Kertokaa omat mamu-traumanne

KumpiVaiZombi

Millä tavoin maahanmuuttajat ovat laskeneet elämäsi laatua?

Siis antakaa ihan konkreettisia esimerkkejä. Ei mitään yleisellä tasolla liikkuvaa urputusta.

Antakaa myös arvio siitä, miten suuri osuus ongelmistanne johtuu

A. Mamuista
B. Suvakeista
C. Sipilän hallituksesta
D. EU:sta
E. Teistä itsestänne

Lopuksi arvioikaa, miten paljon voitte omilla teoillanne ratkaista ongelmianne, jotka liittyvät

A. Mamuihin
B. Suvakkeihin
C. Sipilän hallitukseen
D. EU:hun
E. Teihin itseenne

173

2968

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaatutustua-

Minulla on ollut tilaisuus tutustua muutamiin maahanmuuttajiin.
      Se on nostanut elämäni laatua, koska se on laajentanut maailmankuvaani.

• ongelmia.kerrassaan

Maahanmuuttajia on erilaisia viimeaikoina tulleet pakolaiset ovat tuonneet ongelmia. Ongelmia on vuosikymmeniä olleet somalit Suomessa kun eivät ole sopeutuneet Suomeen. On hyviäkin maahanmuuttajia mutta ne sopeutuvat hyvin Suomeen ei tee rikoksia ja eivät ole elintasoshoppaajia. Terrorismi ja islamin uhka nakertaa tulevaisuuttamme. Mikä on Suomen ja Euroopan turvallisuus tulevaisuudessamme?

• Anonyymi

Ihmettelin kun pitää säästää niin musta mies osti kaupungin maksusitoumuksella 900 kännykän. Somali osti täydellisen ruoka ja kahviastiaston tietysti arabiaa. Minä en saanut maksusitoumustta. No olen väärävärinen. Pitää laittaa rättiä rätin päälle. Eiköhän onnistu.

• Anonyymi
        ongelmia.kerrassaan kirjoitti:

Maahanmuuttajia on erilaisia viimeaikoina tulleet pakolaiset ovat tuonneet ongelmia. Ongelmia on vuosikymmeniä olleet somalit Suomessa kun eivät ole sopeutuneet Suomeen. On hyviäkin maahanmuuttajia mutta ne sopeutuvat hyvin Suomeen ei tee rikoksia ja eivät ole elintasoshoppaajia. Terrorismi ja islamin uhka nakertaa tulevaisuuttamme. Mikä on Suomen ja Euroopan turvallisuus tulevaisuudessamme?

Afgaanit vyöryy suomeen aika suuri uhka. Ovat saksassa näyttäneet pahuutensa. Eduskunnassa on yksi afgaani natina oikein ahne rahalle ja paha nainen koukkunokka.

• lkjutyui

Karvakäsi myi mulle kylmän pitsan.

• asdfgasfgasd

Tuo lieneekin suurin ongelma, mihin suomalaiset wannabenatsit maahanmuuton osalta koskaan törmäävät.

• MaahanSuomi

Olen erittäin huolestunut Suomen muslimisaatiosta, koska näen kuinka nopeasti se tapahtuu ja muista maista mitä siitä seuraa sharia-lakeineen ja ääriuskovaisten julmuuksineen. Tämä on huonontanut elämäni laatua ratkaisevasti aikaisempaan verrattuna ja kärsin siitä vakavasti varsinkin öisin, sillä olen aikaisemman tapaturman vuoksi sydänvammainen.

Suomalaisiin ja muissakin maissa tavallisiin ihmisiin kohdistuneet silmittömät terroriteot osoittavat, että maahanmuutajien joukossa on siekailemattomia terroristeja paljon enemmän kuin maidemme kansalaisissa ja heidän tekonsa ovat mielipuolisempia, kuin mikään mitä olemme sotien jälkeen Euroopassa nähneet.

Heidän palvomansa jumala on HIRVIÖ törkeine käskyineen ja uskontonsa pakkopaita, josta ei saa kuoleman uhalla edes erota! Katsokaa mitä tekevät ääriuskovaiset ja verratkaa siihen, mitä tänäpäivänä tekevät ääriuskovaiset kristityt? Kumpien teot ovat parempia? Kumpia haluatte joukkoonne?

Lasteni puolesta pelkään eniten esimerkiksi, kun he käyvät lomalla etelässä. Pelkään myös sitä, että seuraamme Ruotsia niin, ettei tavalliset ihmiset enää voi liikkua ulkona turvallisin mielin ja että jengit hallitsevat katuja poliisin ja armeijankin ollessa voimaton.

Minulla ei ole mitään tummia vastaan ja itseasiassa eräät parhaista ystävistäni ovat Nigeriasta ja Saudi-Arabiasta, mutta en halua Suomen elättävän edes rehellisiä maahanmuuttajia nyt kun meillä on suurtyöttömyys, eikä omille kodittomille ja vanhuksillekaan ole riittävästi varoja. Tukia väärinkäyttäviä ja valehtelevia maahanmuuttajia inhoaisin, vaikka Suomessa olisi työvoimapula, emmekä eläisi velaksi.

En hyväksy sitä, että meidän pitää sopeutua tulijoihin millään tavoin, koska heidän on sopeuduttava itse Suomeen! Se on heidän velvollisuutensa ja meidän oikeutemme on säilyttää Suomen tavat ja lait ennallaan. Kouluissa, työpaikoilla ja julkisilla paikoilla emme saa piiruakaan antaa periksi islamille tai muille meitä häiritseville tavoille. Tämä on meidän maamme! Maassa on aina oltava maan tavalla - niinkuin itsekin yritän olla silloin kun olen ulkomailla lomalla tai pitempiä aikoja työni puolesta.

Rikollisuuden kasvu autettavien tultua maahamme on ollut sietämätöntä ja se osoittaa, etteivät he tarvitse huolenpitoamme saati sääliämme.

Suomi ei voi toimia koko maailman kurjien, mutta matkustamiskykyisten ihmisten auttajana, vaan apua on vietävä sitä oikeasti tarvitseville kykyjemme rajoissa, aiheuttamatta merkittävää haittaa omalle maallemme ja kansalaisillemme.

Maahanmuuttajat lisääntyvät liian nopeasti myös maahan tultuaan ja edustavat liian usein uskontoa, joka ei ole yhteensovitettavissa hyvän elämän edellytysten kanssa Suomessa, kuten ei tulijoiden omissakaan maissa. Kyseessä on taantuminen pimeään keskiaikaan. Nämä kansat ovat kuin toiselta planeetalta. Menossa on hyvän ja pahan välinen taistelu henkisesti ja ruumiillisesti paha satuttaa viatonta osapuolta, joka pahan osapuolen mielestä on "vääräuskoisena" eliminoitava keinolla millä hyvänsä.

Suomi oli PALJON, PALJON parempi maa syntyä, elää, tehdä työtä ja kehittää yhteiskuntaa, kasvattaa perhe ja katsoa luottavaisin mielin myös tulevaan, ennen kuvaamani kaltaisten "maahanmuuttajien" saapumista tänne!!!

Avatkaa jo silmänne hyvät ihmiset sentään!

• uyyyytiiouito

Hyvin kirjoitettu. Kuuntelin eilen radiosta erästä tyyppiä, joka kertoi siitä, missä maissa vainotaan kristittyjä pahiten. Pohjois-Korea oli numero yksi; siellä voi päästä hengestään, jos ei paljo sitä pallinaamaa jumalana. Afganistan ja Somalia tulivat seuraavana. Noissa maissa ei voi avoimesti palvella Jumalaa, tai voi joutua hirveällä tavalla tapetuksi. Sen ymmärtäisin, ja hyväksyisinkin pitkälti, jos noiden maiden kristittyjä pakenisi Suomeen. He olisivat kiitollisia saamastaan avusta ja integroituisivat Suomeen hyvin. Sen sijaan sieltä rynnii juuri muhamettilaisia. Miten paljon heitä tarvitsee olla meidän maassamme, ennen kuin Suomikin pääsee tuolle kristittyjen vainoajavaltioiden listalle?

Tietysti matuissa on myös kohtuuton kuluerä. Heistä ei tule veronmaksajia kuin harvoista. He halveksivat Suomen (heidän maihinsa verrattuna) vapautta ja pitävät sitä heikkoutena ja käyttävät sitä hyväkseen. He vaativat ja valittavat ja hyökkäävät ja juonittelevat. He toimivat laumoina. Muutama hyödyllinen yksilö noiden laumojen joukossa ei tee koko laumasta legitiimiä.

Suomi pystyisi puolustamaan itseään, jos se vapautuisi EU:sta. Ne, jotka ovat tuhoamassa ennen itsenäistä Suomea, muistetaan varmaan vielä historiassa ja ihmisten mielissä syöpänä. Näihin kuuluvat myös ne, jotka toimivat tottelevaisina hölmöinä toistellen heille annettuja fraaseja oman uransa tai muun itsekkään hyödyn tähden. Ja heissä on kansainvaelluksesta toimeentulonsa (meidän rahoillamme) saavia, poliitikkoja, median työntekijöitä, virkamiehiä, opettajia, uskonnollisia johtajia ja yrittäjiä.

• Risupartanen

Katsokaa vain miten Tynkkynen tuomitaan syyttömänä. Tuomarit pelkäävät vastustaa islamia edes oikeudellisessa mielessä Suomessa nykyaikana. Niin pitkällä jo olemme. Toivottavasti tuomarit rohkaisevat mielensä ja antavat oikeudenmukaisen tuomion, sillä on jo aika tuomita meidän oikeuskäsitystämme rikkovat teot: Todeta syytön syyttömäksi, pedofiili pedofiiliksi ja hirviö hirviöksi.

• hyvä---kirjoitus

Juuri näin. Ammumme vain itseämme jalkaan jos oma kuttuuri sekoittuu muiden maiden kulttuureihin. Maat ja rajat ovat olemassa tietyistä syistä. Ei pidä mennä sekoittamaan asioita.

• KRIIT1KK0

Jos nyt ihan totta puhutaan, niin et anna itsestäsi kovinkaan realistista kuvaa spämmäämällä vajakkimaisesti samaa viestiä joka puolelle.

• REALI5T1
        KRIIT1KK0 kirjoitti:

Jos nyt ihan totta puhutaan, niin et anna itsestäsi kovinkaan realistista kuvaa spämmäämällä vajakkimaisesti samaa viestiä joka puolelle.

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin minun vanhan nimimerkkini lainaaminen antaa sinusta varsin vajakkimaisen vaikutelman.

• juhanimäkin

voiko tuota paremmin enää sanoa,rajat kiinni totaalisesti niin ehkä voimme vielä säilyttää hyvän ja turvallisen maamme.

• KRIIT1KK0
        REALI5T1 kirjoitti:

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin minun vanhan nimimerkkini lainaaminen antaa sinusta varsin vajakkimaisen vaikutelman.

Olisi kyllä ihan mielenkiintoista tietää, miksi pipiin päähäsi on tuo harhakuvitelma, että kaikki maailman nimimerkit mukamas kuuluisivat sinulle.

• REALI5T1
        KRIIT1KK0 kirjoitti:

Olisi kyllä ihan mielenkiintoista tietää, miksi pipiin päähäsi on tuo harhakuvitelma, että kaikki maailman nimimerkit mukamas kuuluisivat sinulle.

Ei minulla mitään harhakuvitelmia ole. Käytän keksimiäni nimimerkkejä. Taitavat olla hyviä kun kelpaavat muillekin.

• BB-Tyrkkynensenosoitti
        Risupartanen kirjoitti:

Katsokaa vain miten Tynkkynen tuomitaan syyttömänä. Tuomarit pelkäävät vastustaa islamia edes oikeudellisessa mielessä Suomessa nykyaikana. Niin pitkällä jo olemme. Toivottavasti tuomarit rohkaisevat mielensä ja antavat oikeudenmukaisen tuomion, sillä on jo aika tuomita meidän oikeuskäsitystämme rikkovat teot: Todeta syytön syyttömäksi, pedofiili pedofiiliksi ja hirviö hirviöksi.

Kaikki "maahanmuuttokritiikkinä" markkinoitu ei ole asiallista kritiikkiä.

• Jepulis_jee
        BB-Tyrkkynensenosoitti kirjoitti:

Kaikki "maahanmuuttokritiikkinä" markkinoitu ei ole asiallista kritiikkiä.

Samoin kuin kaikki "suvaitsevaisuutena" markkinoitu ei ole todellista suvaitsevaisuutta.

• KRIIT1KK0
        REALI5T1 kirjoitti:

Ei minulla mitään harhakuvitelmia ole. Käytän keksimiäni nimimerkkejä. Taitavat olla hyviä kun kelpaavat muillekin.

Itse asiassa tällä palstalla ei ole tainnut esiintyä yhtään nimimerkkiä, jota sinä et vielä olisi yrittänyt varastaa väittäen sitä omaksesi.

• Itse_asiassa
        KRIIT1KK0 kirjoitti:

Itse asiassa tällä palstalla ei ole tainnut esiintyä yhtään nimimerkkiä, jota sinä et vielä olisi yrittänyt varastaa väittäen sitä omaksesi.

en ole tainnut keksiä yhtään nimimerkkiä jota joku ei olisi yrittänyt varastaa väittäen sitä omakseen. Niinpä olen ruvennut lainaamaan surutta myös muiden nimimerkkejä. Jos minun nimimerkkini kelpaavat muille, kelpaavat myös muiden nimimerkit minulle. Ja kaikki ovat tyytyväisiä. Sitä saa mitä tilaa, joten tässä olen, sellaisena kuin sinä minut halusit.

• järki-ihminen
        Jepulis_jee kirjoitti:

Samoin kuin kaikki "suvaitsevaisuutena" markkinoitu ei ole todellista suvaitsevaisuutta.

Olipa hölmö aivopieru. Kuin Hakkaraisen hanurista.

• Totta_puhuen
        Itse_asiassa kirjoitti:

en ole tainnut keksiä yhtään nimimerkkiä jota joku ei olisi yrittänyt varastaa väittäen sitä omakseen. Niinpä olen ruvennut lainaamaan surutta myös muiden nimimerkkejä. Jos minun nimimerkkini kelpaavat muille, kelpaavat myös muiden nimimerkit minulle. Ja kaikki ovat tyytyväisiä. Sitä saa mitä tilaa, joten tässä olen, sellaisena kuin sinä minut halusit.

ei kukaan ole lainannut sinulta nimimerkkiä, muttaneiti, sillä kukaan ei yksinkertaisesti halua tulla yhdistetyksi sinunlaiseesi mielenterveysongelmaiseen trollaajaan. Sinä itsekin haluat ottaa pesäeroa vanhoihin nimimerkkeihisi, koska niitä käyttäessäsi häpäisit itsesi varsin ansiokkaasti, mikä onkin todellinen syy siihen, että aloit käyttämään toisten nimimerkkejä.

• Järkevämpi_ihminen
        järki-ihminen kirjoitti:

Olipa hölmö aivopieru. Kuin Hakkaraisen hanurista.

Ikävä kyllä se pitää paikkansa, mikä on nähtävissä tälläkin palstalla, missä suvaitsevaisina esiintyvät ovat useimmiten olleet kaikkein suvaitsemattomampia henkilöitä.

• Järkevin_ihminen
        Järkevämpi_ihminen kirjoitti:

Ikävä kyllä se pitää paikkansa, mikä on nähtävissä tälläkin palstalla, missä suvaitsevaisina esiintyvät ovat useimmiten olleet kaikkein suvaitsemattomampia henkilöitä.

Minä yritän kyllä suvaita kaikkea, mutta maahanmuuttokriitikoiden rakkaus sikoihin menee minulta välillä yli ymmärryksen. Sikalanhoitajat olivat poliisin tiedotteen mukaan löytäneet Oulun poliisilaitoksen eteläisessä osassa sikalasta alastoman miehen, joka oli antautunut noin 250 kiloa painavan karjun astuttavaksi.

Sikalanhoitajat olivat käskeneet miestä lopettamaan touhunsa.

Mies oli poliisin mukaan alkanut tehdä lähtöä sikalasta, mutta nostellessaan housujaan jalkaansa hän oli kuitenkin ensin kompuroinut sian lantaan. Vasta tämän jälkeen hän oli päässyt ajamaan autolla karkuun.

Tuntia myöhemmin poliisi sai miehen kiinni noin neljänkymmenen kilometrin päässä, jossa hänen epäillään ajaneen autolla humalassa ojaan.

Miestä epäillään alustavasti julkisrauhan rikkomisesta, törkeästä rattijuopumuksesta ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.

• Järkevääkin_järkevämpi
        Järkevin_ihminen kirjoitti:

Minä yritän kyllä suvaita kaikkea, mutta maahanmuuttokriitikoiden rakkaus sikoihin menee minulta välillä yli ymmärryksen. Sikalanhoitajat olivat poliisin tiedotteen mukaan löytäneet Oulun poliisilaitoksen eteläisessä osassa sikalasta alastoman miehen, joka oli antautunut noin 250 kiloa painavan karjun astuttavaksi.

Sikalanhoitajat olivat käskeneet miestä lopettamaan touhunsa.

Mies oli poliisin mukaan alkanut tehdä lähtöä sikalasta, mutta nostellessaan housujaan jalkaansa hän oli kuitenkin ensin kompuroinut sian lantaan. Vasta tämän jälkeen hän oli päässyt ajamaan autolla karkuun.

Tuntia myöhemmin poliisi sai miehen kiinni noin neljänkymmenen kilometrin päässä, jossa hänen epäillään ajaneen autolla humalassa ojaan.

Miestä epäillään alustavasti julkisrauhan rikkomisesta, törkeästä rattijuopumuksesta ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.

Se, että projisoit omia zoofiilisiä tunteitasi jatkuvasti muihin, ei anna sinusta kuvaa kovinkaan järkevänä ihmisenä. Itse asiassa se pikemminkin saa sinut näyttämään mielenterveyspotilaalta.

• Paitsi_että
        Järkevääkin_järkevämpi kirjoitti:

Se, että projisoit omia zoofiilisiä tunteitasi jatkuvasti muihin, ei anna sinusta kuvaa kovinkaan järkevänä ihmisenä. Itse asiassa se pikemminkin saa sinut näyttämään mielenterveyspotilaalta.

en voi projisoida muihin tunteita, joita minulla ei ole. Sikalanhoitajat olivat ihan oikeasti poliisin tiedotteen mukaan löytäneet Oulun poliisilaitoksen eteläisessä osassa sikalasta alastoman miehen, joka oli antautunut noin 250 kiloa painavan karjun astuttavaksi. Kyseessä oli luultavasti maahanmuutokriitikko, joka ajatteli että jos ei tämä suojele sitä muslimeilta niin sitten ei mikään.

• Totta_puhuen
        Paitsi_että kirjoitti:

en voi projisoida muihin tunteita, joita minulla ei ole. Sikalanhoitajat olivat ihan oikeasti poliisin tiedotteen mukaan löytäneet Oulun poliisilaitoksen eteläisessä osassa sikalasta alastoman miehen, joka oli antautunut noin 250 kiloa painavan karjun astuttavaksi. Kyseessä oli luultavasti maahanmuutokriitikko, joka ajatteli että jos ei tämä suojele sitä muslimeilta niin sitten ei mikään.

kukaan ei ole edelleenkään kiinnostunut kuulemaan näistä eläimiinsekaantumisfantasioitasi. Jos et osaa pysyä asiassa, niin ole sitten ihan hiljaa.

• OhByTheWay
        Paitsi_että kirjoitti:

Olisiko sinulla muuten kanttia mennä sanomaan tuon uusimman töräytyksesi päin naamaa vaikkapa muslimimaahanmuuttajan tekemän raiskauksen uhrille?

• Surkimustensurkimus

Omilla teoillani en voi mitenkään vaikuttaa aloittajan mainitsemiin tekijöihin, sillä ne ovat saavuttamattomissani.

Miten suuri osa ongelmista johtuu eri tekijöistä ei ole jaettavissa osiin, sillä poistamalla minkä tahansa niistä, voisimme poistaa ongelmat Suomesta ja omalta kohdaltani sataprosenttisesti! Muiden maiden osalta on löydettävissä vastaavia tekijöitä ja sielläkin vaikutus on sama: Maahanmuutto ja islamisaatio on pysäytettävä. MItä nopeammin, sitä parempi. Siten voimme säilyttää sekä kykymme auttaa että kotimaamme ja uskontomme.

