Nyt ei ollut ROTTAJENKKEJÄ salakuljettamassa aseita!
Ei YHDYSVALTALAISTA myyrään Viron esikunnan päällikkönä soittamassa komentosillalla ja käskemössö rekkojen ajamista mereen!
Ei kahta olematonta "marokkolaista" kenties kasaaria agenttia...
Eikä ainakaan Ruotsin KRP ratsaamassa tietämättömänä laivaa, kun söpö ja Must ei voinut kertoa vehkeilyistään... JOS SIIS ROTTA USA TAAS EILEN SALAKULJETTI IHMISMASSOJA UHRATEN?
Ei ainakaan ollut PASKA-NATOA nyt skagerrakkissa turvaamassa kuljetuksia!
PS. Anteeksi myyrät ja rotat vertauksista!
Eilinen myrsk todistaa ms Estonian UPOTETUN!
9
405
Vastaukset
- Mongerrus
Täh?
- Nyt_rakenteet_kesti
No on sulla fiktiot.... Taas näitä typeriä salaliittoteorioita vailla mitään todellisuuspohjaa.
- Hahaahha
Kaikki tuo on tutkittua ja totta.
Toki USA:n osuus on tuomitsematta, kun se itse tutki kolmen lampaan kautta!
Onneksi saksalaiset ja Co tutuki rehellisesti! - qwqwqwq
Hahaahha kirjoitti:
Kaikki tuo on tutkittua ja totta.
Toki USA:n osuus on tuomitsematta, kun se itse tutki kolmen lampaan kautta!
Onneksi saksalaiset ja Co tutuki rehellisesti!Ota lääkkeesi pöljä.
- uponnut_tukki
Eikä ajettu keulavisiiri osittain auki...
- zzzzxx
Lakkaa nyt saatanan pöljä toi meuhkaaminen.
- KumileimasinKari
Mikä meuhkaaminen? Sekin on mahdollista että jenkit irroitti pohjatapin, ja rekat ajoivat keulavisiirin läpi.
- åkei
Shillä lailla :D
- Quiverus
Nyt olisi syytä tarkastaa lääkitys ja pikaisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun282668Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5031774Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei161764- 171384
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si681199- 231198
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431088Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?751075- 31988
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa90952