Mua on alkanut kiinnostaa enemmän ja enemmän makaaminen varattujen miesten kanssa.
Se olisi niin ihanaa antautua miehelle, joka ehkä elää siinä epätyydyttävässä suhteessa ja tekee aivan mitä tahansa... saadakseen mut kanssaan seksiin.
Ja mä oon todellakin niiiin kyllästynyt mun ikäsiin kundeihin, joiden tavoitteena on vaan hyppiä kukasta kukkaan ja tehdä niitä "kaatoja" korostaakseen ehkäpä omaa egoaan kaveripiirissään.
No en mä myöskään kaipaa niitä roikkujia, joista en siis todellakaan ole kiinnostunut, sen yhden tarvitsemani pakollisen nainnin jälkeen.
Varatut miehet kiinnostaa
21
428
Vastaukset
- Melkotodellinen
Saat pian melko paljon yhteystietoja niiltä varatuilta XD
- uteliasukkoko
Missä paikkakunnalla idagirl vaikuttaa?
- Boypoi
Mikä paikkakunta?
- Idagirl
Seuraavat neljä kuukautta Helsinki.
- Idagirl
Hahhah, saa yrittää, mutta en mä ole täältä hakemassa seksiseuraa.
Mä tutustun ainoastaan kasvotusten.
Mulla on valinnanvaraa... kiemurtelen mun pikkumustaan XS Coco Chaneliin ja pyöräytän peppua baaritiskiin nojaten, niin pian on joku "ihanuus" pikkuisine valkoisine valheineen, vasemman käden nimetön "vapaana" tarjoamassa neidille elämyksiä. Jeee Ida!!!
Varattu nelkytviis vee on paras : )
Kun se nuortuu sängyssä sun kanssa sen kakskyt vuotta ja saa tehdä niitä juttuja mitä ei vaimon kanssa saa : DIhana herkku...!
Mä naisin sua niin noi sukkikset jalassa, et sun varpaat vaan kipristyy joka työnnöllä : D- suitsahemmo
Tuossa pisamaposki osuit oikeaan.
Hienoa tekstiä "pisamaposki"!
Mukavaa todeta, kuinka moni nuori nainen todellakin haluaa, kaltaistani vanhempaa herrasmiestä!
Näin on kokemuksenikin mukaan!
Innoissani odotan tulevaa risteilyä...
Herra 47v.Pamputellaan kirjoitti:
Ota pisamapeppu muhun yhteyttä : )
Jos sun mitat pitää paikkansa, niin voisin vaikka ottaakin?
Todista.Frog47 kirjoitti:
Hienoa tekstiä "pisamaposki"!
Mukavaa todeta, kuinka moni nuori nainen todellakin haluaa, kaltaistani vanhempaa herrasmiestä!
Näin on kokemuksenikin mukaan!
Innoissani odotan tulevaa risteilyä...
Herra 47v.Ihanaa kun teillä on kokemusta ja sitä poikamaista jännitystä taas. Tiiät varmaan mitä tarkotan?
Pisamaposki kirjoitti:
Ihanaa kun teillä on kokemusta ja sitä poikamaista jännitystä taas. Tiiät varmaan mitä tarkotan?
On kyllä mukava huomata kuinka tyytyväiseksi nuorikin nainen, seurassani tulee.
Melkein naurattaa, ne tilanteet, jolloin nuori nainen sanoo "älä vaan lopeta". Liian moni joutuu tyytymään aivan liian hätäiseen toimintaan!
Mulla ei ole mihinkään kiire, kohteliaasti nainen aina ensin:).
Juu tiedän kyllä mitä tarkoitat!- Tulivaanmieleen
Pisamaposki kirjoitti:
Ihanaa kun teillä on kokemusta ja sitä poikamaista jännitystä taas. Tiiät varmaan mitä tarkotan?
Ompas pisamaposkella hyvä perse.. ihan ku ois oma muija mutta hänellä on vaa lyhyemmät hiukset..
Katso Ida mun treffiprofiili / pamputellaan ja ota yhteyttä : )
Oon varattu 47 vuotias ja kalun pituus 18 ja ympärys 16 senttiä!
Tällaista unelmapanoa et löydä sieltä baaritiskiltä ; )
Ja mä ooooon halukas : )Riisun sen mustan Cocon sulta pois.
Sipaisen vaan hiukka Chanel vitosta sun rinnoille ja häpykummulle.
Uuuu sä vaan niin nautit!- Sopivan
Vanha tumputtaja älä nyt liikaa innostu tyttöihin jos vaimos ei anna:D
- Wej
50v mies antais hellää kielihoitoa ja kovaa kalua neidolle
- pinpinpuutteessa
Tekis mieli nussia sua oikein kunnolla. Muija antaa kerran kuussa jos sitäkään. Paineita olis vaikka joka päivälle.. m43 18cm kivikovaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174766
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291615- 211409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon251342Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1471101
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74932