• johannes21

Mahanmuuttajat (matut)ovat hyvä asia. Tulevat Suomeen töihin ja opiskelemaan ym.
      Maahantunkeutujat(matut) ovat haitaksi Suomelle. Tulevat Suomeen elämään suomalaisten maksamalla sosiaaliturvalla.
      Esim. Somalien kotoutuminen ja työllistyminen on tähän asti epäonnistunut. Vain 23 % työllistynyt 7 vuoden aikana. Tilanne on sama irakilaisten ja afgaanien osalta. Jokainen näistä oleskelukulttuureista tulleista maksaa 14 000 euroa tulonsiirtoina suomalaisilta matuille.
      Suomalaisilta myös minulta otetaan matujen elättämiseen.
      Sairailta otetaan lääkekorvauksista 50 euroa jokaisen vuoden alusta.
      Matut raiskaavat suomalaisia. Ei hyvä.
      Matut ovat surmanneet useita suomalaisia. Ei hyvä.
      Matut surmanneet satoja ihmisiä Euroopassa. Ei hyvä.
      Matut tuovat väkivaltaisen uskonnon ja kulttuurin Suomeen Ei hyvä.
      Matujen eräs kotimaa Irak ei ota takaisin palautettavia irakilaisia. Miksi ?
      Matuja oleskelee laittomasti Suomessa. Ei hyvä.
      Matut ovat usein luku ja kirjoitustaidottomia. Ei tarvita Suomessa.
      Suomessa on 350 000 työtöntä. Jokainen matu työllistyessään sysää suomalaisen työttömäksi. Ei hyvä.
      Matut ovat melkein kaikki miehiä. Ei hyvä.
      Matut ovat jättäneet muut kärsimään kun ovat lähteneet "pakoon".
      Mitä pakoon. Suurin osa saa hylkäävän päätöksen ja poistetaan Suomesta vaikka väkisin. Laittomuutta ei tule suosia.
      Matut ovat laittomia koska tulleet turvallisesta maasta ,Ruotsista.
      Matut valehtelee usein olevansa alaikäisiä. Valehtelu on rikos.
      Matut ovat tulleet viiden turvallisen maan läpi. Miksi eivät jääneet Saksaan,Tanskaan,Ruotsiin. Tulivatko Suomeen parempien etujen takia ?
      Matu, joka tulee hyvien sosiaalietujen takia Suomeen ei ole todella turvan tarpeessa.

• Tulevaisuusontässä

Työperäiset siirtolaiset ovat hyväksi, mutta vain silloin kun töitä on! Suomea ei kannata täyttää millä tahansa porukalla. Haitat ovat jo nyt mittavia sekä rahallisesti että omien kansalaistemme turvallisuuden kannalta.

• pulitzerprice

Mitään konkreettista esimerkkiä et siis pystynyt antamaan siitä, miten mamut ovat heikentäneet juuri sinun elämäsi laatua.

Ilmeisesti et myöskään tunne ketään sellaista ihmistä, jonka elämää mamut ovat tärvelleet.

Kunhan vain urputat yleisellä tasolla.

Ja kun yleisellä tasolla liikutaan, niin silloinhan eivät maailmasta urputuksen aiheet lopu. Vaikka itsellä olisi kaikki hyvin, niin vituttaa ihan helvetisti se, että uutisissa joku Abu-Ahmed selitti jotain. Sen jälkeen ei enää huvita niinku mikään!

• Hmmph

Häh? ... etkö ole lukutaitoinen?

• PelkohallitseeSuomea

Sananvapaus Suomessa on tuhottu. Pienikin matuvastainen kritiikki pitää kirjoittaa nykyään nimettömänä. Muuten suvakit raatelevat sinut netissä ja oikeuslaitos räväyttää mojovat päiväsakot. Koiraa on pelottava viedä iltaisin ulos lenkille, kun yhtäkkiä lähikadut ja lähimetsä ovat täynnä matumiesten joukkioita. Minullekin keski-ikäiselle naiselle kolme nuorta matumiestä alkoivat lähimetsässä huutelemaan. Enpä ole tuotakaan joutunut ikinä kokemaan suomalaisten nuorten miesten taholta.

• Anonyymi
        pulitzerprice kirjoitti:

Mitään konkreettista esimerkkiä et siis pystynyt antamaan siitä, miten mamut ovat heikentäneet juuri sinun elämäsi laatua.

Ilmeisesti et myöskään tunne ketään sellaista ihmistä, jonka elämää mamut ovat tärvelleet.

Kunhan vain urputat yleisellä tasolla.

Ja kun yleisellä tasolla liikutaan, niin silloinhan eivät maailmasta urputuksen aiheet lopu. Vaikka itsellä olisi kaikki hyvin, niin vituttaa ihan helvetisti se, että uutisissa joku Abu-Ahmed selitti jotain. Sen jälkeen ei enää huvita niinku mikään!

Mietin itse ihan samaa. Typerää populismia ilman järkevää perustelua. Ja typerää yleistämistä.

1. Jos mamu saa Suomessa Kelan tukia, hän on elintasopakolainen siipeilijä.
        Kukaan ei kysy että "voiskohan olla mahdollista että tuon mamun tulot ei vain nyt riitä? Onkohan mahdollista että siivoojan palkka ei nyt vaan riitä pk-seudulla?"
        Ja eikö Suomalainen, tuen tarpeessa oleva saa Kela-tukia? Mikä on sen Kelan alkuperäinen tarkoitus?

2. Jos mamu menee töihin, saa palkkaa ja maksaa veronsa niin hän riistänyt joltakin Suomalaiselta työpaikan.

MITÄ TÄHÄN VOI OIKEIN VASTATA? Ei kelpaa kylmä eikä kuuma (eikä haalea).

3. Jos joku syrjäytynyt hullu mamu raiskaa (mikä on tietysti tuomittavaa jne jne), niin "kun ne mamut tulee maahamme ja vain tekevät rikoksiat".
        Eikö kukaan Suomalainen ole koskaan tehnyt ainuttakaan rikosta? Lukekaa iltapäivälehtiä , siellä on kaikenlaista saunomisesta veneilyyn.
        En tietenkään puolusta rikoksia ja yritä oikeuttaa mamujen tekemiä rikoksia, mutta näin ei vaan voi perustella asioita. Kaikissa ryhmissä, kansallisuuksissa ja roduissa on rikollisia. Mutta suurin osa on ihan hyviä ihmisiä. Kaikki kyllä tietävät sen ihan hyvin.

Totuus on se että joitakin Suomalaisia vain ärsyttää se että maahanmuuttajille suodaan samat oikeudet kuin Suomalaisille, vaikka he itse pölöttävät päivät pitkät tasa-arvosta bllääblää.

• Anonyymi
        PelkohallitseeSuomea kirjoitti:

Sananvapaus Suomessa on tuhottu. Pienikin matuvastainen kritiikki pitää kirjoittaa nykyään nimettömänä. Muuten suvakit raatelevat sinut netissä ja oikeuslaitos räväyttää mojovat päiväsakot. Koiraa on pelottava viedä iltaisin ulos lenkille, kun yhtäkkiä lähikadut ja lähimetsä ovat täynnä matumiesten joukkioita. Minullekin keski-ikäiselle naiselle kolme nuorta matumiestä alkoivat lähimetsässä huutelemaan. Enpä ole tuotakaan joutunut ikinä kokemaan suomalaisten nuorten miesten taholta.

Älä puhu paskaa.

• johanne21

Korjaus maahanmuuttajat tulee olla mamut.

• ytttuoiptp
    • qåaäzm

Ei sopeutuneet mamut ole aiheuttaneet mitään negatiivista omassa elämässä. Ei myöskään nämä sopeutumattomat vielä koska tänne syrjäseudulle niitä ei juuri ole tullut. Puhunkin koko Suomen puolesta kun vastustan haittamaahanmuuttoa.

Jos ongelmaksi luetaan sananvapauden tukahduttaminen niin se johtuu tietysti hallituksen päätöksistä.

Korjaisin koko tuhoisan kehityksen kehoittamalla äänestämään Suomi ensin-väkeä. Äänestyskopista kaikki lähtee.

• Maanelämä

Äänestän itse persuja varsinkin, kun Halla-ahokin on takaisin Suomessa.

Jos mamuille olisikin töitä, joita he tekisivät, mutta kun ei ole, niin suurin osa on yhteiskunnan elätettäviä jälkikasvuineen. Se on pois meiltä kaikilta. Lisäksi Ruotsissa on käynyt selväksi, että maahanmuuttajien toinen polvi ensimmäistä pahempi: Ensimmäinen polvi on kiitollista, toinen polvi vihaa ruotsalaisia, jotka heitä auttavat! Maahanmuuttajalähiöt muuttuvat alueiksi, jonne vain islaminuskoiset ovat tervetulleita. Tämä kehitys pitää estää Suomessa!

• Uhat.tulee.sisältäpäin

..."Lisäksi Ruotsissa on käynyt selväksi, että maahanmuuttajien toinen polvi ensimmäistä pahempi:."

Kommentti:
        Valitettavasti. Tämä on tullut jo todettua.

Kahden ääripään kulttuurin välissä on vaikea elää varsinkin poikien. Tulokset ovat nähtävissä katukuvassa, päihde- ja rikostilastoissa esimerkiksi.Ei työtä, kieli- ja kirjoitustaidot hukassa, meneekö edes peruskoulu läpi... Sosiaalinen työtätekemättömyys perintönä. Tämä on monen humanitäärisen toisen polven pojan kohtalo.

• BurkhaPippi

Verorahojani on mällätty matujen elättämiseen. Tytärtäni on ahdisteltu useaan kertaan matujen toimesta. Ruokakaupassa, pankissa, kioskissa ja rahanvaihtopisteessä matut ovat etuilleet. Matut ovat naarmuttaneet autoani parkkihallissa, ja vain tuurilla olen välttänyt törmäämästä kolmion takaa eteen tulleeseen tai ilman vilkkua holtittomasti kaistaa vaihtaneeseen matuun. Tuttavani selviytyi nipin napin matun tahallisesta yliajoyrityksestä suojatiellä. Jatkuva valehtelu valtamedioissa on nostanut verenpainettani. Uskoni suomalaiseen oikeusjärjestelmään on horjunut poliittisten näytösoikeudenkäyntien ja biasoituneiden tuomioiden vuoksi. Koen syyllisyyttä tulevien sukupolvien vuoksi - he tulevat kiroamaan meidät alimpaan helvettiin tyhmyytemme vuoksi. Minulla ei ole käytössäni kuin yksi ääni kerran neljässä vuodessa. Kaikki muut keinot johtavat Suomessa raastupaan.

• AkateeminenTaho

Olet totaalisen oikeassa BurkhaPippi. Et ole yksin, kyllä meitä tolkun ihmisiä on suurin osa kansasta. Vain pieni räksyttävä "suvaitsevaisto" ja suuren suuri "natsi"ongelma muutamalla kymmenellä jäsenellä voivat hämätä.

