Söin torttuja

Tahkonnpyörittäjä

Vetelin usijamman tortun joulun aikahan naamariin. Sanon jota alle sadas oasekunnin hotkasin jokahisen.

8

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Empäusko

      Jaa. Kyllä minulla minuutti menöö.

    • Ropehiamenöö

      Mä oroottelen täs pääsiäästa jotta pääsis askaroomaan mämmin kans.
      Kyllä mä ajaattelin syörä ainaki 150 rovesta.

      • mämmiukko

        kyllä menöö tuokkonen jos toinenkin ,kerman ja sokerin kanssa.


      • soon_häpiä

        Meni kahdeksan sadasosa sekuntia


    • Kolestoroolit

      on kunnossa kun tekee mettätöitä

    • tarvitsemme_syyllisen

      Syytämme talonmiestä

    • Kohtonpääsiääne

      Kohta painaa jo mämmi päälle. Sulatellaan sulatellaan, sano möhömaha. Voi jotta ne rovehet jo ropajaa mieles.

    • Mämmihuulilla

      Mämmii mämmilävestä suoraan huulille. Ihanaa, siihen vielä kermat päälle. Tuntuu taivaalliselle ihan vattanpohojasa asti. Saa vaan pääsiäisnä sen herkun. Oi jospa ihimisellä ois pääsiäinen ainane.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe