Nyt ei ollut ROTTAJENKKEJÄ salakuljettamassa aseita!
Ei YHDYSVALTALAISTA myyrään Viron esikunnan päällikkönä soittamassa komentosillalla ja käskemössö rekkojen ajamista mereen!
Ei kahta olematonta "marokkolaista" kenties kasaaria agenttia...
Eikä ainakaan Ruotsin KRP ratsaamassa tietämättömänä laivaa, kun söpö ja Must ei voinut kertoa vehkeilyistään... JOS SIIS ROTTA USA TAAS EILEN SALAKULJETTI IHMISMASSOJA UHRATEN?
Ei ainakaan ollut PASKA-NATOA nyt skagerrakkissa turvaamassa kuljetuksia!
PS. Anteeksi myyrät ja rotat vertauksista!
Eilinen myrsk todistaa ms Estonian UPOTETUN!
9
411
Vastaukset
- Mongerrus
Täh?
- Nyt_rakenteet_kesti
No on sulla fiktiot.... Taas näitä typeriä salaliittoteorioita vailla mitään todellisuuspohjaa.
- Hahaahha
Kaikki tuo on tutkittua ja totta.
Toki USA:n osuus on tuomitsematta, kun se itse tutki kolmen lampaan kautta!
Onneksi saksalaiset ja Co tutuki rehellisesti! - qwqwqwq
Hahaahha kirjoitti:
Kaikki tuo on tutkittua ja totta.
Toki USA:n osuus on tuomitsematta, kun se itse tutki kolmen lampaan kautta!
Onneksi saksalaiset ja Co tutuki rehellisesti!Ota lääkkeesi pöljä.
- uponnut_tukki
Eikä ajettu keulavisiiri osittain auki...
- zzzzxx
Lakkaa nyt saatanan pöljä toi meuhkaaminen.
- KumileimasinKari
Mikä meuhkaaminen? Sekin on mahdollista että jenkit irroitti pohjatapin, ja rekat ajoivat keulavisiirin läpi.
- åkei
Shillä lailla :D
- Quiverus
Nyt olisi syytä tarkastaa lääkitys ja pikaisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1545029- 1914031
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403695Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia472965Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat362307- 1441956
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441727Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351468Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319