Meissä on massana valtaa, vaikka meille yritetään koko ajan tuputtaa ja valehdella aivan muuta. Unelmaporukka ja SVL-pellet vain promilleluokkaa.

• Turvall.uhkia.järkkäävät

Vastaus:
      Ei voi puhua maahanmuuttajista yhtenä ryhmänä. Ei, ei ja e.! Uskokaa jo!

A. Mamuista
      Työperäisten, joita olen tavannut paljon ja palvelu ja käytös hyvä. Joillakin humanitäärisillä, jotka elinpiirissäni: Eivät kunnioita suomalaisia sääntöjä esim. taloyhtiössä. Ovat agressiivisia ja suvaitsemattomia jopa pelottavia. Liian suuret jopa ääripään kulttuurierot. En kannata turvapaikkashoppausta. Paikanpäälle apua.

B. Suvakeis
      Suvaitsevaisuus on hyve tiettyyn rajaan asti. Kun raja ylittyy, muuttuu hölmöksi ja muulle yhteisölle haitalliseksi idiootiksi ja jopa turvallisuusuhaksi.

C. Sipilän hallituksesta
      Se, mikä on nyt jo satavarmaa: Sipilä itse teki Suomelle mittaamattomat ja kauaskantoiset taloudelliset ja henkiset vahingot koko maailman kansojen kutsuhuudolla sossukassalle. Muukaan hallitus ei saa tästä kiitoksia, toiseksi vähiten Orpo. Ja ne päättäjät ja läheiset, jotka tällä matubisneksellä tienaa. Tuomiolle! Muusta vielä vaikea sanoa. Kunnallisvaaleissa näkynee.

Tämä on se mädannäisyyden ydin. Vain kauppaliittoa kannatan. Turvallisuuspolitiikkaa myös, mutta sen taso on nyt nollaakin pienempi täysin hallitsemattoman siirtolais- ja mamupolitiikan takia. Täysin toiminta-ja päätöskykyvytön konklaavi. Talouspolitiikka myös hukassa. Liittovaltio ajatuksenakin kammottaa.

E. Teistä itsestänne
      Ehkä en osaa äänestää oikein enkä ole tarpeeksi aktiivinen ottaamaan politiikkoihin yhteyttä. Lobbaustaidot ja -aika vähissä.

Lopuksi arvioikaa, miten paljon voitte omilla teoillanne ratkaista ongelmianne, jotka liittyvät
      A. Mamuihin
      Jonkin verran.

B. Suvakkeihin
      Jonkin verran keskustelemalla mielipidekirjoituksilla ehkä.

C. Sipilän hallitukseen
      Pikkiriikkisen. Vain äänestämällä ja ehkä mielipiteitäni esille tuomalla yhdessä muiden kanssa.

Toivotonta...

E. Teihin itseenne
      Katson kyllä säännöllisesti peiliin...

• Jämttiperkele

Näin veronmaksajana en hyväksy matuja mamuja,meidän pitää elättää vanhuksiamme ja lapsia ei karvakäsiä loisia

• Matuhuijaaaina

Minä olin ennen iloinen veronmaksaja. Luulin tukevani suomalaisia ja meidän yhteistä maatamme, kuten kaikki muutkin, jokainen rehdisti kykyjensä mukaan. Jotkut pienemmillä veromarkoilla, minä suurilla.

Vaan eipä matuja kiinnosta osallistuminen yhteiseen projektiin. Pitsapojat kiertävät veroja ja somalit loisivat ihan avoimesti ilman yritystäkään työnteon suuntaan. Sossutukien maksimointi valheilla ja huijauksella on matujen kansanhuvi. Ja poliitikot, tuomarit ja sosiaalityöntekijöt uskovat sinisilmäisesti, tai teeskentelevät uskovansa, matujen joka valheen.

Nykyään olen vihainen veronmaksaja. Tiedän, että minunkin verorahani hassataan loiseläjien haalimiseen ja elättämiseen.

• Jukka-Joensuusta

Ketjun aloittaja on mielestään ovela ja halveksii suomalaisten älyä.
      Tulee mieleen satu muurahaisesta ja heinäsirkasta. Ahkera muurahainen varautuu talveen ja tietää kesän olevan ohimenevää. Laiska heinäsirkka naureskelee hänelle, "oletko kokenut pakkasta konkreettisesti. Miten jää ja lumi on konkreettisesti sinua haitannut.....?"
      Tiedämme sadun lopputuloksen.
      Euroopalaisen ihmisen älykkyyteen on muuten juuri vaikuttanut jääkausi, oli ennakoitava tilanteita jotka olivat tässä hetkessä olemassa vain mielikuvituksessa. Sama juttu muslimi-matujen invaasion kanssa. Vaikka nyt ei olisi ollut mitään näkyvää haittaa näistä ( tai ei törmäisi esim. Maaseudulla näihin päivittäin), tiedämme että kun heidän määränsä on tarpeeksi suuri, he alkavat rajusti rajoittaa meidän arkipäivästä elämäämme. Ilmiö näkyy jo Ruotsissa jossa monet aitoruotsalaiset naiset eivät uskalla liikkua ulkona. Ympäri Eurooppaa lisääntyvät ns. "No go-alueet", joissa ei eurooppalainen laki enää päde. Ihmiset eivät näytä näihin ilmiöihin reagoivan tarpeeksi agressiivisesti, he ovat kuin se sammakko kattilassa jossa vesi kuumenee hitaasti. Kun se on liian kuumaa on myöhäistä hypätä pois.
      Olemme pian syrjitty vähemmistö omassa maassamme ja hengenvaarassa!
      Minulle haitta murjaanien maahanmuutosta on nyt, että näen heitä kaupungilla päivittäin ja tietoisuus siitä että he ovat tuleet tuhoamaan valkoisen ihmisrodun - minun vaaleitten, kauniiden lasten tulevaisuuden.

• bessewisser

"Ketjun aloittaja on mielestään ovela ja halveksii suomalaisten älyä."

Totta. On ilmeisesti joku suvakki, apurahalla mamupalstalaisten tutkija, viherpunikki tai kunnallispolitiikkaan pyrkivä vasemman laidan kulkija tai hallituksen palkkaama politrukki.

• suomiparempiinkäsiin
        bessewisser kirjoitti:

"Ketjun aloittaja on mielestään ovela ja halveksii suomalaisten älyä."

Totta. On ilmeisesti joku suvakki, apurahalla mamupalstalaisten tutkija, viherpunikki tai kunnallispolitiikkaan pyrkivä vasemman laidan kulkija tai hallituksen palkkaama politrukki.

Sivistynyt luulee olevansa, fiksu jopa. Huoh! Juuri tuonkaltaisten suvakkien takia maamme voi huonosti.

Olen erittäin ylpeä USA:N uudesta presidentistä: ajaa oman kansalaistensa etua, voimakkaasti. Ottakaamme oppia!

• johannes21

Matujen surmaamat suomalaiset eivät ole kertomassa miten on turvapaikkahuijarit ovat vaikuttaneet heidän elämäänsä.
      VOK:n turvapaikkahuijarit surmasivat miehen Otanmäellä
      Matu surmasi vanhuksen Helsingissä syksyllä.
      Matu raiskasi ja surmasi nuoren tytön Porin seudulla.
      Matu raiskasi lapsen Kempeleessä ym.
      Joka viikko uutisoidaan matujen rikoksista ja ahdisteluista.
      (vaikka media yrittää salata kaikki matujen rikokset)

• taistelijat.sotilaskarku

Raiskauksia on monta, paljon enemmän kuin kaksi.

• Uhkakuvat2025

Ilmapiiri Suomessa on joka tasolla katkeroitunut ja kärjistynyt. Tavalliset Suomalaiset ovat ”radikalisoituneet” ja pinnan alla kytee paljon enemmän kuin miltä näyttääkään.
      Sanan ja ajatuksen vapaus koetaan olevan rajoitettua ja tämä lisää entisestään katkeruutta maahanmuuttoa vastaan, koska sillä katsotaan olevan suora syy-yhteys siihen mitä tässä maassa saa enään ajatella tai sanoa.
      Kuvitellaan että nettikirjoittelua kyttäämällä ja siitä sanktioita jakamalla saavutetaan jotakin parempaa, vaikka itse asiassa juuri se lisää tavallisten Suomalaisten katkeruutta nykymenoa ja maahanmuuttoa kohtaan entisestään.
      Sehän on viimeinen niitti maahanmuuton integroinnin onnistumiselle, mikäli kantaväestö kokee joutuneensa ratasaappaan alle jossa isoveli kontrolloin heidän sanomisiaan ja ajatuksiaan maahanmuuttajien vuoksi.
      Tämä nostaa katkeruutta ja vihaa paljon enemmän kuin mitä tällä mielipiteiden rajoittamisella saadaan koskaan aikaiseksi.
      Jokainen yhteiskunta maailmanhistorian aikana jossa valtaeliitin toimet/unelmat johtavat sanan ja mielipiteenvapauden rajoituksiin, ovat lopulta päättyneet jonkinasteisiin sisällissotiin.

• Meilleriittää

Olen täysin samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Suomessa on juuri tällainen tilanne. Tavalliset ihmiset ovat raivoissaan ja päättäjät näköjään tyhmyyksissään jatkavat suomalaisten sietokyvyn testaamista. Jättävät huomiotta sen, että kun suomalaisilta "kamelin selkä katkeaa", niin sitten alkaa tapahtua. Suomalaisten oikeustajuun ei monikaan asia tässä maahanmuutto/"pakolais"politiikassa mene, eikä tule menemäänkään. joten turha on yrittää väkisin tukahduttaa ihmisten oikeutta omiin mielipiteisiin ja sananvapauteen.

• johannes21

Suomalaisia on useita miljoonia.
      Arabimuslimeja on ehkä 30 000. Jokainen heistä on liikaa.
      On paljon todennäköisempää ,että suomalainen tekee jotain suomalaiselle,.
      Kuitenkin nämä muutama kymmenen tuhatta arabihuijaria saa aikaan uutisoitavaa ainakin yhtä paljon kuin miljoonat suomalaiset.
      Raiskaavat ainakin 20 kertaa useammin
      Onko milloin uutisoitu että suomalainen olisi surmannut arabimaahantunkeutujan tai sumalainen raiskannut arabinaisen ?
      Matut edustavat väkivaltaista ja naisia sortavaa uskontoa ja kulttuuria.

