Lahkolaisuuden ääri-ilmentymä

Asioitaseuraillut

Se on VAIN MINÄ, ja kaikki muut ovat saatanoita.
Uskokaa tai älkää, tällaista ajattelua on tällä palstalla jo pitkään eräs henkilö harjoittanut.

88

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyhytkatsaus

      Teuvo tuhosi suhteensa kannattajiinsa ja siksi vain hän jäi lahkonsa raunioille yksin. Siinä lyhyt historia. Siitä se "vain minä"-oppi tulee väkisinkin.

    • harvatjavalitut

      Totuuden puolustajat ovat Raamatussa hyvinkin yksinäisiä henkilöitä, joita toiset vihaavat. Teuvo täyttää Raamatullisen profeetan kriteerit.

      Jeesuksen lähettämä profeetta on tälläinen:

      Matt. 23:34

      Sentähden, katso, minä lähetän teidän tykönne profeettoja ja viisaita ja kirjanoppineita. Muutamat heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, ja toisia heistä te ruoskitte synagoogissanne ja vainoatte kaupungista kaupunkiin;

      • Asioitaseuraillut

        Vääristelet tahallasi. Jo se, että Teuvo väittää suurta osaa Uudesta Testamentista valheeksi, tekee hänestä itsestään valehtelijan.
        Ja jo se, että pitää muita ihmisiä saatanoina, tekee muiden kanssa toimimisen lähtökohtaisesti mahdottoman.


      • harvatjavalitut
        Asioitaseuraillut kirjoitti:

        Vääristelet tahallasi. Jo se, että Teuvo väittää suurta osaa Uudesta Testamentista valheeksi, tekee hänestä itsestään valehtelijan.
        Ja jo se, että pitää muita ihmisiä saatanoina, tekee muiden kanssa toimimisen lähtökohtaisesti mahdottoman.

        Eihän sellaisen henkilön kanssa pidäkään pitää yhteyttä, jonka Pyhä Henki ilmaisee Saatanan enkelin/hengen kantajaksi. Teuvo tekee siinä aivan oikein.


      • Niinsemeneepi
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Eihän sellaisen henkilön kanssa pidäkään pitää yhteyttä, jonka Pyhä Henki ilmaisee Saatanan enkelin/hengen kantajaksi. Teuvo tekee siinä aivan oikein.

        Jos kerran kaikki muut ovat saatanoita, eikä heidän kanssaan voi olla yhteydessä, niin silloin on parasta muuttaa metsään erakoksi ja ottaa paljon suolaa mukaan. ;)


      • harvatjavalitut
        Niinsemeneepi kirjoitti:

        Jos kerran kaikki muut ovat saatanoita, eikä heidän kanssaan voi olla yhteydessä, niin silloin on parasta muuttaa metsään erakoksi ja ottaa paljon suolaa mukaan. ;)

        Päinvastoin. Saatananhengen kantajaa pitää varoittaa ankarasti ja paljastaa ja "huutaa katoilta", jotta muutkin osaisivat varoa sellaista eksyttäjää. Jos ei varoita muita kaltaisistasi väärämielisistä, siitä joutuu kerran vastaamaan Herran edessä.


      • Asiatuliselväksi
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Päinvastoin. Saatananhengen kantajaa pitää varoittaa ankarasti ja paljastaa ja "huutaa katoilta", jotta muutkin osaisivat varoa sellaista eksyttäjää. Jos ei varoita muita kaltaisistasi väärämielisistä, siitä joutuu kerran vastaamaan Herran edessä.

        Kyllä joo. Teuvolle Jeesus-uskoiset ovat väärämielisiä saatanahenkisiä ja ns. suruttomat, ei-uskovat jumalattomat ovat niitä joita Teuvo varoittelee Savitaipaleen talojen katoilla kääntymästä Jeesuksen puoleen. Asia harvinaisen selvä. Kiitos valistuksesta.


      • Näinsemeillämenee
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Päinvastoin. Saatananhengen kantajaa pitää varoittaa ankarasti ja paljastaa ja "huutaa katoilta", jotta muutkin osaisivat varoa sellaista eksyttäjää. Jos ei varoita muita kaltaisistasi väärämielisistä, siitä joutuu kerran vastaamaan Herran edessä.

