Varatut miehet kiinnostaa

Idagirl

Mua on alkanut kiinnostaa enemmän ja enemmän makaaminen varattujen miesten kanssa.
Se olisi niin ihanaa antautua miehelle, joka ehkä elää siinä epätyydyttävässä suhteessa ja tekee aivan mitä tahansa... saadakseen mut kanssaan seksiin.
Ja mä oon todellakin niiiin kyllästynyt mun ikäsiin kundeihin, joiden tavoitteena on vaan hyppiä kukasta kukkaan ja tehdä niitä "kaatoja" korostaakseen ehkäpä omaa egoaan kaveripiirissään.
No en mä myöskään kaipaa niitä roikkujia, joista en siis todellakaan ole kiinnostunut, sen yhden tarvitsemani pakollisen nainnin jälkeen.

21

399

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melkotodellinen

      Saat pian melko paljon yhteystietoja niiltä varatuilta XD

    • uteliasukkoko

      Missä paikkakunnalla idagirl vaikuttaa?

      • Boypoi

        Mikä paikkakunta?


      • Idagirl

        Seuraavat neljä kuukautta Helsinki.


    • Idagirl

      Hahhah, saa yrittää, mutta en mä ole täältä hakemassa seksiseuraa.

      Mä tutustun ainoastaan kasvotusten.
      Mulla on valinnanvaraa... kiemurtelen mun pikkumustaan XS Coco Chaneliin ja pyöräytän peppua baaritiskiin nojaten, niin pian on joku "ihanuus" pikkuisine valkoisine valheineen, vasemman käden nimetön "vapaana" tarjoamassa neidille elämyksiä.

    • Jeee Ida!!!
      Varattu nelkytviis vee on paras : )
      Kun se nuortuu sängyssä sun kanssa sen kakskyt vuotta ja saa tehdä niitä juttuja mitä ei vaimon kanssa saa : D

      • Ihana herkku...!
        Mä naisin sua niin noi sukkikset jalassa, et sun varpaat vaan kipristyy joka työnnöllä : D


      • suitsahemmo

        Tuossa pisamaposki osuit oikeaan.


      • Ota pisamapeppu muhun yhteyttä : )


      • Hienoa tekstiä "pisamaposki"!
        Mukavaa todeta, kuinka moni nuori nainen todellakin haluaa, kaltaistani vanhempaa herrasmiestä!
        Näin on kokemuksenikin mukaan!
        Innoissani odotan tulevaa risteilyä...
        Herra 47v.


      • Pamputellaan kirjoitti:

        Ota pisamapeppu muhun yhteyttä : )

        Jos sun mitat pitää paikkansa, niin voisin vaikka ottaakin?
        Todista.


      • Frog47 kirjoitti:

        Hienoa tekstiä "pisamaposki"!
        Mukavaa todeta, kuinka moni nuori nainen todellakin haluaa, kaltaistani vanhempaa herrasmiestä!
        Näin on kokemuksenikin mukaan!
        Innoissani odotan tulevaa risteilyä...
        Herra 47v.

        Ihanaa kun teillä on kokemusta ja sitä poikamaista jännitystä taas. Tiiät varmaan mitä tarkotan?


      • Pisamaposki kirjoitti:

        Ihanaa kun teillä on kokemusta ja sitä poikamaista jännitystä taas. Tiiät varmaan mitä tarkotan?

        On kyllä mukava huomata kuinka tyytyväiseksi nuorikin nainen, seurassani tulee.
        Melkein naurattaa, ne tilanteet, jolloin nuori nainen sanoo "älä vaan lopeta". Liian moni joutuu tyytymään aivan liian hätäiseen toimintaan!
        Mulla ei ole mihinkään kiire, kohteliaasti nainen aina ensin:).
        Juu tiedän kyllä mitä tarkoitat!


      • Tulivaanmieleen
        Pisamaposki kirjoitti:

        Ihanaa kun teillä on kokemusta ja sitä poikamaista jännitystä taas. Tiiät varmaan mitä tarkotan?

        Ompas pisamaposkella hyvä perse.. ihan ku ois oma muija mutta hänellä on vaa lyhyemmät hiukset..


    • Katso Ida mun treffiprofiili / pamputellaan ja ota yhteyttä : )
      Oon varattu 47 vuotias ja kalun pituus 18 ja ympärys 16 senttiä!
      Tällaista unelmapanoa et löydä sieltä baaritiskiltä ; )
      Ja mä ooooon halukas : )


    • Riisun sen mustan Cocon sulta pois.
      Sipaisen vaan hiukka Chanel vitosta sun rinnoille ja häpykummulle.
      Uuuu sä vaan niin nautit!

      • Sopivan

        Vanha tumputtaja älä nyt liikaa innostu tyttöihin jos vaimos ei anna:D


      • Parikymppinen herkkupeppu saa kyllä kalun kovaksi jo pelkästä ajatuksesta!


    • Wej

      50v mies antais hellää kielihoitoa ja kovaa kalua neidolle

    • pinpinpuutteessa

      Tekis mieli nussia sua oikein kunnolla. Muija antaa kerran kuussa jos sitäkään. Paineita olis vaikka joka päivälle.. m43 18cm kivikovaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe