Kelan matkakustannusten korvauksista

VAARYYDEN_TUNNE

Veljeni asuu lähellä isääni, jolla oli keskussairaalassa n 200 km päässä leikkaus päiväkirurgisena toimenpiteenä. Isäni tarvitsee saattajan ja veljeni onkin saanut korvauksen Kelalta oman auton mukaan, 20 senttiä per kilometri. Bussiahan ei ole näkynyt kylällä 20 vuoteen.

Joulukuussa veljeni oli influenssassa ja hän soitti että voisinko minä käyttää isää tuolla päiväkirurgiassa. Kela kyllä korvaa. No, otin vapaapäivän ihan mielelläni ja ajoin autolla 150 km isäni luo, sitten seuraavana päivänä aamusta 200 km keskussairaalaan ja illalla takaisin isä kotiin ja sitten ajelin omaan kotiin. Täytin matkakorvaushakemuksen netissä ja nyt tuli matkakorvaus.

Mutta, 80 euroa, ja siitä oli vähennetty 25€ suunta, eli sain käteen vain 30 euroa. VOI PERKULE.

Kuskatkoon sitten Kelan rouvat itse mummot ja paapat lääkärin määräämiin hoitoihin, en varmasti lähde enää. Ei ole varaa tämäntyyppistä hyväntekeväisyyttä harjoittaa.

3

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isäsi olisi siinä tapauksessa maksanut 50 € omavastuuta vaikka olisi taksilla mennyt. Nyt vain sinä jäit ilman viiskymppistä ellei isäsi maksa sitä sinulle.

• hoit_su

Että rahasta vaan isääsi autat, semmonen poika hänellä.

• MunaaSuuhunPallit

Mulla on päässä vikaa, ding dong.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4583
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3155
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2853
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      59
      2779
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1488
    Aihe