Nyt ei ollut ROTTAJENKKEJÄ salakuljettamassa aseita!
Ei YHDYSVALTALAISTA myyrään Viron esikunnan päällikkönä soittamassa komentosillalla ja käskemössö rekkojen ajamista mereen!
Ei kahta olematonta "marokkolaista" kenties kasaaria agenttia...
Eikä ainakaan Ruotsin KRP ratsaamassa tietämättömänä laivaa, kun söpö ja Must ei voinut kertoa vehkeilyistään... JOS SIIS ROTTA USA TAAS EILEN SALAKULJETTI IHMISMASSOJA UHRATEN?
Ei ainakaan ollut PASKA-NATOA nyt skagerrakkissa turvaamassa kuljetuksia!
PS. Anteeksi myyrät ja rotat vertauksista!
Eilinen myrsk todistaa ms Estonian UPOTETUN!
9
378
Vastaukset
- Mongerrus
Täh?
- Nyt_rakenteet_kesti
No on sulla fiktiot.... Taas näitä typeriä salaliittoteorioita vailla mitään todellisuuspohjaa.
- Hahaahha
Kaikki tuo on tutkittua ja totta.
Toki USA:n osuus on tuomitsematta, kun se itse tutki kolmen lampaan kautta!
Onneksi saksalaiset ja Co tutuki rehellisesti! - qwqwqwq
Hahaahha kirjoitti:
Kaikki tuo on tutkittua ja totta.
Toki USA:n osuus on tuomitsematta, kun se itse tutki kolmen lampaan kautta!
Onneksi saksalaiset ja Co tutuki rehellisesti!Ota lääkkeesi pöljä.
- uponnut_tukki
Eikä ajettu keulavisiiri osittain auki...
- zzzzxx
Lakkaa nyt saatanan pöljä toi meuhkaaminen.
- KumileimasinKari
Mikä meuhkaaminen? Sekin on mahdollista että jenkit irroitti pohjatapin, ja rekat ajoivat keulavisiirin läpi.
- åkei
Shillä lailla :D
- Quiverus
Nyt olisi syytä tarkastaa lääkitys ja pikaisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315663
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123528- 1932301
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771607Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741325- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194