        Tässäpä onkin Teuvon Saatana-ideologialla varustetulla ihmisellä, kuten sinulla oikeus lähteä lahtaamaan Jeesus-uskoisia, sillä perusteella, että eihän "saatanahenkisten" väärämielisten tappaminen niin paha asia voi olla. Saman ajattelun mukaanhan "saatanoille" voi valehdella aivan vapaasti. Hip hei!


      • harvatjavalitut
        Asiatuliselväksi kirjoitti:

        Kyllä joo. Teuvolle Jeesus-uskoiset ovat väärämielisiä saatanahenkisiä ja ns. suruttomat, ei-uskovat jumalattomat ovat niitä joita Teuvo varoittelee Savitaipaleen talojen katoilla kääntymästä Jeesuksen puoleen. Asia harvinaisen selvä. Kiitos valistuksesta.

        Pahimmat eksyttäjät ovat juuri niitä tarkoittamiasi "Jeesususkoisia" ja Jeesuksen nimen hokijoita.

        Oikea Jeesus sanoo kerran kuitenkin heille näin:

        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.


      • Annahantullavaan
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Pahimmat eksyttäjät ovat juuri niitä tarkoittamiasi "Jeesususkoisia" ja Jeesuksen nimen hokijoita.

        Oikea Jeesus sanoo kerran kuitenkin heille näin:

        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Ikävä tuottaa sinulle pettymys, mutta tuon Sanan kohdan mukaisia asioita ei elämässäni ole tapahtunut, enkä myöskään ole Jeesus-nimen hokija, mutta voithan etsiä jonkin muun Raamatun kohdan, jonka perusteella voit minut tuomita.


      • Verenmerkki
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Pahimmat eksyttäjät ovat juuri niitä tarkoittamiasi "Jeesususkoisia" ja Jeesuksen nimen hokijoita.

        Oikea Jeesus sanoo kerran kuitenkin heille näin:

        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,


      • harvatjavalitut
        Verenmerkki kirjoitti:

        Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen,

        Henki on uuden liiton merkki ja sinetti. Siis Jeesuksen lähettämä Totuuden Henki. Mutta jolla Kristuksen henkeä ei ole, se ei ole opetuslapsi ollenkaan. Ei pelkkä jakeiden kopioiminen tänne mitään hyödytä.


      • Hänarmahtaa

        ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."


      • Hänarmahtaa
        Niinsemeneepi kirjoitti:

        Jos kerran kaikki muut ovat saatanoita, eikä heidän kanssaan voi olla yhteydessä, niin silloin on parasta muuttaa metsään erakoksi ja ottaa paljon suolaa mukaan. ;)

        Sentähden minä sanon sinulle: tämän paljot synnit ovat anteeksi annetut: hänhän näet rakasti paljon; mutta jolle vähän anteeksi annetaan, se rakastaa vähän."


      • Hänarmahtaa
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Eihän sellaisen henkilön kanssa pidäkään pitää yhteyttä, jonka Pyhä Henki ilmaisee Saatanan enkelin/hengen kantajaksi. Teuvo tekee siinä aivan oikein.

        Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan."


      • Hänarmahtaa
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Pahimmat eksyttäjät ovat juuri niitä tarkoittamiasi "Jeesususkoisia" ja Jeesuksen nimen hokijoita.

        Oikea Jeesus sanoo kerran kuitenkin heille näin:

        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."


      • Hänarmahtaa

        Sentähden Herra odottaa, että voisi olla teille armollinen, sentähden hän nousee armahtaaksensa teitä; sillä Herra on oikeuden Jumala. Autuaita kaikki, jotka häntä odottavat!


      • Hänarmahtaa
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Pahimmat eksyttäjät ovat juuri niitä tarkoittamiasi "Jeesususkoisia" ja Jeesuksen nimen hokijoita.

        Oikea Jeesus sanoo kerran kuitenkin heille näin:

        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        ja anna anteeksi kansallesi, mitä he ovat rikkoneet sinua vastaan, ja kaikki heidän syntinsä, jotka he ovat tehneet sinua vastaan; ja suo, että heidän vangitsijansa olisivat laupiaat heitä kohtaan ja armahtaisivat heitä.


