitä oli ennen syntymää
19
265
Vastaukset
- jooeisovi
Parempi ehkä ollakin, jos ovat vaan pelkkiä "kakaroita". Ehkä et osaisi edes niitä kasvattaa ja maailma olis vieläkin pahempi paikka. tai ehkä osaisitkin, mene ja tiedä!
- pelkäätkötotuutta
Kuoleman jälkeen ei ole mitään.
- Julistus-esitetty
pelkäätkötotuutta kirjoitti:
Nyt sitten vain todistamaan.
- rhtrh
Julistus-esitetty kirjoitti:
Nyt sitten vain todistamaan.
Saat todisteet kuoltuasi.
- RealismiaKehiin
pelkäätkötotuutta kirjoitti:
Hyvin moni on jo kuollut, silti vielä on jotain.
- nää_on_näitä
Miten aloittajan oleminen tai olemattomuus riippuu lapasistaan? Tuossahan on kaiken kattava tehtävä, olet tullut tänne todetaksesi tämän aivan julkisesti.
Mitä oli ennen syntymää
Olet tullut pähkäilemään olemassaoloasi
Ei hullumpi tehtävä lainkaan- pää_täynnä_täitä
Sinua ei olisi olemassa, ilman vanhempiasi.
- Täiden-koti
pää_täynnä_täitä kirjoitti:
Sinua ei olisi olemassa, ilman vanhempiasi.
Päässä olevat täit olisivat jääneet ilman nykyistä kotiaan.
- syöpäläisistäpäästävä
Minä käytän täishapoota tai leikkaan tukan pois.
- nää_on_virheitä
lapsistaan
- dfjfijfi
Aloittajalle asia lienee yhdentekevä, lapsi tai lapanen.
Lapsissamme me jatkamme elämäämme. Voi olla muuten mielenkiinotoista, kun tutkijat saa DNA:n salaisuudet selville, sen miten kokemuksetkin tallentuvat geeneihimme. Meille siis tulee kaikkien esi-isiemme kyvyt jonain päivänä käyttöön. Osaamme puhua muinaisia, kuolleita kieliä ja vaikka mitä erikoista. Kaikki se tieto ja kokemus on jonain päivänä mahdollista palauttaa nykyiseen sukupolveen. Pitää vaan löytää se mekanismi geeneistä, mikä avaa tämän "salaisuuksien kammion"
Olen joskus kelannut joitain omituisia juttuja itsessäni ja ne saattavatkin olla peräisin esivanhemmiltani. Jotain kummaa shamanismia ja muuta sellaista. Isoisäni isoisä oli meedio. Tietenkin ihmisen täytyy uskoa näihin juttuihin, epäusko on pahin este henkisyyden tiellä. - nää_on_näitä
dfjfijfi kirjoitti:
Aloittajalle asia lienee yhdentekevä, lapsi tai lapanen.
Lapsissamme me jatkamme elämäämme. Voi olla muuten mielenkiinotoista, kun tutkijat saa DNA:n salaisuudet selville, sen miten kokemuksetkin tallentuvat geeneihimme. Meille siis tulee kaikkien esi-isiemme kyvyt jonain päivänä käyttöön. Osaamme puhua muinaisia, kuolleita kieliä ja vaikka mitä erikoista. Kaikki se tieto ja kokemus on jonain päivänä mahdollista palauttaa nykyiseen sukupolveen. Pitää vaan löytää se mekanismi geeneistä, mikä avaa tämän "salaisuuksien kammion"
Olen joskus kelannut joitain omituisia juttuja itsessäni ja ne saattavatkin olla peräisin esivanhemmiltani. Jotain kummaa shamanismia ja muuta sellaista. Isoisäni isoisä oli meedio. Tietenkin ihmisen täytyy uskoa näihin juttuihin, epäusko on pahin este henkisyyden tiellä.Aivan hyvin voi erilaiset taidot olla peräisin jostain "aiemmasta".
Tulee mieleen kysymys tuoko tieto tyytyväisyyttä, kyllä tuo jos tietää että tyytyväisyys on oma valinta.
Aloittajan valinta on välttää kakaroiden hankkimista, tai se on minun tulkintani avauksesta.
Minunkin valintani olkoon että olen tyytyväinen siihen minkä valitsin. Aina on niitä jotka pitävät eriävästä mielipiteestä huolen.
Siitä juuri voin olla onnellinen, olen inspiroinut erilaisia päätelmiä, ja pähkäilen olemassaoloani. En ole turhaan kun inspiroin lukijaa.
- Mistäs
marketista sä meinasit, että niitä vois ostaa? Mun mielestä sä liikut vähintään ihmiskaupan harmaalla alueella.
Eihän sulla tuu elostas tuon taivahallista jos sä alat jo ennakkoon murehtiin olemattomien lapsies miettimisiä. Lapset ja elon jatkumo ei tosiaan taida olla se sun juttus:), mutta mee tavallas.- kuolemaanloppuu
Avaus on suunnattu mielisairaille uskovaisille.
- tanttavihreä
Oli kapakka ja siellä kaksi juopunutta mies ja nainen! Kiima vei mennessään
ja yhdyttiin.Kului 9kk ja nainen synnytti lapsen.No mitä oli ennen syntymää?
Pari munasolua ja jumalaton määrä siittiöitä jotka sotkeutuivat toisiinsa.
Yksi pointti olisi uskomus,lisääntykää ja täyttäkää maa.- älkäälisääntykö
Puhut varmasti piispoista.
- sterilisaatio
Uskovaisten tyhmät kakarat joutuvat jatkamaan vanhempiensa pähkäilyjä.
Joku akateemikko sano, ettei rajatilatapauksia voi selittää tieteellä, sillä hänen mukaan ne ovat henkimaailman kokemuksia, joka tila kun ihminen on hetken kuolleena.
Mut toisaalta suurin osa akateemikoista pitää sitä tilaa tilana, jonka tiede todistaa olevan ns tietynlainen hallusinaatiotila. Tod näk tiede vie tässä ....
Se on todennäköisempää.
Mut päätä ei voi laittaa pantix. =)
Se pittää aina muistaa.
Siksi oonki agnostikko.
Riittääkö se taivaspaikkaan? Saas nähä =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391