• Jukka-Joensuusta

Suomessa on Suomen kansalaisia 5.5 miljoonaa joista 4,86 miljoonaa on suomenkielisiä kantasuomalaisia. Ruotsinkielisiä on 290 000. Loput ovat etniseltä taustaltaan jotain muuta. Yli 65 vuotiaita on miljoona! Maahanmuuttajissa ja erityisesti muslimeissa väki on nuorta ja lapsia paljon. Ei siis pidä antaa suomalaisten "suuren" määrän hämätä. Voimme äkkiä olla vähemmistö. Ajatelkaa jos kiinalaiset lakkaisivat lisääntymästä, 100 vuodessa koko 1,3 miljardinen kansa olisi sukupuutossa.

• jäitähattuun
        Jukka-Joensuusta kirjoitti:

Suomessa on Suomen kansalaisia 5.5 miljoonaa joista 4,86 miljoonaa on suomenkielisiä kantasuomalaisia. Ruotsinkielisiä on 290 000. Loput ovat etniseltä taustaltaan jotain muuta. Yli 65 vuotiaita on miljoona! Maahanmuuttajissa ja erityisesti muslimeissa väki on nuorta ja lapsia paljon. Ei siis pidä antaa suomalaisten "suuren" määrän hämätä. Voimme äkkiä olla vähemmistö. Ajatelkaa jos kiinalaiset lakkaisivat lisääntymästä, 100 vuodessa koko 1,3 miljardinen kansa olisi sukupuutossa.

Sadassa vuodessa Euroopan väestöstä voi melkein viideosa olla jo muslimeja. Ainakin Ruotsissa.

• PahaaHajua

Mamujen peseytyminen on heikkoa. Haisevat.

• tekstitys_alapalkista
      • jkgyuiuy

Todella hyvä video, ja pelottava.

Onko ainut keino romuttaa rikkaat maat niin, ettei ne kylmine ilmastoineen enää houkuttele kehitysmaiden liikaväestöä kansainvaellukselle? No, sitä ollaan tekemässä. Ehkä kohta kukin kansa kuolee omiin maihinsa.

• YksiJaAinoaSyy

Hyvin yksikertaista. Haluan pitää Suomen suomalaisena ja suomalaisille. Suomalaisen kulttuurin ja kansan puolesta, ei kiitos maahamuutolle.

• Torquemada_

Eipä noita uskalla kertoa, kun sen jälkeen joutuu Finnish inquisitionin kynsiin.

• johanne21

Suomen himomatuttajien (JDonner,THalonen.PArajärvi.E.Rehn ym.)tulee katsoa tämä.
      Ei ole mitään järkeä siirtää kehitysmaaihmisiä meille. 99 % ei tule kotoutumaan ja työllistyykin vain noin 20 %.'
      Suomi on jo tehnyt osuutensa ottamalla kahdenkymmenen vuoden aikana 20 000 somalia loisimaan Suomeen. Tämän ryhmän jokaisen henkilön tulonsiirtoihin kuluu suomalaisten verovaroja 14 000 enemmän kuin he maksavat veroja.
      Somaloisten kustannus veronmaksajille on noin 300 miljoonaa euroa vuodessa. Viidessä vuodessa 1.5 miljardia euroa. Suomella ei ole varaa enää yhteenkään somaloiseen.

• kriittinenarvio

Ei mamuista ole ollut muuta haittaa kun se että on joutunut kuulemaan Sarvihiiren vikinää, Halla-ahon höpinöitä ja Hakkaraisen houreita. Mutta eihän se mamujen vika ole että jotkut vaan on asennevammaisia.

• KysymysKuuluu

Etkö pidä edes mamujen tekemiä rikoksia haitallisina?

• vastaus-
        KysymysKuuluu kirjoitti:

Etkö pidä edes mamujen tekemiä rikoksia haitallisina?

Yhtä haitallisina kuin muitakin rikoksia. Ei niitä norjalaisia nuoria varmaan paljon lohduttanut se että niitä lahdannut vajakki oli vaalea sinisilmäinen norjalaismies eikä mikään musta muslimi.

• kysymys-
        vastaus- kirjoitti:

Yhtä haitallisina kuin muitakin rikoksia. Ei niitä norjalaisia nuoria varmaan paljon lohduttanut se että niitä lahdannut vajakki oli vaalea sinisilmäinen norjalaismies eikä mikään musta muslimi.

Miksi sitten väitit, ettei mamuista ole ollut yhtään haittaa? Oletko vähän tyhmä?

• vastaus-
        kysymys- kirjoitti:

Miksi sitten väitit, ettei mamuista ole ollut yhtään haittaa? Oletko vähän tyhmä?

Olet sinä tosiaan vähän tyhmä. Panet sanoja toisten suuhun minkä kerkiät. Joka tapauksessa on selvää, että vähemmän mamuista on haittaa kuin hallanpanemista hysteerikoista. Hyötyä mamuista on paljonkin, halla-aholaisista ei yhtään.

• BurkhaPippi
        vastaus- kirjoitti:

Olet sinä tosiaan vähän tyhmä. Panet sanoja toisten suuhun minkä kerkiät. Joka tapauksessa on selvää, että vähemmän mamuista on haittaa kuin hallanpanemista hysteerikoista. Hyötyä mamuista on paljonkin, halla-aholaisista ei yhtään.

Tuota... mitä hyötyä mamuista on?

• eimitäänhyötyä
        vastaus- kirjoitti:

Halla - aho on fiksu mies, mutta sinä olet tyhmä,et pysty kertomaan mitä hyötyä pakolaisista on .

• ettei_totuus_unohtuisi
        eimitäänhyötyä kirjoitti:

Halla - aho on fiksu mies, mutta sinä olet tyhmä,et pysty kertomaan mitä hyötyä pakolaisista on .

En puhunut pelkästään pakolaisista. Puhuin maahanmuuttajista. Joten älä sinä poika kiehu yli äyräittesi.

• parempi_vastaus
        vastaus- kirjoitti:

Väitit aiemmassa viestissäsi, ettei "mamuista ole ollut muuta haittaa kun se että on joutunut kuulemaan Sarvihiiren vikinää, Halla-ahon höpinöitä ja Hakkaraisen houreita." Miksi töräyttelet jatkuvasti tällaisia aivopieruja, kun kerran seuraavassa hetkessä kiistät ajattelevasi näin? Oletko kenties trolli, vai onko sinulla jokin muistisairaus, joka aiheuttaa tällaista käytöstä?

• KRIIT1KK0
        parempi_vastaus kirjoitti:

Väitit aiemmassa viestissäsi, ettei "mamuista ole ollut muuta haittaa kun se että on joutunut kuulemaan Sarvihiiren vikinää, Halla-ahon höpinöitä ja Hakkaraisen houreita." Miksi töräyttelet jatkuvasti tällaisia aivopieruja, kun kerran seuraavassa hetkessä kiistät ajattelevasi näin? Oletko kenties trolli, vai onko sinulla jokin muistisairaus, joka aiheuttaa tällaista käytöstä?

Tuohan on oarasta mitä täällä palstalla onkoskaan sanottu: "mamuista ei ole ollut muuta haittaa kun se että on joutunut kuulemaan Sarvihiiren vikinää, Halla-ahon höpinöitä ja Hakkaraisen houreita."

• Kysymys_kuuluu
        KRIIT1KK0 kirjoitti:

Tuohan on oarasta mitä täällä palstalla onkoskaan sanottu: "mamuista ei ole ollut muuta haittaa kun se että on joutunut kuulemaan Sarvihiiren vikinää, Halla-ahon höpinöitä ja Hakkaraisen houreita."

Eikö mielestäsi siis edes Abdiqadir Osman Husseinin kaltaisista mamuista ole aiheutunut haittaa?

• kyssäri
        Kysymys_kuuluu kirjoitti:

Eikö mielestäsi siis edes Abdiqadir Osman Husseinin kaltaisista mamuista ole aiheutunut haittaa?

Oletko vähän tyhmä?

• Kysymys_kuuluu
        kyssäri kirjoitti:

Oletko vähän tyhmä?

Mikset vastannut kysymykseen? Taidat sinä tosiaan olla vähän tyhmä.

• BB-Tyrkkynensenosoitti

Mikset vastannut kysymykseen? Taidat sinä tosiaan olla vähän tyhmä.

Veljeni Sebastian ei ole oppinut mitään Kiemunki-kohusta, Halla-ahon hairahduksesta eikä Hakkaraisen hölmöilyistä. Taitaa se tosiaan olla vähän tyhmä.

• Ikävä_kyllä
        BB-Tyrkkynensenosoitti kirjoitti:

Veljeni Sebastian ei ole oppinut mitään Kiemunki-kohusta, Halla-ahon hairahduksesta eikä Hakkaraisen hölmöilyistä. Taitaa se tosiaan olla vähän tyhmä.

näyttää siltä, että sinä et ole vieläkään oppinut ottamaan lääkkeitäsi ajallaan.

• ikävä_totuus
        Ikävä_kyllä kirjoitti:

näyttää siltä, että sinä et ole vieläkään oppinut ottamaan lääkkeitäsi ajallaan.

Ikävä kyllä näyttää siltä, että lääkärileikkisi eivät ole vieläkään loppuneet.

• Ikävä_kyllä
        ikävä_totuus kirjoitti:

Ikävä kyllä näyttää siltä, että lääkärileikkisi eivät ole vieläkään loppuneet.

mielenterveysongelmasi ovat päivänselviä muillekin kuin lääkäreille.

• ikävä_totuus
        Ikävä_kyllä kirjoitti:

mielenterveysongelmasi ovat päivänselviä muillekin kuin lääkäreille.

Et ole varmaan ollut päivääkään selvä. En minä noin typeriä kirjoittaisi selvinpäin. Zoofiliaa ja mitä kaikkea. Säälittävää.

• Ikävä_kyllä
        ikävä_totuus kirjoitti:

Et ole varmaan ollut päivääkään selvä. En minä noin typeriä kirjoittaisi selvinpäin. Zoofiliaa ja mitä kaikkea. Säälittävää.

sulla ei sitten vieläkään ole persoonapronominit hallussa. Toisaalta mielisairautesi näyttää edenneen jo niin pitkälle, että oikeinkirjoituksen hallitseminen taitaa olla tämänhetkisistä ongelmistasi pienin.

• Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi
        vastaus- kirjoitti:

Ihanaa. Asiaa.

• kivapuhe

suomi on islamisteille jo menetetty.helpommalla päästäisiin kun putin laittaisi pari ydinpommia tänne jihadistiaan.

• kriittinenarvio

Suomessa on 80 000 muslimia. Realismia kehiin!