      • Hänarmahtaa
        Asiatuliselväksi kirjoitti:

        Kyllä joo. Teuvolle Jeesus-uskoiset ovat väärämielisiä saatanahenkisiä ja ns. suruttomat, ei-uskovat jumalattomat ovat niitä joita Teuvo varoittelee Savitaipaleen talojen katoilla kääntymästä Jeesuksen puoleen. Asia harvinaisen selvä. Kiitos valistuksesta.

        Enkö siis minä armahtaisi Niiniveä, sitä suurta kaupunkia, jossa on enemmän kuin sata kaksikymmentä tuhatta ihmistä, jotka eivät vielä tiedä, kumpi käsi on oikea, kumpi vasen, niin myös paljon eläimiä?"


      • Hänarmahtaa
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Henki on uuden liiton merkki ja sinetti. Siis Jeesuksen lähettämä Totuuden Henki. Mutta jolla Kristuksen henkeä ei ole, se ei ole opetuslapsi ollenkaan. Ei pelkkä jakeiden kopioiminen tänne mitään hyödytä.

        Enkö siis minä armahtaisi Niiniveä, sitä suurta kaupunkia, jossa on enemmän kuin sata kaksikymmentä tuhatta ihmistä, jotka eivät vielä tiedä, kumpi käsi on oikea, kumpi vasen, niin myös paljon eläimiä?"


    • Verenkautta

      ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

    • Verenkautta

      ja uuden liiton välimiehen, Jeesuksen, tykö, ja vihmontaveren tykö, joka puhuu parempaa kuin Aabelin veri.

    • Kiteytysosuva

      Aika osuva kiteytys.

    • Muistionpettänyt

      V-älläthän puhuu monikossa: "Vain me olemme, Vain meillä on"

      • Eiolejeistäkysymys

        No niinhän ne puhuu. Heillä onkin laajempi, avarampi käsitys.


      • harvatjavalitut

        Ja monella lahkolla on kpl- kiintiö, jotka pääsee taivaaseen.


      • Oikolukija
        Eiolejeistäkysymys kirjoitti:

        No niinhän ne puhuu. Heillä onkin laajempi, avarampi käsitys.

        Eipä heistäkään kaikki osaa vielä kirjoittaa.


      • Kerrohanminulle
        harvatjavalitut kirjoitti:

        Ja monella lahkolla on kpl- kiintiö, jotka pääsee taivaaseen.

        Niinkö? Kenellä?


      • TopiasTaneli
        Kerrohanminulle kirjoitti:

        Niinkö? Kenellä?

        Jehovantodistajilla on, mutta muista en ole kuullut, enkä lukenut.


      • Hänarmahtaa
        TopiasTaneli kirjoitti:

        Jehovantodistajilla on, mutta muista en ole kuullut, enkä lukenut.

        Syntiä tekee, joka lähimmäistään halveksii, mutta autuas se, joka kurjia armahtaa!


      • Hänarmahtaa
        TopiasTaneli kirjoitti:

        Jehovantodistajilla on, mutta muista en ole kuullut, enkä lukenut.

        Älköön siitä tuhon omaksi vihitystä mitään tarttuko sinun käsiisi, että Herra kääntyisi pois vihansa hehkusta, antaisi sinulle armon ja armahtaisi sinua ja sallisi sinun lisääntyä, niinkuin hän on vannonut sinun isillesi,


    • Hänarmahtaa

      Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani." Herra, minä etsin sinun kasvojasi.

    • Hänarmahtaa

      Etsikää hyvää, älkääkä pahaa, että te eläisitte. Silloin Herra, Jumala Sebaot, on oleva teidän kanssanne, niinkuin te sanotte.

    • railim

      Tuo kappalekiintiö taivaaseenmenijöistä on aika selvästi ilmoitettu Ilmestyskirjassa ja heidän tehtävänsäkin, se että he hallitsevat Kristuksen kanssa. He muodostavat uudet taivaat ja uuden maan muodostavat yhden palvonnan alaisuudessa olevat tottelevaiset ihmiset. Hallituksilla tapaa olla alanmaisia, niin tälläkin vanhurskaalla hallituksella. Maa on luotu ihmisen asuinpaikaksi. Raamattu sanoo. Taivas on Jumalan taivas ja maan hän on antanut ihmisten lapsille. Ei ihmisiä taivasta varten luotu.

