Onko kukaan kokeillut kyseisiä vehkeitä?
https://www.kaalimato.com/catalog/Dip Stick Ribbed 10ml, penispora, metalli_p_32338.html
Itse koitin pitkään ehtiä poria, kun näin niitä jollakin videolla kokeiltavan ja viimein löysinkin.. Itseäni kiinnostaisi todella kokeilla, mutta samalla myös jännittää.. Olen lukenut jostain että nautintoa voi todellakin saada, jos tykkää virtsaputken stimuloinnista ja jossain on reikä keskellä niin runkutkin pitäisi onnistua? Kertokaa te viisaammat kokemuksia jos on.
Penisporat
16
7460
Vastaukset
- sondaaja
On nautinnollista hommaa. Kannattaa aloittaa sellaisesta 7-8 mm ja pikkuhiljaa edetä suurempaan ja pitemmälle. Liian ohut sondikin on vaarallinen. Olen saanut yli 20cm pitkän instrumentin peniksen sisään ja paksuin nyt 13 mm. Hyvältä tuntuu venytellä ja katsoa, miten reikään uppoaa liukastettu väline.
- Anonyymi
Mulla 10mm 20cm nystyröinen ihana laittaa sisään liukkarilla ja laueta
- Anonyymi
Pitäis saada seuraavaks tappi joka nystyröillä kasvais vaikka 10mm-17mm vois olla ihana.. juu aloittelijoiden kannattaa aloittaa pienestä ja rauhassa kasvattaa kokoa...kävin Yhdes maksullisella joka mainosti tappia niin oli ihana kokeilla ku nainen teki sillä mulle
- Anonyymi
Oon työntäny vanupuikon liukastettuna penikseen, tuntuu tosi hyvältä :)
- Anonyymi
Aivan ihania välineitä, kannattaa arkailematta kokeilla ja kulli seisoo kovempana kuin koskaan!
- Anonyymi
Suosittelen. Ostin 8 mm paksun, noin 10 cm pitkän.
Nyt käytettyä me sitä harkinnassa pidempi ja paksumpi. - Anonyymi
Mä käytän 10 mm sukkapuikkoa. Uppoaa n. 20 cm. Vehkeellä pituutta 17 cm.
Varsinkin syvällä ollessaan hieroo eturauhasta makeasti
Liukkaria ei pidä käyttää vaan pelkästään eturauhasnestettä. Se on samalla antibakteerista ja pitää tulehdukset loitolla.
Suosittelen Pari vuotta harrastanut, löytyy erilaisia... sileitä nystyröillä ja eri paksuisia. Koko ajan saanut paksumpia ja paksumpia mahtumaan virtsaputkeen. Todella voimakkaita orkkuja !
- Anonyymi
Voitteko vihjaista mitä kotoa löytyvää vois kokeilla.
- Anonyymi
Suosittelen todellakin. Itselläni useita erikokoisia. Pisin 18 cm ja paksuutta 12 mm.
Naisystäväni otti kerran 10 mm paksun kudontapuikon ja alkoi ujuttamaan sitä sisään. Ules vedettyään mittasi ja sanoin puikon uponneen 32 cm syvälle. - Anonyymi
Älkää hemmetissä tunkeko mitään pitkiä teräviä esineitä kullista sisään , kuten mainittuja sukkapuikkoja! Siinä nimittäin voi käydä aika helpostikin niin että tulee virtsarakon pohja tai seinämä vastaan ja terävä esine puhkaisee sen. Seuraus on tällöin se, että rakossa ollut/sinne myöhemmin tuleva virtsa vuotaa vatsaonteloon ja siitä taas seuraa vatsakalvontulehdus joka puolestaan johtaa nopeasti verenmyrkytykseen josta ilman nopeaa tehohoitoa ja leikkausta seuraakin sitten kuolema. Osa ajoissa tehohoitoonkin päässeistä menehtyy.
Joten älkää antako kiiman viedä järkeä. Jos alkaa kovasti houkutella niin vedätte vaan perinteisellä tyylillä käteen niin siemensyöksyn jälkeen palaa järki kyllä päähän ja silloin jo ihmettelette että miten tuli edes harkittua. - Anonyymi
Oon, nyt menee semmonen keskikokoinen penisplugi. Muija sano et mun virtsaputken aukko on suurentunu, mut oonki aika säännöllisesti harrastanu penisporausta. Virtsaputki on sen verran venyny et menee pieni plugi ilman liukkaria sisään :D M38
- Anonyymi
Itse pidän nystyrällistä ja reiällistä väritöntä silikoniblugia koko ajan jossa terskan taakse laitettava rengas pitää sen paikalla. Tuntuu hyvältä ja pitää kalua koko ajan vähän seisokilla.
- Anonyymi
Kirvelekö se kun sitä käytä kun itse kokeilin keran ja se kirveli
- Anonyymi
Itse innostuin kokeilemaan sähköseksiä.... Nuukana miehenä en raattinu tilata mistään valmiita laitteita,niin tein itse mig-hitsauskoneen virtasuuttimesta. Tinasin tavallista paksuhkoa autosähköjohtoa siihen ja pyöristelin kulmat ja hioin kiiltäväksi suuttimen. Sitten löysin vanhan metallisen pylväsporakoneen lammen jossa oli sopiva muoto peppuuun työnnettäväksi.....porasin siihen ja reiän sähköpiuhaa varten banaanikoskettimelle sopivan ja löysin vanhan säätömuuntajan jossa portaaton jännitesäätö....laitoin vielä ennen sitä jännite-alentimen jotta jännite on varmasti turvallinen. Vaihtovirran taajuus on aika sopiva,kun työntää mig suuttimen virtsaputken kihelmöi mukavasti ja saa mahtavat orgut kun liikuttelee suutinta virtsaputkessa edestakaisin. Tässä täytyy olla huolellinen ettei bakteereita pääse virtsaputken muuten saa tulehduksen ja joutuu antibioottikuurille. Itselle pari kertaa käynyt niin. Tenulla tai muulla desinfioimisaineella kun pyyhkäisee,niin ei pöpöt pääse limakalvoille. Jännitettä voi säädellä tuntemusten mukaan....itsellä jo 2-3V riittää mahtavan tunteen saamiseen......
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607349
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506026- 1535357
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733312
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623280Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253142- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182419