• Nii-in
        kriittinenarvio kirjoitti:

Suomessa on 80 000 muslimia. Realismia kehiin!

Ja siinä on 80 000 liikaa.

• nothinghaschanged
        Nii-in kirjoitti:

Ja siinä on 80 000 liikaa.

Niin, sinä tosiaan vouhotat tyhjästä. Suhteellisuudentaju olisi hyväksi sinullekin.

• everythinghaschanged-
        nothinghaschanged kirjoitti:

Niin, sinä tosiaan vouhotat tyhjästä. Suhteellisuudentaju olisi hyväksi sinullekin.

No mitä hyvää muslimien oleskelusta Suomessa on tälle maalle koitunut?

• Rudel

Koko eurooppa on 50-100 vuoden päästä islamistinen maanosa.Venäjä ehkä pitää puolensa vielä silloinkin.

• REALI5T1
        Rudel kirjoitti:

Koko eurooppa on 50-100 vuoden päästä islamistinen maanosa.Venäjä ehkä pitää puolensa vielä silloinkin.

Realismia, poikaseni, realismia. Älkää antautuko hallanpanemien höpöttäjien hysteeriselle vouhotukselle.

• BurkhaPippi
        REALI5T1 kirjoitti:

Realismia, poikaseni, realismia. Älkää antautuko hallanpanemien höpöttäjien hysteeriselle vouhotukselle.

Tuohan on realismia. Jos jatketaan nykyistä holtitonta maahanmuutto- ja hyysäyspolitiikkaa tuo 50 vuottakin voi olla liian positiivinen arvio. Kannattaisi pikkuisen katsella mitä muualla maailmassa tapahtuu, eikä keskittyä pelkästään hesariin ja ylen uutisiin.

• Apostolientekoja
        everythinghaschanged- kirjoitti:

No mitä hyvää muslimien oleskelusta Suomessa on tälle maalle koitunut?

Tähän et tule saamaan vastausta, koskaan.

• Suurinosa

80 000 muslimia takoittaa 70 000 sosiaalipummia ja potentiaalista jihadistia.

• sitäsaa.mitätilaa
        Suurinosa kirjoitti:

80 000 muslimia takoittaa 70 000 sosiaalipummia ja potentiaalista jihadistia.

Olipa hölmö aivopieru. Kuin suoraan Halla-ahon hanurista.

• tässä.tilauksesi
        sitäsaa.mitätilaa kirjoitti:

Olipa hölmö aivopieru. Kuin suoraan Halla-ahon hanurista.

Sinä olet yksi iso aivopieru.

• niinolet
        tässä.tilauksesi kirjoitti:

Sinä olet yksi iso aivopieru.

mutta sinähän oletkin putkahtanut halla-ahon hanurista

• ja-has
        niinolet kirjoitti:

mutta sinähän oletkin putkahtanut halla-ahon hanurista

Harhasi ovat näköjään taas pahentuneet.

• järki-ihminen
        ja-has kirjoitti:

Harhasi ovat näköjään taas pahentuneet.

Leikit näköjään vieläkin lääkäriä, vaikka sinua pilkataankin sen vuoksi.

• Järkevämpi_ihminen
        järki-ihminen kirjoitti:

Leikit näköjään vieläkin lääkäriä, vaikka sinua pilkataankin sen vuoksi.

Viestejäsi lukiessa kyllä ihan maallikkokin huomaa, että sinulla olisi suuri tarve päästä psykiatriseen hoitoon.

• oytbnt

"Kertokaa omat mamu-traumanne"

Otsikko on jo sinänsä virheellinen, mikäli ei ole tarkoitus keskustella jonkun henkilökohtaisista mielenterveysongelmista maahanmuuttoon liittyen.

"Millä tavoin maahanmuuttajat ovat laskeneet elämäsi laatua?"

Maahanmuutto tuskin sinänsä laskee kenenkään maassa jo asuvan elämänlaatua. Tiettyjen ryhmien joukkomaahantulo ja niiden elättäminen maassa vastikkeetta ja niiden erilaisiin tapoihin ja uskontoon pakkosopeuttaminen kyllä laskee. Myös näiden ryhmien väkivaltaisuus, paikallisiin tapoihin sopeutumattomuus laskevat maan alkuperäisten kansalaisten elämänlaatua.

Tämä kaikki on yleistä, mutta jokaiselle kansalaiselle myös henkilökohtaista kokemusta. Ei voida perustella maahanmuuton haitattomuutta sillä, että juuri minulle ei ole vielä koitunut haittaa.

Joka tapauksessa, jokaisen valtion pitäisi maahanmuuttokysymyksissä ajatella omaa etuaan. Ei mikään valtio voi olla koko maailman sosiaalitoimisto, jonka pääasiallinen tehtävä on huolehtia kaikista sotaa käyvien maiden pakolaisista. Varsinkaan, koska valtaosa näyttää olevan parempaa elintasoa ja jopa sosiaaliturvalla loisimista hakevia elintasopakolaisia, eikä todella hengenvaaraa pakenevia.

• haahabuhu

Australialla on järkevä maahanmuuttopolitiikka. Sieltä pitäisi ottaa oppia, mutta eihän se yltiösuvakki-idiooteille käy.

• hehehehhehe
        haahabuhu kirjoitti:

Australialla on järkevä maahanmuuttopolitiikka. Sieltä pitäisi ottaa oppia, mutta eihän se yltiösuvakki-idiooteille käy.

Olipa hölmö aivopieru.

• No_mutta
        hehehehhehe kirjoitti:

Olipa hölmö aivopieru.

mikä vika Australian maahanmuuttopolitiikassa on? Osaatko vastata tähän, vai jatkatko jo tutuksi tulleella trollauslinjallasi?

• nothinghaschanged
        No_mutta kirjoitti:

mikä vika Australian maahanmuuttopolitiikassa on? Osaatko vastata tähän, vai jatkatko jo tutuksi tulleella trollauslinjallasi?

Se on muuten hyvää, mutta siitä puuttuu järki ja tunteet. Eli aivan kaikki mikä on ihmisten toiminnassa arvokasta. Ilmankos se onkin hompanssien mieleen.

• No_mutta
        nothinghaschanged kirjoitti:

Se on muuten hyvää, mutta siitä puuttuu järki ja tunteet. Eli aivan kaikki mikä on ihmisten toiminnassa arvokasta. Ilmankos se onkin hompanssien mieleen.

millä tavalla siitä mukamas puuttuu järki ja tunteet? Eikös laittoman maahanmuuton estäminen ole nimenomaan järkevää toimintaa? Näin jää enemmän resursseja oikeiden maahanmuuttajien ja pakolaisten asioiden käsittelyyn ja auttamiseen.

• No_mutta
        No_mutta kirjoitti:

millä tavalla siitä mukamas puuttuu järki ja tunteet? Eikös laittoman maahanmuuton estäminen ole nimenomaan järkevää toimintaa? Näin jää enemmän resursseja oikeiden maahanmuuttajien ja pakolaisten asioiden käsittelyyn ja auttamiseen.

etkö muka tiedä millaiset olot niillä Australian pakolaisleireillä on? Entisistä paratiisisaarista on tullut maanpäällisiä helvettejä.

• No_mutta
        No_mutta kirjoitti:

etkö muka tiedä millaiset olot niillä Australian pakolaisleireillä on? Entisistä paratiisisaarista on tullut maanpäällisiä helvettejä.

eihän se Australian vika ole, etteivät valepakolaiset osaa käyttäytyä ihmisiksi.

• Säästö

Verot nousee, sairailta ja vanhuksilta viedään asianmukainen hoito, lapsilta ja nuorilta hyvä perusopetus poistettu säästösyistä.Asunnottomille suomalaisille ei asuntoja. Mielenterveys potilaat jätetty heitteille tässä muutamia esim. Mitä mamutus on saanut aikaan. Kun rahaa pitää olla millä saa matuille täysylös pidon kustannettua. Silloin otetaan suomalaisten selkänahasta!!!!

• odottavallakannalla

Täällä persulandiassa kun on tulossa Ruotsin malli, niin odotamme vain milloin tulee ammutuksi kuin rauhassa odottelee bussia pysäkillä. Joskin siihen on vielä matkaa, olemme tässäkin asiassa jäljessä Ruotsista. Mutta hyvin persut ovat siinä petranneet ja panneet mamutuksen kunnon vauhtiin.

• mamumamumamumam

Persut ovat panneet mamutuksen estämistä kunnolla vauhtiin. Muut käynnistivät mamutuksen ja yrittävät sitä yhä kiihdyttää!

• Muhammedpruitpruitpruii

Eiköhän se matujen kutsuhuutoja huhuileva Sipilä ole todellinen syyllinen matuinvaatioon.

• johannes21

Eräs kirjoittaja väitti, että matuista on hyötyä Suomelle.
      KYSYN ! Sano yksikin seikka mitä hyötyä ?
      Monikulttuurisuuskiihkoilijat ylistävät monikulttuurisuuden ihanuutta.
      Lähi -Itä on monikulttuurinen. Mikä siellä on niin ihanaa.
      Kukaan(ei edes jihadistiHalonen) monikultturisuususkovainen ole sanonut yhtäkään seikkaa miksi monikulttuurisuus on niin ihanaa.

• rikkaudenkurjuus

Monikulttuurisuus on rikkaus, että silleen. ;)

• ai-että-demokratia-vai

Eivät osaa sanoa ilmeisesti ainuttakaan Suomea oikeasti hyödyttävää asiaa, vaan tunnehöyryllä menevät eteenpäin ja yrittävät hiljentää kaiken kritiikin vihapuheena.

Demokratioissa saa keskustella ja kyseenalaistaa asioita. Voitte miettiä minkälainen demokratia tämä Suomemme on nykyään.

• Ihanpahana

Pelkkää traumaa yötä päivää. Mieli on mustana.

VOI KUNPA TÄMÄ HULLUUS JO LOPPUIS JA VOITAIS JATKAA TAAS ELÄMÄÄ JA UNELMOIDA HYVÄSTÄ TULEVASTA!