    • Hänarmahtaa

      Katso, niinkuin palvelijain silmät katsovat heidän isäntäinsä käsiin, ja niinkuin palvelijattaren silmät katsovat hänen emäntänsä käsiin, niin meidän silmämme katsovat Herran, meidän Jumalamme, puoleen, kunnes hän armahtaa meitä.

      • Hänarmahtaa

        Sillä Herra armahtaa Jaakobia ja valitsee vielä Israelin ja sijoittaa heidät heidän omaan maahansa; muukalaiset liittyvät heihin ja yhtyvät Jaakobin heimoon.


    • Hänarmahtaa

      Hän armahtaa meitä jälleen, polkee maahan meidän pahat tekomme. Kaikki heidän syntinsä sinä heität meren syvyyteen.

    • Hänarmahtaa

      Sillä hän ei halveksi kurjan kärsimystä, ei katso sitä ylen, eikä kätke häneltä kasvojansa, vaan kuulee hänen avuksihuutonsa.

      • Raamatun.mukaan

        Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille hän (Jumala) sanoi minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. Älkää säälikö, älkää armahtako, tappakaa tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, lapset ja vaimot."


    • Hänarmahtaa

      Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.

    • Hänarmahtaa

      Katsokaa, ettei kukaan saa teitä saaliikseen järkeisopilla ja tyhjällä petoksella, pitäytyen ihmisten perinnäissääntöihin ja maailman alkeisvoimiin eikä Kristukseen.

    • Hänarmahtaa

      Ja Mooses sanoi Herralle: "Katso, sinä sanot minulle: 'Johdata tämä kansa sinne', mutta et ole ilmoittanut minulle, kenen sinä lähetät minun kanssani. Ja kuitenkin sinä sanoit: 'Minä tunnen sinut nimeltäsi, ja sinä olet myös saanut armon minun silmieni edessä.'

    • Hänarmahtaa

      Jos siis olen saanut armon sinun silmiesi edessä, niin ilmoita minulle tiesi, että tulisin tuntemaan sinut ja tietäisin saaneeni armon sinun silmiesi edessä; ja katso: tämä kansa on sinun kansasi."

    • Hänarmahtaa

      Minä olen oleva hänen isänsä, ja hän on oleva minun poikani; ja armoani minä en ota häneltä pois, niinkuin otin siltä, joka oli sinun edelläsi.

    • Hänarmahtaa

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • Hänarmahtaa

      Ja he virittivät ylistys- ja kiitosvirren Herralle: "Sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti Israelia kohtaan." Ja kaikki kansa nosti suuren riemuhuudon ylistäen Herraa siitä, että Herran temppelin perustus oli laskettu.

    • Hänarmahtaa

      Mutta nyt on meille hetkiseksi tullut armo Herralta, meidän Jumalaltamme, koska hän on sallinut pelastuneen joukon meistä jäädä jäljelle ja antanut meille jalansijan pyhässä paikassansa, että hän, meidän Jumalamme, valaisisi meidän silmämme ja soisi meidän hiukan hengähtää orjuudessamme.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä sinä, Herra, siunaat vanhurskasta, sinä suojaat häntä armollasi niinkuin kilvellä.

    • Jumalaonhyvä

      Osoita ihmeellinen armosi, sinä, joka pelastat vihamiesten vallasta ne, jotka turvaavat sinun oikeaan käteesi.

    • Jumalaonhyvä

      Herra, sinun armosi ulottuu taivaisiin, sinun totuutesi pilviin asti.

      • Hartaanselällä

        ei totuudenpilviä olekaan?


    • Jumalaonhyvä

      Hän lähettää taivaasta minulle pelastuksen, kun minua herjaavat minun polkijani. Sela. Jumala lähettää armonsa ja totuutensa.

    • Jumalaonhyvä

      Ja sinun, Herra, on armo; sillä sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan.

    • Jumalaonhyvä

      Sillä sinun armosi on parempi kuin elämä, minun huuleni ylistäkööt sinua.

