Terroristin leskelle yli 700€ kuussa!
Palestiinalaishallinto maksaa yli 700€ kuussa terroristin leskelle, jonka mies murhasi 4 nuorta Jerusalemissa.
12.1.2017 8.00
Viime sunnuntaina Jerusalemissa kuorma-autolla tehdyssä terrori-iskussa neljä murhanneen ja 15 haavoittaneen sekä itse surmansa saaneen terroristin leski saa palestiinalaishallinnolta elinikäisen kuukausieläkkeen palkkiona miehensä ”marttyyrikuolemasta Allahin puolesta”.
Fadi al-Qanbarin leski, joka asuu itä-Jerusalemissa saa 2900 shekeliä (n. 716 €) joka kuukausi palestiinalaishallinnon lain mukaan.
Palestiinalaishallinnon lakien mukaan jokaiselle terrori-iskujen tekijöiden leskille, lapsille ja perheille maksetaan kuukausittain korvausta.
Sunnuntaina kuorma-autolla tehty isku, josta al-Qanbarin perhe tulee saamaan rahallisen palkkion - oli yksi vakavimpia viimeaikaisemmista terrori-iskuista Israelissa. al-Qanbar, joka oli ISIS järjestön tukija, tappoi neljä nuorta israelilaissotilasta: Yael Yekutiel (20v.), Shir Hajaj (22v.), Shira Tzur (20v.) ja Erez Orbach (20v.). Heidät haudattiin maanantaina.
Iskun jälkeen palestiinalaiset riensivät kaduille juhlistamaan iskua ja jakamaan makeisia onnistuneen terrori-iskun kunniaksi.
Lähde: Algemeiner ja Pal Media Watch
Terroristin leskelle yli 700 kuussa
mnb098
7
107
Vastaukset
enemmän he saa
- dfhh
Lista ei lopu ainakaan kesken, vaikka vain yhden vuoden terroriteot esillä.
- Paljonko_saivat
Saksan mustapaidat natseina tämän ajan rahassa?
- saakozionin
fasistinen terroristi muuta kuin patsaan,
suvun taloja ei kuitenkaan jyrätä pillarilla,
niin kuin arabeilta...
- sh-kohen
Onko terroristin leski terroristi?
- Ktslössiä
Samaa lössiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961525- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403911- 163890
- 56743
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632