• johannes21

Ei yhtään positiivista seikkaa mitä monikulttuurisuus tuo tullessaan kukaan ole vielä pystynyt esittämään.
      Se että Mannerheimintiellä kävelee lauma mustia miehiä on monikulttuurisuushöpöttäjille sitä mitä halutaan Suomeen.
      Stubb sanoi sen jotenkin näin. Monikulttuurisuus on rikkaus.
      On liian kallista. Noin 300 miljoonaa euroa vuodessa maksaa somaliyhteisön loisiminen Suomessa. Hintaa tulee katukuvan rikastuttajille. Pahin monikulttuurisuusintoilija ja arabimiesten perää kuolaava on Tarja Halonen. Hänen presidenttikausiensa kallista hintaa maksamme nyt.
      Vikamiehet ovat vihervasemmistolaisia tai entisiä stallareita.
      Oikeus tuomitsee vääristä mielipiteistä. Hyvät lakihankkeet kaatuvat politikoiviin perustuslakiasiantuntijoihin.
      Islamisaatio on hyvässä vauhdissa. Olemme Ruotsin tiellä.

• hehehehhehe

Johan vitsin murjaisit!

• Kupla-ankka

Missä näet jotain vitsikästä vai oliko se käänteistä ironiaa?

• IlariIluskivi

Esivanhempamme taistelivat pitääkseen maansa ja nyt jotkut idiootit luovuttavat sen vierasmaalaisille, eikä vastineetta, vaan vielä maksavat heille!

ON TÄMÄ MIELIPUOLISTA! IDIOOTIT OVAT VALTIONHALLINNON RIISTÄNEET.
        TULETTE NÄKEMÄÄN MITEN HUONOSTI KÄY, ELLEI RYHDISTÄYDYTÄ MUUT.

• Itse_asiassa
        IlariIluskivi kirjoitti:

Esivanhempamme taistelivat pitääkseen maansa ja nyt jotkut idiootit luovuttavat sen vierasmaalaisille, eikä vastineetta, vaan vielä maksavat heille!

ON TÄMÄ MIELIPUOLISTA! IDIOOTIT OVAT VALTIONHALLINNON RIISTÄNEET.
        TULETTE NÄKEMÄÄN MITEN HUONOSTI KÄY, ELLEI RYHDISTÄYDYTÄ MUUT.

ei mamuista ole ollut muuta haittaa kun se että on joutunut kuulemaan Sarvihiiren vikinää, Halla-ahon höpinöitä ja Hakkaraisen houreita.

• Eli_siis
        Itse_asiassa kirjoitti:

ei mamuista ole ollut muuta haittaa kun se että on joutunut kuulemaan Sarvihiiren vikinää, Halla-ahon höpinöitä ja Hakkaraisen houreita.

sinun mielestäsi siinä, että esim. Afrikasta ja Lähi-idästä tulleet mamut syyllistyvät 17-kertaisesti useammin seksuaalirikoksiin kuin kantaväestö, ei ole mitään haitallista?

• ettei_totuus_unohtuisi
        Eli_siis kirjoitti:

sinun mielestäsi siinä, että esim. Afrikasta ja Lähi-idästä tulleet mamut syyllistyvät 17-kertaisesti useammin seksuaalirikoksiin kuin kantaväestö, ei ole mitään haitallista?

Heitä on niin vähän ettei tuo laskelma ole tilastollisesti merkittävä. Pienessä populaatiossa parikin raiskausta on hurja määrä.

• Eli_siis
        ettei_totuus_unohtuisi kirjoitti:

Heitä on niin vähän ettei tuo laskelma ole tilastollisesti merkittävä. Pienessä populaatiossa parikin raiskausta on hurja määrä.

se, että suurimmissa kaupungeissa tämä "pieni populaatio" tekee ainakin puolet seksuaalirikoksista, ei sinusta ole tilastollisesti merkittävä seikka?

• älä_sitten_unohda

Yksikin raiskaus, oli se sitten mamun tai kantiksen tekemä, aiheuttaa uhrilleen ja tämän omaisille äärimmäistä haittaa. Vai onko sinusta maahanmuuttajien tekemät raiskaukset jotenkin haitattomampia, jos ne eivät ole "tilastollisesti merkittäviä"?

• ettei_totuus_unohtuisi
        älä_sitten_unohda kirjoitti:

Yksikin raiskaus, oli se sitten mamun tai kantiksen tekemä, aiheuttaa uhrilleen ja tämän omaisille äärimmäistä haittaa. Vai onko sinusta maahanmuuttajien tekemät raiskaukset jotenkin haitattomampia, jos ne eivät ole "tilastollisesti merkittäviä"?

Eivät ole. Olet aivan oikeassa.

• Kysymys_kuuluu

Eivät ole. Olet aivan oikeassa.

Miksi väität jatkuvalla syötöllä, ettei maahanmuuttajista aiheudu lainkaan haittaa, kun joudut kuitenkin heti seuraavassa hetkessä pyörtämään puheesi?

• kyssäri

Miksi väität jatkuvalla syötöllä, ettei maahanmuuttajista aiheudu lainkaan haittaa, kun joudut kuitenkin heti seuraavassa hetkessä pyörtämään puheesi?

Milloin ajattelit ruveta lukemaan viestit joihin vastaat?

• parempi_kyssäri
        kyssäri kirjoitti:

Milloin ajattelit ruveta lukemaan viestit joihin vastaat?

Milloin ajattelit sanoa jotain, mitä et joutuisi hetken päästä häpeissäsi perumaan?

• paras_kyssäri
        parempi_kyssäri kirjoitti:

Milloin ajattelit sanoa jotain, mitä et joutuisi hetken päästä häpeissäsi perumaan?

Milloin olen sanonut jotain jonka olisin joutunut joskus perumaan?

• parastakin_parempi
        paras_kyssäri kirjoitti:

Milloin olen sanonut jotain jonka olisin joutunut joskus perumaan?

Sanoit jotain sellaista esimerkiksi 20.1.2017 klo 23:07 lähetetyssä viestissäsi.

• ontraumoja

Olin sairastellut kuukausia, mutta syytä oireille ei tuntunut löytyvän. Sitten sain ajan erikoislääkärin tutkimuksiin. Kuuntelin diagnoosia lääkäriltä, mutta en ymmärtänyt hänen puheestaan mitään, koska hän oli maahanmuuttaja Intiasta. Sellaista suomen ja jonkin vieraan kielen sekamelskaa. Luulin taudin olevan kuolemakseni ja elin muutaman tunnin kauhunsekaisia hetkiä. Sain diagnoosin selville vasta apteekkarilta hakiessani lääkärin määräämää lääkettä. Podin yleistulehdusta, joka paranee nopeasti tulehduslääkityksellä. Kokemuksesta jäi pysyvät traumat. En varmasti enää koskaan mene lääkärin vastaanotolle.

Mielestäni syy oli lääkärin, joka ei ylimielisyydessään ole viitsinyt opetella suomenkieltä edes 18 -vuoden Suomessa oleskelun aikana. Miten ihminen voi osoittaa niin käsittämätöntä epäkunnioitusta uutta kotimaataan ja sen kulttuuria kohtaan, ettei viitsi edes kieltä opetella?

Muiden maahanmuuttajien kanssa, joita myös omassa työyhteisössäni on lukuisia, ei koskaan ole ollut mitään ongelmia, päinvastoin.

• oilija

Youtube-haku: "suomalainen nainen kertoo elämästä" ja "lenita airisto kertoo sen".

• Theenemywithin

Muslimit vihaavat meitä, jotka olemme taitavasti hallinneet Suomea viimeiset 10 000 vuotta. He eivät halua olla osa meitä. He haluavat tappaa meidät.

• totuuskomissio

Ei Suomessa ollut edes ihmisiä vielä 10 000 vuotta sitten.

• todellisuudessahan
        totuuskomissio kirjoitti:

Ei Suomessa ollut edes ihmisiä vielä 10 000 vuotta sitten.

Ensimmäiset asukkaat tulivat Suomen maaperälle noin 10.000 -11.000 vuotta sitten.

• Todellisuudessa
        todellisuudessahan kirjoitti:

Ensimmäiset asukkaat tulivat Suomen maaperälle noin 10.000 -11.000 vuotta sitten.

heillä ei kuitenkaan ollut mitään hallintoa. Se tuli tänne Ruotsista 1100-luvulla.

• mitähöpiset
        Todellisuudessa kirjoitti:

heillä ei kuitenkaan ollut mitään hallintoa. Se tuli tänne Ruotsista 1100-luvulla.

Olipa hölmö aivopieru. Kaikissa yhteiskunnissa historian hämärästä saakka ollut jonkinlainen hallinto.

• oiliva

Hallinto se on huonokin hallinto ja kulttuuri se on huonokin kulttuuri, mutta KUMPAAKAAN EI TARVITA SUOMESSA!

• oikeamielinen
        oiliva kirjoitti:

Hallinto se on huonokin hallinto ja kulttuuri se on huonokin kulttuuri, mutta KUMPAAKAAN EI TARVITA SUOMESSA!

Ai että Suomessa ei tarvita hallintoa eikä kulttuuria? Suomi elää metsässä?

• Jfuf666

Huonosta työmiehestä on vain haittaa, joten parempi vaikka ilman. Sitä varmaan tahdotaan sanoa.

• kyssäri

Tarkoitatko tihutyömies Putkosta?

• vastaus-

- Eivät mitenkään.

A. Mamuista
      - Ei ole mitään ongelmia. Ainoastaan hyvää sanottavaa.
      B. Suvakeista
      -Mitä ne on?
      C. Sipilän hallituksesta
      -Huono hallitus, mutta sitä saa mitä tilaa.
      -On ollut pelkästään hyödyksi niin minulle kuin monille muillekin suomalaisille.
      E. Teistä itsestänne
      -Voi hyvinkin olla, että jos minulla olisi jotain mamutraumoja, niin se olisi oma syyni.

A. Mamuihin
      -Kohdella niitä kuin muitakin ihmisiä.
      B. Suvakkeihin
      -Lakata lätisemästä niistä.
      C. Sipilän hallitukseen
      Äänestää puolueita jotka eivät siihen kuulu.
      -Äänestää EU-vaaleissa.
      E. Teihin itseenne
      - Tarttua härkää sarvista.

• Puulaja

Puustapudonnut.

• Okie_dokie

Hyvä sulle, ettei mamuista ole vielä tähän mennessä aiheutunut sinulle ongelmia. Mutta ymmärtänet kai, että monien muiden kokemukset mamuista ovat kielteisiä, sillä lähes päivittäin kasvava joukko suomalaisia on joutunut mamujen tekemien rikosten uhriksi jne.

• oikeamielinen
        Okie_dokie kirjoitti:

Hyvä sulle, ettei mamuista ole vielä tähän mennessä aiheutunut sinulle ongelmia. Mutta ymmärtänet kai, että monien muiden kokemukset mamuista ovat kielteisiä, sillä lähes päivittäin kasvava joukko suomalaisia on joutunut mamujen tekemien rikosten uhriksi jne.

Ymmärrän oikein hyvin, että ihmisillä joilla ei ole mamuista mitään kokemusta, on valtavasti ennakkoluuloja. Esimerkiksi se rahatynnyrissä kasvanut tohtori Eirassa ei takuulla näe mamuja kuin televisiossa. Ja sen huomaa.

• Tutuusonkarmeampi

Kyllä ennakkoluulot matuista katoaa, jos niiden kanssa joutuu tekemisiin esim. työn kautta. Siis minun työni, ei matujen tietenkään. Vielä on muutama ennakkoluulo jäljellä, koska ihan lähimpiin naapuritaloihin eivät ole levittäytyneet.

• totuuskomissio
        Tutuusonkarmeampi kirjoitti:

Kyllä ennakkoluulot matuista katoaa, jos niiden kanssa joutuu tekemisiin esim. työn kautta. Siis minun työni, ei matujen tietenkään. Vielä on muutama ennakkoluulo jäljellä, koska ihan lähimpiin naapuritaloihin eivät ole levittäytyneet.

Mikä on matu?

• parempimielinen
        oikeamielinen kirjoitti:

Ymmärrän oikein hyvin, että ihmisillä joilla ei ole mamuista mitään kokemusta, on valtavasti ennakkoluuloja. Esimerkiksi se rahatynnyrissä kasvanut tohtori Eirassa ei takuulla näe mamuja kuin televisiossa. Ja sen huomaa.

Mutta nyt olikin puhe niistä ihmisistä, joilla on negatiivisia kokemuksia mamuista, kuten vaikkapa mamujen tekemien rikosten uhreista. Et voi vaatia heidän kokemustensa lakaisemista maton alle omiin positiivisiin kokemuksiisi vedoten.

• PELIMIE5
        parempimielinen kirjoitti:

Mutta nyt olikin puhe niistä ihmisistä, joilla on negatiivisia kokemuksia mamuista, kuten vaikkapa mamujen tekemien rikosten uhreista. Et voi vaatia heidän kokemustensa lakaisemista maton alle omiin positiivisiin kokemuksiisi vedoten.

Hellanlettas. Onko nyt parempi mieli kun päästit tuonkin aivopierun?

• KRIIT1KK0
        PELIMIE5 kirjoitti:

Hellanlettas. Onko nyt parempi mieli kun päästit tuonkin aivopierun?

Harvoin näkee edes suvakeilta näin ylimielistä maahanmuuttajien rikollisuuden vähättelyä ja heidän uhriensa halveeraamista.

• felixsteiner

Meinasivat raiskata kaverin tytön kuopioss mut oneksi tuli suomalaisia väliin niin jäi yritykseksi mut näistähän ei saa kirjoittaa tai olet suvaitsematon rasisti näinhän se menee

• Laurileivänsöi

Tyypillinen suvakkikysymys - "omat traumanne"... Koska suvakit ovat useimmassa tapauksessa narsisteja, he yleensä esittävät kysymyksiä tyyliin "miten SINÄ olet kärsinyt..." He eivät luonnehäiriöstään johtuen kykene ymmärtämään että monilla ihmisillä on sidosryhmiä - perhe, ystävät, maa - joiden kohtalosta he ovat huolissaan. Samoin suvakeilta puuttuu kyky hahmottaa aikaa - koska nyt ei ole hätää, voidaan jatkaa näin. Vähän sama juttu jos joku sanoisi että ei hätää - vene on vasta puolillaan vettä, tappia ei kannata etsiä.

Suvakit voidaan jakaa kahteen pääryhmään. Ensiksikin ne jotka itsekin elävät veronmaksajien rahoilla, ja kuvittelevat että raha tulee taikaseinästä. Taikaseinästähän riittää sitten kaikille maailman loisille. Toinen, se pahempi, ovat ne jotka hyötyvät matutarhauksesta. He ovat usein päättävissä asemissa, ja sen vuoksi erittäin turmiollisia Suomen tulevaisuudelle.

Nyt kannattaisi panna stoppi humanitaariselle maahanmuutolle, ja pysähtyä hetkeksi miettimään. Tietenkin tämä kuluerä on vain yksi monista - noin puolet vuosittaisesta velanotosta, mutta voisi miettiä voisiko nuo miljardit käyttää viisaamminkin. Jos hyväntekeväisyyttä halutaan harrastaa, niin tässä vinkki - maailmassa on noin 3 miljardia ihmistä jotka tekevät töitä joka päivä ja ansaitsevat noin 2 dollaria päivässä. Heillä ei ole mitään mahdollisuutta maksaa ihmissalakuljettajille tuhansia euroja roudaamisesta Suomeen viettämään ilmaista elämää. Heitä voisi tukea omissa maissaan. En osaa neuvoa miten, ja homma ei varmaan lähde käyntiin jos ei joku keksi sitä hyvää bisnestä kuten nykyisestä haittamaahanmuutosta.

• hymyperceessä

Maahan laillisesti muuttaneista ei sinänsä ongelmia.
      Ei-kiintiöpakolaisina maahan tunkeutuneet laittomat siirtolaiset kasvattavat verotaakka, koska heille kustannetaan AIVAN KAIKKI
      EI VUOKRAA
      EI KAUPASSAKÄYNTILASKUJA
      EI SÄHKÖLASKUJA
      EI VESIMAKSUJA
      EI MATKAKORTTI/TAKSIMAKSUJA

SIIS AIVAN KAIKKI

HAISTAKAA NYT JO ISO WEE PÄÄTTÄJÄT JA VETÄKÄ SE SAMA WEE PÄÄHÄNNE

• Sompanssi

Tämä on Viherpunikkien unelmaa, tämä holtittomasti kasvava Islamilainen kalifaatti. Sen vastustaminen on fasismi natsirasismia sekä kiihottamista kansanryhmää kotaan ja uskonrauhan rikkomista. Linnaan kaikki krisoijat ja kohti tulevaisuuden Islamilaista kehitysmaamuslimien Suomea Viherpunikkien johdolla.

• Arabianrantaonmenetetty

Arabianrannassa somalijengi ryöstää ja pahoinpitelee suomalaisia. Arabianranta on siis ns. hyvä asuinalue. Muuttamalla slummista hyvälle alueelle et saa lapsiasi matuilta turvaan. Ne liikkuvat sossun tarjoamilla ilmaisilla metrolipuillaan ympäri kaupunkia tekemässä tuhojaan.

• erilainenkulttuuritäällä

Mamut mölisee joka paikassa häiritsevästi. Ihan kun ne ei tajuaisi, että ei tarvitse huutaa tai meluta. Minua ärsyttää.
      Menköön pehmustettuun koppiin huutelemaan itselleen.

• Anonyymi

eikös Oulu riitä?

• Anonyymi

Turvallisuuden tunne on vähentynyt. Kaupoissa ja julkisissa ei voi oleskella rauhassa. Ympäristöä joutuu tarkkailemaan. Iltaisin pitää miettiä liikkumistaan. Saa pelätä että näitä saa naapuriksi. Inhottava katsoa miten niitä on jo joka paikassa ja lisää tulee....

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mamut on uhka suomelle esim kerran yksi mamu yritti ryöstää mut

• Anonyymi

Nämä mamut on uhka suomen taloudelle ja kaikille suomen asukkaille. Heistä suurin osa ei tee töitä vaan lusmuilee ja käyttää suomen muutenkin heikkoja varoja omiin ongelmiinsa. Mamut pitäisi karkottaa takaisin sinne mistä he tulivat

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kehitysmaamuslimi islampaskan MAANMUUTTAJAT ovat haittamaahanmuuttajia!
      Tuskin niiden edesottamuksia tarvitsee enää luetella…
      Eikö totta aloittaja?

• Anonyymi

Ilman mitään ”traumoja” tietenkin….

• Anonyymi

Kantasuomalaisista lähes 80% ei halua kehitysmaamuslimeita naapureikseen, varsinkaan Somaleita…

• Anonyymi

Eikä kannatakkaan , asumisrauha menee tyystin , sekä omaisuutta vahingoitetaan . miksi tämmöisistä naapureista pitäisi tykätä jotka eivät usko edes varoituksia vaan jatkavat peliään , näitten kanssa ei järkipuheet auta mitään . viis veisaavat säännöistä tms .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kannatakkaan , asumisrauha menee tyystin , sekä omaisuutta vahingoitetaan . miksi tämmöisistä naapureista pitäisi tykätä jotka eivät usko edes varoituksia vaan jatkavat peliään , näitten kanssa ei järkipuheet auta mitään . viis veisaavat säännöistä tms .

Haittamaahanmuuttaja MAANMUUTTAJIA!

• Anonyymi

Islam on epäjumalan palvontaa ja sen rikokset näkyvät. Asetelma on täysin mieletön: Suomeen päästetään muslimeja tehtailemaan mitä pahempia rikoksia ja rikkeitä. Mitään häpyä ja rajaa muslimeilla ei ole, ovat kuin siat pellossa tai enemmänkin hirviöt pellossa. Islam tuhoaa ihmisyyden ja kaiken hyvän vihollinen. Islamia ei voi verrata läntiseen sivilisaatioon, se on jotain niin brutaalia ja kelvotonta, että sitä on vaikea heti käsittää länsimaisista arvoista käsin.

• Anonyymi

Islam on sairas ahdasmielinen naisia sortava, patriarkaattinen keskiaikaa elävä, fundamentalisinen poliittinen ideologia, siihen liittyvine klitorisamputointi ja kunniakulttuureineen….
        Islam määrittää kaiken kehitysmaamuslimi MAANMUUTTAJIEN tekemisen…

• Anonyymi

Siellä missä on muslimeja koko ilmapiiri on saastainen.

• Anonyymi

Luitko paskiainen aloitusta vaan aloititko mölinän yhden sanan perusteella?

• Anonyymi

fuk

• Anonyymi

mamut saisi kaikki mennä omaan maahan. minä ei kiinosta tai me laitataan ballistinen ohjus suoraan mekkaaan meillä on koko islami maailma meitä vastassa, mutta tiesitkö että profeetta muhammed meni 6- vuotiian aishan kanssa naimisiin. musta kaikki gazalaiset voitas telottaa ja trump voi rakentaa lomakohteensa sinne kiitos! ai niin jo minä rakastan jussi halla-ahoa ja kaikki mustalaiset ovat roskasakkia.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      230
      3009
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      125
      2161
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1719
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1675
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      1530
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      47
      1267
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      51
      1223
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      108
      1054
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      58
      974
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      91
      962
    Aihe