    • Jumalaonhyvä

      Kiitetty olkoon Jumala, joka ei hyljännyt minun rukoustani eikä ottanut minulta pois armoansa.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Sillä niin korkealla kuin taivas on maasta, niin voimallinen on hänen armonsa niitä kohtaan, jotka häntä pelkäävät.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Vanhurskaus ja oikeus on sinun valtaistuimesi perustus, armo ja totuus käy sinun kasvojesi edellä.

    • Minäminäminäminä

      Minä Teuvo minäminä

    • Jumalanonarmojatuomio

      sillä sinun armosi on suuri minua kohtaan, sinä olet pelastanut minun sieluni tuonelan syvyydestä.

    • Jumalanonarmojatuomio

      Että laupius ja totuus keskenänsä kohtaisivat: vanhurskaus ja rauha toinen toisellensa suuta antaisivat;

    • JeesusonihanaHerra

      Minä sanon: ikiajoiksi on armo rakennettu, sinä olet perustanut uskollisuutesi taivaisiin.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja sanoi: Herra, jos minä olen armon löytänyt sinun edessäs, niin älä mene palvelias ohitse.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

    • Jeesusarmahtaa

      Auta minua, Herra minun Jumalani: auta minua sinun armos perästä,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!

    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armojas, sillä sinuun minä toivon: ilmoita minulle tie, jota minä käyn; sillä minä ylennän sieluni sinun tykös.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

    • Jeesusarmahtaa

      Armelias mies tekee hyvää itsellensä, mutta armoton syöksee onnettomuuteen oman lihansa.

    • Jeesuksenonarmojatuomio

      Katso, Herran päivä tulee, tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, tekemään autioksi maan ja hävittämään siitä sen syntiset.

    • vl-lähetysmies

      Vain me olemme oikeita jumalanlapsia, ja vain meillä on oikeus antaa ihmisille Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä syntejä anteeksi.

      • EpistäTeuvo

        Nyt olet nähnyt unta että olisi vl-lähetysmies, mutta parempi tuokin anteeksianto kuin sinun pesupulverisi.


    • Jeesusarmahtaa

      Jos jumalaton saa armon, ei hän opi vanhurskautta; oikeuden maassa hän tekee vääryyttä eikä näe Herran korkeutta.

    • Jeesusarmahtaa

      Ylitsevuotavassa vihassani minä peitin sinulta kasvoni silmänräpäykseksi, mutta minä armahdan sinut iankaikkisella armolla, sanoo Herra, sinun lunastajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

    • Jeesusarmahtaa

      Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä osoitat Jaakobille uskollisuutta, Aabrahamille armoa, niinkuin olet vannonut meidän isillemme muinaisista päivistä asti.

    • Sylkykuppi

      Sillä ei meillä ole sota verta ja lihaa vastaan, vaan pääruhtinaita ja valtoja vastaan, maailman herroja vastaan, jotka tämän maailman pimeydessä vallitsevat, pahoja henkiä vastaan taivaan alla.

      • Päinvastoin

        Sopiiko kysyä mitä järkeä on suoltaa samoja runoja palstalle kymmenittäin, jotka kyllä löytyy Raamatustakin? Et kai tosissasi kuvittele sillä jotain uskon asiaa palvelevasi?


      • Raamattukunniaan
        Päinvastoin kirjoitti:

        Sopiiko kysyä mitä järkeä on suoltaa samoja runoja palstalle kymmenittäin, jotka kyllä löytyy Raamatustakin? Et kai tosissasi kuvittele sillä jotain uskon asiaa palvelevasi?

        Onneksi joku kirjoittaa Raamatunkin tekstejä väärentämättömänä


    • Jeesusarmahtaa

      ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä

    • Jeesusarmahtaa

      Kerrotaanko haudassa sinun armostasi, manalassa sinun uskollisuudestasi?

    • Jepulisjepp

      Jep jep

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä Herra siunaat vanhurskaita: sinä kaunistat heitä armollas niinkuin kilvellä.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

    • Noniinpätietysti

      Ettei vaan olisi kysymys Teuvosta?

    • Juurikinniin

      Juurikin niin!

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta minä turvaan sinun armoos: minun sydämeni riemuitsee, ettäs niin mielelläs autat: minä veisaan Herralle, että hän minulle niin hyvästi tekee.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      244
      2150
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1836
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1260
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe