Mitä romukullasta oikein maksetaan.

taavi.tononen

Sanoin omistavani kultaromua muutamia kymmeniä grammoja. Tuttu rouva sanoi ettei kultahuijarit maksa sulle kun 10-15 € grammalta.

Hakukone lupaa 40e/g. Eikai minulla mitää isomusppuja ole. Niistä saisi rahaa. Mut en ole pa-pokukkaa niin etten tarvi pimeillä kujilla vaimovainaan jäämistää kaupitella.

16

920

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isomusppuja

Minulla on isomusppuja.

• Varsinainen_sijoittaja

Googlaa vaikka Tavex.
      Kysy ostavatko sinne , mielestäni rehellinen firma.

Itse ostin joskus säästöilläni muutaman laatan ja hävisin helvetisti kun kullanhinta romahti.

• hjiuouik

Nyt kullan hinta on varsin matalalla, sen takia romukullan ostajat ovat liikkeellä. Kun kullan hinta nousee vaikka vuoden 2012 tasolle, niin romukullan ostajia ei löydy.

• kysysieltä

Kysy Helsingin Pantista ! Voithan myöskin pantata ja odottaa parempia päiviä. Se ostaa parhaalla hinnalla. Kulta tänään 1999,30 dollaria unssi pörssissä.

• pantistarahoo

Oho tuli pieni lyöntivirhe. 1199,30 dollaria. Pari vuotta aikaisemmin käytiin kyllä 1999 dollari lukemissa unssilta.

• SullaOnVarmaan

hallussa 14 karaatin kultakoruja? Tuo 40€/g maksetaan puhtaasta 24 karaatin kullasta. 14 karaatin kullassa 58,3% kultaa ja loput hopeata ja kuparia, mikä tekee korusta kestävämmän ja halvemman. Näin ollen sinulle maksetaan vain tuosta 58,3%:sta.

• Anonyymi

Väärin, 14 kar kullassa on 58.5g kultaa

• paronivonMynchausen

Kullan hinta ollut koko viime vuoden nousussa, Tammikuussa oli alle 30 000e kilo nyt pyydetään kilosta 37 571e nousua siis vuodessa 7500e. romukullasta ei tietenkään saa tuota hintaa sillä tuo on 99, 99% kultaa eli melkein puhdasta 24 karaattin kultaa!
      tuo hinta riippuu romukullan karaateista onko 18karaattia vai vielä heikompaa?

• Timo3T

Siitä maksetaan "käypä hinta".

Käypä hinta taas on sellainen hinta, jonka ostaja on valmis maksamaan, ja jolla myyjä on valmis myymään!

• Katinkultaa2

Käy kadessa kulta liikeesä kysymässä.

Ota tietenkin parempi.

Vantaalla TT kulta maksaa hyvin jos olet pks alueela.
      Useat kaupat tehty ja en muale mee

• Jyrki_Juncker

EU-komission suoritettua vallankaappauksensa loppuun romukullasta maksetaan niskalaukaus.

• whrthyh

Mä halusin joskus muinoin poliisihuutokaupasta yhden sormuksen ja ne oli sitten näytön jälkeen pussittaneet sen monen korun kanssa samaan. Huusin sen ja sain haluamani sormuksen ja kasan romukultaa, niin kuin aika outoja sormuksia. Möin ne ylimääräiset tuurilla juuri ennen kuin hinnat alkoi laskea ja sain niistä 600 euroa. Kyllä hämmästytti.
      Hopeisia ruokailukaluja olen perinyt kasan ja firmakin aina antoi juhlalahjoina jotain kamalia kannuja ja kuppeja, mutta ei taida hopean hinta koskaan nousta. Olkoot vielä kaapissa, vaikka ei niillä juuri käytännössä mitään tee, ovat niin hankalia. Kerran piruuttaan otettiin mukaan eväiden syöntiin venerekelle.

• mitämaksaa

mulla olis kullatut pesu altaan hanat vanhaa mallia, eli kaksi erillistä isoa hanaa.

• katin.kultaa.omistat

ei 14 karaatin paskasta makseta mitenkään 40e / g

• Erkki19

Tuttava kuoli muutama vuosi sitten. Nyt saivat kassakaapissa auki. Siellä oli n. 60 kg kultaa harkkoina. Kyllä sukulaiset ovat nokkelana nyt!

• ahneetsukulaiset

Tuskin äitipuoli ehti edes kylmetä kyn ryöväsi jo paksut kultasormukset, kultakellon ja muut korut. Ensin väitti että ovat sopineet jaettavaksi tyttöjen kesken, sitten niitä ei ollut muka löytynytkään mistään ja kellokin oli muka jäänyt hoitopaikkaan. Sitä ennen tyhjensi tilin, ainakin 40 000€ pikavippivelkoihinsa ja ties mihin.

Veli vei isohkon maatilan pilkkahintaan, pisti kaiken rahoiksi ja isän kuoltua vaati vielä tonneja rahaa äitipuolelta jotka jätti maksamatta, samoin kuin kaikki velkansa isälle. Tila meni pakkohuutokauppaan takausvelkojen takia, nyt kun velat vanhentuneet, löytyykin taas rahaa tuhlattavaksi.

Eipä taida löytyä onnea noillekaan rikoksilla hankituista rahoistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe