Tieteen selitykset taas ontuvat

tiede.ei.uskottavaa

12

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko tuo selitys tosiaankin sinusta epäuskottava?

• Jotenkin vaikuttaa että kyseessä oli lähinnä vain tylsistynyt trolli, ei kannata jäädä kiinni sen logiikattomaan täkyyn ellei sullakin ole yhtä tylsää joskus :)

• Oudoksuva kirjoitti:

Jotenkin vaikuttaa että kyseessä oli lähinnä vain tylsistynyt trolli, ei kannata jäädä kiinni sen logiikattomaan täkyyn ellei sullakin ole yhtä tylsää joskus :)

Osuit oikeaan, kokeilla kuinka pitkälle noitten logiikka pelittää, ennenkuin alkaa se lapsellinen solvaus, mutta aika kuluu, varsinkin kun ton tupakinpolton on heivannu, tai siis on lakossa, kun tupakoitsiahan ei koskaan lopeta, ja nenänvalkasu5 ja kahvin lopetus samaan aikaan ilman apuja, niin korvaavaa tekemistä. :)

• tiede.ei.uskottavaa

En oiiiikeiiiin ymmärrä, mitä ateistit foellittavat vastaukseksi.

• tiede.ei.uskottavaa

Kyllästyin jatkuviin sihinäpierhuin kirkossa. Aina joku tyhjäkatseinen Aamentaja katsoo silmät ristissä alttarille ja käsi kädessä laskevat hiljaista sihinää..shhh....SSHHHHH..

Kimpaannuin vieressä paskaaa pärisevälle Lutrerilaiselle ja huusin silmäni sulkien

"Mene sinäkin paskaa puhumasta HELVETTIN siitä, senkin epäpyhä uskovainen sika"

Kun sain silmäniauki, pappi oli hävinnyt itiken sakastiin ja kirkkoväki katsoi minua vihaisesti. Ovatko Lempäälässä kaikki vajakit läsnä??????? En mina papille puhunut, ja hyi mikä haju

• kunhan.kysäisen

Kerrohan meille miten tiede on erehtynyt ja mistä tosiasiassa on kyse.

• A.Teisti

Ei tuolla jutulla oikeastaan ole tekemistä tieteen kanssa. Ja kyllähän tuo meteorologi selitti ilmiötä. Mutta mikä tässä ongelma? Pitäisikö Jumalan ehkä puuttua tällaiseen...

• A.Teisti

Mutta ei tuolla ainakaan ollut mitään tekemistä ateismin kanssa!

• 1818

Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että te ette kyseistä ilmiötä ymmärrä, koska tiede ei teitä kiinnosta. Onneksi on ihmisiä, jotka ymmärtävät.

Pieni vinkki; Kannattaa lukea linkin teksti eikä vain katsella kuvia.

• Olen huomannut, että meidän "kristinhihhuleiden" välit rakoilevat.Myös..

Hihhuli Katekismus: Evankelistat:

- Tehdään avaus kuten tämä, mutta säh, jätetään se heitteille kun joku Atesti tivaa vastauksia
      - Poistetaan oma avaus ...kun ei osata antaa vastauksia syytetään niistäkin
      ns. HELVETINOMIAATESTEJAPERKELEENHOMOI jne..

Ollaan hiljaa, ei vastata tai tehdään 069vikivikiSertypweri903p3rvo nikillä ateisteja haukkuvia vastauksia tai matkitaan eläinääniä

Bebebebe , - on tullut siihen tulokseen, ettei Kristinuskokaan ihan tervettä ole mielelle tai kielelle.

Mikä lie piruvie sujahtanut tämän pisteteistin mieleen, mutta en pidä ollekaan hänen avauskistaan tai enää Jeesuksen tuomisesta tälle palstalle.

• Tarkkaväännös

Job.38:36. Kuka on pannut viisautta pilvenlonkiin, tahi kuka antoi pilvenhattaroille ymmärrtstä? Biblia (1776). Kuka on asettanut taidon salaisuuden eli kuka on ajatukselle antanut toimen?

• ghkd9

Sinun ja jumalasi olemattomat selitykset ontuvat. Teillä kummallakaan ei ole höykäsenpöläyksen käsitystä noiden pilvien synnystä.

Ja jos jumalallasi olisikin, niin mitä sitten, kun hän ei kuitenkaan kerro? Tanan pihtari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      141
      7211
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5015
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4432
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3513
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2321
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      315
      1850
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1746
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1629
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1505
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1458
    Aihe